|
Бөлім |
Шаңғы/кросс/ коньки даярлығы |
||||
|
Педагогтың аты-жөні |
Тұраров И.Т |
||||
|
Күні |
|
||||
|
Сынып |
Қатысушылар саны |
Қатыспағандар саны |
|||
|
Сабақтың тақырыбы |
Күш пен шыдамдылық дамыту жааттығулары |
||||
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
6.1.4.1 - қимыл-қозғалыс орындау кезіндегі өзінің және өзгелердің біліктілік сапасын түсіну және түсіндіре білу |
||||
|
Сабақтың мақсаты |
Төзімділік, ептілік және зейінділікті дамытуға ықпал ету Командада жұмыс істеу дағдыларын және көшбасшы болу дағдыларын дамытуға септігін тигізу. |
||||
|
Бағалау критерииі |
Қашықтықты жылдам жүгіріп өтеді. Қозғалмалы ойындарда көшбасшылық дағдыларды көрсетеді. |
||||
|
Сабақтың кезеңі/ уақыты |
Мұғалімнің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
|
Басы |
Тақырыпты, сабақ барысын, бағалау критерийлерін, сабақ мақсаттарын жария ету және түсіндіру, сабақ соңындағы рефлексия туралы ескерту. Жүгіру жаттығулары. Бір орындағы жалпы дамыту жаттығулары. |
Сәлемдеседі, жақсы тілектер айтады, сәттілік тілейді. Үй тапсырмасын айтады, сұрақтарға жауап береді. |
Қол шапалақ |
Тренинг жазылған парақшалар |
|
|
Ортасы |
Көшбасшылық қасиеттің не екенін түсіндіру. Эстафеталық жүгіріс туралы бейнекөрініс көрсету. Ойын кезіндегі Қ.Е. түсіндіру.. (Б, Т, Ж, Ф) Командалар эстафетада жарысады. Ойын түрлері: а) Қатысушылар лекке тұрып бір-бірден жүгіреді. Ойыншы айналу белгісіне дейін жүгіріп, кейін келеді, кейін келесі ойыншы жүгіреді. б) Қатысушылар бір қатарға тұрады. Мәре сызығына қарай бірге жүгіріп, бірге кері қайтып келеді. в) Бір команданың екі топшасы бір-біріне қарама-қарсы лекке тұрады. Әр жүгірісте орындарын ауыстырып отырады. Бағалау дескрипторлары: - Өз жолымен жүгіреді. - Ережені бұзбай жылдам жүгіріп өтеді. - Жарыс кезінде жылдам қозғалады Қалыптастырушы бағалау: 2+1: Оқушылар өздерінің жұптарына жүгірудегі 2 жақсы жағын және жетілдіруді талап ететін 1 сәтті айтады. |
Тіреліп секірулер.Сынып шағын топтарға немесе жұптарға бөлініп, келесідей элементтермен жұмыстануға ұсыныс жасалады. Жүгіріп келіп секіріп тізеге тірелу, отырып тірелу және артқа керіле секіріп түсу. Нұсқалар: Сол (оң) қолмен тіреле және сол (оң) аяқпен итеріле жанмен секірулер. |
Смаликтер арқылы ҚБ өзін өзі бағалау ҚБ «Бағдаршам» ҚБ «От шашу» |
бос ойын кеңістігі, мұғалімге арналған ысқырық. Ойын 5-сыныптар үшін қозғалыс ойындарының ресурсына сілтеме: |
|
|
Сабақтың соңы |
Кері байланыс: Екі жұлдыз, бір тілек әдісі. Оқушылар әр топтық екі сәтті жұмысын, бір ұсынысын береді.
|
Бүгінгі сабақтан түйген ойлары мен тұжырымдарына байланысты кері байланыс жасайды. |
|
Рефлексия парағы |
|
|
Бөлім |
Шаңғы/кросс/ коньки даярлығы |
||||
|
Педагогтың аты-жөні |
Тұраров И.Т |
||||
|
Күні |
|
||||
|
Сынып |
Қатысушылар саны |
Қатыспағандар саны |
|||
|
Сабақтың тақырыбы |
Қашықтықтан өту тактикасының негізі |
||||
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
6.1.3.1 - арнайы спорттық техникаларды орындау кезіндегі дағдылар мен реттілікті таңдай білу 6.3.3.1 - түрлі дене жаттығуларын іс жүзінде орындау, олардың ағзаға тигізетін әсері мен эенергетикалық жүйемен байланысын ұсыну және көрсету |
||||
|
Сабақтың мақсаты |
Оқушыларға ойындағы тактика және стратегия туралы түсіндіру Оқушыларды тактикалық әрекеттер мен оны қолдануға үйрету |
||||
|
Бағалау критерииі |
1. Тактика және стратегия термині туралы біледі; 2. Бір немесе бірнеше тактикалық амалдар жасай алады; 3. Ойын үрдісінде тактикалық амалдар қолданады. |
||||
|
Сабақтың кезеңі/ уақыты |
Мұғалімнің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
|
Басы |
Жаңа сабақтың тақырыбымен, мақсатымен, жетістік өлшемдерімен таныстыру; Оқушылардың жүрек соғысын көтеру үшін, жалпы жарақаттардан сақтандыру үшін қыздырыну жаттығуларын жасайды: -жүру, жүгіру жаттығулары; -демді қалыпқа келтіру үшін жәй жүріспен жүріп созылу жаттығуларын жасау, Бір орындағы ЖДЖ кешенін жасау |
Оқушы өз жұбын табады Әдіс арқылы қайталау Сұрақ жауап орындайды |
Қол шапалақ |
Спорт киімдерінің дұрыстығына назар аудару |
|
|
Ортасы |
Мұғалім допты дұрыс жалғау және қабылдау амалдарын және қауіпсіздік ережелерін еске салады. Таныстырылым көрсету «Допты көршіге жалғау» Оқушылар шеңберге тұрады, доптар шеңберде қарама-қарсы бағытта болады. Мұғалімнің белгісі бойынша оқушылар допты бір бағытқа көршісіне жалғай береді солай бір доп екіншісіне жетіп алу керек. Бір мезгілде екі доп та қолында қалған оқушы жеңліс табады. Содан соң доп келесі бағытқа айналу арқылы ойынды қайталаймыз. Ойыннан соң допты белсенді жалғай білген ойыншылардың аттары аталатын болады. Допты жерге түсіріп алған ойыншы допты кері көтеріп жалғастыру керек толық емес шеңберде ойын жалғаспайды. Ойыншы міндетті түрде допты қасында тұрған ойыншыға беру керек.
ҚБ: бағдаршам амалы (сабақ барысында оқушылар үш түсті (қызыл, сары, жасыл) қағаз қиындыдларын жинайды және ол қиындыларда ынталандыру сөз тіркестері жазылған). Жоғарыдағы тапсырмаларды бағалау дескрипторлары: 1. оқушылар әріптесіне допты тез жалғайды; 2. оқушылар допты тура жалғайды. (Б, ф) Оқушылар тактикалық әрекеттерге үйренуді жалғастырады. Тақырыпты игеру видеороликті қараумен жалғастырылады (ағылшын тілінде). Меңгеру үшін жаттығулар: - бір орында тұрып допты денені айналдырып жерге ұру; №1 сурет - бір орында тұрып допты аяқтың ортасынан өткізіп жерге ұру; №2 сурет - бір орында тұрып допты әртүрлі биіктіктерге көтеріп жерге ұру; №3 сурет - бір орында тұрып аласа көтерілуден жиі жерге допты ұру, оң және сол қолға ауыстырулар; - бір орында тұрып екі қолмен қатар екі допты жерге ұру. ҚБ: бағдаршам Жоғарыдағы тапсырмаларды бағалау дескрипторлары:: 1. допты алып жүрудің дұрыс техникасын көрсетеді; 2. әр түрлі биіктікпен допты алып жүруді көрсетеді. Сабақтың негізгі бөлімінен кейін мұғалім оқушылардың ие болған қиындыларын жинап алып, сәйкесінше кері байланыс жүргізеді. |
Алдыңғы, кейінгі келе жатқан әпіптесіңе кедергі жасама. Қолды түзі ұста. Денені барынша артқа бұр. Тізені бүкпеу керек. Тарсылдатпай жасау керек Уақытқа жүгіру |
Смаликтер арқылы ҚБ өзін өзі бағалау ҚБ «Бағдаршам» ҚБ «От шашу» |
футбол доптары, ысқырғыш |
|
|
Сабақтыңсоңы |
Тазалық» Еттартқыш- ақпаратты оқуым,толықтыруым керек Чемодан-тақырып бойынша алған керекті ақпараттар Қоқыс жәшігі- Керек емес артық ақпарат
|
Бүгінгі сабақтан түйген ойлары мен тұжырымдарына байланысты кері байланыс жасайды. |
|
Рефлексия парағы |
|
|
Бөлім |
Шаңғы/кросс/ коньки даярлығы |
||||
|
Педагогтың аты-жөні |
Тұраров И.Т |
||||
|
Күні |
|
||||
|
Сынып |
Қатысушылар саны |
Қатыспағандар саны |
|||
|
Сабақтың тақырыбы |
Күш пен шыдамдылық дамыту жааттығулары |
||||
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
6.1.4.1 - қимыл-қозғалыс орындау кезіндегі өзінің және өзгелердің біліктілік сапасын түсіну және түсіндіре білу |
||||
|
Сабақтың мақсаты |
Төзімділік, ептілік және зейінділікті дамытуға ықпал ету Командада жұмыс істеу дағдыларын және көшбасшы болу дағдыларын дамытуға септігін тигізу. |
||||
|
Бағалау критерииі |
Қашықтықты жылдам жүгіріп өтеді. Қозғалмалы ойындарда көшбасшылық дағдыларды көрсетеді. |
||||
|
Сабақтың кезеңі/ уақыты |
Мұғалімнің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
|
Басы |
Тақырыпты, сабақ барысын, бағалау критерийлерін, сабақ мақсаттарын жария ету және түсіндіру, сабақ соңындағы рефлексия туралы ескерту. Жүгіру жаттығулары. Бір орындағы жалпы дамыту жаттығулары. |
Сәлемдеседі, жақсы тілектер айтады, сәттілік тілейді. Үй тапсырмасын айтады, сұрақтарға жауап береді. |
Қол шапалақ |
Тренинг жазылған парақшалар |
|
|
Ортасы |
Көшбасшылық қасиеттің не екенін түсіндіру. Эстафеталық жүгіріс туралы бейнекөрініс көрсету. Ойын кезіндегі Қ.Е. түсіндіру.. (Б, Т, Ж, Ф) Командалар эстафетада жарысады. Ойын түрлері: а) Қатысушылар лекке тұрып бір-бірден жүгіреді. Ойыншы айналу белгісіне дейін жүгіріп, кейін келеді, кейін келесі ойыншы жүгіреді. б) Қатысушылар бір қатарға тұрады. Мәре сызығына қарай бірге жүгіріп, бірге кері қайтып келеді. в) Бір команданың екі топшасы бір-біріне қарама-қарсы лекке тұрады. Әр жүгірісте орындарын ауыстырып отырады. Бағалау дескрипторлары: - Өз жолымен жүгіреді. - Ережені бұзбай жылдам жүгіріп өтеді. - Жарыс кезінде жылдам қозғалады Қалыптастырушы бағалау: 2+1: Оқушылар өздерінің жұптарына жүгірудегі 2 жақсы жағын және жетілдіруді талап ететін 1 сәтті айтады. |
Тіреліп секірулер.Сынып шағын топтарға немесе жұптарға бөлініп, келесідей элементтермен жұмыстануға ұсыныс жасалады. Жүгіріп келіп секіріп тізеге тірелу, отырып тірелу және артқа керіле секіріп түсу. Нұсқалар: Сол (оң) қолмен тіреле және сол (оң) аяқпен итеріле жанмен секірулер. |
Смаликтер арқылы ҚБ өзін өзі бағалау ҚБ «Бағдаршам» ҚБ «От шашу» |
бос ойын кеңістігі, мұғалімге арналған ысқырық. Ойын 5-сыныптар үшін қозғалыс ойындарының ресурсына сілтеме: |
|
|
Сабақтыңсоңы |
Кері байланыс: Екі жұлдыз, бір тілек әдісі. Оқушылар әр топтық екі сәтті жұмысын, бір ұсынысын береді.
|
Бүгінгі сабақтан түйген ойлары мен тұжырымдарына байланысты кері байланыс жасайды. |
|
Рефлексия парағы |
|
|
Бөлім |
Шаңғы/кросс/ коньки даярлығы |
||||
|
Педагогтың аты-жөні |
Тұраров И.Т |
||||
|
Күні |
|
||||
|
Сынып |
Қатысушылар саны |
Қатыспағандар саны |
|||
|
Сабақтың тақырыбы |
Қозғалыс техникасының элементтерін үйрету |
||||
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
5.1.4.1. Қимыл-қозғалысты орындау кезіндегі өзінің және өзгелердің біліктілік сапасын білу және анықтау |
||||
|
Сабақтың мақсаты |
өзімділік, ептілік және зейінділікті дамытуға ықпал ету Командада жұмыс істеу дағдыларын және көшбасшы болу дағдыларын дамытуға септігін тигізу. Өзгеретін мән-жайларға қарай әрекет ету арқылы қимылдауға қатысты білімді ыңғайластыру |
||||
|
Бағалау критерииі |
"Көшбасшылық" сөзінің мағынасын біледі. Көшбасшылық қасиетін дамытады Қозғалмалы ойындарда көшбасшылық қасиетін көрсетеді |
||||
|
Сабақтың кезеңі/ уақыты |
Мұғалімнің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
|
Басы |
Көшбасшылық қасиеттің не екенін түсіндіру. Ойын туралы бейнекөрініс көрсету. Ойын кезіндегі Қ.Е. түсіндіру. Аңшы мен үйрек ойыны. Оқушылар қатарға түрып, бір,екіге саналады 1-ші топ аңшылар ал 2-ші топ үйректер болады. Аңшылардың қолында волейбол добы болады. Аңшылар үйректерді доппен соғады. Доп тиген үйрек ойыннан шығады. Ойын барлық үйректерге доп тигенше жалғасады. Ойыншылар рөлдерін алмастырып отырады. Уақыт есептеледі. Уақыт үнемдеген команда жеңіске жетеді. Бағалау дескрипторлары: - ойыншыларға қарай жылдам лақтырады.
Қалыптастырушы бағалау: Фишкалар Залда фишкалардан алдын ала дайындалған түрлі-түсті фишкалар қойылған. Оқушылар өздерін бағалауда осы шеңберлердің ішіне орналасуы керек. Ақ түсті шеңберге барлығын жақсы орындадым деген оқушылар. Жасыл түсті шеңберге көбіне жақсы орындадым деген оқушылар. Көк түсті шеңберге кейбірін жақсы орындадым деген оқушылар. |
Оқушы өз жұбын табады Әдіс арқылы қайталау Сұрақ жауап орындайды |
Қол шапалақ |
Тренинг жазылған парақшалар |
|
|
Ортасы |
Сабақты қорытындылау: сабақ соңында нәтижелер қорытындыланып, не білгені, қалай жұмыс жасағандары талқыланады. Дене тәрбиесі – бұл денсаулық, күш, жылдамдық, төзімділік және т.б. Дене тәрбиесі сабақтарында, яғни өзін – өзі дұрыс ұстау, жүгіру, секіру, лақтыру тәрізді әрекеттерді орындау кезінде және қалыптан тыс жабдықтармен өткізілген сабақтарда , сапқа тұру, доппен және т.б. заттармен ойнау барысында қауіпсіздік техникасы ережесін сақтау туралы әңгіме жүргізіледі. Тазалық ережелерін, киім кию және оны ауыстыру тәртібін, сабақ өткізілетін орынның гигиенасын сақтау талаптары айтылады. Киімді қалай жинап, спорт киімдерін қалай буып, түю керек екендігі көрсетіледі. Бой бойынша тізбекке тұру («Тараңдар!» және «Сапқа тұр!» бұйрықтарын бірнеше рет орындау)
«Нысана» рефлексиясы. Оқушылар маркерлермен нысанаға қаншалықты сабақ мазмұнын меңгергендігін білдіріп нүкте қойып кетеді. К |
Оқушылар жаттығуларды бірге жасайды және дұрыс орындалуын есереді Допты дұрыс тебу, тоқтату тәсілдерін көрсетеді. Ойын ережесінің қатаң түрде сақталуын ескереді. |
Смаликтер арқылы ҚБ өзін өзі бағалау ҚБ «Бағдаршам» ҚБ «От шашу» |
|
|
|
Сабақтыңсоңы |
Кері байланыс: Мадақтау сэндвичі 1 бөлік – позитивті комментарий. Не ұнады? 2 бөлік – сындарлы сын. Не нәрсені жақсарту керек? 3 бөлік – келешекке арналған комментарий. Маған ұнады, бірақ келесі жолы … |
Бүгінгі сабақтан түйген ойлары мен тұжырымдарына байланысты кері байланыс жасайды. |
|
Рефлексия парағы |
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Күш пен шыдамдылық дамыту жааттығулары
Күш пен шыдамдылық дамыту жааттығулары
|
Бөлім |
Шаңғы/кросс/ коньки даярлығы |
||||
|
Педагогтың аты-жөні |
Тұраров И.Т |
||||
|
Күні |
|
||||
|
Сынып |
Қатысушылар саны |
Қатыспағандар саны |
|||
|
Сабақтың тақырыбы |
Күш пен шыдамдылық дамыту жааттығулары |
||||
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
6.1.4.1 - қимыл-қозғалыс орындау кезіндегі өзінің және өзгелердің біліктілік сапасын түсіну және түсіндіре білу |
||||
|
Сабақтың мақсаты |
Төзімділік, ептілік және зейінділікті дамытуға ықпал ету Командада жұмыс істеу дағдыларын және көшбасшы болу дағдыларын дамытуға септігін тигізу. |
||||
|
Бағалау критерииі |
Қашықтықты жылдам жүгіріп өтеді. Қозғалмалы ойындарда көшбасшылық дағдыларды көрсетеді. |
||||
|
Сабақтың кезеңі/ уақыты |
Мұғалімнің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
|
Басы |
Тақырыпты, сабақ барысын, бағалау критерийлерін, сабақ мақсаттарын жария ету және түсіндіру, сабақ соңындағы рефлексия туралы ескерту. Жүгіру жаттығулары. Бір орындағы жалпы дамыту жаттығулары. |
Сәлемдеседі, жақсы тілектер айтады, сәттілік тілейді. Үй тапсырмасын айтады, сұрақтарға жауап береді. |
Қол шапалақ |
Тренинг жазылған парақшалар |
|
|
Ортасы |
Көшбасшылық қасиеттің не екенін түсіндіру. Эстафеталық жүгіріс туралы бейнекөрініс көрсету. Ойын кезіндегі Қ.Е. түсіндіру.. (Б, Т, Ж, Ф) Командалар эстафетада жарысады. Ойын түрлері: а) Қатысушылар лекке тұрып бір-бірден жүгіреді. Ойыншы айналу белгісіне дейін жүгіріп, кейін келеді, кейін келесі ойыншы жүгіреді. б) Қатысушылар бір қатарға тұрады. Мәре сызығына қарай бірге жүгіріп, бірге кері қайтып келеді. в) Бір команданың екі топшасы бір-біріне қарама-қарсы лекке тұрады. Әр жүгірісте орындарын ауыстырып отырады. Бағалау дескрипторлары: - Өз жолымен жүгіреді. - Ережені бұзбай жылдам жүгіріп өтеді. - Жарыс кезінде жылдам қозғалады Қалыптастырушы бағалау: 2+1: Оқушылар өздерінің жұптарына жүгірудегі 2 жақсы жағын және жетілдіруді талап ететін 1 сәтті айтады. |
Тіреліп секірулер.Сынып шағын топтарға немесе жұптарға бөлініп, келесідей элементтермен жұмыстануға ұсыныс жасалады. Жүгіріп келіп секіріп тізеге тірелу, отырып тірелу және артқа керіле секіріп түсу. Нұсқалар: Сол (оң) қолмен тіреле және сол (оң) аяқпен итеріле жанмен секірулер. |
Смаликтер арқылы ҚБ өзін өзі бағалау ҚБ «Бағдаршам» ҚБ «От шашу» |
бос ойын кеңістігі, мұғалімге арналған ысқырық. Ойын 5-сыныптар үшін қозғалыс ойындарының ресурсына сілтеме: |
|
|
Сабақтың соңы |
Кері байланыс: Екі жұлдыз, бір тілек әдісі. Оқушылар әр топтық екі сәтті жұмысын, бір ұсынысын береді.
|
Бүгінгі сабақтан түйген ойлары мен тұжырымдарына байланысты кері байланыс жасайды. |
|
Рефлексия парағы |
|
|
Бөлім |
Шаңғы/кросс/ коньки даярлығы |
||||
|
Педагогтың аты-жөні |
Тұраров И.Т |
||||
|
Күні |
|
||||
|
Сынып |
Қатысушылар саны |
Қатыспағандар саны |
|||
|
Сабақтың тақырыбы |
Қашықтықтан өту тактикасының негізі |
||||
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
6.1.3.1 - арнайы спорттық техникаларды орындау кезіндегі дағдылар мен реттілікті таңдай білу 6.3.3.1 - түрлі дене жаттығуларын іс жүзінде орындау, олардың ағзаға тигізетін әсері мен эенергетикалық жүйемен байланысын ұсыну және көрсету |
||||
|
Сабақтың мақсаты |
Оқушыларға ойындағы тактика және стратегия туралы түсіндіру Оқушыларды тактикалық әрекеттер мен оны қолдануға үйрету |
||||
|
Бағалау критерииі |
1. Тактика және стратегия термині туралы біледі; 2. Бір немесе бірнеше тактикалық амалдар жасай алады; 3. Ойын үрдісінде тактикалық амалдар қолданады. |
||||
|
Сабақтың кезеңі/ уақыты |
Мұғалімнің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
|
Басы |
Жаңа сабақтың тақырыбымен, мақсатымен, жетістік өлшемдерімен таныстыру; Оқушылардың жүрек соғысын көтеру үшін, жалпы жарақаттардан сақтандыру үшін қыздырыну жаттығуларын жасайды: -жүру, жүгіру жаттығулары; -демді қалыпқа келтіру үшін жәй жүріспен жүріп созылу жаттығуларын жасау, Бір орындағы ЖДЖ кешенін жасау |
Оқушы өз жұбын табады Әдіс арқылы қайталау Сұрақ жауап орындайды |
Қол шапалақ |
Спорт киімдерінің дұрыстығына назар аудару |
|
|
Ортасы |
Мұғалім допты дұрыс жалғау және қабылдау амалдарын және қауіпсіздік ережелерін еске салады. Таныстырылым көрсету «Допты көршіге жалғау» Оқушылар шеңберге тұрады, доптар шеңберде қарама-қарсы бағытта болады. Мұғалімнің белгісі бойынша оқушылар допты бір бағытқа көршісіне жалғай береді солай бір доп екіншісіне жетіп алу керек. Бір мезгілде екі доп та қолында қалған оқушы жеңліс табады. Содан соң доп келесі бағытқа айналу арқылы ойынды қайталаймыз. Ойыннан соң допты белсенді жалғай білген ойыншылардың аттары аталатын болады. Допты жерге түсіріп алған ойыншы допты кері көтеріп жалғастыру керек толық емес шеңберде ойын жалғаспайды. Ойыншы міндетті түрде допты қасында тұрған ойыншыға беру керек.
ҚБ: бағдаршам амалы (сабақ барысында оқушылар үш түсті (қызыл, сары, жасыл) қағаз қиындыдларын жинайды және ол қиындыларда ынталандыру сөз тіркестері жазылған). Жоғарыдағы тапсырмаларды бағалау дескрипторлары: 1. оқушылар әріптесіне допты тез жалғайды; 2. оқушылар допты тура жалғайды. (Б, ф) Оқушылар тактикалық әрекеттерге үйренуді жалғастырады. Тақырыпты игеру видеороликті қараумен жалғастырылады (ағылшын тілінде). Меңгеру үшін жаттығулар: - бір орында тұрып допты денені айналдырып жерге ұру; №1 сурет - бір орында тұрып допты аяқтың ортасынан өткізіп жерге ұру; №2 сурет - бір орында тұрып допты әртүрлі биіктіктерге көтеріп жерге ұру; №3 сурет - бір орында тұрып аласа көтерілуден жиі жерге допты ұру, оң және сол қолға ауыстырулар; - бір орында тұрып екі қолмен қатар екі допты жерге ұру. ҚБ: бағдаршам Жоғарыдағы тапсырмаларды бағалау дескрипторлары:: 1. допты алып жүрудің дұрыс техникасын көрсетеді; 2. әр түрлі биіктікпен допты алып жүруді көрсетеді. Сабақтың негізгі бөлімінен кейін мұғалім оқушылардың ие болған қиындыларын жинап алып, сәйкесінше кері байланыс жүргізеді. |
Алдыңғы, кейінгі келе жатқан әпіптесіңе кедергі жасама. Қолды түзі ұста. Денені барынша артқа бұр. Тізені бүкпеу керек. Тарсылдатпай жасау керек Уақытқа жүгіру |
Смаликтер арқылы ҚБ өзін өзі бағалау ҚБ «Бағдаршам» ҚБ «От шашу» |
футбол доптары, ысқырғыш |
|
|
Сабақтыңсоңы |
Тазалық» Еттартқыш- ақпаратты оқуым,толықтыруым керек Чемодан-тақырып бойынша алған керекті ақпараттар Қоқыс жәшігі- Керек емес артық ақпарат
|
Бүгінгі сабақтан түйген ойлары мен тұжырымдарына байланысты кері байланыс жасайды. |
|
Рефлексия парағы |
|
|
Бөлім |
Шаңғы/кросс/ коньки даярлығы |
||||
|
Педагогтың аты-жөні |
Тұраров И.Т |
||||
|
Күні |
|
||||
|
Сынып |
Қатысушылар саны |
Қатыспағандар саны |
|||
|
Сабақтың тақырыбы |
Күш пен шыдамдылық дамыту жааттығулары |
||||
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
6.1.4.1 - қимыл-қозғалыс орындау кезіндегі өзінің және өзгелердің біліктілік сапасын түсіну және түсіндіре білу |
||||
|
Сабақтың мақсаты |
Төзімділік, ептілік және зейінділікті дамытуға ықпал ету Командада жұмыс істеу дағдыларын және көшбасшы болу дағдыларын дамытуға септігін тигізу. |
||||
|
Бағалау критерииі |
Қашықтықты жылдам жүгіріп өтеді. Қозғалмалы ойындарда көшбасшылық дағдыларды көрсетеді. |
||||
|
Сабақтың кезеңі/ уақыты |
Мұғалімнің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
|
Басы |
Тақырыпты, сабақ барысын, бағалау критерийлерін, сабақ мақсаттарын жария ету және түсіндіру, сабақ соңындағы рефлексия туралы ескерту. Жүгіру жаттығулары. Бір орындағы жалпы дамыту жаттығулары. |
Сәлемдеседі, жақсы тілектер айтады, сәттілік тілейді. Үй тапсырмасын айтады, сұрақтарға жауап береді. |
Қол шапалақ |
Тренинг жазылған парақшалар |
|
|
Ортасы |
Көшбасшылық қасиеттің не екенін түсіндіру. Эстафеталық жүгіріс туралы бейнекөрініс көрсету. Ойын кезіндегі Қ.Е. түсіндіру.. (Б, Т, Ж, Ф) Командалар эстафетада жарысады. Ойын түрлері: а) Қатысушылар лекке тұрып бір-бірден жүгіреді. Ойыншы айналу белгісіне дейін жүгіріп, кейін келеді, кейін келесі ойыншы жүгіреді. б) Қатысушылар бір қатарға тұрады. Мәре сызығына қарай бірге жүгіріп, бірге кері қайтып келеді. в) Бір команданың екі топшасы бір-біріне қарама-қарсы лекке тұрады. Әр жүгірісте орындарын ауыстырып отырады. Бағалау дескрипторлары: - Өз жолымен жүгіреді. - Ережені бұзбай жылдам жүгіріп өтеді. - Жарыс кезінде жылдам қозғалады Қалыптастырушы бағалау: 2+1: Оқушылар өздерінің жұптарына жүгірудегі 2 жақсы жағын және жетілдіруді талап ететін 1 сәтті айтады. |
Тіреліп секірулер.Сынып шағын топтарға немесе жұптарға бөлініп, келесідей элементтермен жұмыстануға ұсыныс жасалады. Жүгіріп келіп секіріп тізеге тірелу, отырып тірелу және артқа керіле секіріп түсу. Нұсқалар: Сол (оң) қолмен тіреле және сол (оң) аяқпен итеріле жанмен секірулер. |
Смаликтер арқылы ҚБ өзін өзі бағалау ҚБ «Бағдаршам» ҚБ «От шашу» |
бос ойын кеңістігі, мұғалімге арналған ысқырық. Ойын 5-сыныптар үшін қозғалыс ойындарының ресурсына сілтеме: |
|
|
Сабақтыңсоңы |
Кері байланыс: Екі жұлдыз, бір тілек әдісі. Оқушылар әр топтық екі сәтті жұмысын, бір ұсынысын береді.
|
Бүгінгі сабақтан түйген ойлары мен тұжырымдарына байланысты кері байланыс жасайды. |
|
Рефлексия парағы |
|
|
Бөлім |
Шаңғы/кросс/ коньки даярлығы |
||||
|
Педагогтың аты-жөні |
Тұраров И.Т |
||||
|
Күні |
|
||||
|
Сынып |
Қатысушылар саны |
Қатыспағандар саны |
|||
|
Сабақтың тақырыбы |
Қозғалыс техникасының элементтерін үйрету |
||||
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
5.1.4.1. Қимыл-қозғалысты орындау кезіндегі өзінің және өзгелердің біліктілік сапасын білу және анықтау |
||||
|
Сабақтың мақсаты |
өзімділік, ептілік және зейінділікті дамытуға ықпал ету Командада жұмыс істеу дағдыларын және көшбасшы болу дағдыларын дамытуға септігін тигізу. Өзгеретін мән-жайларға қарай әрекет ету арқылы қимылдауға қатысты білімді ыңғайластыру |
||||
|
Бағалау критерииі |
"Көшбасшылық" сөзінің мағынасын біледі. Көшбасшылық қасиетін дамытады Қозғалмалы ойындарда көшбасшылық қасиетін көрсетеді |
||||
|
Сабақтың кезеңі/ уақыты |
Мұғалімнің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
|
Басы |
Көшбасшылық қасиеттің не екенін түсіндіру. Ойын туралы бейнекөрініс көрсету. Ойын кезіндегі Қ.Е. түсіндіру. Аңшы мен үйрек ойыны. Оқушылар қатарға түрып, бір,екіге саналады 1-ші топ аңшылар ал 2-ші топ үйректер болады. Аңшылардың қолында волейбол добы болады. Аңшылар үйректерді доппен соғады. Доп тиген үйрек ойыннан шығады. Ойын барлық үйректерге доп тигенше жалғасады. Ойыншылар рөлдерін алмастырып отырады. Уақыт есептеледі. Уақыт үнемдеген команда жеңіске жетеді. Бағалау дескрипторлары: - ойыншыларға қарай жылдам лақтырады.
Қалыптастырушы бағалау: Фишкалар Залда фишкалардан алдын ала дайындалған түрлі-түсті фишкалар қойылған. Оқушылар өздерін бағалауда осы шеңберлердің ішіне орналасуы керек. Ақ түсті шеңберге барлығын жақсы орындадым деген оқушылар. Жасыл түсті шеңберге көбіне жақсы орындадым деген оқушылар. Көк түсті шеңберге кейбірін жақсы орындадым деген оқушылар. |
Оқушы өз жұбын табады Әдіс арқылы қайталау Сұрақ жауап орындайды |
Қол шапалақ |
Тренинг жазылған парақшалар |
|
|
Ортасы |
Сабақты қорытындылау: сабақ соңында нәтижелер қорытындыланып, не білгені, қалай жұмыс жасағандары талқыланады. Дене тәрбиесі – бұл денсаулық, күш, жылдамдық, төзімділік және т.б. Дене тәрбиесі сабақтарында, яғни өзін – өзі дұрыс ұстау, жүгіру, секіру, лақтыру тәрізді әрекеттерді орындау кезінде және қалыптан тыс жабдықтармен өткізілген сабақтарда , сапқа тұру, доппен және т.б. заттармен ойнау барысында қауіпсіздік техникасы ережесін сақтау туралы әңгіме жүргізіледі. Тазалық ережелерін, киім кию және оны ауыстыру тәртібін, сабақ өткізілетін орынның гигиенасын сақтау талаптары айтылады. Киімді қалай жинап, спорт киімдерін қалай буып, түю керек екендігі көрсетіледі. Бой бойынша тізбекке тұру («Тараңдар!» және «Сапқа тұр!» бұйрықтарын бірнеше рет орындау)
«Нысана» рефлексиясы. Оқушылар маркерлермен нысанаға қаншалықты сабақ мазмұнын меңгергендігін білдіріп нүкте қойып кетеді. К |
Оқушылар жаттығуларды бірге жасайды және дұрыс орындалуын есереді Допты дұрыс тебу, тоқтату тәсілдерін көрсетеді. Ойын ережесінің қатаң түрде сақталуын ескереді. |
Смаликтер арқылы ҚБ өзін өзі бағалау ҚБ «Бағдаршам» ҚБ «От шашу» |
|
|
|
Сабақтыңсоңы |
Кері байланыс: Мадақтау сэндвичі 1 бөлік – позитивті комментарий. Не ұнады? 2 бөлік – сындарлы сын. Не нәрсені жақсарту керек? 3 бөлік – келешекке арналған комментарий. Маған ұнады, бірақ келесі жолы … |
Бүгінгі сабақтан түйген ойлары мен тұжырымдарына байланысты кері байланыс жасайды. |
|
Рефлексия парағы |
|
шағым қалдыра аласыз


.

иім ауыстыру
орнына кету.












