|
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: Квадрат теңдеуді шешу
|
Мектеп: №32 ЖОМ |
||||||||||
|
|
Мұғалімнің аты-жөні: Джанисбаева Г |
||||||||||
|
Сынып: 8 |
|
|
|||||||||
|
Сабақтың тақырыбы |
Квадрат теңдеулерді шешу |
|
|
||||||||
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
8.2.2.3 квадрат теңдеулерді шешу
|
||||||||||
|
Сабақтың мақсаты |
*Квадрат теңдеу ұғымын білу; *Квадрат теңдеудің формулаларын білу; *Формулаларды қолданып есептер шығару; |
||||||||||
|
Сабақ барысы |
|||||||||||
|
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері |
Ресурстар |
|||||||||
|
Сабақтың басы 3 минут 2 минут 3 минут 4 минут |
Ұйымдастыру кезеңі Шаттық шеңбері арқылы оқушылар жылы лебіздерін өлең шумағы арқылы білдіріп, психологиялық ахуал қалыптастырады. Дөңгеленіп тұрайық Керегені құрайық Уықтар боп иіліп Шаңыраққа киіліп Киіз үйді құрайық. «Мозайка» әдісі арқылы 3 топқа бөлінеді. 1-топ: Кереге 2-топ: Уық 3-топ. Шаңырақ Үй тапсырмасын тексеру. Жеке жұмыс. «Ақиқат пен Жалған» әдісі арқылы өз жұмыстарын тексереді. №120 Теңдеуді шешіңдер:
№122 а-ның қандай мәнінде берілген өрнектердің мәндері тең болады? 1)8а2-7 және 9а2-8 2)11а-0,5а2 және 2,5а2-25а
Ұжымдық
жұмыс: « Дұрыс/
бұрыс» әдісі арқылы өткен сабақты
пысықтау. Дескриптор: 1. Теңдеудің түрлерін ажырату 2. Сәйкес ұяшыққа белгілеу Қ.Б: Ауызша мадақтау сөздері Ұжымдық жұмыс: «Бірге ойлайық» әдісі арқылы сабақтың мақсатын ашу. Ауданы 6м2 тіктөрбұрыш пішінді жер телімін қоршау керек болсын. Жер телімінің бір қабырғасы (ұзындығы) қоршау бар жақтан өтеді. Егер қоршауға арналған материалдың ұзындығы 8м ғана болса, онда тіктөртбұрышты жер телімінің ені қандай болу керек? Қ.Б: «Басбармақ» әдісі |
Суреттер, қағаз қиындылары Интербелсенді тақта |
|||||||||
|
Сабақтың ортасы 5 минут 6 минут 3 минут 6 минут |
« Мағынаны тану» әдісімен бейнежазба көрсетіп, жаңа ұғым қалыптастыру. Жаңа тақырыпқа қосымша анықтама беру (мұғалім) 3-тапсырма. Топтық жұмыс: «Джигсо» әдісін қолданып, ынтымақта жұмыс жасауға, білгендерін достарымен бөлісуге, түйінді ой қалыптастыру. №128 1)х2-5х-8=0 5) -0,5х2+6х-7=0 2)-х2+6х-11=0 6)0,64x2+1,6x+1=0 3)х2-14х+49=0 7) x2+9x-3=0 4)3х2-х-2=0 8) -5x2+2x-2,5=0 Дескриптор: 1.Дискриминант табу формуласын қолдану 2. Неше түбірі болатынын көрсету ҚБ смайликтер арқылы
4-тапсырма. Сергіту сәті. Топтық жұмыс. «Жаңылыспаймын» әдісі. Оқушылар дөңгелене тұрып, 2-9 дейінгі цифрларын еселеу кезінде түбірден шығатын сан келгенде жаңылыспаймын сөзін айтуы қажет. 5-тапсырма. Жеке жұмыс. «Температураны өлшеу» әдісін қолданып, оқушылардың іс-әрекеті тоқтатылып, «Біз не істеп жатырмыз?» деген сұрақ қойылады. Осы сұраққа жауап беру арқылы оқушылар өздерінің тапсырманы қаншалықты түсінгені және орындау барысы туралы ақпаратты береді. №129 1)х2+3х+2=0 3) х2-7х+12=0 2)-х2-2х+24=0 4) -х2-5х+6=0 5) 3х2+5х-2=0 7) 9х2-6х+1=0 6) 2х2-х-3=0 8) 5х2-8х-4=0 №131 1)5х2-14х+8=0 3) 9х2-12х+4=0 2) 3х2-10х+7=0 4) -4х2-12х+7=0 Дескриптор: 1. Дискриминант есептеу формуласын қолдану 2. Теңдеудің түбірлерін табу.
ҚБ: «Басбармақ әдісі» |
Bilim.Land сайты Кеспе қағаздар Интербелсенді тақта |
|||||||||
|
Сабақтың соңы 4 минут 4 минут |
Кері байланыс: Үлестірме қағаздар арқылы «Сөйлемді толықтыр» әдісін қолдану.
Сабақ соңында оқушылар рефлексия жүргізеді: «ПЛЮМИН» әдісі
Үй тапсырмасы: №134 орындау. Формулаларды қайталау
|
АКТ Үлестірме қағаздар
Оқулық |
|||||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Квадрат теңдеу, 8-сынып . Ашық сабақ
Квадрат теңдеу, 8-сынып . Ашық сабақ
|
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: Квадрат теңдеуді шешу
|
Мектеп: №32 ЖОМ |
||||||||||
|
|
Мұғалімнің аты-жөні: Джанисбаева Г |
||||||||||
|
Сынып: 8 |
|
|
|||||||||
|
Сабақтың тақырыбы |
Квадрат теңдеулерді шешу |
|
|
||||||||
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
8.2.2.3 квадрат теңдеулерді шешу
|
||||||||||
|
Сабақтың мақсаты |
*Квадрат теңдеу ұғымын білу; *Квадрат теңдеудің формулаларын білу; *Формулаларды қолданып есептер шығару; |
||||||||||
|
Сабақ барысы |
|||||||||||
|
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері |
Ресурстар |
|||||||||
|
Сабақтың басы 3 минут 2 минут 3 минут 4 минут |
Ұйымдастыру кезеңі Шаттық шеңбері арқылы оқушылар жылы лебіздерін өлең шумағы арқылы білдіріп, психологиялық ахуал қалыптастырады. Дөңгеленіп тұрайық Керегені құрайық Уықтар боп иіліп Шаңыраққа киіліп Киіз үйді құрайық. «Мозайка» әдісі арқылы 3 топқа бөлінеді. 1-топ: Кереге 2-топ: Уық 3-топ. Шаңырақ Үй тапсырмасын тексеру. Жеке жұмыс. «Ақиқат пен Жалған» әдісі арқылы өз жұмыстарын тексереді. №120 Теңдеуді шешіңдер:
№122 а-ның қандай мәнінде берілген өрнектердің мәндері тең болады? 1)8а2-7 және 9а2-8 2)11а-0,5а2 және 2,5а2-25а
Ұжымдық
жұмыс: « Дұрыс/
бұрыс» әдісі арқылы өткен сабақты
пысықтау. Дескриптор: 1. Теңдеудің түрлерін ажырату 2. Сәйкес ұяшыққа белгілеу Қ.Б: Ауызша мадақтау сөздері Ұжымдық жұмыс: «Бірге ойлайық» әдісі арқылы сабақтың мақсатын ашу. Ауданы 6м2 тіктөрбұрыш пішінді жер телімін қоршау керек болсын. Жер телімінің бір қабырғасы (ұзындығы) қоршау бар жақтан өтеді. Егер қоршауға арналған материалдың ұзындығы 8м ғана болса, онда тіктөртбұрышты жер телімінің ені қандай болу керек? Қ.Б: «Басбармақ» әдісі |
Суреттер, қағаз қиындылары Интербелсенді тақта |
|||||||||
|
Сабақтың ортасы 5 минут 6 минут 3 минут 6 минут |
« Мағынаны тану» әдісімен бейнежазба көрсетіп, жаңа ұғым қалыптастыру. Жаңа тақырыпқа қосымша анықтама беру (мұғалім) 3-тапсырма. Топтық жұмыс: «Джигсо» әдісін қолданып, ынтымақта жұмыс жасауға, білгендерін достарымен бөлісуге, түйінді ой қалыптастыру. №128 1)х2-5х-8=0 5) -0,5х2+6х-7=0 2)-х2+6х-11=0 6)0,64x2+1,6x+1=0 3)х2-14х+49=0 7) x2+9x-3=0 4)3х2-х-2=0 8) -5x2+2x-2,5=0 Дескриптор: 1.Дискриминант табу формуласын қолдану 2. Неше түбірі болатынын көрсету ҚБ смайликтер арқылы
4-тапсырма. Сергіту сәті. Топтық жұмыс. «Жаңылыспаймын» әдісі. Оқушылар дөңгелене тұрып, 2-9 дейінгі цифрларын еселеу кезінде түбірден шығатын сан келгенде жаңылыспаймын сөзін айтуы қажет. 5-тапсырма. Жеке жұмыс. «Температураны өлшеу» әдісін қолданып, оқушылардың іс-әрекеті тоқтатылып, «Біз не істеп жатырмыз?» деген сұрақ қойылады. Осы сұраққа жауап беру арқылы оқушылар өздерінің тапсырманы қаншалықты түсінгені және орындау барысы туралы ақпаратты береді. №129 1)х2+3х+2=0 3) х2-7х+12=0 2)-х2-2х+24=0 4) -х2-5х+6=0 5) 3х2+5х-2=0 7) 9х2-6х+1=0 6) 2х2-х-3=0 8) 5х2-8х-4=0 №131 1)5х2-14х+8=0 3) 9х2-12х+4=0 2) 3х2-10х+7=0 4) -4х2-12х+7=0 Дескриптор: 1. Дискриминант есептеу формуласын қолдану 2. Теңдеудің түбірлерін табу.
ҚБ: «Басбармақ әдісі» |
Bilim.Land сайты Кеспе қағаздар Интербелсенді тақта |
|||||||||
|
Сабақтың соңы 4 минут 4 минут |
Кері байланыс: Үлестірме қағаздар арқылы «Сөйлемді толықтыр» әдісін қолдану.
Сабақ соңында оқушылар рефлексия жүргізеді: «ПЛЮМИН» әдісі
Үй тапсырмасы: №134 орындау. Формулаларды қайталау
|
АКТ Үлестірме қағаздар
Оқулық |
|||||||||
шағым қалдыра аласыз



















