|
Сабақтың тақырыбы: Күш. Тартылыс құбылысы. |
Мектеп: Ғ.Айдаров атындағы №1 жалпы орта біліс беретін мектеп-лицей |
|||||||||||||||||||||||||||
|
Күні: 23.11.2018 |
Мұғалімнің есімі: Түркпенбаева Жангүлім |
|||||||||||||||||||||||||||
|
СЫНЫП: 7 «А» |
Қатысқандар саны: |
Қатыспағандар: |
||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ негізделген оқу мақсаты (мақсаттары) |
7.2.2.2 – күнделікті өмірден күштердің әрекет етуіне мысалдар келтіру |
|||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ мақсаттары |
Барлық оқушылар: |
|||||||||||||||||||||||||||
|
||||||||||||||||||||||||||||
|
Оқушылардың басым бөлігі: |
||||||||||||||||||||||||||||
|
||||||||||||||||||||||||||||
|
Кейбір оқушылар: |
||||||||||||||||||||||||||||
|
||||||||||||||||||||||||||||
|
Бағалау критерийі |
Жеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады. |
|||||||||||||||||||||||||||
|
Тілдік құзіреттілік |
Жаңа білім |
|||||||||||||||||||||||||||
|
Ресурстар |
Оқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар және әртүрлі заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер. |
|||||||||||||||||||||||||||
|
Әдіс-тәсілдер |
Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия. |
|||||||||||||||||||||||||||
|
Пәнаралық байланыс |
Математика, қазақ тілі. |
|||||||||||||||||||||||||||
|
Алдыңғы тақырып |
Тығыздықты есептеу |
|||||||||||||||||||||||||||
|
Жоспарланған уақыт |
Жоспарланған жаттығулар (төменде жоспарланған жаттығулармен қатар, ескертпелерді жазыңыз) |
Ресурстар |
||||||||||||||||||||||||||
|
Басталуы 5 минут |
Топқа бөлу 2 минут Түрлі түсті қазадар әкелу. Оқушыларға түрлі түсті қағазадарды алуларын сұраймын. Қағаздың түрлеріне қарай 3 топқа бөлініп отырады. 1-топ: Күш 2-топ: Тартылыс құбылысы 3-топ: Ауырлық күші |
1-топ «Сары» 2-топ «Қызыл» 3-топ «Жасыл» |
||||||||||||||||||||||||||
|
Ортасы 20 минут |
Үй тапсырмасы 5 минут Психологиялық ахуал туғызу. Оқушылар бүгінгі сабаққа деген көңіл-күйлерін байқау үшін «Көңіл-күй» смайликтерін көтеру арқылы білдіреді. «Жедел хат» әдісі бойынша почта жәшігіндегі жасырынған хаттардағы сұрақтарға жауап беру арқылы оқушылардың үй тапсырмасын, өткен тақырыптарды қалай меңгергенін тексеру. Бағалау: «Бас бармақ» әдісі Ой қозғау «Суреттер сөйлейді» әдісі Проблемалық сұрақ: Неліктен барлық денелер Жерге қайтадан түседі, неге олар жоғарға ұшып кетпейді? Әрбір оқушының ойын білу. Бағалау: «Мадақтау» әдісі Білу және түсіну 10 минут
Күш – денелердің өзара әрекеттесуін сипаттайтын шама.
Әртүрлі денеге әртүрлі күш түсіреміз. Демек, күштің сан мән көп те, аз да болуы мүмкін. Күш сандық мәнімен және бағытымен сипатталатын физикалық шама болып табылады.
Күшті Ғ әрпімен белгілейміз.
SІ жүйесінде күш бірлігіне ньютон (Н) алынған. 1Н – тыныштық күйіндегі массасы 1 кг денеге 1 с ішінде 1 м/с жылдамдық беретін күш. Бұдан үлкен күш бірлігі – килоньютон (кН) да қолданылады. 1кН = 1000 Н.
Әлемдегі денелердің бір-біріне тартылуы бүкіл әлемдік тартылыс деп аталады.
И.Ньютон бүкіл әлемдік тартылыс заңын тұжырымдады.
Қолдану 8 минут «Түртіп алу» әдісі Оқушы жасай алады:
Жүзеге асыру қадамдары:
Бағалау: «Мадақтау» әдісі
|
«Интервью» әдісі
Оқушылар өз оайларын стикерлерге жазып жабыстырады. |
||||||||||||||||||||||||||
|
Аяқталуы 10минут |
Синтез «Кім шапшаң?» сайысы. Есептер шығару.
|
Оқушылар тапсырмамен жұмыс жасайды |
||||||||||||||||||||||||||
Қосымша ақпарат |
||||||||||||||||||||||||||||
|
Саралау – Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз? |
Бағалау - Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз? |
Пəнаралық байланыс Қауіпсіздік жəне еңбекті қорғау ережелері АКТ-мен байланыс Құндылықтардағы байланыс |
||||||||||||||||||||||||||
|
Рефлексия Сабақ / оқу мақсаттары шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім жəне неліктен? |
«Менің көңіл-күйім баспалдағы» Оқушылар стикерлерге өз есімдерін жазып (немесе смайликтің суретін салып) тақтада салынған баспалдақтардың біріне жабыстырады. Баспалдақтар «Керемет!», «Өзіме сенімдімін!», «Жақсы», «Жаман емес», «Маған көмек керек!», «Білмеймін», «Нашар» деп аталады.
|
|||||||||||||||||||||||||||
|
Қорытынды бағамдау Қандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1: 2: Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1: 2: Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім? |
||||||||||||||||||||||||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Күш. Тартылыс құбылысы
Күш. Тартылыс құбылысы
|
Сабақтың тақырыбы: Күш. Тартылыс құбылысы. |
Мектеп: Ғ.Айдаров атындағы №1 жалпы орта біліс беретін мектеп-лицей |
|||||||||||||||||||||||||||
|
Күні: 23.11.2018 |
Мұғалімнің есімі: Түркпенбаева Жангүлім |
|||||||||||||||||||||||||||
|
СЫНЫП: 7 «А» |
Қатысқандар саны: |
Қатыспағандар: |
||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ негізделген оқу мақсаты (мақсаттары) |
7.2.2.2 – күнделікті өмірден күштердің әрекет етуіне мысалдар келтіру |
|||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ мақсаттары |
Барлық оқушылар: |
|||||||||||||||||||||||||||
|
||||||||||||||||||||||||||||
|
Оқушылардың басым бөлігі: |
||||||||||||||||||||||||||||
|
||||||||||||||||||||||||||||
|
Кейбір оқушылар: |
||||||||||||||||||||||||||||
|
||||||||||||||||||||||||||||
|
Бағалау критерийі |
Жеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады. |
|||||||||||||||||||||||||||
|
Тілдік құзіреттілік |
Жаңа білім |
|||||||||||||||||||||||||||
|
Ресурстар |
Оқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар және әртүрлі заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер. |
|||||||||||||||||||||||||||
|
Әдіс-тәсілдер |
Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия. |
|||||||||||||||||||||||||||
|
Пәнаралық байланыс |
Математика, қазақ тілі. |
|||||||||||||||||||||||||||
|
Алдыңғы тақырып |
Тығыздықты есептеу |
|||||||||||||||||||||||||||
|
Жоспарланған уақыт |
Жоспарланған жаттығулар (төменде жоспарланған жаттығулармен қатар, ескертпелерді жазыңыз) |
Ресурстар |
||||||||||||||||||||||||||
|
Басталуы 5 минут |
Топқа бөлу 2 минут Түрлі түсті қазадар әкелу. Оқушыларға түрлі түсті қағазадарды алуларын сұраймын. Қағаздың түрлеріне қарай 3 топқа бөлініп отырады. 1-топ: Күш 2-топ: Тартылыс құбылысы 3-топ: Ауырлық күші |
1-топ «Сары» 2-топ «Қызыл» 3-топ «Жасыл» |
||||||||||||||||||||||||||
|
Ортасы 20 минут |
Үй тапсырмасы 5 минут Психологиялық ахуал туғызу. Оқушылар бүгінгі сабаққа деген көңіл-күйлерін байқау үшін «Көңіл-күй» смайликтерін көтеру арқылы білдіреді. «Жедел хат» әдісі бойынша почта жәшігіндегі жасырынған хаттардағы сұрақтарға жауап беру арқылы оқушылардың үй тапсырмасын, өткен тақырыптарды қалай меңгергенін тексеру. Бағалау: «Бас бармақ» әдісі Ой қозғау «Суреттер сөйлейді» әдісі Проблемалық сұрақ: Неліктен барлық денелер Жерге қайтадан түседі, неге олар жоғарға ұшып кетпейді? Әрбір оқушының ойын білу. Бағалау: «Мадақтау» әдісі Білу және түсіну 10 минут
Күш – денелердің өзара әрекеттесуін сипаттайтын шама.
Әртүрлі денеге әртүрлі күш түсіреміз. Демек, күштің сан мән көп те, аз да болуы мүмкін. Күш сандық мәнімен және бағытымен сипатталатын физикалық шама болып табылады.
Күшті Ғ әрпімен белгілейміз.
SІ жүйесінде күш бірлігіне ньютон (Н) алынған. 1Н – тыныштық күйіндегі массасы 1 кг денеге 1 с ішінде 1 м/с жылдамдық беретін күш. Бұдан үлкен күш бірлігі – килоньютон (кН) да қолданылады. 1кН = 1000 Н.
Әлемдегі денелердің бір-біріне тартылуы бүкіл әлемдік тартылыс деп аталады.
И.Ньютон бүкіл әлемдік тартылыс заңын тұжырымдады.
Қолдану 8 минут «Түртіп алу» әдісі Оқушы жасай алады:
Жүзеге асыру қадамдары:
Бағалау: «Мадақтау» әдісі
|
«Интервью» әдісі
Оқушылар өз оайларын стикерлерге жазып жабыстырады. |
||||||||||||||||||||||||||
|
Аяқталуы 10минут |
Синтез «Кім шапшаң?» сайысы. Есептер шығару.
|
Оқушылар тапсырмамен жұмыс жасайды |
||||||||||||||||||||||||||
Қосымша ақпарат |
||||||||||||||||||||||||||||
|
Саралау – Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз? |
Бағалау - Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз? |
Пəнаралық байланыс Қауіпсіздік жəне еңбекті қорғау ережелері АКТ-мен байланыс Құндылықтардағы байланыс |
||||||||||||||||||||||||||
|
Рефлексия Сабақ / оқу мақсаттары шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім жəне неліктен? |
«Менің көңіл-күйім баспалдағы» Оқушылар стикерлерге өз есімдерін жазып (немесе смайликтің суретін салып) тақтада салынған баспалдақтардың біріне жабыстырады. Баспалдақтар «Керемет!», «Өзіме сенімдімін!», «Жақсы», «Жаман емес», «Маған көмек керек!», «Білмеймін», «Нашар» деп аталады.
|
|||||||||||||||||||||||||||
|
Қорытынды бағамдау Қандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1: 2: Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1: 2: Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім? |
||||||||||||||||||||||||||||
шағым қалдыра аласыз





















