Күш. Тартылыс құбылысы

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Күш. Тартылыс құбылысы

Материал туралы қысқаша түсінік
Күш. Тартылыс құбылысы 7-сыныпқа арналған ашық сабақ жоспары. Сабақ жоспар физика пәні мұғалімдеріне керек материал. Сабақ жоспарында топтық жұмыс, жұптық жұмыс және жеке жұмыс орындатылады.
Материалдың қысқаша нұсқасы

Сабақтың тақырыбы:

Күш. Тартылыс құбылысы.

Мектеп: Ғ.Айдаров атындағы №1 жалпы орта біліс беретін мектеп-лицей

Күні: 23.11.2018

Мұғалімнің есімі: Түркпенбаева Жангүлім


СЫНЫП: 7 «А»

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар:

Сабақ негізделген оқу

мақсаты (мақсаттары)

7.2.2.2 күнделікті өмірден күштердің әрекет етуіне мысалдар келтіру

Сабақ мақсаттары

Барлық оқушылар:

  • Оқулықта берілген тапсырмаларды орындайды. Тақырыпты меңгереді.

Оқушылардың басым бөлігі:

  • Тақырыптың маңызы туралы дәлелдеп айтып бере алады.

Кейбір оқушылар:

  • Білімді сыныптастарына түсіндіріп оқулықтан тыс ресурстар қоса алады.

Бағалау критерийі

Жеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады.

Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады.

Тілдік құзіреттілік


Жаңа білім

Ресурстар

Оқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар  және  әртүрлі  заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер.

Әдіс-тәсілдер

Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия.

Пәнаралық байланыс

Математика, қазақ тілі.

Алдыңғы тақырып

Тығыздықты есептеу

Жоспарланған

уақыт

Жоспарланған жаттығулар (төменде

жоспарланған жаттығулармен қатар,

ескертпелерді жазыңыз)

Ресурстар

Басталуы 5 минут


Топқа бөлу 2 минут

Түрлі түсті қазадар әкелу. Оқушыларға түрлі түсті қағазадарды алуларын сұраймын. Қағаздың түрлеріне қарай 3 топқа бөлініп отырады.

1-топ: Күш

2-топ: Тартылыс құбылысы

3-топ: Ауырлық күші

1-топ «Сары»

2-топ «Қызыл»

3-топ «Жасыл»

Ортасы

20 минут

Үй тапсырмасы 5 минут

Психологиялық ахуал туғызу. Оқушылар бүгінгі сабаққа деген көңіл-күйлерін байқау үшін «Көңіл-күй» смайликтерін көтеру арқылы білдіреді.

«Жедел хат» әдісі бойынша почта жәшігіндегі жасырынған хаттардағы сұрақтарға жауап беру арқылы оқушылардың үй тапсырмасын, өткен тақырыптарды қалай меңгергенін тексеру.

Бағалау: «Бас бармақ» әдісі


Ой қозғау «Суреттер сөйлейді» әдісі

Проблемалық сұрақ: Неліктен барлық денелер Жерге қайтадан түседі, неге олар жоғарға ұшып кетпейді? Әрбір оқушының ойын білу.

Бағалау: «Мадақтау» әдісі


Білу және түсіну 10 минут










Күш – денелердің өзара әрекеттесуін сипаттайтын шама.


Әртүрлі денеге әртүрлі күш түсіреміз.

Демек, күштің сан мән көп те, аз да болуы мүмкін.

Күш сандық мәнімен және бағытымен сипатталатын физикалық шама болып табылады.







Күшті Ғ әрпімен белгілейміз.


SІ жүйесінде күш бірлігіне ньютон (Н) алынған. 1Н – тыныштық күйіндегі массасы 1 кг денеге 1 с ішінде 1 м/с жылдамдық беретін күш. Бұдан үлкен күш бірлігі – килоньютон (кН) да қолданылады. 1кН = 1000 Н.




Әлемдегі денелердің бір-біріне тартылуы бүкіл әлемдік тартылыс деп аталады.


И.Ньютон бүкіл әлемдік тартылыс заңын тұжырымдады.


Қолдану 8 минут «Түртіп алу» әдісі


Оқушы жасай алады:

  • оқылған ақпарат туралы өз түсінігін қадағалау;

  • ойлаудың іске асуын белгілеп отыру (карандашпен);

  • бұрыннан таныс мәліметті жаңа мәліметпен ұштастыру;

  • берілген ақпаратты сыни тұрғыдан бағалау;

  • мәтін мен оқылған проблемаға сұрақ қою, тұжырымдау;

  • алда оқылатын проблеманың бағытын анықтау;

  • таным әрекеті процесінде қарым-қатынас шеберлігі қалыптасады.


Жүзеге асыру қадамдары:

  • 1-қадам: мәтінді оқу. Оқи отырып

  • «v» - маған таныс

  • «+» - мен үшін жаңалық

  • «-» - мен білетін түсінікке сәйкес келмейді

  • 2-қадам: өз бетінше оқыған мәтіннің нәтижесін әуелі топта, сосын топта талқылау

Бағалау: «Мадақтау» әдісі



«Интервью» әдісі



Оқушылар өз оайларын стикерлерге жазып жабыстырады.

Аяқталуы 10минут

Синтез

«Кім шапшаң?» сайысы.

Есептер шығару.

  1. Массасы 50 кг адамның Ай бетіндегі ауырлық куші қандай?


Бағалау критерийлері

Дескрипторлар

Ауырлық күшінің және салмақтың формуласын қолданып есеп шығарады


Есептің шартын, табу керектігін жазады

Ауырлық күшінің және салмақтың формуласын түрлендіреді

Сандық мәндерін формулаға қойып, белісіз шаманы есептеп шығарады.

Дұрыс жауабын жазады


  1. Сендер бір планетада болып, ондағы бір дененің массасын және оған әрекет ететін ауырлық күшін есептедіңдер делік. Нәтижелері: массасы 150 г, күш 0,57 Н. Сендер қандай планетада тұрсындар?


Бағалау критерийлері

Дескрипторлар

Дененің ауырлық күшінің формуласын қолданып есеп шығарады

Есептің шартын, табу керектігін жазады

Хбж-не шамаларды аударады

Ауырлық күшінің формуласын қолданып, еркін түсу үдеуінің мәнін шығарады.

Оқулықтағы басқа планеталардағы еркін түсу үдеуі мәнін салыстырады

  • Қандай планетада түрғанын анықтайды.

  1. Массасы 1 кг дененің экватордағы ауырлық күшін анықта


Бағалау критерийлері

Дескрипторлар

Дененің салмағының формуласын қолданып есеп шығарады

  • Есептің шартын, табу керектігін жазады

  • Экватордағы еркін түсу үдеуінің мәнін кестеден табады

  • Ауырлық күшінің формуласына сандық мәндерін қойып, есептейді.

  • Дұрыс жауабын жазады


Оқушылар тапсырмамен жұмыс жасайды

Бағалау

Оқушыларды қалыптастырушы бағалау арқылы әр деңгейлі оқушыларға жеке- жеке қолдау көрсетемін.

  • Сен бүгін өте жақсы білім көрсеттің

  • Сен жақсы жұмыс істедің

  • Жақсы жұмыс істедің,бірақ саған тағы да кейбір сұрақтарды қайталау керек .



Кері байланыс

3 минут

Сабақтан алған әсерлерін стикерге жазып, жабыстырады




Қосымша ақпарат

Саралау – Сіз қосымша

көмек көрсетуді қалай

жоспарлайсыз? Сіз

қабілеті жоғары

оқушыларға тапсырманы

күрделендіруді қалай

жоспарлайсыз?

Бағалау - Оқушылардың

үйренгенін тексеруді

қалай жоспарлайсыз?

Пəнаралық байланыс

Қауіпсіздік жəне еңбекті

қорғау ережелері

АКТ-мен байланыс

Құндылықтардағы

байланыс

Рефлексия

Сабақ / оқу

мақсаттары

шынайы ма?

Бүгін оқушылар

не білді?

Сыныптағы ахуал

қандай болды?

Мен жоспарлаған

саралау шаралары

тиімді болды ма?

Мен берілген

уақыт ішінде

үлгердім бе? Мен

өз жоспарыма

қандай түзетулер

енгіздім жəне

неліктен?

«Менің көңіл-күйім баспалдағы»

Оқушылар стикерлерге өз есімдерін жазып (немесе смайликтің суретін салып) тақтада салынған баспалдақтардың біріне жабыстырады. Баспалдақтар «Керемет!», «Өзіме сенімдімін!», «Жақсы», «Жаман емес», «Маған көмек керек!», «Білмеймін», «Нашар» деп аталады.


Қорытынды бағамдау

Қандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1:

2:

Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1:

2:

Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды

жетілдіруге көмектесетін не білдім?



Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
24.12.2018
469
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі