Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    8 «Ә» сынып

    Алгебра

    Сабақтың тақырыбы:

    Квадрат теңдеу түбірлерінің формулаларына есептер шығару.


    Сілтемелер:

    Алгебра 8-сынып оқулығы

    8-сынып дидактикалық материалдар

    8-сынып алгебрадан есептер жинағы

    Мұғалімге арналған нұсқаулық, 51-б.) Александердің (2001-2008) .

    ( Ж.Пиаже,347 бет). Александер, 2001, 2008). Мерсер м сабақта қолдану. А.Әлімов.335 бет). Литлтон (2007) . Интербелсенді әдісті сабақта қолдану. А.Әлімов.335 бет).

    Жалпы мақсаты:

    сыни тұрғыдан ойлау арқылы ой- өрістерін дамыта отырып, дискриминант арқылы квадрат теңдеулердің түбірлерін табуға үйрету.

    Міндеттері:

    -топта жұмыс жасау дағдысын қалыптастыру

    -сыни тұрғыдан ойлау арқылы ой-өрістерін одан әрі дамыта отырып, шығармашылық қабілеттерін ашу

    -өзгенің пікірін тыңдап, өз пікірін ашық айта білуге баулу

    -өзін-өзі бағалап, жауапкершілікті сезінуге тәрбиелеу

    Оқыту нәтижелері:

    - жылдам ойлап, тез шешім қабылдай алады

    - дискриминант арқылы квадрат теңдеу түбірлерін таба біледі.

    - сыни тұрғыдан ойлау арқылы өз пікірлерін қалыптастырып, дәлелдей алуға дағдыланады

    Тапсырмалар































































































    I.Ұйымдастыру кезеңі.

    1.Ынтымақтастық атмосферасы. «Ыстық алақан» Оқушылар бір-біріне тілектерін айтты. Ержанат Шәрбатқа өз тілегін өлең жолдарымен білдірді:

    Шәрбәт десе шуақсың сен,

    Нұрын шашқан ортаға.

    Жүре берші аман –есен

    Мына біздің ортада!

    Шәрбат Ержанатқа: «Бүгінгі сабақтар сен үшін сәтті болсын»- деді.

    Ал, Аяулым Гүлзатқа: «Достарың көп болсын, арманыңа жете бер»-деп тілегін айтты.

    II.Үй тапсырмасын сұрау.

    Үй тапсырмасын сұрауда жұппен жұмыс ұйымдастырдым. «Квадрат теңдеу түбірлерінің формулалары» тақырыбы бойынша тест сұрақтарын бердім. Оқушылар жұппен талқылап, жауап берді. «Көршіңді бағала» әдісін пайдаландым.

    Тест сұрақтары

    1. 1. (х+2)(х+4)=0 квадрат теңдеуінің шешімдерін көрсетіңіз.

    А) 2; 4 * В) –2; –4 С) –2; 4 D) 2; –4 E) –4; 0

    1. 2. Теңдеуді шешіңіз: 3х2–14х+16=0

    A) 1; 2 B) 1; 1 * C) 2; 2 D) 4 ; 5 E) 2; 5

    3. Теңдеуді шешіңіз: 3 х2–х+18=0

    A) –2; 1 *В) түбірі жоќ С) –1; 2 C) D) 0; 1 E) –1; 0

    4. Теңдеуді шешіңіз: 2х(х – 8) = –х–18

    A) –3; –12 B) –1,5; –6 C) 6; 24 D) 3; 12 * E) 6; 1,5

    5. Теңдеуді шеш.81у2-18у+1=0

    *А) В) Түбірі жоқ С) 3; -1 Д) 2; 3 Е)

    1. В 2. С 3. В 4. Е 5. А


    1.Оқушыларды түсті қағаздармен үш топқа бөлдім.Әрбір топта: топ басшысы, хатшы, баяндамашы, спикер, бақылаушы тағайындалды.

    2. Мақсат қою.

    ( Д> 0, D<0, D=0 бойынша) оқушылар топқа бөлінеді. Әрбір топ атауларының мағынасын ашу арқылы мақсатын қояды.

    Балалар, біз бүгін өткен сабақта алған білімдерді еске түсіріп, жалпылаймыз.

    Сонымен, дәптерлеріңді ашып, сабақтың тақырыбын жазыңдар.
    «Квадрат теңдеу түбірлерінің формулаларына есептер шығару»
    Біздің бүгінгі сабағымыз ерекше болады. Біз «Қазынаға саяхат» жасаймыз.

    Қазынаға жету үшін берілген тапсырмаларды орындауымыз қажет.

    3. Тапсырмалар орындау

    1- тапсырма «Сөзжұмбақ шешу»

    1 –топ: Егер дұрыс сөзді тапсаңдар, онда геометриялық фигураның атауы шығады.


    К

    Е

    Л

    Т

    І

    Р

    І

    Л

    Г

    Е

    Н




    В

    И

    Е

    Т










    А

    Л

    Т

    Ы


    Д

    И

    С

    К

    Р

    И

    М

    И

    Н

    А

    Н

    Т

    Б

    І

    Р



    А

    Й

    Н

    Ы

    М

    А

    Л

    Ы





    Т

    Ү

    Б

    І

    Р


    1. а=1 болатын теңдеу қалай аталады?

    2. Француз математигінің фамилиясы?

    3. √36 өрнегінің мәні неге тең?

    4. Квадрат теңдеудің түбірлерінің формуласындағы түбір астындағы өрнек?

    5. Егер Д=0 болса, теңдеудің неше түбірі болады?

    6. aх2+bx+c=0 теңдеуіндегі х дегеніміз не?

    7. Әрбір сөзде бар, өсімдікте бар, теңдеуде бар?

      Жүктеу
      ЖИ арқылы жасау
      ЖИ арқылы жасау
      bolisu
      Бөлісу
      1 - айлық
      Материал тарифі
      -96% жеңілдік
      00
      05
      00
      ҚМЖ
      Ашық сабақ
      Тәрбие сағаты
      Презентация
      БЖБ, ТЖБ тесттер
      Көрнекіліктер
      Балабақшаға арнарлған құжаттар
      Мақала, Эссе
      Дидактикалық ойындар
      және тағы басқа 400 000 материал
      Барлық 400 000 материалдарды шексіз
      жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
      1 990 ₸ 49 000₸
      1 айға қосылу
      Материалға шағымдану

      Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

      Жариялаған:
      Усенова Меруерт Калиевна
      09 Желтоқсан 2020
      463
      Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

      "КВАДРАТ ТЕҢДЕУ ТҮБІРЛЕРІНІҢ ФОРМУЛАЛАРЫНА ЕСЕПТЕР ШЫҒАРУ" ашық сабақ

      Тақырып бойынша 11 материал табылды

      "КВАДРАТ ТЕҢДЕУ ТҮБІРЛЕРІНІҢ ФОРМУЛАЛАРЫНА ЕСЕПТЕР ШЫҒАРУ" ашық сабақ

      Материал туралы қысқаша түсінік
      ашық сабақ
      Материалдың қысқаша нұсқасы

      8 «Ә» сынып

      Алгебра

      Сабақтың тақырыбы:

      Квадрат теңдеу түбірлерінің формулаларына есептер шығару.


      Сілтемелер:

      Алгебра 8-сынып оқулығы

      8-сынып дидактикалық материалдар

      8-сынып алгебрадан есептер жинағы

      Мұғалімге арналған нұсқаулық, 51-б.) Александердің (2001-2008) .

      ( Ж.Пиаже,347 бет). Александер, 2001, 2008). Мерсер м сабақта қолдану. А.Әлімов.335 бет). Литлтон (2007) . Интербелсенді әдісті сабақта қолдану. А.Әлімов.335 бет).

      Жалпы мақсаты:

      сыни тұрғыдан ойлау арқылы ой- өрістерін дамыта отырып, дискриминант арқылы квадрат теңдеулердің түбірлерін табуға үйрету.

      Міндеттері:

      -топта жұмыс жасау дағдысын қалыптастыру

      -сыни тұрғыдан ойлау арқылы ой-өрістерін одан әрі дамыта отырып, шығармашылық қабілеттерін ашу

      -өзгенің пікірін тыңдап, өз пікірін ашық айта білуге баулу

      -өзін-өзі бағалап, жауапкершілікті сезінуге тәрбиелеу

      Оқыту нәтижелері:

      - жылдам ойлап, тез шешім қабылдай алады

      - дискриминант арқылы квадрат теңдеу түбірлерін таба біледі.

      - сыни тұрғыдан ойлау арқылы өз пікірлерін қалыптастырып, дәлелдей алуға дағдыланады

      Тапсырмалар































































































      I.Ұйымдастыру кезеңі.

      1.Ынтымақтастық атмосферасы. «Ыстық алақан» Оқушылар бір-біріне тілектерін айтты. Ержанат Шәрбатқа өз тілегін өлең жолдарымен білдірді:

      Шәрбәт десе шуақсың сен,

      Нұрын шашқан ортаға.

      Жүре берші аман –есен

      Мына біздің ортада!

      Шәрбат Ержанатқа: «Бүгінгі сабақтар сен үшін сәтті болсын»- деді.

      Ал, Аяулым Гүлзатқа: «Достарың көп болсын, арманыңа жете бер»-деп тілегін айтты.

      II.Үй тапсырмасын сұрау.

      Үй тапсырмасын сұрауда жұппен жұмыс ұйымдастырдым. «Квадрат теңдеу түбірлерінің формулалары» тақырыбы бойынша тест сұрақтарын бердім. Оқушылар жұппен талқылап, жауап берді. «Көршіңді бағала» әдісін пайдаландым.

      Тест сұрақтары

      1. 1. (х+2)(х+4)=0 квадрат теңдеуінің шешімдерін көрсетіңіз.

      А) 2; 4 * В) –2; –4 С) –2; 4 D) 2; –4 E) –4; 0

      1. 2. Теңдеуді шешіңіз: 3х2–14х+16=0

      A) 1; 2 B) 1; 1 * C) 2; 2 D) 4 ; 5 E) 2; 5

      3. Теңдеуді шешіңіз: 3 х2–х+18=0

      A) –2; 1 *В) түбірі жоќ С) –1; 2 C) D) 0; 1 E) –1; 0

      4. Теңдеуді шешіңіз: 2х(х – 8) = –х–18

      A) –3; –12 B) –1,5; –6 C) 6; 24 D) 3; 12 * E) 6; 1,5

      5. Теңдеуді шеш.81у2-18у+1=0

      *А) В) Түбірі жоқ С) 3; -1 Д) 2; 3 Е)

      1. В 2. С 3. В 4. Е 5. А


      1.Оқушыларды түсті қағаздармен үш топқа бөлдім.Әрбір топта: топ басшысы, хатшы, баяндамашы, спикер, бақылаушы тағайындалды.

      2. Мақсат қою.

      ( Д> 0, D<0, D=0 бойынша) оқушылар топқа бөлінеді. Әрбір топ атауларының мағынасын ашу арқылы мақсатын қояды.

      Балалар, біз бүгін өткен сабақта алған білімдерді еске түсіріп, жалпылаймыз.

      Сонымен, дәптерлеріңді ашып, сабақтың тақырыбын жазыңдар.
      «Квадрат теңдеу түбірлерінің формулаларына есептер шығару»
      Біздің бүгінгі сабағымыз ерекше болады. Біз «Қазынаға саяхат» жасаймыз.

      Қазынаға жету үшін берілген тапсырмаларды орындауымыз қажет.

      3. Тапсырмалар орындау

      1- тапсырма «Сөзжұмбақ шешу»

      1 –топ: Егер дұрыс сөзді тапсаңдар, онда геометриялық фигураның атауы шығады.


      К

      Е

      Л

      Т

      І

      Р

      І

      Л

      Г

      Е

      Н




      В

      И

      Е

      Т










      А

      Л

      Т

      Ы


      Д

      И

      С

      К

      Р

      И

      М

      И

      Н

      А

      Н

      Т

      Б

      І

      Р



      А

      Й

      Н

      Ы

      М

      А

      Л

      Ы





      Т

      Ү

      Б

      І

      Р


      1. а=1 болатын теңдеу қалай аталады?

      2. Француз математигінің фамилиясы?

      3. √36 өрнегінің мәні неге тең?

      4. Квадрат теңдеудің түбірлерінің формуласындағы түбір астындағы өрнек?

      5. Егер Д=0 болса, теңдеудің неше түбірі болады?

      6. aх2+bx+c=0 теңдеуіндегі х дегеніміз не?

      7. Әрбір сөзде бар, өсімдікте бар, теңдеуде бар?

        Жүктеу
        bolisu
        Бөлісу
        ЖИ арқылы жасау
        Файл форматы:
        docx
        Алгебра Ашық сабақ 8 сынып
        09.12.2020
        463
        Жүктеу
        ЖИ арқылы жасау
        Жариялаған:
        Усенова Меруерт Калиевна
        Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
        шағым қалдыра аласыз
        Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
        Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
        Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
        Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
        Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
        Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
        Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
        Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
        Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
        Министірлікпен келісілген курстар тізімі

        Химия пәні

        бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
        80/108 сағат
        Толығырақ

        Тарих пәні

        бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
        80/108 сағат
        Толығырақ

        Биология пәні

        бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
        80/108 сағат
        Толығырақ

        Ағылшын тілі пәні

        бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
        80/108 сағат
        Толығырақ

        География пәні

        бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
        80/108 сағат
        Толығырақ

        Информатика пәні

        бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
        80/108 сағат
        Толығырақ

        Мектепке дейінгі білім беру

        бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
        80/108 сағат
        Толығырақ

        «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

        бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
        80/108 сағат
        Толығырақ

        Дене шынықтыру

        пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
        80/108 сағат
        Толығырақ

        Білім алушылардың білім сапасын арттыру

        мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
        80/108 сағат
        Толығырақ

        Инклюзивті білім беру

        жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
        80/108 сағат
        Толығырақ
        Ғылыми-әдістемелік орталығы
        Редакциямен байланыс
        +7 (771) 234-55-99
        Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
        жұма, 9:00 – 18:00
        Мекенжай:
        Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
        4 этаж, 406-кабинет
        Электронды пошта
        ustaztilegi@gmail.com
        Сведения об организации
        Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
        Политика конфиденциальности
        Сведения об организации