Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы


    Қысқа мерзімді жоспар

    Бекітемін


    Мектеп: № 173

    Пәні: Алгебра

    Күні: 11.12.2018 ж.

    Мұғалімнің аты-жөні: Ахметова Г.Ж.

    Сынып:

    8 «Б»

    Қатысқандар: 20

    Қатыспағандар:

    Ұзақ мерзімді жоспар тарауы:

    8.2 А Квадрат теңдеулер

    Сабақтың тақырыбы

    Квадрат теңдеу. Квадрат теңдеулерді шешу. (есептер шығару )

    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары

    8.2.2.1 квадрат теңдеудің анықтамасын білу;

    8.2.2.2 квадрат теңдеулердің түрлерін ажырату; 8.2.2.3 квадрат теңдеулерді шешу; 8.2.2.4 Виет теоремасын қолдану;

    Сабақ мақсаттары

    Барлық оқушылар: Квадрат теңдеулердің коэффициенттерін ажырату, квадрат үшмүшелерінің ұғымын білу және дербес жағдайын түсіну. Квадрат теңдеудің дербес түрлерін ажыратады.

    Басым көпшілігі: Толымсыз квадрат теңдеулерді шеше алады. Виет теоремасын қолдана алады;

    Кейбір оқушылар: Квадрат теңдеулерді топтастыру арқылы және толық квадратын бөліп алу арқылы шешімдерін табады.

    Бағалау критерийлері

    Оқушы:

    • Квадрат теңдеудің коэффицеттерін ажырата алады;

    • Толымсыз квадрат теңдеулердің шешу жолдарын шешеді;

    • Толымсыз квадрат теңдеулерді шешеді;

    • Виет теоремасын қолданады;

    Тілдік мақсаттар

    Оқушылар: теңдеуді оқи алады, есептерді талқылайды, өз ойын басқаларға жеткізе алады, дәлелдейді, қорытынды жасайды. Пәнге тән лексика мен терминология:

    - квадрат теңдеу;

    - келтірілген квадрат теңдеу;

    - дискриминант;

    Диалогқа/жазылымға қажетті тіркестер:

    Квадрат теңдеудің дискриминанты деп …;

    … болғандықтан теңдеудің бір ғана түбірі бар;

    … болғандықтан теңдеудің екі әртүрлі түбірі бар;

    … болғандықтан теңдеудің нақты сандар жиынында түбірі жоқ; - кез келген квадрат теңдеудің түбірлерінің қосындысы мен көбейтіндісін ... арқылы...

    Құндылықтарға баулу

    «Жалпыға бірдей еңбек қоғамы» құндылығына:

    топпен, жұппен жұмыс орындау барысында құрмет, серіктестік және жеке жұмыс орындау кезінде жауапкершілік, үздіксіз оқу құндылықтарын дарыту.

    Пәнаралық

    байланыстар

    информатика

    АКТ қолдану

    дағдылары

    Интерактивті тақта, ноутбук, https://bilimland.kz/kk/


    Бастапқы білім

    Квадрат теңдеу, оның түрлері, квадрат теңдеу шешу

    Сабақ барысы

    Сабақтың жоспарланған кезеңдері

    Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет


    Ресурстар

    Сабақтың басы

    10 мин
















    Ұйымдастыру кезеңі.

    Оқушылармен амандасу. Оқушылардың сабаққа дайындығын тексеру, сабаққа назарларын аудару. Сабақтың тақырыбы мен мақсатын хабарлау.

    Топқа бөлу Оқушыларды 4 топқа ( Бала өмірдің гүлі.Сондықтан сендерді гүлге теңей отырып , оқушыларды гүл арқылы топқа бөлем) I-топ Біздің, II-топ Сынып, III-топ Өте , IV-топ Керемет Өткен сабақты пысықтау және ширату.

    1.Квадрат теңдеу дегеніміз 2.Квадрат теңдеу түрлерін ата. 3.Квадрат теңдеу түбірлерін табу формулаларын айт. 4.Толымсыз квадрат теңдеу дегеніміз не? Мысал келтір. 5)х2 + 2х = 0; 11) 2х2-18=0;

    6) 3х2-12х=0;

    7) х2+16=0





    Әртүрлі гүл










    Сабақтың ортасы

    10 минут























    7 минут















    8 минут































    1 тапсырма «Ойлан – топтас- бөліс» белсенді әдісі арқылы білімді жинақтау , ынтымақтаса отырып өз ойларын еркін жеткізе алады.

    1-топ: Толымсыз квадрат теңдеуді шешіңдер:


    1) ;

    2) ;

    2-топ: Квадрат теңдеуді шешіңдер:

    1) х2-5х-8=0 2)

    3-топ: Квадрат теңдеуді Виет теорема бойынша шешіңдер:

    1) x2-7x+12=0 2) x2+5x+6=0

    4- топ :

    Дескриптор: Білім алушы - толымсыз квадрат теңдеулерді шешеді; - толық квадрат теңдеулерді шешеді; -- квадрат теңдеуді көбейткіштерге жіктейді; - квадрат теңдеудің түбірлерін табады;

    ҚБ Тапсырманы дұрыс орындамаған оқушыларға бағыт бағдар көрсетміз. Түсінбеген оқушылармен диалог және қолдау көрсету тәсілі арқылы сөзбен қолдап ынталандырамыз.

    2.Топтық жұмыс. «Ізденіс»

    https://itest.kz/kz/exam_test?test_id=563999335

    Білім алушылар дербес компьютер мен ноутбуктер арқылы «Квадрат теңдеулер» тарауы бойынша тест орындайды. iTest ресурсынан арқылы тест орындатқызу.

    Білім алушыларға «Квадрат теңдеулер» тарауы бойынша алынған тест жауаптары беріледі, жауаптарын тексереді.

    Қалыптасатын дағды:ақпаратты басқарады, ойлау, шешім қабылдау, креативтілік. ҚБ: «От шашу» арқылы бағалау.

    3-тапсырма Жұптық жүмыс Белсенді оқыту әдісі.«Көршіңмен сырлас»

    Квадрат теңдеулердің түрлерін ажыратып, теңдеулерді шешіңіздер

    Квадрат теңдеулердің түрлерін ажыратады

    х2-15х+56=0

    х2+5=30

    2х2+3х-2=0


    квадрат теңдеу




    келтірілген квадрат теңдеу




    толымсыз квадрат теңдеулерді





    Дескриптор: Білім алушы - квадрат теңдеулердің түрлерін ажыратады - толымсыз квадрат теңдеулерді шешеді; - толық квадрат теңдеулерді шешеді; - келтірілген квадрат теңдеу;

    ҚБ: «Парталас көршіңе бір пікір таңдаңыз» әдісі арқылы бірін бірі бағалайды

    • - Жарайсыңдар!

    • - Талпыныстарыңыз жақсы

    • - Менің ұсынысым...

    ноутбуктер

    Интернет желісі bilimland.kz сайты




















































    Сабақтың соңы

    5 минут













































    2 мин









    Қалыптастырушы бағалау тапсырмасы

    Бөлім: «Квадрат теңдеулер»

    Оқу мақсаты 8.2.2.3 квадрат теңдеулерді шешу

    Бағалау критерийі Білім алушы - Толымсыз квадрат теңдеулерді шешеді; - Толық квадрат теңдеулерді шешеді;

    Ойлау дағдыларының Қолдану деңгейі Жоғары деңгей дағдылары



    1-тапсырма

    Толымсыз квадрат теңдеуді шешіңіз:

    1)3х2 + 9х = 0; 2) 5х2 + 2х = 0;



    Дескриптор: Білім алушы - квадрат теңдеуді көбейткіштерге жіктейді; - квадрат теңдеудің түбірлерін табады.

    2-тапсырма

    Квадрат теңдеуді дискриминанттың көмегімен шешіңіз: 1) 2x2+3x-20=0 2) 16y2+24y+9=0

    Дескриптор: Білім алушы - қажет болған жағдайда толық квадрат теңдеуге түрлендірулер орындайды; - квадрат теңдеудің дискриминантын табады; - квадрат теңдеудің түбірлерінің санын анықтайды; - толық квадрат теңдеудің түбірлерін табады.

    ҚБ: «Мадақтау» әдісі арқылы мұғалім оқушыны бағалау

    Сабақ соңында оқушылар рефлексия жүргізеді:


    Үйге тапсырма: Оқулықтан № 2.111 ( 82 бет)



    Рефлексия





    Үлестірме қағаздар



    Саралау –оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілет іжоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?

    Бағалау – оқушылардыңматериалдымеңгерудеңгейінқалайтексеруді жоспарлайсыз?

    Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы


    Сабақта өзіне сенімсіз оқушылар біршама қабілетті оқушылармен бірге жұпта жұмыс жасайтындай етіп жасалған, сонда олар қабілетті оқушылармен жұмыс жасағанда көбірек біле алады.

    Қабілетті оқушылар өздерінің қабілеттерін консультант ретінде айқындай алады.

    Жұптағы немесе жеке жұмыстарда Сіз өзіне сенімсіз оқушыларға көмекші сұрақтар қою арқылы көмектесе аласыз.



    Формативті бағалау сабақтың әр кезеңінде өткізіледі (өзін-өзі ба

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Ахметова Гүлжан
    08 Мамыр 2019
    6231
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Квадрат теңдеу. Квадрат теңдеулерді шешу. (есептер шығару )

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Квадрат теңдеу. Квадрат теңдеулерді шешу. (есептер шығару )

    Материал туралы қысқаша түсінік
    8.2.2.1 квадрат теңдеудің анықтамасын білу; 8.2.2.2 квадрат теңдеулердің түрлерін ажырату; 8.2.2.3 квадрат теңдеулерді шешу; 8.2.2.4 Виет теоремасын қолдану;
    Материалдың қысқаша нұсқасы


    Қысқа мерзімді жоспар

    Бекітемін


    Мектеп: № 173

    Пәні: Алгебра

    Күні: 11.12.2018 ж.

    Мұғалімнің аты-жөні: Ахметова Г.Ж.

    Сынып:

    8 «Б»

    Қатысқандар: 20

    Қатыспағандар:

    Ұзақ мерзімді жоспар тарауы:

    8.2 А Квадрат теңдеулер

    Сабақтың тақырыбы

    Квадрат теңдеу. Квадрат теңдеулерді шешу. (есептер шығару )

    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары

    8.2.2.1 квадрат теңдеудің анықтамасын білу;

    8.2.2.2 квадрат теңдеулердің түрлерін ажырату; 8.2.2.3 квадрат теңдеулерді шешу; 8.2.2.4 Виет теоремасын қолдану;

    Сабақ мақсаттары

    Барлық оқушылар: Квадрат теңдеулердің коэффициенттерін ажырату, квадрат үшмүшелерінің ұғымын білу және дербес жағдайын түсіну. Квадрат теңдеудің дербес түрлерін ажыратады.

    Басым көпшілігі: Толымсыз квадрат теңдеулерді шеше алады. Виет теоремасын қолдана алады;

    Кейбір оқушылар: Квадрат теңдеулерді топтастыру арқылы және толық квадратын бөліп алу арқылы шешімдерін табады.

    Бағалау критерийлері

    Оқушы:

    • Квадрат теңдеудің коэффицеттерін ажырата алады;

    • Толымсыз квадрат теңдеулердің шешу жолдарын шешеді;

    • Толымсыз квадрат теңдеулерді шешеді;

    • Виет теоремасын қолданады;

    Тілдік мақсаттар

    Оқушылар: теңдеуді оқи алады, есептерді талқылайды, өз ойын басқаларға жеткізе алады, дәлелдейді, қорытынды жасайды. Пәнге тән лексика мен терминология:

    - квадрат теңдеу;

    - келтірілген квадрат теңдеу;

    - дискриминант;

    Диалогқа/жазылымға қажетті тіркестер:

    Квадрат теңдеудің дискриминанты деп …;

    … болғандықтан теңдеудің бір ғана түбірі бар;

    … болғандықтан теңдеудің екі әртүрлі түбірі бар;

    … болғандықтан теңдеудің нақты сандар жиынында түбірі жоқ; - кез келген квадрат теңдеудің түбірлерінің қосындысы мен көбейтіндісін ... арқылы...

    Құндылықтарға баулу

    «Жалпыға бірдей еңбек қоғамы» құндылығына:

    топпен, жұппен жұмыс орындау барысында құрмет, серіктестік және жеке жұмыс орындау кезінде жауапкершілік, үздіксіз оқу құндылықтарын дарыту.

    Пәнаралық

    байланыстар

    информатика

    АКТ қолдану

    дағдылары

    Интерактивті тақта, ноутбук, https://bilimland.kz/kk/


    Бастапқы білім

    Квадрат теңдеу, оның түрлері, квадрат теңдеу шешу

    Сабақ барысы

    Сабақтың жоспарланған кезеңдері

    Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет


    Ресурстар

    Сабақтың басы

    10 мин
















    Ұйымдастыру кезеңі.

    Оқушылармен амандасу. Оқушылардың сабаққа дайындығын тексеру, сабаққа назарларын аудару. Сабақтың тақырыбы мен мақсатын хабарлау.

    Топқа бөлу Оқушыларды 4 топқа ( Бала өмірдің гүлі.Сондықтан сендерді гүлге теңей отырып , оқушыларды гүл арқылы топқа бөлем) I-топ Біздің, II-топ Сынып, III-топ Өте , IV-топ Керемет Өткен сабақты пысықтау және ширату.

    1.Квадрат теңдеу дегеніміз 2.Квадрат теңдеу түрлерін ата. 3.Квадрат теңдеу түбірлерін табу формулаларын айт. 4.Толымсыз квадрат теңдеу дегеніміз не? Мысал келтір. 5)х2 + 2х = 0; 11) 2х2-18=0;

    6) 3х2-12х=0;

    7) х2+16=0





    Әртүрлі гүл










    Сабақтың ортасы

    10 минут























    7 минут















    8 минут































    1 тапсырма «Ойлан – топтас- бөліс» белсенді әдісі арқылы білімді жинақтау , ынтымақтаса отырып өз ойларын еркін жеткізе алады.

    1-топ: Толымсыз квадрат теңдеуді шешіңдер:


    1) ;

    2) ;

    2-топ: Квадрат теңдеуді шешіңдер:

    1) х2-5х-8=0 2)

    3-топ: Квадрат теңдеуді Виет теорема бойынша шешіңдер:

    1) x2-7x+12=0 2) x2+5x+6=0

    4- топ :

    Дескриптор: Білім алушы - толымсыз квадрат теңдеулерді шешеді; - толық квадрат теңдеулерді шешеді; -- квадрат теңдеуді көбейткіштерге жіктейді; - квадрат теңдеудің түбірлерін табады;

    ҚБ Тапсырманы дұрыс орындамаған оқушыларға бағыт бағдар көрсетміз. Түсінбеген оқушылармен диалог және қолдау көрсету тәсілі арқылы сөзбен қолдап ынталандырамыз.

    2.Топтық жұмыс. «Ізденіс»

    https://itest.kz/kz/exam_test?test_id=563999335

    Білім алушылар дербес компьютер мен ноутбуктер арқылы «Квадрат теңдеулер» тарауы бойынша тест орындайды. iTest ресурсынан арқылы тест орындатқызу.

    Білім алушыларға «Квадрат теңдеулер» тарауы бойынша алынған тест жауаптары беріледі, жауаптарын тексереді.

    Қалыптасатын дағды:ақпаратты басқарады, ойлау, шешім қабылдау, креативтілік. ҚБ: «От шашу» арқылы бағалау.

    3-тапсырма Жұптық жүмыс Белсенді оқыту әдісі.«Көршіңмен сырлас»

    Квадрат теңдеулердің түрлерін ажыратып, теңдеулерді шешіңіздер

    Квадрат теңдеулердің түрлерін ажыратады

    х2-15х+56=0

    х2+5=30

    2х2+3х-2=0


    квадрат теңдеу




    келтірілген квадрат теңдеу




    толымсыз квадрат теңдеулерді





    Дескриптор: Білім алушы - квадрат теңдеулердің түрлерін ажыратады - толымсыз квадрат теңдеулерді шешеді; - толық квадрат теңдеулерді шешеді; - келтірілген квадрат теңдеу;

    ҚБ: «Парталас көршіңе бір пікір таңдаңыз» әдісі арқылы бірін бірі бағалайды

    • - Жарайсыңдар!

    • - Талпыныстарыңыз жақсы

    • - Менің ұсынысым...

    ноутбуктер

    Интернет желісі bilimland.kz сайты




















































    Сабақтың соңы

    5 минут













































    2 мин









    Қалыптастырушы бағалау тапсырмасы

    Бөлім: «Квадрат теңдеулер»

    Оқу мақсаты 8.2.2.3 квадрат теңдеулерді шешу

    Бағалау критерийі Білім алушы - Толымсыз квадрат теңдеулерді шешеді; - Толық квадрат теңдеулерді шешеді;

    Ойлау дағдыларының Қолдану деңгейі Жоғары деңгей дағдылары



    1-тапсырма

    Толымсыз квадрат теңдеуді шешіңіз:

    1)3х2 + 9х = 0; 2) 5х2 + 2х = 0;



    Дескриптор: Білім алушы - квадрат теңдеуді көбейткіштерге жіктейді; - квадрат теңдеудің түбірлерін табады.

    2-тапсырма

    Квадрат теңдеуді дискриминанттың көмегімен шешіңіз: 1) 2x2+3x-20=0 2) 16y2+24y+9=0

    Дескриптор: Білім алушы - қажет болған жағдайда толық квадрат теңдеуге түрлендірулер орындайды; - квадрат теңдеудің дискриминантын табады; - квадрат теңдеудің түбірлерінің санын анықтайды; - толық квадрат теңдеудің түбірлерін табады.

    ҚБ: «Мадақтау» әдісі арқылы мұғалім оқушыны бағалау

    Сабақ соңында оқушылар рефлексия жүргізеді:


    Үйге тапсырма: Оқулықтан № 2.111 ( 82 бет)



    Рефлексия





    Үлестірме қағаздар



    Саралау –оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілет іжоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?

    Бағалау – оқушылардыңматериалдымеңгерудеңгейінқалайтексеруді жоспарлайсыз?

    Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы


    Сабақта өзіне сенімсіз оқушылар біршама қабілетті оқушылармен бірге жұпта жұмыс жасайтындай етіп жасалған, сонда олар қабілетті оқушылармен жұмыс жасағанда көбірек біле алады.

    Қабілетті оқушылар өздерінің қабілеттерін консультант ретінде айқындай алады.

    Жұптағы немесе жеке жұмыстарда Сіз өзіне сенімсіз оқушыларға көмекші сұрақтар қою арқылы көмектесе аласыз.



    Формативті бағалау сабақтың әр кезеңінде өткізіледі (өзін-өзі ба

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Алгебра Ашық сабақ 8 сынып
    08.05.2019
    6231
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Ахметова Гүлжан
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации