Материалдар / Квадрат теңдеу
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Квадрат теңдеу

Материал туралы қысқаша түсінік
Ашық сабақ.Квадрат теңдеу. Оқушылар квадрат теңдеу,толымсыз квадрат теңдеулер және олардың шешу жолдары туралы,келтірілген квадрат теңдеу ұғымдарынан мағлұматтар алады.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
02 Қараша 2022
334
1 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Күні: 17.11.2021ж

Мұғалімнің аты-жөні: Актанова У.И.

Сынып:

Қатысқандар: Қатыспағандар:

Сабақтың тақырыбы

Квадрат теңдеу

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

8.2.2.2 квадрат теңдеулердің түрлерін ажырату;


Сабақтың мақсаты

Оқушылар квадрат теңдеудің анықтамасымен, толымсыз квадрат теңдеулер және оларды шешу жолдарымен, келтірілген квадрат теңдеудің анықтамасымен танысады.

Сабақтың кезеңі

Педагогтың әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

Топтастыру» арқылы жалыпы бүгінгі сабақты меңгерту іс-әрекетіне балайнысты сабақты талдау

Әр топқа жаңа тақырып төңірегінде тапсырмалар татату, Әр топ өз беттеріншге ақылдасып, нәтижесінде топтаса отырып ортақ жауап табады, сол арқылы тақырыптың мағанасын ашады




І-топ 8x2+5x+10=0 a, b, c-коэффициенттерін теріп ата

X2-4.5x=0

a, b, c-коэффициенттерін теріп ата

ІІ-топ -0.6x2+13x-20=0 a, b, c-коэффициенттерін теріп ата

20x-x2=0

a, b, c-коэффициенттерін теріп ата


ІІІ-топ 11x2-3x-1=0 a, b, c-коэффициенттерін теріп ата

-6x2-7=0

a, b, c-коэффициенттерін теріп ат

Оқушылардың белсенділіген байланысты бағаланады.


Сабақ ортасы

Оқушыларға жұпта төмендегі тапсырмаларды орындауды ұсыныңыз.

Мысалы:

  1. Төмендегі теңдеулерден квадрат ЕМЕС теңдеуді көрсетіңіз. Өз таңдауыңызды түсіндіріңіз.

2Тапсырма:

Төмендегі теңдеулердің ішінен квадрат теңдеулерді анықта және олардың коэффициенттерін жаз.


Теңдеу

Квадрат теңдеу ме, жоқ па?

Квадрат теңдеудің коэффициенттері

a

b

c

-25х + 1 = 0













2,5х + 1,5х+3 = 0













Жұппен жұмыс

Оқушылар өздіктерінен орындайды, кейін жұпта талдай отырып, дескрипторлар арқылы өзара бағалау жүргізеді. Егер тексеру кезінде бір-бірімен келіспеушіліктер туса, жұптар мұғалімнің немесе сыныптасының көмегіне жүгіне алады.


Сергіту сәті

Математикалық сауаттылық есебі





Топпен жұмыс

Үш түрлі есептер топтамасы таратылады. Берілген тапсырманы оқушылар өздіктерінен шығарады, кейін нөмерлері бірдей оқушылар бір топқа жиналып, жауаптарын салыстырады, әрбір оқушы өз тобында бір есептің шығарылу жолын түсіндіріп беруі керек, түсіндірілетін есеп қайталанбауы керек.










Жеке жұмыс

Оқушылар қабілеттеріне қарай үлгерген есебіне дейін шығарады. Кейін жасаған жұмыстарын қабырғадағы дұрыс шығару жолымен тексеріп, өздерін бағалайды.

Жеке жұмыс

Оқушылар орындап болған соң дәптерлерін мұғалімге тапсырады.


Сыныппен жұмыс

Тарихи деректер (квадрат теңдеу құру). Санға байланысты сұрақтар қойылады сіздер соның квадрат теңдеу ретінде жазасыздар. /4мин/
1)Қазақстан Республикасының  мемлекеттік тәуелсіздігі жарияланды.  
 2)Ұлттық теңгенің шыққан уақыты  
3)Қазақстан Республикасының Президенті қашан сайланды?  
1 желтоқсан 1991 жылы  
x2+12x+1991=0  
4)Қазақстан Республикасының рәміздері қашан қабылдады?    
5)Қазақстан Респуликасының Конституциясы қашан қабылданды?  

А) ; С) ;

В) ; D) .






Теңдеу

Квадрат теңдеу ме, жоқ па?

Квадрат теңдеудің коэффициенттері

a

b

c

-25х + 1 = 0













2,5х + 1,5х+3 = 0

















= 0





3 Тапсырма:

Теңдеулерді квадрат теңдеу түріне келтіріңдер және коэффициенттерін анықтаңдар:

а) 3х(х – 2) + (х – 1)(x + 1) = - 2

b) (2x - 1)2 – (3x + 2)(3x – 2) = 0

c) (x – 4)(x + 4) + (2x + 1)2 = 4x

d) (5x – 1)2 – (5x + 1)2 = (4x + 1)2+(4x -1)2.




Атасы 56 жаста, ал немересі 14 жаста.Неше жылдан кейін атасының жасы немересінің жасынан 2 есе артық болатынын табыңдар.

А)25 B)28 C)30 D)24 E)22



І топ

  1. 2 + 2х = 0;

  2. 2 - 6х = 0.

  3. 2х2 - 4 = 0;

  4. 2 + 3 = 0.

  5. 12х2 = 0;

  6. -5х2 = 0.

ІІ топ

  1. х2 + 2х = 0;

  2. 2 - 5х = 0.

  3. 3х2 - 27 = 0;

  4. 2 + 5 = 0.

  5. 578тг - Сатып алу
    Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
    Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!