Материалдар / Квадрат теңдеу түбірлерінің фррмулаларына есептер шығару

Квадрат теңдеу түбірлерінің фррмулаларына есептер шығару

Материал туралы қысқаша түсінік
Квадрат теңдеуге есептер шығару.Мұғалімге беретін көмегі бар.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
17 Мамыр 2018
1145
2 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Алгебра 8 «А» сынып
Сабақтың тақырыбыКвадрат теңдеу түбірлерінің формулалары. Дискриминант
МақсатыКвадрат теңдеулер туралы алған білімдерін жинақтап, тиянақтау
Сабақтың әдісіИнтербелсенді тақта, бағалау
Мұғалім үшін оқу нәтижелеріСабақтың ғылымилығы, нәтижеге жету үшін ұйымдастырылған жұмыстардың толық орындалуы. Оқушылардың тақырыпты жеткілікті меңгеруі.
Сабақта туындаған негізгі идеяларОқушылардың өз бетінше жұмыстарын ұйымдастыруда уақытты дұрыс бөлу, тексеруді ұйымдастыру формасын ойластыру. Тапсырмаларды топпен орындау дағдысын жетілдіру.
ТапсырмаларПікірлесу,есептерді шығару және талдау,нәтижені салыстыру, сұрақ- жауап
Жұмыс түрлеріСыныппен жұмысТоптық жұмысСөзжұмбақ шешуБірін-бірі бағалау




Психологиялық ахуал /2 мин/ «Шаттық шеңбері». (Окушылар ортаға шығып, шеңбер құрайды. Бір-бірлерінеарикті беретін оқушыға сол оқушының бойындағы жақсы қасиетін айтып, өз тілегін қысқаша айтады. Болған соң шарикті жарып, ішінде жазылған топ бойынша екіге бөлінеді).

Топ басшысын сайланады. Екі топқа бағалау парағы таратылады.Үй жұмысын тексеру. № 133 (2;5,6).Жауабы: -1; -7/3 Жауабы: ½; 11/14 Жауабы; -1/23; 1

Анаграмманы шешу.Таиимдкисрнн (дискриминант), детуең (теңдеу), тваракд (квадрат), ірітңрбліүне (түбірлерінің), ррыллафаома (формулалары)- Әріптерді дұрыс жинап, тақырыпты айтыңдар (Квадрат теңдеу түбірлерінің формулалары. Дискриминант)- Иә, біз бүгін квадрат теңдеулермен танысуды жалғастырамыз, өткен сабақтарда алған білімдерді еске түсіріп, жалпылаймыз.Қайталау – білім анасы. Кір жаю әдісі (балалар теорияны айтып, қағазға формуланы жазып, жіпке қыстырғышпен іледі)

1) Қандай теңдеуді квадрат теңдеу деп атайды? Мұндағы адегеніміз нелер? Мысал келтіріңдер.2) Квадрат теңдеудің қандай түрлері бар? Әрқайсысына анықтама беріңдер.3) Келтірілген квадрат теңдеу дегеніміз не?4) Квадрат теңдеудің түбірлерін қалай табамыз?5) Дискриминанттың неше жайы бар. Оларды ата.

1. Кім жылдам? Ойыны:Теңдеулер12+2х-4=02х2-7х+8=032+х=04Зх2-9=052-4х=16х2+10х-15=071,3х2-х+4,5=082=09-x+12x2=01017+9x=0



2. Кварат теңдеудің коэффициенттерін анықтаңдар:а)14у² – 5у – 1 = 0 а)16х² – 8х + 1 = 0a = 14, b = − 5, c = −1. a = 16, b = − 8, c = 1.б) 1 − 18у + 81у² = 0 б)18 + 3у² – у = 0а = 81, b = − 18, c = 1. a = 3, b = − 1, c = 18.Қателеспес үшін, алдымен теңдеуді81у² −18у + 1 = 0 3у² − у + 18 = 0Осы түрге келтіріп аламыз.3. Дискриминант. Квадрат теңдеудің түбірлерін табуа) 2х² + 3х + 1 = 0 а) 9х² + 6х + 1 = 0D = b² − 4ac D = b² − 4acD = 3² − 4∙2∙1 = 9 − 8 = 1. D = 6² − 4∙9∙1 = 36 − 36 = 0.D = 1, D > 0 екі түбірі бар D = 0, бір ғана түбірі бар Жауабы: -1: -0,5 Жауабы. -1/33) 2х² + х + 2 = 0 4) х² + 5х − 6 = 0D = b² − 4ac D = b² − 4acD = 1² − 4∙2∙2 = 1 − 16 = −15. D = 5² − 4∙1∙(−6) = 25 +24 = 49.D = −15, D < 0, теңдеудің шешімі жоқ. D = 49, D > 0, екі түбірі бар.Жауабы: -6; 15. 2у² – 9у + 10 = 0.Жауабы: 2,5; 26. у² – 11у – 152 = 0Жауабы: 19; -87. 2р² + 7р – 30 = 0Жауабы: 2,5; -68)Жауабы: 4; 34. Қорытынды. Сөзжұмбақ шешуд



т

п и



еба с



ңір КВАДРАТр

ле

бои

ту

олм

ы



лыи







аын









да









ын т 1.  өрнегін квадрат теңдеудің ....... деп атайды?2. Квадрат теңдеудің екінші коэффиценті  қандай әріппен белгіленеді?3. х2+6х+10=0  мұндағы в-ны тап4. Құрамында мәнін табу керек болатын әрпі бар теңдік5. Д=0 болса теңдеудің неше шешімі бар6. Квадрат функцияның графигі7. Квадрат теңдеудің түрі.5. Рефлексия:Не білдімсабаққа дейін?Не білдімсабақта?Не білгім келеді келешекте?6. Үй тапсырмасы. №135 (2;4); 136 (2;4). 53- бет.7. Бағалау:Оқушылардыңаты-жөніҮйжұмысыТеорияны қайталау1 тапсырма2тапсырма3тапсырма4тапсырмаҚорытынды бағаАнуарбековаМөлдір













Жаксылыкова Еркежан













ЗиядаевЕрасыл













КазбековаРиза













МұқатайСадуақас













НуртаевЕрасыл













СалимбаеваАтлана







Өте тамаша! Жарайсын! “5”. Тарауды толық меңгеріп, сабаққа сараптама жасай отырып, логикалық ойлау қабілеті дамыған, өзіндік ойы бар оқушы.Жақсы! Алға! “4”. Тарауды жақсы меңгерген. Есеп шығара алатын оқушы.Ойлану керек! Қалма! “3”. Әлі де дайындалуды қажет ететін оқушы.6. Тапсырма. Сыйлық.Мына жәшіктің ішінде не жатқанын табу керек. Бұл затқа үш анықтама беремін.- сөздің өзгермейтін бөлігі;- теңдеудегі орнына қойғанда оны тура теңдікке айналдыратын сан;- өсімдіктің негізгі органдарының бірі? (түбір) Раушан гүлінің түбіріБалалар жәшіктің ішінде раушан гүлінің түбірі жатыр екен. Ол туралы халық былай дейді: «Періштедей гүл, ал бірақ тырнағы өткір».Мынадай аңыз бар: Анакреонның айтуынша, раушан гүлі теңізден шығып келе жатқан Афродитаның денесін жапқан аппақ көбіктен туған екен. Алғашқыда раушан ақ түсті болған, сонан соң тікенек қадалған періштенің қанына боялып, қызыл түске айналған дейді.Оқушыларға раушан гүлі таратылады. Олар сабақ соңында келген қонақтарға табыс етеді.

Дискриминант (латынша – бөлуші, ажыратушы) – ax2+bx+c – екі дәрежелі үш мүшенің дискриминанты b2-4ac – болса, x2+px+q үш мүшенің дискриминанты (p/2)2 – q – ға тең. X3+px+q – үш мүшенің дискриминанты. D=-4P3-27Q2. Үш мүшенің нақты түбірлерінің саны дискриминантын таңбасына тәуелді анықталады.”Дискриминант” ғылыми атауын ағылшын математигі Джеймс Сильвестр (1814 – 1897) енгізген.{\displaystyle p(x)=a_{0}+a_{1}x+...+a_{n}x^{n}} көпмүшесінің Дискримина́нты{\displaystyle D(p)=a_{n}^{2n-2}\prod _{i өргнегінің туындысы, бұл жерде {\displaystyle \alpha _{1},\alpha _{2},...,\alpha _{n}} — барлық түбірлер.Негізгі қасиеттері[өңдеу]
  • Дискриминант түбірлері еселік болған жайғдайда ғана нөлге тең болады.
  • Дискриминант көпмүшенің түбірлеріне қатысты симметриялы көпмүше болып табылады.
  • {\displaystyle D(p)={\frac {(-1)^{n(n-1)/2}}{a_{n}}}R(p,p')}, мұнда {\displaystyle R(p,p')} — {\displaystyle p(x)} көпмүшесінің және оның {\displaystyle p'(x)} туындысының нәтижесі.
  • сонымен қатар, көпмүше дискриминанты
{\displaystyle p(x)=x^{n}+a_{n-1}x^{n-1}+\ldots +a_{1}x+a_{0}}көпмүшесінің дискриминанты келесі {\displaystyle (2n-1)\times (2n-1)}-матрицасының анықтауышына тең:
1{\displaystyle a_{n-1}}{\displaystyle a_{n-2}}...{\displaystyle a_{0}}0...0
01{\displaystyle a_{n-1}}{\displaystyle a_{n-2}}...{\displaystyle a_{0}}0..0
001{\displaystyle a_{n-1}}{\displaystyle a_{n-2}}...{\displaystyle a_{0}}0.0
............
............
000001{\displaystyle a_{n-1}}{\displaystyle a_{n-2}}...{\displaystyle a_{0}}
{\displaystyle n}{\displaystyle (n-1)a_{n-1}}{\displaystyle (n-2)a_{n-2}}..{\displaystyle a_{1}} 770 ₸ - Сатып алу
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ