Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Бөлім:

    Мектеп:

    Сыныбы: 7

    Күні:

    Мұғалімнің аты-жөні:

    Пәні: физика

    Қатысқан оқушылар саны:

    Қатыспағаны:

    Сабақтың тақырыбы:

    Жай механизмдер

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

    7.2.4.2 – күш моменті ұғымының физикалық мағынасын түсіндіру

    Сабақ мақсаттары:

    Күш моменті ұғымының физикалық мағынасын түсіну., есеп шығаруда қолдану.

    Сабақтың кезеңі/ уақыт

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақтың басы.


    Сабақтың ортасы:



















    1.Ұйымдастыру кезеңі. Оқушылар түгенделіп, назарын сабаққа аудару.

    2.Сыныпта жағымды ахуал қалыптастыру.

    «Күш моменті ұғымына сөз құрастыру».

    1.Күш

    2.Үркер

    3.Шоқжұлдыз

    4. Масса

    5. Он

    6.Машина

    7.Екі

    8.Ньютон

    9.Тесло

    10 .Ілгіш

    «Смарт әдісін»қолдану арқылы миға шабуыл жасаймыз.

    «Күш моменті» тақырыбына байланысты видеоны 8 минут қойып, тыңдап ой оқушыларға ой шақыру жасау.

    4.Жаңа ақпарататты қабылдау. «Жеке жұмыс


    «Попс әдісі бойынша»

    (Мәтінді оқу,түсіну,талдау,Ой түйіндейд)

    Жаңа ақпаратты оқушылар түсініп , оқып талдайды.

    : иіндіктің тепе-теңдік шарттарынын анықтау

    Мақсаты: күш моменттері ережесінің дұрыстығын иінтіректі пайдаланып, эксперимент жүзінде тексеру.

    Құрал-жабдықтар: штативке орнатылған иіндік, жүктер жиынтығы, сызғыш, динамометр. Енді «Жай механизмдер» елімен танысайық:

    Күшті түрлендіріп, қозғалыс бағытын өзгерту үшін қолданылатын құралдар механизмдер деп аталады.

    Жай механизмдерге мыналар жатады: иіндік, блок, шығыр, көлбеу жазықтық және оның өзге түрлері: сына, бұранда.

    d1-жұмысшы күшінің иіні,

    d2-жүктің ауырлық күшінің иіні,

    Ғ1-жұмысшының жасайтын күші,

    Ғ2-көтеретін дененің ауырлық күші.

    Жұмысшы күшінің иіні ауырлық күшінің иінінен неше есе үлкен болса, жұмысы күштен сонша есе ұтады.

    Әр түрлі иіндіктер тұрмыста жиі қолданылады. Мысалы: Блок дегеніміз-өз осінің төңірегінен айнала қозғала алатын, шетінде науасы бар доңғалақ тегершік. Жүк көтергенде айналу осі не жоғары, не төмен қозғалмайтын блокжылжымайтын блок деп аталады (а-сурет).

    Жылжымайтын блокты теңиінді иіндік деп қарастыруға болады (ә-сурет).

    Жүкпен бірге блоктың айналу осі де көтеріліп немесе төмен түсіп отырса, ондай блок жылжымалы блок деп аталады (б-сурет).

    В-суретте жылжымалы блок иіндік ретінде көрсетілген. Мұндағы 0-иіндіктің тіреу нүктесі, Р-ауырлық күшінің иіні –АО, Ғ жұмыс істейтін күштің иіні-ВО.

    ВО иіні АО иінінен 2 есе артық болғандықтан Ғ күші Р күшінен 2 есе кем. Күш моменттерінің тепе-теңдік шарты бойынша  Бұдан:  яғни  Күштен ұту үшін жылжымалы және жылжымайтын блоктарды бірге пайдаланады (г-сурет).

    «Жай механизмдер» елімен танысып болсақ, саясатымызды әрі қарай жалғастырайық.



    1-тапсырма. Екі күштің әрекетіндегі иіндіктің тепе-теңдік шартын тексеру.

    Жұмыстың барысы:

    Оқулықтағы «Иіндік», «Иіндікке түскен күштердің тепе-теңдігі», «Күш моменттері» туралы материалдарды қайталау;

    иіндіктің екі ұшындағы бұрандаларды бұрап, оны горизонталь орналасатындай етіп теңгеріңдер;

    иіндіктің сол айналу білігінен ℓ1 қашықтыққа массаларының қосындысы m1 болатын екі жүк іліңдер. Тәжірибе жасап, иіндіктің оң жағына оны тепе –теңдікке келтіретін бір жүкті айналу білігінен қандай ℓ2 ара қашықтықта ілуге болатынын анықтаңдар. Алынған мәліметтерді төмендегі кестеге жазыңдар:

    Масса, m1(г)

    Иін, ℓ1(см)

    Күш,

    F1 (Н)

    Күш моменті,

    М1 (Н·м)

    Масса,

    m 2 (г)

    Иін, ℓ2(см)

    Күш,

    F2 (Н)

    Күш моменті,

    М2 (Н·м)

    М1 және М2 күш моменттерін салыстыра отырып, алынған эксперимент нәтижелерінің күш моменттер ережесінен қаншылықты ауытқитындығын анықтаңдар. Ауытқуды анықтау үшін күш моменттерінің айырымын (М1-М2) олардың орташа мәніне бөлу керек:

    Ауытқу= (М1-М2): (М1+М2)/2·100%

    2-тапсырма. Әр түрлі нүктелерге түсірілген күштердің әрекетіндегі иіндіктің тепе-теңдік шартын тексеру.

    Жұмыстың барысы:

    біліктің екі жағындағы кез келген ілгекке әр түрлі жүкті іле отырып, иіндікті тепе-теңдік күйге келтіріңдер;

    иіндікті сағат тілінің бағытында айналдыратын күштердің күш моменттерінің қосындысын табыңдар:

    Моң= М1+М2+...+Мn;

    иіндікті сағат тіліне кері бағытта айналдыратын күштердің күш моментттерінің қосындысын анықтаңдар;

    Мсол= М1+М2+...+Мк;

    оң және теріс күш моменттерін салыстыра отырып, экспериментте

    алынған нәтижелердің моменттер ережесіне сәйкестігін көрсетіңдер




    Попс әдісі бойынша, жинақтайды.


    Тест тапсырмаларын орындау.(8 мин)

    1.Қозғалмайтын тіреудің немесе біліктің төңірегінде айнала алатын кез-келген дене
                         а)таразы     ә)иіндік   б)күш момент

    2 .Айналатын денеге түсірілген күштің күш иініне көбейтіндісі 
                       а)таразы     ә)иіндік   б)күш моменті
        3.Күш моменті қандай әріппне белгіленеді?
                         
    а)Е        ә)А       б)М 
        4.Күш моментінің өлшем бірлігі.
                          а)Н*м        ә)Дж       б)м
        5.Иінді таразыларды дененің ……өлшеу үшін қолданады?
                          а)энергиясын        ә)массасын       б)қуатын 
        6.Айналу осі бар денелердің тепе-теңдік шартын анықтау үшін……деген ұғымды енгізілген.
                        а)күш моменті       ә)энергия       б)иін
       7.Күш моментінің формуласы.
                        а)Е=mgh       ә)A=F*s       б)M=F*d
       8.Дененің потенциалдық және кинетикалық энергияларының    қосындысы...
      а)механикалық энергия       ә)ішкі энергия       б)жұмыс
      9.Энергияның өлшем бірлігі.
                         а)Н*м        ә)Дж       б)м 
      10.Массаның өлшем бірлігі.
                         а)Н*м        ә)Дж       б)кг
    .








    4- Тапсырма:Осы сызбаның ішіне бүгінгі жаңа сабақтағы термин сөздерді, ережелерді, формулаларды жазады.(Ментальный карта)



    Қалыптастырушы бағалау үшін , үйге тапсырма беруге болады(10 балл)



    Оқушылар түгенделіп, назарын сабаққа аудару.

    Оқушылар қызығушылықты ояту сұрақтарына жауап береді.

    Сабақтың тақырыбы, мақсатын анықтайды.









    Мәтінді оқып, негізгі ойды анықтайды.

    Кинетикалық энергия , потенциалдық энергияны түсінеді.

    тақырыбында пікірталас жүргізіп, қорытындысын «Попс әдісі»арқылы түсіндіреді.






























    ҚБ «Күш» әдісі

    «Білекті бірді жығады, білімді мыңды жығады»

    Бағытында

    Бағалау

    10 балл
































































    Дескриптаор арқылы бағалау 1-балл(3- сұраққа 1-балл)

    Дескриптор

    -мәтіндегі негізгі ойды анықтаңдайды;

    -берілген тақырыпта пікірталас жүргізеді.

    -қорытындысын «Попс әдісіне салады.» түсіреді.



    Дескриптаор арқылы бағалау 8балл

    Дескриптор:

    -мәтіндегі негізгі ойды анықтаңдайды;формулаға қояды.2б

    -берілген тақырыпта есеп шығарады-2б

    -қорытынды есептер шығарады-2б




























    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Бейсенбиева Хадиша Наурызбековна
    09 Сәуір 2024
    303
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Күш моменті

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Күш моменті

    Материал туралы қысқаша түсінік
    қысқа мерзімді жоспар жазу,жаңа платформамен слайдтар
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Бөлім:

    Мектеп:

    Сыныбы: 7

    Күні:

    Мұғалімнің аты-жөні:

    Пәні: физика

    Қатысқан оқушылар саны:

    Қатыспағаны:

    Сабақтың тақырыбы:

    Жай механизмдер

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

    7.2.4.2 – күш моменті ұғымының физикалық мағынасын түсіндіру

    Сабақ мақсаттары:

    Күш моменті ұғымының физикалық мағынасын түсіну., есеп шығаруда қолдану.

    Сабақтың кезеңі/ уақыт

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақтың басы.


    Сабақтың ортасы:



















    1.Ұйымдастыру кезеңі. Оқушылар түгенделіп, назарын сабаққа аудару.

    2.Сыныпта жағымды ахуал қалыптастыру.

    «Күш моменті ұғымына сөз құрастыру».

    1.Күш

    2.Үркер

    3.Шоқжұлдыз

    4. Масса

    5. Он

    6.Машина

    7.Екі

    8.Ньютон

    9.Тесло

    10 .Ілгіш

    «Смарт әдісін»қолдану арқылы миға шабуыл жасаймыз.

    «Күш моменті» тақырыбына байланысты видеоны 8 минут қойып, тыңдап ой оқушыларға ой шақыру жасау.

    4.Жаңа ақпарататты қабылдау. «Жеке жұмыс


    «Попс әдісі бойынша»

    (Мәтінді оқу,түсіну,талдау,Ой түйіндейд)

    Жаңа ақпаратты оқушылар түсініп , оқып талдайды.

    : иіндіктің тепе-теңдік шарттарынын анықтау

    Мақсаты: күш моменттері ережесінің дұрыстығын иінтіректі пайдаланып, эксперимент жүзінде тексеру.

    Құрал-жабдықтар: штативке орнатылған иіндік, жүктер жиынтығы, сызғыш, динамометр. Енді «Жай механизмдер» елімен танысайық:

    Күшті түрлендіріп, қозғалыс бағытын өзгерту үшін қолданылатын құралдар механизмдер деп аталады.

    Жай механизмдерге мыналар жатады: иіндік, блок, шығыр, көлбеу жазықтық және оның өзге түрлері: сына, бұранда.

    d1-жұмысшы күшінің иіні,

    d2-жүктің ауырлық күшінің иіні,

    Ғ1-жұмысшының жасайтын күші,

    Ғ2-көтеретін дененің ауырлық күші.

    Жұмысшы күшінің иіні ауырлық күшінің иінінен неше есе үлкен болса, жұмысы күштен сонша есе ұтады.

    Әр түрлі иіндіктер тұрмыста жиі қолданылады. Мысалы: Блок дегеніміз-өз осінің төңірегінен айнала қозғала алатын, шетінде науасы бар доңғалақ тегершік. Жүк көтергенде айналу осі не жоғары, не төмен қозғалмайтын блокжылжымайтын блок деп аталады (а-сурет).

    Жылжымайтын блокты теңиінді иіндік деп қарастыруға болады (ә-сурет).

    Жүкпен бірге блоктың айналу осі де көтеріліп немесе төмен түсіп отырса, ондай блок жылжымалы блок деп аталады (б-сурет).

    В-суретте жылжымалы блок иіндік ретінде көрсетілген. Мұндағы 0-иіндіктің тіреу нүктесі, Р-ауырлық күшінің иіні –АО, Ғ жұмыс істейтін күштің иіні-ВО.

    ВО иіні АО иінінен 2 есе артық болғандықтан Ғ күші Р күшінен 2 есе кем. Күш моменттерінің тепе-теңдік шарты бойынша  Бұдан:  яғни  Күштен ұту үшін жылжымалы және жылжымайтын блоктарды бірге пайдаланады (г-сурет).

    «Жай механизмдер» елімен танысып болсақ, саясатымызды әрі қарай жалғастырайық.



    1-тапсырма. Екі күштің әрекетіндегі иіндіктің тепе-теңдік шартын тексеру.

    Жұмыстың барысы:

    Оқулықтағы «Иіндік», «Иіндікке түскен күштердің тепе-теңдігі», «Күш моменттері» туралы материалдарды қайталау;

    иіндіктің екі ұшындағы бұрандаларды бұрап, оны горизонталь орналасатындай етіп теңгеріңдер;

    иіндіктің сол айналу білігінен ℓ1 қашықтыққа массаларының қосындысы m1 болатын екі жүк іліңдер. Тәжірибе жасап, иіндіктің оң жағына оны тепе –теңдікке келтіретін бір жүкті айналу білігінен қандай ℓ2 ара қашықтықта ілуге болатынын анықтаңдар. Алынған мәліметтерді төмендегі кестеге жазыңдар:

    Масса, m1(г)

    Иін, ℓ1(см)

    Күш,

    F1 (Н)

    Күш моменті,

    М1 (Н·м)

    Масса,

    m 2 (г)

    Иін, ℓ2(см)

    Күш,

    F2 (Н)

    Күш моменті,

    М2 (Н·м)

    М1 және М2 күш моменттерін салыстыра отырып, алынған эксперимент нәтижелерінің күш моменттер ережесінен қаншылықты ауытқитындығын анықтаңдар. Ауытқуды анықтау үшін күш моменттерінің айырымын (М1-М2) олардың орташа мәніне бөлу керек:

    Ауытқу= (М1-М2): (М1+М2)/2·100%

    2-тапсырма. Әр түрлі нүктелерге түсірілген күштердің әрекетіндегі иіндіктің тепе-теңдік шартын тексеру.

    Жұмыстың барысы:

    біліктің екі жағындағы кез келген ілгекке әр түрлі жүкті іле отырып, иіндікті тепе-теңдік күйге келтіріңдер;

    иіндікті сағат тілінің бағытында айналдыратын күштердің күш моменттерінің қосындысын табыңдар:

    Моң= М1+М2+...+Мn;

    иіндікті сағат тіліне кері бағытта айналдыратын күштердің күш моментттерінің қосындысын анықтаңдар;

    Мсол= М1+М2+...+Мк;

    оң және теріс күш моменттерін салыстыра отырып, экспериментте

    алынған нәтижелердің моменттер ережесіне сәйкестігін көрсетіңдер




    Попс әдісі бойынша, жинақтайды.


    Тест тапсырмаларын орындау.(8 мин)

    1.Қозғалмайтын тіреудің немесе біліктің төңірегінде айнала алатын кез-келген дене
                         а)таразы     ә)иіндік   б)күш момент

    2 .Айналатын денеге түсірілген күштің күш иініне көбейтіндісі 
                       а)таразы     ә)иіндік   б)күш моменті
        3.Күш моменті қандай әріппне белгіленеді?
                         
    а)Е        ә)А       б)М 
        4.Күш моментінің өлшем бірлігі.
                          а)Н*м        ә)Дж       б)м
        5.Иінді таразыларды дененің ……өлшеу үшін қолданады?
                          а)энергиясын        ә)массасын       б)қуатын 
        6.Айналу осі бар денелердің тепе-теңдік шартын анықтау үшін……деген ұғымды енгізілген.
                        а)күш моменті       ә)энергия       б)иін
       7.Күш моментінің формуласы.
                        а)Е=mgh       ә)A=F*s       б)M=F*d
       8.Дененің потенциалдық және кинетикалық энергияларының    қосындысы...
      а)механикалық энергия       ә)ішкі энергия       б)жұмыс
      9.Энергияның өлшем бірлігі.
                         а)Н*м        ә)Дж       б)м 
      10.Массаның өлшем бірлігі.
                         а)Н*м        ә)Дж       б)кг
    .








    4- Тапсырма:Осы сызбаның ішіне бүгінгі жаңа сабақтағы термин сөздерді, ережелерді, формулаларды жазады.(Ментальный карта)



    Қалыптастырушы бағалау үшін , үйге тапсырма беруге болады(10 балл)



    Оқушылар түгенделіп, назарын сабаққа аудару.

    Оқушылар қызығушылықты ояту сұрақтарына жауап береді.

    Сабақтың тақырыбы, мақсатын анықтайды.









    Мәтінді оқып, негізгі ойды анықтайды.

    Кинетикалық энергия , потенциалдық энергияны түсінеді.

    тақырыбында пікірталас жүргізіп, қорытындысын «Попс әдісі»арқылы түсіндіреді.






























    ҚБ «Күш» әдісі

    «Білекті бірді жығады, білімді мыңды жығады»

    Бағытында

    Бағалау

    10 балл
































































    Дескриптаор арқылы бағалау 1-балл(3- сұраққа 1-балл)

    Дескриптор

    -мәтіндегі негізгі ойды анықтаңдайды;

    -берілген тақырыпта пікірталас жүргізеді.

    -қорытындысын «Попс әдісіне салады.» түсіреді.



    Дескриптаор арқылы бағалау 8балл

    Дескриптор:

    -мәтіндегі негізгі ойды анықтаңдайды;формулаға қояды.2б

    -берілген тақырыпта есеп шығарады-2б

    -қорытынды есептер шығарады-2б




























    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Физика Ашық сабақ 7 сынып
    09.04.2024
    303
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Бейсенбиева Хадиша Наурызбековна
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации