Квадрат функция және оның графигі

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Квадрат функция және оның графигі

Материал туралы қысқаша түсінік
8-сынып Квадрат функция және оның графигі тақырыбындағы слайд
Материалдың қысқаша нұсқасы

Бекітілді:

Қазақстан Республикасының Оқу-ағарту министрлігі

208 мектеп-гимназия

Сабақтың тақырыбы: түріндегі квадраттық функция және оның графигі

Бөлім:

8.3В Квадраттық функция

Педагогтің Т.А.Ә.

Шынарбек Еркегүл

Күні:

25.01.2023

Пән/Сынып:

Алгебра, 8 «Б» сынып.

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

түріндегі квадраттық функция және оның графигі

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары:

8.4.1.2

түрдегі квадраттық функциялардың қасиеттерін білу және графиктерін салу;

Сабақтың мақсаты:

түріндегі квадраттық функцияның қасиеттерін білу және графиктерін салу

Сабақтың барысы

Уақыты

Кезең дері

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

8 минут


Ұйым дастыру

Сәлеметсіздерме!

Қима қағаздар арқылы сынып оқушылары 4 топқа бөлінеді.

Топ басшыларын сұрақтар қою арқылы анықтайды.

  1. Бір жұмыртқа 5минутта піссе, 4 жұмыртқа неше минутта піседі?

  2. Қораз бір аяғымен тұрғанда 6кг, екі аяғымен тұрса неше кг?

  3. Алматы мен Ақтаудың ортасында не бар?

  4. Айқынның әкесінің 4 ұлы бар, үлкені Дүйсенбі, екіншісі Сейсенбі, үшінші ұлының аты Сәрсенбі болса кенже ұлының аты кім?


Топтарға бағалау парақтары үлестіріледі.


Үй тапсырмасы экранға көрсетіледі. Оқушылар дәптерлерін ауыстырып тексереді.


«Парабола -шынайы өмірде» танымдық видео көрсетіледі.


Бүгінгі сабақта:

Біз білеміз

Бүгін үйренеміз

түрдегі квадраттық функциялардың қасиеттерін білу және графиктерін салу;

түрдегі квадраттық функциялардың қасиеттерін білу және графиктерін салу;



Амандасу.Сыныпты түгендеу. Сабаққа дайындау, оқу құралдарын алу.


Сұрақтарға жауап беру

Үй тапсырмасын тексеру.







Түрлі түсті фигуралар

10мин

Негізгі бөлім

Оқушыларға y=a(x-m)2+n функцияның графигін геогебра бағдарламасында түсіндіреді.

Мысал ретінде оқушылармен диалог жүргізе отырып, y=(x+1)2-4 функциясының графигін сызып, әрбір қасиетін қалай анықтауға болатынына тоқталады.

1. Парабола төбесі – (-1;-4) нүктесі

2. Парабола тармақтары жоғары бағытталған

3. Параболаның симметрия осі – x=-1

4. Функцияның анықталу облысы-

5. Функцияның мәндер жиыны-

6. Функцияның нөлдері: 1 және -3

7. Оу осімен қиылысуы – (0;-4)

8. Таңба тұрақтылық аралығы: -3< x < 1 болғанда y<0;

x < -3 және x>1 болғанда y>0

9. Функцияның өсу, кему аралықтары:(-∞; -1]-кемиді, [-1; +∞)-өседі

10. Функцияның ең үлкен/ең кіші мәндері: ең кіші мәні -4-ке тең, ең үлкен мәні жоқ.



Сұрақтарға жауап береді.

Жаңа сабақтың негізгі элементтерін дәптерге белгілеп алады.

Берілген тапсырмаларды орындайды.









Сабақты ашуға ат салысқан оқушыларға «Жарайсың», «Өте жақсы» т,с,с мадақтау сөздерін айту









Desmos/ geogebra қосымшасы, интерактивті тақта






20 мин













Бекіту тапсырмасы



Жеке жұмыс

8 мин










2мин














Топтық жұмыс

10мин






1.

Берілген функциялардың графиктерін салыңыз.

функциясының графигін салыңыз және төмендегі кестеге оның қасиеттерін жазыңыз:

Функцияның анықталу облысы


Функцияның мәндерінің жиыны


Функцияның нөлдері


Оу осімен қиылысу нүктесі


Сергіту сәті. «Парабола биі»







Сәйкестендіру тапсырмасы

«Фигуралар әлемі»

Оқушылар функциялар мен графигін сәйкестендіру керек:



Өз бетімен жұмыс.


Функцияның графиктерін салып, қасиеттерін жазады:


Оқулықпен жұмыс. №425, №428 а, в тапсырмалары














Слайдта көрсетілген функцияның графигінің параллелді көшірілуін көрсетеді







Оқушылар графиктерге сай формуларды анықтап жабыстырады.









Дескриптор:

- y = x2 функциясының анықтамасы мен қасиетін біледі

- квадрат функцияның графигін салады

-графиктерді түрлендірулерді орындайды


Бағалау:2 балл

























Дескриптор:

- квадрат функцияның графигін пайдаланып функцияны анықтай алады

Бағалау:

Әр тапсырмаға 0,5 балл





Оқулық
































Фигуралар




4мин

Жеке жұмыс

тақырыптық тест

  1. функцияның графигін көрсет

  2. функцияның графигін көрсет сызу алгоритмін көрсетіңіз

  3. функциясының төбе нүктесінің координатасын көрсет.

Тапсырманы орындайды


Мониторинг

Әр дұрыс жауап үшін 1 балл

https://www.plickers.com/

3 мин








Рефлексия

Бүгінгі сабақта:

. функция графиктерін сызу алгоритмдері қандай?


Тақырыпты меңгергенін анықтау.

Оқушылар жауап береді

Үйге тапсырма.

425, №428 ә, б тапсырмалары

Бағалау.



Кері байланыс











Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
30.05.2023
343
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Жариялаған:
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі