Күні:_________
Білім беру саласы: Қатынас
Бөлімдері: «Сөйлемді дамыту»
Тақырыбы: «Күз сыйы»
Мақсаты: Балаларға жылдың күз мезгілі
туралы түсінік беру. Күздің ерекшеліктерімен
таныстыру, күзгі өзгерістерге мән бере
отырып табиғаттың әсемдігін, сұлулығын сезіне білуге
үйрету, күз туралы тақпақтар айта
отырып баланың тілін
дамыту; Суреттерді әңгімелей отырып
байланыстыра сөйлеуін дамыту;Зейіндерін
дамыту. Сөздік қорын молайту;Табиғатты
сүюге үйрету.
Әдіс-тәсілдер:
әңгімелеу,көрсету,
сұрақ-жауап,слайд көрсету,ғажайып сәт,сергіту сәті,дидактикалық
ойын.
Көрнекіліктер: Күз мезгілінің суреті, жемістер, көкөністер.
Қостілдік компонент: Күз-осень, жемістер-фрукты, көкөністер-овощи
|
Ұ.О.қызмет кезеңдері |
Тәрбиешінің қызметі
|
Балалардың іс- әрекеті |
|
Себепті қызығушылығын ояту |
-Қараңдаршы балалар,
айналамыз қандай тамаша! Осы бөлмеге шуағын төгіп, нұр беріп тұрған
күнге қарайықшы. Сол күннен жылу алып, алған жылуымызды
бір-бірімізге
береміз. Ш.Ахметовтың «Бұл қай кезде болады?!» өлеңін оқимын. Бұлттар төніп,жерге төгіп, Дымқыл тұман басады. Шөп сарғайып,өңі тайып, Дала нұры қашады. Ойнай алмай, Денең мұздап тоңады, Бөбектерім айтыңдаршы, Бұл қай кезде болады? -Балалар қазір жылдың қай мезгілі? -Күз мезгілінде неше ай бар? -Күз айларын атайықшы. -Күз мезгілінде қандай өзгерістер болады? Балалар күз мезгіліне арналған тіл ұстарту жаттығуын айтып кетейік. Үз-үз-үз, келді міне күз. Ыр-ыр-ыр,жауады жаңбыр. |
Әрқашан әдемі
болайық! Еліміз тыныш болсын! Аспанымыз ашық болсын! Деніміз сау
болсын! Достарымыз көп
болсын. Күзде. -Күз мезгілі. -3 ай бар. -Қыркүйек,қазан, қараша. Күз мезгілінің өзгерістерін айтады. Барлығы бірге айтады. |
|
Іздену ұйымдасты-рушылық |
Күз мезгілінің суреттерін көрсетіп әңгімелеу. Слайд бойынша -Мына суреттерге қараңдаршы, кімдерді көріп тұрсыңдар? -Енді балалар,күзгі баққа барғыларың келе ме? -Онда тыныштық сақтап 1,2,3
дегенде көзді жұмып күзгі баққа қиялмен серуендеп
қайтайық. -Балалар қандай тамаша күзгі бақтың іші. Тосын
сәт: Күз ханшайымы қонақтарды
қарсы алады. -Балалар мен сендер күзгі сыйларымды әсірлеп қойдым,бірақ сендер менің тапсырмаларымды орындаған кезде,сендерге күз сыйларымды беремін.Орындайсыңдар ма менің тапсырмаларымды? -Қане,қандай тапсырмалар екен көрейін. 1-тапсырма: «Ажырат» ойыны Мақсаты: Көкөністер мен жемістерді ажаратады. 2-тапсырма: -Балалар ,күз мезгілі туралы тақпақтар білесіңдер ме?
Сергіту сәті: Алма,алма көк алма. Қызыл жасыл, көп алма. Теріп,теріп аламыз, Қалтамызға саламыз. Қалтамызға сыймаса, Аузымызға саламыз. 3-тапсырма: Дидактикалық ойын: «Өз түсін тап» 4-тапсырма: 1.Дидактикалық ойын: «Дәмін татып,не екенін тауып көр» 2. «Мына ағашты безендір» жыл мезгілі бойынша. (Ұжымдық жұмыс) Күз ханшайымы: -балалар,менің тапсырмаларымды өте жақсы орындадыңдар,жарайсыңдар.Енді мен сендерге өзімнің сыйлықтарымды тәрбиеші апайларыңызға беремін. - Күз ханшайымы, біздің топқа қайтатын уақытымыз болып қалды. Күз ханшайымы: -ендеше сау болыңыздар,келіп тұрыңыздар. -Балалар,1,2,3көзімізді жұмамыз, 1,2,3 көзімізді аштық та қайтіп тобымызға оралдық. |
-Ия. Суретке назар аударады. Күз ханшайымына назар аударады. Амандасады. -Ия. Зейнеп Алақай,алақай! Шатанды балақай, Күз түсті дән пісті Айтамыз алғысты. Көркем Сарғайды тоғай, Сап сары маңай. Соңғы әнін айтып, Құс кетті қайтып. Қимыл қозғалыстар жасайды. Өз түстерін табады. Дәмін татып,не екенін айтады табады. Күз ханшайымымен қоштасады. |
|
Оқу қызметін бағалау |
Сұрақтарға жауап беру арқылы алмаларды себеттен алу. 1.
Күзгі бақ сендерге ұнады
ма? Қазір қай
мезгіл? -Қандай тапсырмаларды орындадық? -Балалар күз ханшайымының тапсырмасы сендерге ұнады ма? |
Сұрақтарға жауап берді. |
Күтілетін нәтиже:
Жаңғыртады: Жанды және жансыз табиғаттағы маусымдық өзгерістерді.
Түсінеді: Күз мезгілі және оның ерекшелігі туралы ұғымды.
Қолданады:Әр жыл мезгілінің ерекшелігін біліп,оларды анықтай алу дағдыларын.
«Күз сыйы»
(Ашық ұйымдастырылған оқу қызметі)
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
"Күз сыйы"
"Күз сыйы"
Күні:_________
Білім беру саласы: Қатынас
Бөлімдері: «Сөйлемді дамыту»
Тақырыбы: «Күз сыйы»
Мақсаты: Балаларға жылдың күз мезгілі
туралы түсінік беру. Күздің ерекшеліктерімен
таныстыру, күзгі өзгерістерге мән бере
отырып табиғаттың әсемдігін, сұлулығын сезіне білуге
үйрету, күз туралы тақпақтар айта
отырып баланың тілін
дамыту; Суреттерді әңгімелей отырып
байланыстыра сөйлеуін дамыту;Зейіндерін
дамыту. Сөздік қорын молайту;Табиғатты
сүюге үйрету.
Әдіс-тәсілдер:
әңгімелеу,көрсету,
сұрақ-жауап,слайд көрсету,ғажайып сәт,сергіту сәті,дидактикалық
ойын.
Көрнекіліктер: Күз мезгілінің суреті, жемістер, көкөністер.
Қостілдік компонент: Күз-осень, жемістер-фрукты, көкөністер-овощи
|
Ұ.О.қызмет кезеңдері |
Тәрбиешінің қызметі
|
Балалардың іс- әрекеті |
|
Себепті қызығушылығын ояту |
-Қараңдаршы балалар,
айналамыз қандай тамаша! Осы бөлмеге шуағын төгіп, нұр беріп тұрған
күнге қарайықшы. Сол күннен жылу алып, алған жылуымызды
бір-бірімізге
береміз. Ш.Ахметовтың «Бұл қай кезде болады?!» өлеңін оқимын. Бұлттар төніп,жерге төгіп, Дымқыл тұман басады. Шөп сарғайып,өңі тайып, Дала нұры қашады. Ойнай алмай, Денең мұздап тоңады, Бөбектерім айтыңдаршы, Бұл қай кезде болады? -Балалар қазір жылдың қай мезгілі? -Күз мезгілінде неше ай бар? -Күз айларын атайықшы. -Күз мезгілінде қандай өзгерістер болады? Балалар күз мезгіліне арналған тіл ұстарту жаттығуын айтып кетейік. Үз-үз-үз, келді міне күз. Ыр-ыр-ыр,жауады жаңбыр. |
Әрқашан әдемі
болайық! Еліміз тыныш болсын! Аспанымыз ашық болсын! Деніміз сау
болсын! Достарымыз көп
болсын. Күзде. -Күз мезгілі. -3 ай бар. -Қыркүйек,қазан, қараша. Күз мезгілінің өзгерістерін айтады. Барлығы бірге айтады. |
|
Іздену ұйымдасты-рушылық |
Күз мезгілінің суреттерін көрсетіп әңгімелеу. Слайд бойынша -Мына суреттерге қараңдаршы, кімдерді көріп тұрсыңдар? -Енді балалар,күзгі баққа барғыларың келе ме? -Онда тыныштық сақтап 1,2,3
дегенде көзді жұмып күзгі баққа қиялмен серуендеп
қайтайық. -Балалар қандай тамаша күзгі бақтың іші. Тосын
сәт: Күз ханшайымы қонақтарды
қарсы алады. -Балалар мен сендер күзгі сыйларымды әсірлеп қойдым,бірақ сендер менің тапсырмаларымды орындаған кезде,сендерге күз сыйларымды беремін.Орындайсыңдар ма менің тапсырмаларымды? -Қане,қандай тапсырмалар екен көрейін. 1-тапсырма: «Ажырат» ойыны Мақсаты: Көкөністер мен жемістерді ажаратады. 2-тапсырма: -Балалар ,күз мезгілі туралы тақпақтар білесіңдер ме?
Сергіту сәті: Алма,алма көк алма. Қызыл жасыл, көп алма. Теріп,теріп аламыз, Қалтамызға саламыз. Қалтамызға сыймаса, Аузымызға саламыз. 3-тапсырма: Дидактикалық ойын: «Өз түсін тап» 4-тапсырма: 1.Дидактикалық ойын: «Дәмін татып,не екенін тауып көр» 2. «Мына ағашты безендір» жыл мезгілі бойынша. (Ұжымдық жұмыс) Күз ханшайымы: -балалар,менің тапсырмаларымды өте жақсы орындадыңдар,жарайсыңдар.Енді мен сендерге өзімнің сыйлықтарымды тәрбиеші апайларыңызға беремін. - Күз ханшайымы, біздің топқа қайтатын уақытымыз болып қалды. Күз ханшайымы: -ендеше сау болыңыздар,келіп тұрыңыздар. -Балалар,1,2,3көзімізді жұмамыз, 1,2,3 көзімізді аштық та қайтіп тобымызға оралдық. |
-Ия. Суретке назар аударады. Күз ханшайымына назар аударады. Амандасады. -Ия. Зейнеп Алақай,алақай! Шатанды балақай, Күз түсті дән пісті Айтамыз алғысты. Көркем Сарғайды тоғай, Сап сары маңай. Соңғы әнін айтып, Құс кетті қайтып. Қимыл қозғалыстар жасайды. Өз түстерін табады. Дәмін татып,не екенін айтады табады. Күз ханшайымымен қоштасады. |
|
Оқу қызметін бағалау |
Сұрақтарға жауап беру арқылы алмаларды себеттен алу. 1.
Күзгі бақ сендерге ұнады
ма? Қазір қай
мезгіл? -Қандай тапсырмаларды орындадық? -Балалар күз ханшайымының тапсырмасы сендерге ұнады ма? |
Сұрақтарға жауап берді. |
Күтілетін нәтиже:
Жаңғыртады: Жанды және жансыз табиғаттағы маусымдық өзгерістерді.
Түсінеді: Күз мезгілі және оның ерекшелігі туралы ұғымды.
Қолданады:Әр жыл мезгілінің ерекшелігін біліп,оларды анықтай алу дағдыларын.
«Күз сыйы»
(Ашық ұйымдастырылған оқу қызметі)
шағым қалдыра аласыз













