Квадрат теңдеу

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Квадрат теңдеу

Материал туралы қысқаша түсінік
жаңартылған бағдарлама бойынша жазылған қысқа мерзімді жоспар
Материалдың қысқаша нұсқасы

Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:8.2

Күні:

Сынып: 8

Мектеп: № 94 жалпы орта мектеп

Мұғалімнің аты-жөні: Ашен Ләззат Айтбекқызы

Қатысқандар:22

Қатыспағандар:

Сабақтың тақырыбы

2.1 Квадрат теңдеу

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары

8.2.2.1

квадрат теңдеудің анықтамасын білу;

8.2.2.2

квадрат теңдеулердің түрлерін ажырату;

Сабақтың мақсаты

Барлық оқушылар:

Квадрат теңдеудің анықтамасын біледі . Квадрат теңдеудің коэффициентін табады

Басым бөлігі: Квадрат теңдеудің түрлерін ажырата біледі.

Кейбір оқушылар:

Формуланы пайдаланып, толымсыз квадрат теңдеулерді шешеді

Бағалау критерийлері

Квадрат теңдеудің анықтамасын біледі, коэффициенттерін табады, формуланы пайдаланып есептейді.

Ойлау деңгейінің дағдылары

Білу, түсіну, қолдану

Тілдік мақсат

Квадрат теңдеу.Квадрат теңдеудің коэффициенті

Құндылықтарға баулу

«Мәңгілік ел», «Рухани жаңғыру» аясында тәрбие жұмыстарын жүргізу.Ынтымақтастыққа, бірін-бірі сыйлауға, сыни тұрғыдан ойлауға қалыптастыру.

Пәнаралық байланыс

қазақ тілі

Алдыңғы білім

Квадрат түбір, мәндес теңдеулер

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңдері

Сабақта қолданылатын іс-әрекеттер

Оқыту ресурстары

Басы 2 мин




2 мин






2 мин


Оқушылардың көңіл күйін көтеру мақсатында «Жылы лебіз» әдісін пайдаланып бүгінгі күнге бірін-біріне ыстық ықыластарын жеткізу.

Мен бұл әдісті оқушылар бір-бірімен сабақ барысында тығыз қарым-қатынаста болу мақсатында пайдаланамын.

Сыныптағы оқушыларды топқа біріктіру

«Болашаққа бағдар –рухани жаңғыру» бағыттары жазылған стикерлер арқылы сыныпты 3 топқа біріктіремін.

Ширату жаттығулары. Математикалық логикалық есептер беру арқылы «Ширату жаттығуларын» жасау

1.Үш шофер болыпты. Олардың Самат деген інісі болса керек. Бірақта Саматтың ағалары болмапты. Сонда қалай?

2.Үш жолаушы келе жатырса керек. Алдарынан көл кездестіреді. бірінші жолаушы көріп көлді кешіп өтеді, екіншісі көреді бірақ кешпейді өтеді, ал үшіншісі көрмей де, кешпей де өтеді. Сонда қалай өткен?

3.Үш жолаушы келе жатыр , артқы екеуі алдыңғы біреуін қуып жете алмайды, ол не?


А4 парағы

Оқулық Ә.Н.Шыныбеков Алгебра 8сынып

Тақта

Бор

сызғыш

Ортасы 10 мин














15 мин


























3 мин

Квадрат теңдеу туралы видеоролик көрсетемін.

(оқушылардың қажеттіліктерін қанағаттандыру мақсатында мәтінмен жұмыс, бірлескен оқу жүзеге асады)

1) ах2+вх+с=0 (а0) квадрат теңдеудің жалпы түрі I- топқа

2) ах2=0, ax2+c=0, ax2+bx=0 толымсыз квадрат теңдеу II-топқа

3) х2+рх+сq=0 келтірілген квадрат теңдеу

Мұнда p және q- берілген сандар III-топқа

тапсырма беремін. «Ойлан, талқыла, бөліс» әдісі арқылы топтар тапсырманы талқылайды , постер арқылы мысалдар келтіріп, қорғайды

ҚБ: қол шапалақтау

Оқулықпен жұмыс. «Мені түсін» әдісі. Топпен бірлесіп шығарып , тақтада түсіндіреді.

2.1Квадарт теңдеудің түрін анықтап, теңдеудің коэффициенттерін атап көрсет:

-2х-1=0 , коэф:а=1, с=-1,в=-2 келтірілген кв теңдеу

-5=0, коэф: а=1 ,в=0, с=5 толымсыз кв теңдеу

+1=0, коэф: а=3 ,в=4, с=1 толық квадрат теңдеу

2.2Толымсыз квадрат теңдеуді анықтап, нөлге тең коэффициентін көрсетіңдер:

+1=0 , в=0

-3х=0, с=0

,в=0 , с=0

Оқушы алған білімін есепті шығару барысында пайдаланады, тобында талқылайды, тақтада дұрыс жауабын жазу арқылы басқа топпен бөліседі.

Бағалау критерийі

Квадрат теңдеудің коэффициенттерін біледі

Квадрат теңдеудің түрлерін ажыратады.

Дескриптор:

Квадрат теңдеудің мүшелерін атап көрсетеді.

Коэффициенттерін табады.

0-ге тең коэффициенттерін анықтай отырып, теңдеудің түрін ажыратады.

Жекелеген оқушымен жұмыс жүргіземін

1. Біреуінің екіншісінен 6-ауы артық екі натурал санның көбейтіндісі 187-ге тең. Осы сандарды табыңдар.
№2. 120 санының біреуі екіншісінен 2-ге кем екі санның көбейтіндісі түрінде жазыңдар.
№3 Берілген түбірлері бойынша квадрат теңдеу құрыңдар:1) 2;7 2) 6;-4.

ҚБ «Бағдаршам » әдісі арқылы бағалау жүргіземін

А4 парағы

Оқулық Ә.Н.Шыныбеков Алгебра 8сынып

Тақта

Бор

сызғыш

Соңы 3 мин






3 мин

«Қарлы кесек» ойыны. Мұнда оқушылар бірін-біріне сұрақтар жазып лақтырады.Және бір - бірімен алмасады. «Қарлы кесек» ойыны

арқылы бүгінгі сабақты пысықтаймын.

( Мақсатым оқушылардың алған білімдерін нақтылай түсу, есте сақтауға мүмкіндік жасау)

Сабақ соңында оқушылардан «Блоб» ағашы әдісімен кері байланыс аламын.

Тапсырма:Теңдеулерді ах2+вх+с=0 түріне келтіру

2.3, 2.5

Кеспе қағаздар








Саралау-оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?

Бағалау- оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?

Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы

Оқушыларга тапсырмалар беріп,керекті дәйек көздеріне нұсқау бере отырып, оқушылардың қарқынды даму процесін жіктеу арқылы қалыпқа келтіремін.

Қабілеті жоғары оқушыға күрделі тапсырмалар таратамын.

Мадақтау, марапаттау

«Бас бармақ» әдісі

«Бағдаршам » әдісі
«Блоб» ағашы

Оқушылар сергіту сәтінде бірін-бірімен соқтығыспауын ескертіп, қадағалаймын. Сынып бөлмесіндегі қауіпсіздік ережесін ескертіп отырамын.

Сабақ бойынша рефлексия

Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылғанба?

Оқушылардың барлығы оқу мақсаттарына қол жеткіздіме?

Жеткізбесес неліктен? Сабақта саралау дұрыс жүргізілдіме?

Сабақтың уақыттық кезеңдері дұрыс сақталдыма?

Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?


Жалпы баға

Сабақта ең жақсы өткен екі нәрсе ( оқыту мен оқуға қатысты)?

1

2

Сабақтың бұдан да жақсы өтуіне не оң ықпал етер еді( оқыту мен оқуға қатысты)?

1

2





Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
13.12.2018
495
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі