Сабақ кезеңдеріУақыты |
Жоспар мазмұны |
Мұғалімнің іс-әрекеті |
Оқушылардың іс-әрекеті |
Модульдер | Ресурстар: осы іс-әрекет үшін маған қандай құралдар қажет? |
I Кіріспе2 мин
3 мин
| КіріспеПсихологиялық ахуал.Мақсаты: Сыныпта жағымды психологиялық ахуал тудыру арқылы балаларды бүгінгі сабаққа даярлау.
Топқа бөлуТүрлі-түсті қиындыларМақсаты: оқушыларды топпен жұмыс жасауға бағыттау«Топ ұстанымы» Мақсаты: Топта бірлесіп жұмыс жасау дағдысын қалыптастыру
Бағалау парақтары | Оқушылармен сәлемдесуКөңіл-күйлерін сұрау;Есептеуге жүйрік болсаң жасыңнан, Математикаға орын берсең басыңнан, Барлық ғылым саған үйір болады,Досың солар табылатын қасыңнан, деп математика сабақғын бастаймыз
«Шаттық шеңбер»- білім кілтін ұсыну арқылы бір-біріне математикалық терминге байланысты тілек білдіреді.
Оқушыларды түрлі-түсті қиындылар арқылы топқа бөлемін.
Ынтымақтастық атмосфераны орнатуБағалау критерий мен парақтарын ұсыну | Мұғаліммен амандасады, көңіл-күйлерімен бөліседі және мұғаліммен көңіл-күйлерімен бөліседі.Бір-біріне тілек айту арқылы қарым-қатынысқа түсу;
Көбейту амалының нәтижесіндей біліміміз көбейсін, текшедей қырлы, жан-жақты болайық, салмақтай салмақты болайық,
Өз тобының атын жазадыБір-бірінің пікіріне сыйластықпен қарайды.-тыныштық сақтау;-басқаның пікірін сыйлау;-уақытқа бағыну, тапсырмаларды тиянақты орындау;-Қол соғу
|
Ынталандыру (жақсы, өте жақсы, жарайсыңдар
Ынталандыру (жақсы, өте жақсы, жарайсыңдар
|
АКТ1слайд
«Түрлі –түсті қиындылар»2-слайд
3-слайд
4-слайд
|
II.Тұсау кесер10 мин.
| Өтен сабақты бекіту.мақсаты: оқушылардың сан, шамалар туралы түсініктерін анықтау 3мин
«Миға шабуыл» Сұрақтарға берген жауаптарын сызбаға толтыру.
3мин
Сандарды өсіу ретімен орналастырып, сабақтың тақырыбын ашу
2минЗейінге тапсырма Сабақтың ұранын әріптердің ішінен тауып оқу | Дәптерімізді ашайық Салақтықтан қашайық Қолға қалам алайық Көркем етіп жазайықТақтаға күнді жазып, 387 және 2648 сандары туралы білгендерін сұрап, жазғызамын
Cабақ тақырыбы мен мақсатын анықтайды(слайд көрсету)Жаңа сабаққа көшуге сұрақтар қоямын.10литрден 20 шелек суды бөшкеге құйды.– бөшкеде неше литр су бар?1км – неше м ? 30ц - неше тонна?1сағ неше минут?Қабырғасы 40дм шаршының ауданын тап 1600дм 2 дәптерге90теңге төледі. Дәптердің бағасы қанша теңге?45Біз қай ғасырда өмір сүрудеміз?21ғ
«Пайдаға асыр біліміңді» | Оқушылардың жауаптары:Ойларын жүйелі түрде жеткізе біледі. Тақырыптан ауытқымайды.357-3таңб. тақ сан 3ж. 5о. 7б2648-4таңб. Жұп сан 2бірл. Мың, 6 жүзд. 4 онд. 8бірл Разр қосылғ жіктеп жазады
Оқушылар ойланып, Берілген үлестірме қағаздарға сұрақтарға жауап жазады
Бағалау парағына өзін-өзі бағалайды
Cабақтың тақырыбын анықтайды
Қатесіз – «5» ұпай1-2 қате –«4» ұпай3-4 қате-«3» ұпай | ОүО бағалау ДиалогӨзін-өзі реттеу
СТОАКТ
Ынталандыру (жақсы, өте жақсы, жарайсыңдар
БағалауАКТ
|
А КТ
Бағалау парағы
7-слайд
8-слайд |
III Негізгі Бөлім25 мин. | Жаңа сабақ.Мақсаты: тақырыпты ашу үшін«Артығын тап»ойыныМақсаты: шама туралы білімді бекіту (2мин)
«Өлшем бірліктерінің арасындағы қатынас»Кестесін құрастыру
«Өрнекте »(5мин)
«Салыстыр» (3мин) | Әр бағанда артық сөзді тап, дәлелде Ұзындық км Дәм см Масса кг Уақыт дм Аудан мм
Іт –ұзындаықІІт – масса-Олардың уақыт бірліктерінен қандай айырмашылығы бар?/Ұқсастығы мен айырмашылығын Анықтау/
2 км 400 м= м 700кг = ц5 сағ 20мин= мин
7т * 80ц24 м 5дм * 245дм2 сағ 5мин * 105 мин
| Оқушылар сыни тұрғыдан ойлайды, топ мүшелерімен пікір-алмасады, шапшаңдық қабілеттері байқалады. Өз ойларын дәлелдейді Оқушылардың жылдамдақтары мен тез ойлау қабілеттері байқалады.
Ұзындық пен массада 10,100,1000 болса, уақыт бірліктері 60,24 сағ,т.б.
Шамаларды ұсақ бірліктерге түрлендіру үшін көбейту,қосу амалдарын , ірі бірліктерге түрлендіру үшін бөлу амалын қолданылғанын айтады
Оқушылар топпен жұмыс жасай отырып, берілген тапсырманы жылдам орындайды. Бір-бірімен пікір алмасады. | Ынталандыру (жақсы жарайсыңдар
СТОДарынды КөшбасшыДиалог
Диалог
Талдау ОүО бағалау
ДиалогЫнталандыру |
9-слайд
А-4 қағаз , маркер
10-слайд
11-слайд |
2 мин
| Қазақ халқының қара есептері
Сергіту сәті
Проблема: әр түрлі шамаларды қосу/азайтуМақсаты: зеректігін байқау, оқушылардың мақсат қоюды ,талдауды үйрету(4мин)
Сабақтың мақсатын қою
Жинақтау 3мин
Мақсаты: оқушылардың алған білімдерін тиянақтау. Талқылау жинақтауға дағдыландыру
Есеп шығаруМақсаты: алған білімін қолдана білу | Көне өлшемдерімен таныстыруТүйеқұс екі аяғымен тұрғанда бір пұт тартады. Ал бір аяғымен тұрғанда қанша тартады?
Есепте:245 см -115 см 2430 тң + 365 тң75сағ – 73 см458 м + 5671 дмЕсептеп болдыңдар ма?Неге тоқтап қалдық?
Ендеше алдымызға қандай мақсат қоямыз?
Үлестірме :13т 004кг – 2 т 023кг
Құрған алгоритмді оқыңдарӨрнектің мәнін таптыңдар ма?
Сөйтіп алдымызға қойған сұрақтарға жауап берейікәр түрлі бірлікпен берілген шамалардың мәнін табу үшін(алгоритмін оқиды)
Енді шығара алмаған өрнектерге оралайық.75сағ – 73 см –шығара аламыз ба?
458 м + 5671 дм
Өздік жұмыс 12ц36кг-7ц78кг=4ц58кг124м75см+39м85см=164м60см
Дүкен 3 күнде 2 тонна көкөніс сатты. Бірінші күні 450кг, екінші күні одан 2 есе артық, ал үшінші күні қалғаны сатылды. Үшінші күні неше килограмм көкөніс сатылды?
| көне өлшемдермен танысады1пұт. Салмағы өзгермейдіОқушылар қозғалысқа түсу арқылы бойларын сергітеді
Бірліктер әр түрлі шамалардікі. Сондықтан ешқандай амал қолдана алмаймыз-Әр түрлі өлшем бірліктері берілген шамаларды қалай қосу/азайту?
әр түрлі бірлікпен берілген шамалардың мәнін табу
Алгоритм құрады1.Ірі бірл. ұсақ бірлк. түрленд2.Сандарды азайтамыз3.Ұсақ бірл ірі бірлік түрленд 13004 2023 10981Әр түрлі өлшем бірліктері берілген шамаларды қосу/азайту үшін:түрлендіреміз, амалды қолданамыз, түрлендіреміз-Жоқ, әр түрлі шамалар берілді-түрлендіреміз, амалды қолданамыз, түрлендіремізАлгоритм бойынша1оқушы тақтада 4580 56711025,1
Өздігінен шығарып, топта өзара тексереді
Шартын жазып, талдау жүргізу арқылы шешуін жазады2000 – (450+(450*2)=650кг
|
АКТ
ДиалогДарындыКөшбасшыӨзін-өзі реттеуАКТСТО
талдау
диалог
диалог
СТО
СТОБағалау
АКТ
Ұжымдық жұмыс1-ші топтан 1 бала шартын жазады. 2-ші топтан 1 бала шешуін жазады | Қосымша ақпарат12-слайд
«Он саусақ» әні
Алдына қойғанСұрақтарын АКТ көрсету13-слайд
14- Слайд Үлестірменің оң жағында шешуін жазадыҮлестірменің сол жағына +алгоритмін жазу
С-15 Әр түрлі өлшем бірліктері берілген шамаларды қосу/азайту үшін:түрлендіреміз, амалды қолданамыз, түрлендіреміз
Алгоритмі
16-слайд
Тақтада орындайды |
IV Қорытынды бөлім
2 мин | Бағалау Үйге тапсырма«Жетістік баспалдағы» Рефлексия «Бүгінгі сабақта мен»
| Үйге тапсырма 40б№9бағалау
| Өз-өзін бағалауБаспалдақтың басқышына өзін қоюТоптың әр мүшесі рефлексия жасайдыБүгінгі сабақта мен:Үйрендім......Қызықты болды......Қиындау болды.....Өмірге керегін алдым....Ұнаған тапсырмалар......
| Ынталандыру (жақсы жарайсыңдар
| 17-слайд «Жетістік баспалдағы»
бағалау парақшасы
|