Жаңа
сабақ
Жаңа сабақты
«Ақпарат
жинау» әдісін қолданамын. Бұл әдісті қолданудағы
мақсатым оқушылар квадрат
теңдеудің(әр топқа жеке-жеке квадрат
теңдеулер жазылған қималар беріледі)
түрлеріне
қарап, теңдеулердің айырмашылығы
мен ұқсастығын анықтап, ерекшеліктерімен танысып,
теңдеулердің анықтамаларын дерек көздерден тауып, есте сақтап
қалуына ықпал
жасайды.
Оқулықпен жұмыс:
«Сөйлесетін
серіктес» топ болып бір-біріне көмектесе
отырып орындайды.
№2.2 Толымсыз квадрат
теңдеулерді анықтап, мәні нөлге тең коэффициенттерін
көрсетіңдер:
-
7х2-3х=0 2. 2х+5=0
3. х2+х-1=0
4.
-х2-х+3=0 5.
-4х2+1=0 6.
8х2=0
Дескриптор: Білім
алушы
- толымсыз квадрат
теңдеулерді анықтайды;
- квадрат
теңдеулердің мәні нөлге тең коэффициенттерін
жазады;
№2.5 Теңдеуді
шешіңдер
-
х2=64 2.
х2=0,09 3.
3х2=4
№2.7 Теңдеулердің түбірлері бар
ма? Бар болса, осы түбірлерді
табыңдар.
-
4х2+1=0 2.
2m2-m=8-m
3.5n2-1=(n-1)(n+1)
4. 10-x2=x2 -x+10
Дескриптор: Білім
алушы
- толымсыз квадрат
теңдеулерді түрлендіріп
жазады;
- квадрат
теңдеулердің түбірі бар немесе жоқ екенін
анықтайды;
-толымсыз квадрат
теңдеулерді шешеді;
- толымсыз квадрат
теңдеулердің түбірлерін
анықтайды;
- түбірлерін орнына
қойып тексереді;
№2.15. Тік
төртбұрышты жер алқабының ұзындығы енінен бес есе үлкен. Оның ені
мен ұзындығын табыңдар.
Дескриптор: Білім
алушы
-
Есептің берілуіне байланысты
шартын құрастрады;
-
Шартына сәйкес теңдеу
жазады;
-
Теңдеудің түрін
анықтайды;
-
Теңдеудің түбірін
табады;
-
Жауабын
негіздейді;
«Жұптық
жұмыс»
1-тапсырма.
«Семантикалық
карта»
Берілген
теңдеулерден квадрат теңдеулерді анықтаңыз. Квадрат теңдеулерден a,
b, c коэффициенттерін анықтап, сәйкес бағаналарға «+» таңбасын қою
арқылы квадрат
теңдеулердің түрін
ажыратыңыз.
Дескриптор: Білім
алушы
- квадрат
теңдеулерді анықтайды;
- квадрат
теңдеулердің коэффициенттерін
жазады;
- толық квадрат
теңдеулерді (келтірілген, келтірілмеген)
көрсетеді;
- толымсыз квадрат
теңдеулерді көрсетеді.
2-тапсырма.
«Артығын
тап»
Артық
теңдеуді анықта.
№
|
І
|
ІІ
|
ІІІ
|
1
|
2х2-5х+6=0
|
x2-x-1=0
|
2x2-4x=0
|
2
|
3x2+2x-1=0
|
x2-6x+10=0
|
-x2+13=0
|
3
|
-3x2+7x-2=0
|
-x2+4x-2=0
|
x2+2x-3=0
|
4
|
x2-3x=0
|
x2+х=0
|
-5x2=0
|
Дескриптор Білім
алушы
- теңдеулердің
түрлерін ажыратады;
- өзгеше теңдеуді
анықтайды;
- өзгеше теңдеудің
атын атайды.
«Парталас көршіңе бір пікір таңдаңыз» әдісі
арқылы оқушылар бір-бірін
бағалайды.
«Бірминут» әдісі арқылы сабақты
бекітемін
|