|
8 «Ә» сынып |
Алгебра |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
Квадрат теңдеу түбірлерінің формулаларына есептер шығару.
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сілтемелер: |
Алгебра 8-сынып оқулығы 8-сынып дидактикалық материалдар 8-сынып алгебрадан есептер жинағы Мұғалімге арналған нұсқаулық, 51-б.) Александердің (2001-2008) . ( Ж.Пиаже,347 бет). Александер, 2001, 2008). Мерсер м сабақта қолдану. А.Әлімов.335 бет). Литлтон (2007) . Интербелсенді әдісті сабақта қолдану. А.Әлімов.335 бет). |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Жалпы мақсаты: |
сыни тұрғыдан ойлау арқылы ой- өрістерін дамыта отырып, дискриминант арқылы квадрат теңдеулердің түбірлерін табуға үйрету. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Міндеттері: |
-топта жұмыс жасау дағдысын қалыптастыру -сыни тұрғыдан ойлау арқылы ой-өрістерін одан әрі дамыта отырып, шығармашылық қабілеттерін ашу -өзгенің пікірін тыңдап, өз пікірін ашық айта білуге баулу -өзін-өзі бағалап, жауапкершілікті сезінуге тәрбиелеу |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Оқыту нәтижелері: |
- жылдам ойлап, тез шешім қабылдай алады - дискриминант арқылы квадрат теңдеу түбірлерін таба біледі. - сыни тұрғыдан ойлау арқылы өз пікірлерін қалыптастырып, дәлелдей алуға дағдыланады |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Тапсырмалар |
I.Ұйымдастыру кезеңі. 1.Ынтымақтастық атмосферасы. «Ыстық алақан» Оқушылар бір-біріне тілектерін айтты. Ержанат Шәрбатқа өз тілегін өлең жолдарымен білдірді: Шәрбәт десе шуақсың сен, Нұрын шашқан ортаға. Жүре берші аман –есен Мына біздің ортада! Шәрбат Ержанатқа: «Бүгінгі сабақтар сен үшін сәтті болсын»- деді. Ал, Аяулым Гүлзатқа: «Достарың көп болсын, арманыңа жете бер»-деп тілегін айтты. II.Үй тапсырмасын сұрау. Үй тапсырмасын сұрауда жұппен жұмыс ұйымдастырдым. «Квадрат теңдеу түбірлерінің формулалары» тақырыбы бойынша тест сұрақтарын бердім. Оқушылар жұппен талқылап, жауап берді. «Көршіңді бағала» әдісін пайдаландым. Тест сұрақтары
А) 2; 4 * В) –2; –4 С) –2; 4 D) 2; –4 E) –4; 0
A) 1; 2 B)
1; 1 3. Теңдеуді шешіңіз: 3 х2–х+18=0 A) –2; 1 *В) түбірі жоќ С) –1; 2 C) D) 0; 1 E) –1; 0 4. Теңдеуді шешіңіз: 2х(х – 8) = –х–18 A) –3; –12 B) –1,5; –6 C) 6; 24 D) 3; 12 * E) 6; 1,5 5. Теңдеуді шеш.81у2-18у+1=0
*А) 1. В 2. С 3. В 4. Е 5. А 1.Оқушыларды түсті қағаздармен үш топқа бөлдім.Әрбір топта: топ басшысы, хатшы, баяндамашы, спикер, бақылаушы тағайындалды. 2. Мақсат қою. ( Д> 0, D<0, D=0 бойынша) оқушылар топқа бөлінеді. Әрбір топ атауларының мағынасын ашу арқылы мақсатын қояды. Балалар, біз бүгін өткен сабақта алған білімдерді еске түсіріп, жалпылаймыз.
Сонымен, дәптерлеріңді ашып,
сабақтың тақырыбын жазыңдар. Қазынаға жету үшін берілген тапсырмаларды орындауымыз қажет. 3. Тапсырмалар орындау 1- тапсырма «Сөзжұмбақ шешу» 1 –топ: Егер дұрыс сөзді тапсаңдар, онда геометриялық фигураның атауы шығады.
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
D) 4













