Білім беру саласы : Шығармашылық
Ұйымдастырылған оқу қызметінің түрі: «шебер қолдар» вариативтік компонент
Тақырыбы: «күзгі гүл шоғы»
Мақсаты: балалардың гүлдер туралы білімдерін кеңейту. Өз ойларын айтуға жетілдру, өздігімен жұмыс жасауға үйрету.
Қолданатын көрнекі құралдар: күз картинасы
Қос тілділік компоненті: күз –осень,жапырақтар-листья.
|
Қызмет кезеңдері |
Тәрбиешінің іс-әрекеті |
Баланың іс-әрекеті |
|
Мотивациялық- қозғаушылық Тосын сый: |
Көңілді шеңбер. Бір-біріне допты беріп жылы лебіздерін білдіру. Күзгі жапырақтарды алып, бала лардың үстілеріне жаудырамын. -Жапырақтардың түсуін қараң даршы. Күзгі саябақта өздеріңді сезініңдер. |
Балалар шеңбер құрып тұрады. |
|
Ұйымдас-тырушылық ізденістік. Рефлексиялық-түзетушілік. |
-Біз бүгін, күз мезгіліндегі өзгерістер туралы айтамыз, сөйлесеміз. Жомарт алтын күз туралы сендер маған айтып бересіңдер. Суреттер көрсетіледі. Бұл қай мезгіл? -Күз. -Иә, бұл суретте күз мезгілі көрсетеліпті. -Күзгі ағаштар (орман) қандай? Қос тілділік компоненті: күз –осень,жапырақтар-листья. Ағаштың әрбір жапырақ бірнеше түске боялған. Олардың түстері қандай алуан түрлі. Алтын, сары, қызыл, көк... Алуан-алуан жапырақ. Күзгі бақта күлімдеп, Көз тартады атырап. Бүгін сендер суретші боласын дар, суреттерлеріңе ашық бояуларды таңдаңдар. Сергіту сәті Тербеледі ағаштар, Алдымнан жел есенді. Кіп-кішкентай ағаштар, Үп-үлкен боп өседі. Саусақты жаттығу Орманда бір үй тұр,ал үйде құлып тұр, құлыпты ашу үшін санаймыз. Суретті салу тәсілдерін көрсету Балалар жұмысқа кіріседі. Жұмыс кезінде музыка ойнап тұрады. Қиналған балаларға көмек көрсету. Жұмыс біткен кезде суретке қосымшалар еңгізу. Қорытындылау Суреттер бойынша сұрақтар қоямын. |
Балалардың мұқият орындайды Мұқият тыңдайды. Қимыл-қозғалыстарды сөздермен сәйкестіреді Қимылдарды сөздерге байланыстырып сәйкестіреді Балалар суреттерге баға береді. |
Күтілетін нәтиже:
Қабылдайды:ағашты салуды .
Түсінеді: жапырақтарды бейнелеуді .
Қолдана алады:суретті қағаз бетінде түгел бейнелеуді .
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
«Күзгі гүл шоғы»
«Күзгі гүл шоғы»
Білім беру саласы : Шығармашылық
Ұйымдастырылған оқу қызметінің түрі: «шебер қолдар» вариативтік компонент
Тақырыбы: «күзгі гүл шоғы»
Мақсаты: балалардың гүлдер туралы білімдерін кеңейту. Өз ойларын айтуға жетілдру, өздігімен жұмыс жасауға үйрету.
Қолданатын көрнекі құралдар: күз картинасы
Қос тілділік компоненті: күз –осень,жапырақтар-листья.
|
Қызмет кезеңдері |
Тәрбиешінің іс-әрекеті |
Баланың іс-әрекеті |
|
Мотивациялық- қозғаушылық Тосын сый: |
Көңілді шеңбер. Бір-біріне допты беріп жылы лебіздерін білдіру. Күзгі жапырақтарды алып, бала лардың үстілеріне жаудырамын. -Жапырақтардың түсуін қараң даршы. Күзгі саябақта өздеріңді сезініңдер. |
Балалар шеңбер құрып тұрады. |
|
Ұйымдас-тырушылық ізденістік. Рефлексиялық-түзетушілік. |
-Біз бүгін, күз мезгіліндегі өзгерістер туралы айтамыз, сөйлесеміз. Жомарт алтын күз туралы сендер маған айтып бересіңдер. Суреттер көрсетіледі. Бұл қай мезгіл? -Күз. -Иә, бұл суретте күз мезгілі көрсетеліпті. -Күзгі ағаштар (орман) қандай? Қос тілділік компоненті: күз –осень,жапырақтар-листья. Ағаштың әрбір жапырақ бірнеше түске боялған. Олардың түстері қандай алуан түрлі. Алтын, сары, қызыл, көк... Алуан-алуан жапырақ. Күзгі бақта күлімдеп, Көз тартады атырап. Бүгін сендер суретші боласын дар, суреттерлеріңе ашық бояуларды таңдаңдар. Сергіту сәті Тербеледі ағаштар, Алдымнан жел есенді. Кіп-кішкентай ағаштар, Үп-үлкен боп өседі. Саусақты жаттығу Орманда бір үй тұр,ал үйде құлып тұр, құлыпты ашу үшін санаймыз. Суретті салу тәсілдерін көрсету Балалар жұмысқа кіріседі. Жұмыс кезінде музыка ойнап тұрады. Қиналған балаларға көмек көрсету. Жұмыс біткен кезде суретке қосымшалар еңгізу. Қорытындылау Суреттер бойынша сұрақтар қоямын. |
Балалардың мұқият орындайды Мұқият тыңдайды. Қимыл-қозғалыстарды сөздермен сәйкестіреді Қимылдарды сөздерге байланыстырып сәйкестіреді Балалар суреттерге баға береді. |
Күтілетін нәтиже:
Қабылдайды:ағашты салуды .
Түсінеді: жапырақтарды бейнелеуді .
Қолдана алады:суретті қағаз бетінде түгел бейнелеуді .
шағым қалдыра аласыз













