Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
1 бонус = 1 теңге
Бонусты сайттағы қызметтерге жұмсай аласыз. Мысалы келесі материалды жеңілдікпен алуға болады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Түсінікті
Материалдар / "КВАДРАТ ТЕҢДЕУ ТҮБІРЛЕРІНІҢ ФОРМУЛАЛАРЫНА ЕСЕПТЕР ШЫҒАРУ" ашық сабақ
- дискриминант
арқылы квадрат теңдеу түбірлерін таба
біледі.
- сыни тұрғыдан ойлау арқылы
өз пікірлерін қалыптастырып, дәлелдей алуға
дағдыланады
Тапсырмалар
I.Ұйымдастыру
кезеңі.
1.Ынтымақтастық
атмосферасы. «Ыстық алақан» Оқушылар бір-біріне тілектерін айтты.
Ержанат Шәрбатқа өз тілегін өлең жолдарымен
білдірді:
Шәрбәт десе шуақсың
сен,
Нұрын шашқан
ортаға.
Жүре берші аман
–есен
Мына біздің
ортада!
Шәрбат Ержанатқа:
«Бүгінгі сабақтар сен үшін сәтті болсын»-
деді.
Ал, Аяулым Гүлзатқа:
«Достарың көп болсын,арманыңа жете
бер»-деп тілегін
айтты.
II.Үй тапсырмасын
сұрау.
Үй тапсырмасын
сұрауда жұппен жұмыс ұйымдастырдым. «Квадрат теңдеу түбірлерінің
формулалары» тақырыбы бойынша тест сұрақтарын бердім. Оқушылар
жұппен талқылап, жауап берді. «Көршіңді бағала» әдісін
пайдаландым.
A)
–2; 1 *В)
түбірі жоќ С)
–1; 2 C) D)
0; 1 E)
–1; 0
4.Теңдеуді шешіңіз:
2х(х –
8) = –х–18
A) –3; –12 B) –1,5; –6 C) 6; 24 D) 3; 12 * E) 6;
1,5
5.Теңдеуді
шеш.81у2-18у+1=0
*А)В) Түбірі жоқ С) 3; -1 Д) 2; 3
Е)
1. В 2. С 3. В 4. Е 5.
А
1.Оқушыларды
түсті қағаздармен үш топқа бөлдім.Әрбір топта: топ басшысы, хатшы,
баяндамашы, спикер, бақылаушы
тағайындалды.
2. Мақсат
қою.
( Д> 0, D<0, D=0
бойынша) оқушылар топқа бөлінеді. Әрбір топ атауларының мағынасын
ашу арқылы мақсатын
қояды.
Балалар, біз бүгін өткен
сабақта алған білімдерді еске түсіріп,
жалпылаймыз.
Сонымен, дәптерлеріңді ашып,
сабақтың тақырыбын жазыңдар.
«Квадрат теңдеу түбірлерінің формулаларына есептер шығару»
Біздің бүгінгі сабағымыз ерекше болады. Біз «Қазынаға саяхат»
жасаймыз.
Қазынаға жету үшін берілген
тапсырмаларды орындауымыз
қажет.
3. Тапсырмалар
орындау
1-
тапсырма«Сөзжұмбақ
шешу»
1 –топ: Егер дұрыс
сөзді тапсаңдар, онда геометриялық фигураның атауы
шығады.
К
Е
Л
Т
І
Р
І
Л
Г
Е
Н
В
И
Е
Т
А
Л
Т
Ы
Д
И
С
К
Р
И
М
И
Н
А
Н
Т
Б
І
Р
А
Й
Н
Ы
М
А
Л
Ы
Т
Ү
Б
І
Р
а=1 болатын теңдеу қалай
аталады?
Француз математигінің
фамилиясы?
√36 өрнегінің мәні неге
тең?
Квадрат теңдеудің түбірлерінің
формуласындағы түбір астындағы
өрнек?
Егер Д=0 болса, теңдеудің неше
түбірі болады?
aх2+bx+c=0 теңдеуіндегі х дегеніміз
не?
Әрбір сөзде бар, өсімдікте
бар, теңдеуде бар?
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)
Соңғы бір жылда:
45 000 000 ₸
Авторлар тапқан ақша
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз