«НАТУРАЛ САНДАР ЖӘНЕ НӨЛ САНЫ»
«НАТУРАЛ САНДАРДЫҢ БӨЛІНГІШТІГІ» бөлімі бойынша БЖБ № 1
І-нұсқа
№1. Өрнектің мәнін тиімді әдіспен табыңыз:
|
a)5084249765084=
|
b) 594 847 6 153= |
№2. Теңдеуді шешіңіз және тексеруді орындаңыз:
(78 m) 36
№3. 5, 21, 25, 42, 80 сандарынан:
-
5-ке еселік;
____________________________________________________________
-
100-дің бөлгіштерін;
___________________________________________________________
-
42 санының бөлгіштері болмайтын сандарды таңдап жазыңыз.
___________________________________________________________
№4. Өрнектің мәнін тауып,салыстыр:
3·
және
·
№5. Амалдарды орындамай-ақ анықтаңыз:
a) 84+28 қосындысы 14-ге бөліне ме;
b) 48 13 көбейтіндісі 12-ге бөліне ме?
|
Бағалаукри- терийлері |
№ |
Дескриптор |
Балл |
|
Білімалушы |
|||
|
Қосу мен көбейту амалдарының қасиеттерін қолданып, санды өрнектің мәнін табады |
1 |
көбейтудің қосуға қатысты үлестірімділік қасиетін қолданады; |
1 |
|
санды өрнектің мәнін есептейді; |
1 |
||
|
қосудың ауыстырылымдық заңын қолданады; |
1 |
||
|
санды өрнектің мәнін есептейді; |
1 |
||
|
Теңдеуді шешеді |
2 |
қосу амалының белгісіз компонентін табу ережесінқолданады; |
1 |
|
азайту амалының белгісіз компонентін табу ережесін қолданады; |
1 |
||
|
айнымалының мәнін табады; |
1 |
||
|
тексеруді орындайды; |
1 |
||
|
Натурал санның бөлгіштері мен еселіктерін анықтайды |
3 |
5-ке еселік сандарды анықтайды; |
1 |
|
100-дің бөлгіштерін жазады; |
1 |
||
|
42-нің бөлгіштері болмайтын сандарды таңдап жазады; |
1 |
||
|
Өрнектің мәнін жазып, салыстырады |
4 4 |
өрнектегі дәрежені көбейтінді түрінде жазады; |
1 |
|
мәнін жазып,салыстырады; |
1 |
||
|
Амалдарды орындамайақ, қосындының / көбейтіндінің берілген санға бөлінгіштігін анықтайды |
5 |
қосындының берілген санға бөлінгіштігі туралы қорытын жасайды |
1 |
|
көбейтіндінің берілген санға бөлінгіштігі туралы қорытын жасайды; |
1 |
||
|
Жалпы балл |
15 |
||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Квадрат теңдеу. 8-сынып
Квадрат теңдеу. 8-сынып
«НАТУРАЛ САНДАР ЖӘНЕ НӨЛ САНЫ»
«НАТУРАЛ САНДАРДЫҢ БӨЛІНГІШТІГІ» бөлімі бойынша БЖБ № 1
І-нұсқа
№1. Өрнектің мәнін тиімді әдіспен табыңыз:
|
a)5084249765084=
|
b) 594 847 6 153= |
№2. Теңдеуді шешіңіз және тексеруді орындаңыз:
(78 m) 36
№3. 5, 21, 25, 42, 80 сандарынан:
-
5-ке еселік;
____________________________________________________________
-
100-дің бөлгіштерін;
___________________________________________________________
-
42 санының бөлгіштері болмайтын сандарды таңдап жазыңыз.
___________________________________________________________
№4. Өрнектің мәнін тауып,салыстыр:
3·
және
·
№5. Амалдарды орындамай-ақ анықтаңыз:
a) 84+28 қосындысы 14-ге бөліне ме;
b) 48 13 көбейтіндісі 12-ге бөліне ме?
|
Бағалаукри- терийлері |
№ |
Дескриптор |
Балл |
|
Білімалушы |
|||
|
Қосу мен көбейту амалдарының қасиеттерін қолданып, санды өрнектің мәнін табады |
1 |
көбейтудің қосуға қатысты үлестірімділік қасиетін қолданады; |
1 |
|
санды өрнектің мәнін есептейді; |
1 |
||
|
қосудың ауыстырылымдық заңын қолданады; |
1 |
||
|
санды өрнектің мәнін есептейді; |
1 |
||
|
Теңдеуді шешеді |
2 |
қосу амалының белгісіз компонентін табу ережесінқолданады; |
1 |
|
азайту амалының белгісіз компонентін табу ережесін қолданады; |
1 |
||
|
айнымалының мәнін табады; |
1 |
||
|
тексеруді орындайды; |
1 |
||
|
Натурал санның бөлгіштері мен еселіктерін анықтайды |
3 |
5-ке еселік сандарды анықтайды; |
1 |
|
100-дің бөлгіштерін жазады; |
1 |
||
|
42-нің бөлгіштері болмайтын сандарды таңдап жазады; |
1 |
||
|
Өрнектің мәнін жазып, салыстырады |
4 4 |
өрнектегі дәрежені көбейтінді түрінде жазады; |
1 |
|
мәнін жазып,салыстырады; |
1 |
||
|
Амалдарды орындамайақ, қосындының / көбейтіндінің берілген санға бөлінгіштігін анықтайды |
5 |
қосындының берілген санға бөлінгіштігі туралы қорытын жасайды |
1 |
|
көбейтіндінің берілген санға бөлінгіштігі туралы қорытын жасайды; |
1 |
||
|
Жалпы балл |
15 |
||
шағым қалдыра аласыз













