Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация жариялап
2 млн. ₸ табыс табыңыз!
0 / 1
Материалға шағымдану
Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
1 бонус = 1 теңге
Бонусты сайттағы қызметтерге жұмсай аласыз. Мысалы келесі материалды жеңілдікпен алуға болады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Түсінікті
2024-2025 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
Жүктеп алғыңыз келеді ме?
Квадрат теңдеу түбірлерінің фррмулаларына есептер шығару
Материал туралы қысқаша түсінік
Квадрат теңдеуге есептер шығару.Мұғалімге беретін көмегі бар.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады.
Толығырақ
17 Мамыр 2018
1145
2 рет жүктелген
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Алгебра 8 «А» сынып | ||||
Сабақтың тақырыбы | Квадрат теңдеу түбірлерінің формулалары. Дискриминант | |||
Мақсаты | Квадрат теңдеулер туралы алған білімдерін жинақтап, тиянақтау | |||
Сабақтың әдісі | Интербелсенді тақта, бағалау | |||
Мұғалім үшін оқу нәтижелері | Сабақтың ғылымилығы, нәтижеге жету үшін ұйымдастырылған жұмыстардың толық орындалуы. Оқушылардың тақырыпты жеткілікті меңгеруі. | |||
Сабақта туындаған негізгі идеялар | Оқушылардың өз бетінше жұмыстарын ұйымдастыруда уақытты дұрыс бөлу, тексеруді ұйымдастыру формасын ойластыру. Тапсырмаларды топпен орындау дағдысын жетілдіру. | |||
Тапсырмалар | Пікірлесу,есептерді шығару және талдау,нәтижені салыстыру, сұрақ- жауап | |||
Жұмыс түрлері | Сыныппен жұмыс | Топтық жұмыс | Сөзжұмбақ шешу | Бірін-бірі бағалау |
Психологиялық ахуал /2 мин/ «Шаттық шеңбері». (Окушылар ортаға шығып, шеңбер құрайды. Бір-бірлеріне,шарикті беретін оқушыға сол оқушының бойындағы жақсы қасиетін айтып, өз тілегін қысқаша айтады. Болған соң шарикті жарып, ішінде жазылған топ бойынша екіге бөлінеді).
Топ басшысын сайланады. Екі топқа бағалау парағы таратылады.Үй жұмысын тексеру. № 133 (2;5,6).Жауабы: -1; -7/3 Жауабы: ½; 11/14 Жауабы; -1/23; 1
Анаграмманы шешу.Таиимдкисрнн (дискриминант), детуең (теңдеу), тваракд (квадрат), ірітңрбліүне (түбірлерінің), ррыллафаома (формулалары)- Әріптерді дұрыс жинап, тақырыпты айтыңдар (Квадрат теңдеу түбірлерінің формулалары. Дискриминант)- Иә, біз бүгін квадрат теңдеулермен танысуды жалғастырамыз, өткен сабақтарда алған білімдерді еске түсіріп, жалпылаймыз.Қайталау – білім анасы. Кір жаю әдісі (балалар теорияны айтып, қағазға формуланы жазып, жіпке қыстырғышпен іледі)
1) Қандай теңдеуді квадрат теңдеу деп атайды? Мұндағы а,в,сдегеніміз нелер? Мысал келтіріңдер.2) Квадрат теңдеудің қандай түрлері бар? Әрқайсысына анықтама беріңдер.3) Келтірілген квадрат теңдеу дегеніміз не?4) Квадрат теңдеудің түбірлерін қалай табамыз?5) Дискриминанттың неше жайы бар. Оларды ата.
1. Кім жылдам? Ойыны:№Теңдеулер15х2+2х-4=02х2-7х+8=036х2+х=04Зх2-9=052х2-4х=16х2+10х-15=071,3х2-х+4,5=084х2=09-x+12x2=01017+9x=0
2. Кварат теңдеудің коэффициенттерін анықтаңдар:а)14у² – 5у – 1 = 0 а)16х² – 8х + 1 = 0a = 14, b = − 5, c = −1. a = 16, b = − 8, c = 1.б) 1 − 18у + 81у² = 0 б)18 + 3у² – у = 0а = 81, b = − 18, c = 1. a = 3, b = − 1, c = 18.Қателеспес үшін, алдымен теңдеуді81у² −18у + 1 = 0 3у² − у + 18 = 0Осы түрге келтіріп аламыз.3. Дискриминант. Квадрат теңдеудің түбірлерін табуа) 2х² + 3х + 1 = 0 а) 9х² + 6х + 1 = 0D = b² − 4ac D = b² − 4acD = 3² − 4∙2∙1 = 9 − 8 = 1. D = 6² − 4∙9∙1 = 36 − 36 = 0.D = 1, D > 0 екі түбірі бар D = 0, бір ғана түбірі бар Жауабы: -1: -0,5 Жауабы. -1/33) 2х² + х + 2 = 0 4) х² + 5х − 6 = 0D = b² − 4ac D = b² − 4acD = 1² − 4∙2∙2 = 1 − 16 = −15. D = 5² − 4∙1∙(−6) = 25 +24 = 49.D = −15, D < 0, теңдеудің шешімі жоқ. D = 49, D > 0, екі түбірі бар.Жауабы: -6; 15. 2у² – 9у + 10 = 0.Жауабы: 2,5; 26. у² – 11у – 152 = 0Жауабы: 19; -87. 2р² + 7р – 30 = 0Жауабы: 2,5; -68)Жауабы: 4; 34. Қорытынды. Сөзжұмбақ шешуд
т
п и
еба с
ңір КВАДРАТр
ле
бои
ту
олм
ы
лыи
аын
да
ын т 1. өрнегін квадрат теңдеудің ....... деп атайды?2. Квадрат теңдеудің екінші коэффиценті қандай әріппен белгіленеді?3. х2+6х+10=0 мұндағы в-ны тап4. Құрамында мәнін табу керек болатын әрпі бар теңдік5. Д=0 болса теңдеудің неше шешімі бар6. Квадрат функцияның графигі7. Квадрат теңдеудің түрі.5. Рефлексия:Не білдімсабаққа дейін?Не білдімсабақта?Не білгім келеді келешекте?6. Үй тапсырмасы. №135 (2;4); 136 (2;4). 53- бет.7. Бағалау:Оқушылардыңаты-жөніҮйжұмысыТеорияны қайталау1 тапсырма2тапсырма3тапсырма4тапсырмаҚорытынды бағаАнуарбековаМөлдір
Жаксылыкова Еркежан
ЗиядаевЕрасыл
КазбековаРиза
МұқатайСадуақас
НуртаевЕрасыл
СалимбаеваАтлана
Өте тамаша! Жарайсын! “5”. Тарауды толық меңгеріп, сабаққа сараптама жасай отырып, логикалық ойлау қабілеті дамыған, өзіндік ойы бар оқушы.Жақсы! Алға! “4”. Тарауды жақсы меңгерген. Есеп шығара алатын оқушы.Ойлану керек! Қалма! “3”. Әлі де дайындалуды қажет ететін оқушы.6. Тапсырма. Сыйлық.Мына жәшіктің ішінде не жатқанын табу керек. Бұл затқа үш анықтама беремін.- сөздің өзгермейтін бөлігі;- теңдеудегі орнына қойғанда оны тура теңдікке айналдыратын сан;- өсімдіктің негізгі органдарының бірі? (түбір) Раушан гүлінің түбіріБалалар жәшіктің ішінде раушан гүлінің түбірі жатыр екен. Ол туралы халық былай дейді: «Періштедей гүл, ал бірақ тырнағы өткір».Мынадай аңыз бар: Анакреонның айтуынша, раушан гүлі теңізден шығып келе жатқан Афродитаның денесін жапқан аппақ көбіктен туған екен. Алғашқыда раушан ақ түсті болған, сонан соң тікенек қадалған періштенің қанына боялып, қызыл түске айналған дейді.Оқушыларға раушан гүлі таратылады. Олар сабақ соңында келген қонақтарға табыс етеді.
Дискриминант (латынша – бөлуші, ажыратушы) – ax2+bx+c – екі дәрежелі үш мүшенің дискриминанты b2-4ac – болса, x2+px+q үш мүшенің дискриминанты (p/2)2 – q – ға тең. X3+px+q – үш мүшенің дискриминанты. D=-4P3-27Q2. Үш мүшенің нақты түбірлерінің саны дискриминантын таңбасына тәуелді анықталады.”Дискриминант” ғылыми атауын ағылшын математигі Джеймс Сильвестр (1814 – 1897) енгізген.{\displaystyle p(x)=a_{0}+a_{1}x+...+a_{n}x^{n}} көпмүшесінің Дискримина́нты{\displaystyle D(p)=a_{n}^{2n-2}\prod _{i
- Дискриминант түбірлері еселік болған жайғдайда ғана нөлге тең болады.
- Дискриминант көпмүшенің түбірлеріне қатысты симметриялы көпмүше болып табылады.
- {\displaystyle D(p)={\frac {(-1)^{n(n-1)/2}}{a_{n}}}R(p,p')}, мұнда {\displaystyle R(p,p')} — {\displaystyle p(x)} көпмүшесінің және оның {\displaystyle p'(x)} туындысының нәтижесі.
- сонымен қатар, көпмүше дискриминанты
1 | {\displaystyle a_{n-1}} | {\displaystyle a_{n-2}} | . | . | . | {\displaystyle a_{0}} | 0 | . | . | . | 0 |
0 | 1 | {\displaystyle a_{n-1}} | {\displaystyle a_{n-2}} | . | . | . | {\displaystyle a_{0}} | 0 | . | . | 0 |
0 | 0 | 1 | {\displaystyle a_{n-1}} | {\displaystyle a_{n-2}} | . | . | . | {\displaystyle a_{0}} | 0 | . | 0 |
. | . | . | . | . | . | . | . | . | . | . | . |
. | . | . | . | . | . | . | . | . | . | . | . |
0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | {\displaystyle a_{n-1}} | {\displaystyle a_{n-2}} | . | . | . | {\displaystyle a_{0}} |
{\displaystyle n} | {\displaystyle (n-1)a_{n-1}} | {\displaystyle (n-2)a_{n-2}} | . | . | {\displaystyle a_{1}} | 770 ₸ - Сатып алу
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз Барлығы 663 959 материал жиналған
Осы аптаның ең үздік материалдары Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін тақырыптармен дайындаймыз Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады Толығырақ |