« Мағынаны
тану» әдісімен бейнежазба
көрсетіп, жаңа ұғым қалыптастыру.
Жаңа тақырыпқа қосымша
анықтама беру (мұғалім)
3-тапсырма. Топтық жұмыс:
«Джигсо» әдісін қолданып, ынтымақта жұмыс
жасауға, білгендерін достарымен бөлісуге, түйінді ой
қалыптастыру.
№128
1)х2-5х-8=0
5) -0,5х2+6х-7=0
2)-х2+6х-11=0 6)0,64x2+1,6x+1=0
3)х2-14х+49=0 7) x2+9x-3=0
4)3х2-х-2=0
8) -5x2+2x-2,5=0
Дескриптор: 1.Дискриминант табу формуласын
қолдану
2. Неше түбірі болатынын
көрсету
ҚБ смайликтер арқылы

4-тапсырма. Сергіту сәті. Топтық жұмыс.
«Жаңылыспаймын» әдісі.
Оқушылар дөңгелене тұрып, 2-9 дейінгі цифрларын
еселеу кезінде түбірден шығатын сан келгенде жаңылыспаймын сөзін
айтуы қажет.
5-тапсырма. Жеке жұмыс.
«Температураны өлшеу» әдісін қолданып, оқушылардың
іс-әрекеті тоқтатылып, «Біз не істеп
жатырмыз?» деген сұрақ қойылады. Осы
сұраққа жауап беру арқылы оқушылар өздерінің тапсырманы қаншалықты
түсінгені және орындау барысы туралы ақпаратты
береді.
№129
1)х2+3х+2=0 3)
х2-7х+12=0
2)-х2-2х+24=0 4)
-х2-5х+6=0
5) 3х2+5х-2=0 7)
9х2-6х+1=0
6) 2х2-х-3=0 8)
5х2-8х-4=0
№131
1)5х2-14х+8=0
3)
9х2-12х+4=0
2)
3х2-10х+7=0
4)
-4х2-12х+7=0
Дескриптор: 1. Дискриминант есептеу
формуласын қолдану
2. Теңдеудің түбірлерін
табу.

ҚБ: «Басбармақ әдісі»
|