Күз келді балалар

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Күз келді балалар

Материал туралы қысқаша түсінік
мұғалім оқушыларға
Материалдың қысқаша нұсқасы

Сабақтың тақырыбы:

Күз келді


Мектеп: 23

Күні:

Мұғалім есімі:Сейлханова.Айнур.Жумахановна


Сынып:3 «Б»

Қатысқандар саны:


қатыспағандар саны:

Сабаққа негізделген оқу мақсаты

3.1.3.1 – тыңдаған мәтіннің мазмұны бойынша сұрақтарға жауап беру, сюжет желісі бойынша иллюстрацияларды орналастыру, кесте толтыру

3.3.1.1 -оқу түрлерін қолдана отырып, мәтін не оның бөлімдерін мәнерлеп оқу

3.4.1.1-тақырыпқа қатысты сөздерді қолдана отырып, берілген иллюстрация бойынша өзара байланысқан сөйлем жазу.

Оқу нәтижелері

Барлығы:

Тыңдаған мәтіннің мазмұны бойынша сұрақтарға жауап береді, кестені толтырады,мәтінді мәнерлеп оқиды, берілген иллюстрация бойынша сөйлемдер жазады.

Көбі:

Сюжет желісі бойынша иллюстрацияларды орналастырады, сөйлемдер жазады, кесте толтырады.

Кейбірі:

Тақырыпқа байланысты өз ойларын жүйелі жеткізеді. Шағын әңгіме жазады.

Ойлау дағдыларының деңгейі:

Білу,тану,қолдану,бағалау

Бағалау критерийі (нақты сабақ мақсатына қарай )

1.Тыңдаған мәтінді түсінеді,сұрақтарға жауап береді

2.Сөздерді орынды қолданады,дәлелді жауап береді.

3.Мәтінмен жұмыс жүргізеді,тапсырмаларды орындайды.


Пәнаралық байланыс

Жаратылыстану

Тілдік мақсат

Зат есім, сын есім, сан есім

Алдыңғы оқу


Жоспар

Жоспарланған уақыт

Жоспарланған жаттығулар

Дескриптор

Ресурстар

Сабақтың басы (2-3) мин


Оқушылармен сәлемдесу

Психологиялық даярлық жасау

«Шаттық шеңбер құру »



Сабақтың ортасы

(6-40) мин




Айтылым





Тыңдалым













Жазылым







1.Жаңа сабаққа даярлау:

Үшінші сыныпқа барамын.

Табиғат өзгереді.

Олар менің сыныптастарым.

2.Жаңа сабақ: Күз келді.


Жаңа сөздер: өзгеру, сыныптастар

Табиғат өзгереді.Үшінші сыныпқа барамыз.

Олар менің сыныптастарым.


2.Мәтінді тыңда. Сұрақтарға жауап бер.

Бүгін қай күн?

Күзде не басталады?

Күзде не өзгереді?

Әлібек нешінші сыныпқа барады?

Олар кімдер


3.Суреттерді мәтін мазмұны бойынша орналастыр.

Топтық тапсырма орындау.Бір-бірін тыңдау, түсіну


4.3-тапсырма.Мәтінді оқы. Үлгіге қара. Әр сөйлем бойынша сұрақ жаз.

Мен үшінші сыныпқа барамын. Менің сыныбымда он ұл, он екі қыз оқиды. Бұлар менің сыныптастарым. Бұл-Әнел. Мына сыныптасымның аты- Саша. Менің сыныптастарым әдепті, ақылды.

Сергіту сәті

1.Сұрақтарға жауап береді.








2.Тыңдағаны бойынша өз көзқарастарын білдіреді.


3.Өз ойларын айтады.





4.Суреттерді мазмұны бойынша айтады.


5.Мәтінді оқиды.Негізгі ақпараттарды анықтайды.


Оқулық

Аудиодиск





Кесте



Суреттер

Аяқталуы

Сабақта нені біліп, нені білгілері келетіндері туралы айтады.



Үйге тапсырма

4-тапсырма.Оқы, салыстыр.

Қосымша ақпарат



Саралау – Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз

Бағалау-Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз?

Пәнаралық байланыс

Қауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелері

АКТ-мен байланыс

Құндылықтардағы байланыс




Рефлексия

Сабақ/оқу мақсаттары шынайы ма?

Бүгін оқушылар не білді?

Сыныптағы ахуал қандай болды?

Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма?

Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе?

Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен?


Қорытынды бағамдау Қандай екі нәрсе табысты болды? (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)

1:

2:

Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды? (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)

1:

2:



Тексерілді ---------------------------

Сабақтың тақырыбы:

Жанды және жансыз табиғат


Мектеп: Алтынбике Бертаева атындағы орта мектебі

Күні: 04.09

Мұғалім есімі:Шавдинова Ч


Сынып:3 «Б»

Қатысқандар саны:


қатыспағандар саны:

Сабаққа негізделген оқу мақсаты

3.1.2.1 - баяу және анық айтылған жиі қолданылатын сөздер мен сөз тіркестерінен құралған шағын мәтіндердегі сөйлемдердің мазмұнын түсіну

3.2.3.1 - белгілі тақырыптағы әңгімеге қатысу және сұхбаттасын түсіну және олардың ойын толықтыру


Оқу нәтижелері

Барлығы:

Баяу және анық айтылған жиі қолданылатын сөздер мен сөз тіркестерінен құралған шағын мәтіндердегі сөйлемдің мазмұнын түсінеді,белгілі тақырыптық әңгімеге қатысып, сұхбаттасын түсініп, олардың ойын толықтырады.

Көбі:

Сюжет желісі бойынша иллюстрацияларды орналастырады, сөйлемдер жазады, кесте толтырады.

Кейбірі:

Тақырыпқа байланысты өз ойларын жүйелі жеткізеді. Шағын әңгіме жазады.

Ойлау дағдыларының деңгейі:

Білу,тану,қолдану,бағалау

Бағалау критерийі (нақты сабақ мақсатына қарай )

1.Мәтінді түсінеді,сұрақтарға жауап береді

2.Сөздерді орынды қолданады,дәлелді жауап береді.

3.Мәтінмен жұмыс жүргізеді,тапсырмаларды орындайды.


Пәнаралық байланыс

Жаратылыстану

Тілдік мақсат

Зат есім, сын есім, сан есім

Алдыңғы оқу

Күз келді

Жоспар

Жоспарланған уақыт

Жоспарланған жаттығулар

Дескриптор

Ресурстар

Сабақтың басы (2-3) мин




Сабақтың ортасы

(6-40) мин


Оқушылармен сәлемдесу

Психологиялық даярлық жасау

Бір-біріне тілек айту


1.Үй тапсырмасы:

Менің сыныбым

Сенің сыныбың

Оның сыныбы

Менің сыныптасым

Оның сыныптасы

2.Жаңа сабақ:

Жанды және жансыз табиғат

Жаңа сөздер: жанды/жансыз, өсімдік , өседі.


Суретпен жұмыс: жанды табиғат, өсімдік өседі, жансыз табиғат.







1.Тәуелдік жалғауды атайды.




2.Табиғат

бойынша өз көзқарастарын білдіреді.





Айтылым








Жазылым



Мәтінді тыңдап, сұрақтарға жауап бер.

Әлібек кіммен сөйлесті?

Олар не туралы сөйлесті?

«Табиғат» деген не?»

Табиғат қандай болады?


3. Топтық тапсырма орындау.Бір-бірін тыңдау, түсіну

Кестедегі адасқан қосымшаларды орындарына қойып жаз.

Қыркүйек-те, сыныптас, күздің, үшінші, барамыз, өзгереді.

Сергіту сәті



3.Мәтінді тыңдап, сұрақтарға жауап береді.



4.Кесте бойынша адасқан әріптерді орындарына қояды.


Оқулық

Аудиодиск





Кесте






Суреттер

Аяқталуы

«Оймоншақ» әдісі .«Сабақ басталды»

деген тақырыпқа мәтін құрау



Үйге тапсырма

4-тапсырма.Оқы, салыстыр.

Қосымша ақпарат



Саралау – Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз

Бағалау-Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз?

Пәнаралық байланыс

Қауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелері

АКТ-мен байланыс

Құндылықтардағы байланыс




Рефлексия

Сабақ/оқу мақсаттары шынайы ма?

Бүгін оқушылар не білді?

Сыныптағы ахуал қандай болды?

Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма?

Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе?

Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен?


Қорытынды бағамдау Қандай екі нәрсе табысты болды? (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)

1:

2:

Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды? (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)

1:

2:



Тексерілді ----------------------------

Сабақтың тақырыбы:

Үй жануарлары - жансыз табиғат


Мектеп: Алтынбике Бертаева атындағы орта мектебі

Күні: 06.09

Мұғалім есімі:Шавдинова Ч


Сынып:3 «Б»

Қатысқандар саны:


қатыспағандар саны:

Сабаққа негізделген оқу мақсаты

3.1.2.1 - баяу және анық айтылған жиі қолданылатын сөздер мен сөз тіркестерінен құралған шағын мәтіндердегі сөйлемдердің мазмұнын түсіну

3.2.1.1 - берілген тақырыпқа қатысты сөздерді табу және сөйлеу барысында қолдану

Оқу нәтижелері

Барлығы:

Баяу және анық айтылған жиі қолданылатын сөздер мен сөз тіркестерінен құралған шағын мәтіндердегі сөйлемдің мазмұнын түсінеді,берілген тақырыпқа сөздерді табады, сөйлеу барысынды қолданады.

Көбі:

Сөз тіркестерінен сөйлемдер жазады, кесте толтырады.

Кейбірі:

Тақырыпқа байланысты өз ойларын жүйелі жеткізеді. Шағын әңгіме жазады.

Ойлау дағдыларының деңгейі:

Білу,тану,қолдану,бағалау

Бағалау критерийі (нақты сабақ мақсатына қарай )

1.Мәтінді түсінеді,сұрақтарға жауап береді

2.Сөздерді орынды қолданады,дәлелді жауап береді.

3.Мәтінмен жұмыс жүргізеді,тапсырмаларды орындайды.


Пәнаралық байланыс

Жаратылыстану

Тілдік мақсат

Зат есім, сын есім, сан есім

Алдыңғы оқу

Жанды және жансыз табиғат

Жоспар

Жоспарланған уақыт

Жоспарланған жаттығулар

Дескриптор

Ресурстар

Сабақтың басы (2-3) мин




Сабақтың ортасы

(6-40) мин


Оқушылармен сәлемдесу

Психологиялық даярлық жасау

Бір-біріне тілек айту


1.Үй тапсырмасы:

5-тапсырма.Көп нүктенің орнына керекті сөздерді қойып жаз.



2.Жаңа сабаққа даярлау:

Үй жануарлары туралы сұрақтар қою

1.Үй жануарларының өмірде қаншалықты пайдасы бар?

2.Неліктен үй жануарлары жанды табиғатқа жатады?






1.Көп нүктенің орнына керекті сөздерді қояды.



2.Сұрақтарға жауап береді.







Айтылым








Жазылым



3.Жаңа сабақ:


Үй жануарлары-жанды табиғат

1.Жаңа сөздер:қой, ешкі, түйе, жылқы, сиыр,т.б

2.Сөз тіркестерін құрау, содан соң сөйлем құрату

3.Суреттермен жұмыс жүргізу.

Суретте не бейнеленген?

Әке мен бала қорада не істеп жүр?

4.Сергіту сәті

«Қаражорға » биі

5.Малға байланысты жұмбақтар, өлеңдер оқу

6.3-тапсырма.Көп нүктенің орнына керекті сөздерді қой.Мәтінді мұқият оқы.

3.Жаңа сөздерге мысалдар келтіреді.



4.Сөз тіркестерін құрайды.


5.Жұптық тапсырмалар орындайды.

Оқулық

Аудиодиск





Кесте






Суреттер

Аяқталуы

«Оймоншақ» әдісі .«Сабақ басталды»

деген тақырыпқа мәтін құрау



Үйге тапсырма

4-тапсырма.Оқы, салыстыр.

Қосымша ақпарат



Саралау – Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз

Бағалау-Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз?

Пәнаралық байланыс

Қауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелері

АКТ-мен байланыс

Құндылықтардағы байланыс




Рефлексия

Сабақ/оқу мақсаттары шынайы ма?

Бүгін оқушылар не білді?

Сыныптағы ахуал қандай болды?

Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма?

Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе?

Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен?


Қорытынды бағамдау Қандай екі нәрсе табысты болды? (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)

1:

2:

Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды? (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)

1:

2:



Тексерілді ----------------------------

Сабақтың тақырыбы:

Бұл-малдың төлі


Мектеп: Алтынбике Бертаева атындағы орта мектебі

Күні: 10.09

Мұғалім есімі:Шавдинова Ч


Сынып:3 «Б»

Қатысқандар саны:


қатыспағандар саны:

Сабаққа негізделген оқу мақсаты

3.1.3.1 - тыңдаған материалдың (ұзақтығы 1,5-2 мин) мазмұны бойынша сұрақтарға жауап беру және сюжеттің даму желісі бойынша иллюстрациялар орналастыру/ кесте толтыру/мазмұндау


Оқу нәтижелері

Барлығы:

Тыңдаған мәтіннің мазмұны бойынша сұрақтарға жауап береді, кестені толтырады,мәтінді мәнерлеп оқиды, берілген иллюстрация бойынша сөйлемдер жазады.

Көбі:

Сюжет желісі бойынша иллюстрацияларды орналастырады, сөйлемдер жазады, кесте толтырады.

Кейбірі:

Тақырыпқа байланысты өз ойларын жүйелі жеткізеді. Шағын әңгіме жазады.

Ойлау дағдыларының деңгейі:

Білу,тану,қолдану,бағалау

Бағалау критерийі (нақты сабақ мақсатына қарай )

1.Тыңдаған мәтінді түсінеді,сұрақтарға жауап береді

2.Сөздерді орынды қолданады,дәлелді жауап береді.

3.Мәтінмен жұмыс жүргізеді,тапсырмаларды орындайды.


Пәнаралық байланыс

Жаратылыстану

Тілдік мақсат

Зат есім, сын есім, сан есім

Алдыңғы оқу

Үй жануарлары-жанды табиғат

Жоспар

Жоспарланған уақыт

Жоспарланған жаттығулар

Дескриптор

Ресурстар

Сабақтың басы (2-3) мин


Оқушылармен сәлемдесу

Психологиялық даярлық жасау

«Шаттық шеңбер құру »



Сабақтың ортасы

(6-40) мин




Айтылым










Тыңдалым
















Жазылым








1.Үй тапсырмасы:

Үй жануарлары неліктен жанды табиғатқа жатады?

Бұл-сиыр.Бұл-жылқы. Бұл- түйе.Бұл- қой. Бұл- ешкі.

Бұларды «мал» немесе «жанды» табиғат деп атайды.

2.Жаңа сабаққа даярлау:

«Есте сақта!» Малды «жанды табиғат» деп атайды.

3.Жаңа сабақ:

Бұл-малдың төлі


1.Суреттермен жұмыс жүргізу.

Қойдың қозысы

Ешкінің лағы

Сиырдың бұзауы

Жылқының құлыны

Түйенің ботас болады.


Қайтала.Оқы.

Құлын.Бота.Бұзау.Лақ. Қозы.

Осы сөздердің дұрыс айтылуына назар аудару.

Сөз тіркесін құра.

Сөйлем құра.

2.Жылқы ,түйе, сиырлар

Барлығы да ірі мал.

Қой мен ешкі ұсақ мал

Ортақ аты «жануар»

3.2-тапсырма. Мәтінді оқы.

Көп нүктенің орнына керекті қосымшаны жалғап жаз.

4.3-тапсырма.Мәтінді оқы. Түсінгеніңді айт.Мәтін не туралы?

1.Сұрақтарға жауап береді.








2.Тыңдағаны бойынша өз көзқарастарын білдіреді.


3.Өз ойларын айтады.



4.Суреттерді мазмұны бойынша айтады.


5.Малдың төлдерін атап, сөз тіркесін құрайды.


6.Өлеңді оқиды. оқиды.Негізгі ақпараттарды анықтайды.

7.Тапсырмалар орындайды.

Оқулық

Аудиодиск





Кесте



Суреттер

Аяқталуы

Сабақта нені біліп, нені білгілері келетіндері туралы айтады.



Үйге тапсырма

5-тапсырма.Көп нүктенің орнына тиісті сөзді қойып жаз.

Қосымша ақпарат



Саралау – Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз

Бағалау-Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз?

Пәнаралық байланыс

Қауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелері

АКТ-мен байланыс

Құндылықтардағы байланыс




Рефлексия

Сабақ/оқу мақсаттары шынайы ма?

Бүгін оқушылар не білді?

Сыныптағы ахуал қандай болды?

Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма?

Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе?

Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен?


Қорытынды бағамдау Қандай екі нәрсе табысты болды? (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)

1:

2:

Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды? (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)

1:

2:



Тексерілді ---------------------------















































Сабақтың тақырыбы:

Менің ақ лағым бар

Мектеп: Алтынбике Бертаева атындағы орта мектебі

Күні: 11.09

Мұғалім есімі:Шавдинова Ч


Сынып:3 «Б»

Қатысқандар саны:


қатыспағандар саны:

Сабаққа негізделген оқу мақсаты

3.1.3.1 - тыңдаған материалдың (ұзақтығы 1,5-2 мин) мазмұны бойынша сұрақтарға жауап беру және сюжеттің даму желісі бойынша иллюстрациялар орналастыру/ кесте толтыру/мазмұндау


Оқу нәтижелері

Барлығы:

Тыңдаған мәтіннің мазмұны бойынша сұрақтарға жауап береді, кестені толтырады,мәтінді мәнерлеп оқиды, берілген иллюстрация бойынша сөйлемдер жазады.

Көбі:

Сюжет желісі бойынша иллюстрацияларды орналастырады, сөйлемдер жазады, кесте толтырады.

Кейбірі:

Тақырыпқа байланысты өз ойларын жүйелі жеткізеді. Шағын әңгіме жазады.

Ойлау дағдыларының деңгейі:

Білу,тану,қолдану,бағалау

Бағалау критерийі (нақты сабақ мақсатына қарай )

1.Тыңдаған мәтінді түсінеді,сұрақтарға жауап береді

2.Сөздерді орынды қолданады,дәлелді жауап береді.

3.Мәтінмен жұмыс жүргізеді,тапсырмаларды орындайды.


Пәнаралық байланыс

Жаратылыстану

Тілдік мақсат

Зат есім, сын есім, сан есім

Алдыңғы оқу

Бұл-малдың төлі

Жоспар

Жоспарланған уақыт

Жоспарланған жаттығулар

Дескриптор

Ресурстар

Сабақтың басы (2-3) мин


Оқушылармен сәлемдесу

Психологиялық даярлық жасау

«Шаттық шеңбер құру »



Сабақтың ортасы

(6-40) мин




Айтылым










Тыңдалым









Жазылым








1.Үй тапсырмасы:

Малды төлімен атап шығу

Мысалдар келтіру


2.Жаңа сабаққа даярлау:

«Есте сақта!» Малды «жанды табиғат» деп атайды.


3.Жаңа сабақ: Менің ақ лағым бар

Жаңа сөздер:секіреді, еркелейді

Менің лағым

Сенің лағың

Сіздің лағыңыз

Оның лағы

Оқы, қайтала.Лақ секіреді.Лақ еркелейді.

1-тапсырма.Мәтінді тыңда.Сұрақтарға жауап бер.

Мәтін не туралы?

Лақ қандай?

Лақ не істейді?

Лақ кімге еркелейді?

2-тапсырма.Мәтін мазмұны бойынша кестені толтыр.

Лақ не істейді?

... ... ... ... ...

3-тапсырма.Суреттерге қарап, сөйлемдерді толықтырып жаз.

Менің лағым

Сенің лағың

Сіздің лағыңыз

Оның лағы

Сергіту сәті

Суреттермен жұмыс жүргізу

1.Малды төлімен атайды.








2.Тыңдағаны бойынша өз көзқарастарын білдіреді.


3.Өз ойларын айтады.



4.Суреттерді мазмұны бойынша айтады.


5.Кестені толтырады.


6.Сөйлемдерді толықтырып жазады.



7.Тапсырмалар орындайды.

Оқулық

Аудиодиск





Кесте



Суреттер

Аяқталуы

Сабақта нені біліп, нені білгілері келетіндері туралы айтады.



Үйге тапсырма

4-тапсырма.Өздері жақсы көретін төлдері туралы сипаттап жазу.

Қосымша ақпарат



Саралау – Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз

Бағалау-Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз?

Пәнаралық байланыс

Қауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелері

АКТ-мен байланыс

Құндылықтардағы байланыс




Рефлексия

Сабақ/оқу мақсаттары шынайы ма?

Бүгін оқушылар не білді?

Сыныптағы ахуал қандай болды?

Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма?

Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе?

Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен?


Қорытынды бағамдау Қандай екі нәрсе табысты болды? (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)

1:

2:

Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды? (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)

1:

2:



Тексерілді ---------------------------

Сабақтың тақырыбы:

Жәндік жанды табиғатқа

жата ма?


Мектеп: Алтынбике Бертаева атындағы орта мектебі

Күні: 14.09

Мұғалім есімі:Шавдинова Ч


Сынып:3 «Б»

Қатысқандар саны:


қатыспағандар саны:

Сабаққа негізделген оқу мақсаты

3.1.3.1 - тыңдаған материалдың (ұзақтығы 1,5-2 мин) мазмұны бойынша сұрақтарға жауап беру және сюжеттің даму желісі бойынша иллюстрациялар орналастыру/ кесте толтыру/мазмұндау

3.3.1.1 - мәтінді немесе оның бөлімдерін мәнерлеп оқу, шолып (танысу мақсатында) оқу/рөлге бөліп оқу

Оқу нәтижелері

Барлығы:

Тыңдаған мәтіннің мазмұны бойынша сұрақтарға жауап береді, кестені толтырады,мәтін бөлімдерін мәнерлеп оқиды, берілген иллюстрация бойынша сөйлемдер жазады.

Көбі:

Сюжет желісі бойынша иллюстрацияларды орналастырады, сөйлемдер жазады, кесте толтырады.

Кейбірі:

Тақырыпқа байланысты өз ойларын жүйелі жеткізеді. Шағын әңгіме жазады.

Ойлау дағдыларының деңгейі:

Білу,тану,қолдану,бағалау

Бағалау критерийі (нақты сабақ мақсатына қарай )

1.Тыңдаған мәтінді түсінеді,сұрақтарға жауап береді

2.Сөздерді орынды қолданады,дәлелді жауап береді.

3.Мәтінмен жұмыс жүргізеді,тапсырмаларды орындайды.

Пәнаралық байланыс

Жаратылыстану

Тілдік мақсат

Жіктік жалғау

Алдыңғы оқу

Менің ақ лағым бар

Жоспар

Жоспарланған уақыт

Жоспарланған жаттығулар

Дескриптор

Ресурстар

Сабақтың басы (2-3) мин


Оқушылармен сәлемдесу

Психологиялық даярлық жасау

«Шаттық шеңбер құру »



Сабақтың ортасы

(6-40) мин




Айтылым













Тыңдалым







Жазылым





1.Үй тапсырмасы:

Өлеңді жатқа айту

Шөре-шөре лағым

Тентек болма шырағым!

Секектеме деміңді ал,

Селтеңдемей құлағың.

1.Жаңа сабаққа даярлау:

Екі қатармен жарыстыру

1-қатар: жанды табиғат

2-қатар: жансыз табиғат

2.Жаңа сабақ:

Жәндік жанды табиғатқа

жата ма?

Жаңа сөздер: ара, құмырсқа, қызғалдақ,жәндік

Құмырсқа мен ара-жәндік

құ-мырс-қа ,а-ра

ара мен құмырсқа жәндік.Ара гүлге қонды.

1-тапсырма.Мәтінді тыңда.Сұраққа жауап бер.

1.Саша кіммен сөйлесті?

2.Ол әлібектен не туралы сұрады?

3.Құмырсқа мен ара жәндікке жата ма?

4.Жәндік қандай табиғатқа жатады.

2-тапсырма.Көп нүктенің орнына керекті сөздерді қойып жаз.

Керекті сөздер: жатады,ара, жәндік, кішкентай, құмырсқа (тақтамен жұмыс)

Сергіту сәті

Мәтінді оқыту(рөлге өліп оқу)

1.Өлеңді жатқа айтады.






2.Жанды және жансыз табиғатқа мысалдар келтіреді.




3.Тыңдағаны бойынша өз көзқарастарын білдіреді.


4.Сұрақтарға жауап береді.





5.Тапсырмаларды орындайды.

Оқулық

Аудиодиск





Кесте



Суреттер

Аяқталуы

Ұқсастығы мен айырмашылығы

Овал 3

Ара



Овал 4

Қоңыз








Үйге тапсырма

4-тапсырма.Жақшаның ішіндегі керекті сөздерді таңдап, сөйлемдерді толықтырып жаз.

Қосымша ақпарат



Саралау – Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз

Бағалау-Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз?

Пәнаралық байланыс

Қауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелері

АКТ-мен байланыс

Құндылықтардағы байланыс




Рефлексия

Сабақ/оқу мақсаттары шынайы ма?

Бүгін оқушылар не білді?

Сыныптағы ахуал қандай болды?

Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма?

Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе?

Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен?


Қорытынды бағамдау Қандай екі нәрсе табысты болды? (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)

1:

2:

Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды? (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)

1:

2:

Тексерілді ---------------------------

Сабақтың тақырыбы:

Құстар -біздің досымыз

Мектеп: Алтынбике Бертаева атындағы орта мектебі

Күні: 18.09

Мұғалім есімі:Шавдинова Ч


Сынып:3 «Б»

Қатысқандар саны:


қатыспағандар саны:

Сабаққа негізделген оқу мақсаты

3.1.1.1 - анық айтылған сөзді тыңдап,түсінгені бойынша қарапайым нұсқауларды орындау

3.3.2.1 - жиі қолданылатын сөздер мен фразалардан құрастырылған шағын мәтіндегі негізгі ойды түсіну

Оқу нәтижелері

Барлығы:

Сөзді тыңдап, түсінгені бойынша қарапайым нұсқауларды орындайды, сөздер мен фразалардан құрастырылған шағын мәтіндегі негізгі ойды анықтайды.

Көбі:

Мәтінді түсінеді,негізгі ойды анықтайды.

Кейбірі:

Тақырыпқа байланысты өз ойларын жүйелі жеткізеді. Шағын әңгіме жазады.

Ойлау дағдыларының деңгейі:

Білу,тану,қолдану,бағалау

Бағалау критерийі (нақты сабақ мақсатына қарай )

1.Айтылған сөзді тыңдайды,ойды түсінеді.

2.Сөздерді орынды қолданады,дәлелді жауап береді.

3.Мәтінмен жұмыс жүргізеді,тапсырмаларды орындайды.

Пәнаралық байланыс

Жаратылыстану

Тілдік мақсат

Тәуелдік жалғау,жіктік жалғау

Алдыңғы оқу

Жәндік жанды табиғатқа жата ма?


Жоспар

Жоспарланған уақыт

Жоспарланған жаттығулар

Дескриптор

Ресурстар

Сабақтың басы (2-3) мин


Оқушылармен сәлемдесу

Психологиялық даярлық жасау

«Мен қандаймын?»



Сабақтың ортасы

(6-40) мин




Айтылым












Оқылым







Жазылым





1.Үй тапсырмасы:

4-тапсырма.Жақшаның ішінен керекті сөздерді таңдап,сөйлемдерді толықтырып жаз.

1.Жаңа сабаққа даярлау:

«Миға шабуыл»

Бірнеше сұрақтар қою

Бір сөзді тәуелдеу

2.Жаңа сабақ:

1. Құстар -біздің досымыз

Жаңа сөздер: құстар, қорғайды, көгершін, тоқылдақ, қарлығаш

Сөздерді дұрыс айту: тоқылдақ (тоқұлдақ),

көгершін (көгөршін)


Сөздерді тәуелдеу, жіктеу

2.Оқы, тыңда.

Көгершін, достар

Құстар –біздің достарымыз.Олар табиғатты қорғайды.

3.Мәтін мазмұны бойынша тиісті сұрақтарды қойып, сөйлемдерді толықтырып жаз.

Тоғайда не бар?

Құстар қандай табиғатқа жатады?

Құстар нені қорғайды?

1 сәуір қандай күн?


Сергіту сәті «Қаражорға » биі

4.Сөді дыбыстық талдау жасату

Қ Ұ С Т А Р

1.Сөйлемдерді оқиды, түсінгендерін айтады.




2. Сұрақтарға жауап береді.



3.Жаңа сөздердің айтылуы мен жазылуын ескереді.


4.Құстар мен табиғат туралы өз ойларын айтады.





5.Тапсырмаларды орындайды.

Оқулық

Аудиодиск



















Слайд видеоролик




Аяқталуы

Ұқсастығы мен айырмашылығы


Овал 1

Жанды табиғат



Овал 2

Жансыз табиғат








Үйге тапсырма

4-тапсырма.Жақшаның ішіндегі керекті сөздерді таңдап, сөйлемдерді толықтырып жаз.

Қосымша ақпарат



Саралау – Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз

Бағалау-Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз?

Пәнаралық байланыс

Қауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелері

АКТ-мен байланыс

Құндылықтардағы байланыс




Рефлексия

Сабақ/оқу мақсаттары шынайы ма?

Бүгін оқушылар не білді?

Сыныптағы ахуал қандай болды?

Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма?

Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе?

Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен?


Қорытынды бағамдау Қандай екі нәрсе табысты болды? (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)

1:

2:

Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды? (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)

1:

2:



Тексерілді ---------------------------





















































Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
03.12.2018
788
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі