Сабақ
кезеңі/
Уақыты
|
Педагогтің
іс-әрекеті
|
Оқушының
іс-әрекеті
|
Бағалау
|
Ресурстар
|
Сабақтың
басы
Қызығушы
лықты
ояту.
|
(Ұ). Ұйымдастыру
кезеңі:
Оқушылармен
сәлемдесу, оқушыларды түгелдеу. Оқушылардың сабаққа дайындығын
тексеру. Оқушылардың назарын сабаққа аудару.Оқушыларды топқа
бөлу «Садақ пен
жебе» тәсілімен.
«Дикриминант»
«Виет» «Теңдеулер»
|
Сәлемдесіп, топқа
бөлініп отырады.
|
|
Кеспе
қағаздар
|
Жаңа сабаққа
кіріспе
|
-Үй тапсырмасын
сұрау (тексеру)
- Өтілген сабақты қайталау
WordWall
платформасы арқылы арқылы өткен тақырыппен жаңа
сабақты байланыстыру мақсатында тест тапсырмасы арқылы үй
тапсырмасы сұралады.
Мақсатқа бағытталған
жетектеуші сұрақтар: (Топтық
жұмыс)
-
Квадрат теңдеудің коэффиценттерін
көрсетіңіз: - 6х
+2=0
а=1, b=-6,
c=2
-
Квадрат теңдеудің коэффиценттерін
көрсетіңіз:
- 6х
+2=0
а=1, b=-6,
c=2
-
Теңдеулердің дәрежесін анықта х 6 -9х
+7
6
-
Толымсыз квадрат теңдеуді
табыңыз
+6=0
-
Квадрат теңдеудің түбірлер санын анықтағыз:
3 +8х -1
=0
2 түбірі
бар
-
Теңдеудің түрін анықта:
8 -12х +36=0
Толық квадрат
теңдеу
-
Теңдеудің коэффиценттерін анықта : 3у 2 -8у
+5 =0 a=3, b=-8
,c=5
-
Түбірлері: х 1 =-5 х 2 =-2 болатын квадрат
теңдеуді табыңыз: +7x
+10=0
-
Квадрат теңдеудің дәреже
көрсеткіші нешеге тең? 2
|
Оқушылар интерактивті тақта
арқылы ұяшықтарды таңдап тест тапсырмаларына жауап
береді.
Оқушыларды дұрыс мағынада
жауап беруге бағыттау мақсатында кейбір оқушыларға ашық сұрақтар,
ал кейбір көмек қажет ететін оқушыларға жетелеуші сұрақтар
қойылады.
|
Дескриптор:
1.Сұрақтарға дұрыс жауап
береді;
2. Әр дұрыс жауапқа 1
балл
жалпы 3
балл
Ауызша мадақтау
сөздер
«Жарайсың»,
«керемет»
|
Интерактивті тақта,
оқулық
|
Сабақтың
ортасы
Мағынаны
ашу.
|
Жаңа
сабақ
Мұғалім жаңа сабаққа
байланысты бейнеролик көрсетіп, оқушыларға жетелеу сұрақтарын
қояды, оларға кері байланыс жасай отырып бүгінгі сабақтың тақырыбы
мен мақсатын таныстырады.
Квадрат теңдеудің
түбірлерінің қасиеттерін түсіндіріп, жаңа тақырыпты айқындаймын.
Негізгі қасиеттеріне мысал көрсетіп, жаңа тақырыптың мағынасын
ашамын.
1.Егер q<0 болса, онда
D= –4q>0 (себебі
–4q>0). Квадрат теңдеудің нақты түбірлері бар.
2. Егер q=0 болса,
теңдеу +px=0 түрінде жазылады және =0, =–р. Теңдеудің бір түбірі нөлге тең.
3. Егер q>0 болса, теңдеудің тек D 0 жағдайында ғана нақты түбірлері бар.
=q>0 теңсіздігінен бұл түбірлердің таңбаларының бірдей
болатыны шығады. Мұнда p коэффициентіне қатысты екі жағдай
қарастырылады: p>0, p<0.
р>0: теңсіздігінен теңдеу түбірлерінің екеуі де теріс болатыны
шығады.
теңсіздігінен теңдеудің екі түбірі де оң болатыны
шығады.
|
Оқушылар қойылған
сұраққа өз ойларын айтады. Мұғаліммен кері байланыс
жасайды.
Керекті мәліметтерді
дәптерлеріне жазып алады.
|
Ауызша мадақтау
сөздер
«Жарайсың»,
«керемет»,
«Жақсы»
|
Интерактивті тақта,
көрнекіліктер
|
Қолдану
Топтықжұмыс
|
Оқушыларға жылдамдыққа, еңбекқорлыққа баулу
мақсатында тапсырма беріледі.
Тапсырмалар жаттығу және қосымша
есептер.
1-тапсырма.Genially платформасы
арқылы «Көңілді
боулинг» ойыны
ұйымдастыралады.

"+" /
"-"
2.
"+" /
"-"
3.
"+" /
"+"
4. .
"+" /
"+"
5. 
"+" /
"+"
6. 
"-" /
"+"
7. 
"-" /
"+"
8. 
"+" /
"+"
9. 
"+" /
"+"
2-тапсырма. Берілген кестені
толтырыңыз.(Топтық жұмыс).


|
Оқушылар бекіту
тапсырмаларын топ болып орындап, жаңа тақырыпты
меңгереді.
Сұрақтарға дұрыс
вариантты белгілеу арқылы жауап
береді
Берілген кестеге дұрыс
мәндерді ендіреді, топпен бірігіп есепті дұрыс
шешеді.
|
Дескриптор:
1.Уақытты тиімді
падаланады
2. Сұрақтарға дұрыс жауап
береді
3. Әр дұрыс жауапқа 1
балл
Жалпы 3
балл
Дескриптор:
1.Кестені берілген
уақыт ішінде толтырады
2. Әр дұрыс есепке 1
балл
Жалпы 2
балл
|
Интерактивті тақта,
оқулық, дәптер
Кеспе
қағаз
Кеспе
қағаз
|
Түсіну:
|
3-тапсырма.Quizizz ойыны(Жеке
тапсырма)
«Quizizz ойыны»
арқылы тест беріледі. Оқушылар жекелей түрде тапсырманы орындайды,
дұрыс деп санаған жауабын
белгілейді.
1. Егер
дискриминант D=0 болса, квадрат теңдеудің қанша
жауабы (түбірі) болады? 1
2.
-5х+3=0 болса, а-?, в-?,
с-?
а=2,
в=-5, с=3
3.
Мына теңдеулердің
қайсысын "Виет теоремасы" арқылы шығаруға
болады? -4x+4=0
4. Егер квадрат теңдеудің
коэффициенттері a=1,p=−5, q=6 болса, түбірлердің қосындысы неге
тең? (х1+x2=?) 5
5.
Дискриминант формуласы
қандай?

6. +px+ q = 0 теңдеуінің
түбірлерінің көбейтіндісі қандай
болады?
x1∙x2=q
7. Егер квадрат теңдеудің
дискриминанты D <0 болса, неше түбірі
болады?
Түбірі
жоқ
8.
+3x−10=0 теңдеуінің
түбірлерінің қосындысын
табыңыз.
x1+x2=-3
9. Квадрат теңдеудің түбірлерінің
қосындысы мен көбейтіндісін қолдану арқылы қандай формула
құралады?
x1+x2=-p
x1*x2=q
Виет теоремасы
10. Квадрат теңдеудің түбірлері
арасындағы байланысты табыңыз: x1=−2, x2=5. Қосындысы қандай
болады?
3
|
Оқушылар жеке тест
тапсырмаларын орындап, берілген сұрақтарға жауап
береді.
|
Дескриптор:
Берілгенген сұрақтарға жауап
береді
Есептердің мәндерін дұрыс
белгілейді
Жалпы 2
балл
|
Интерактивті тақта,
оқулық, дәптер,
|
Сабақтың
соңы
Кері
байланыс
Бағалау
Үй
тапсырмасы
|
Қорытындылау
Оқушыларға қосымша сұрақтар беріліп,сабақты
қорытындылаймын
«Кері байланыс бекеті»
әдісімен сабаққа кері байланыс
беріледі.

Әр тапсырманың бағалау
критериилері бойынша 10 баллдық жүйемен
бағалау
Жаттығу 2.96-2.97
есеп
|
Оқушылар қағазға өз есімдерін
жазып (немесе смайликтің суретін салып) сабаққа кері байланыс
береді.
|
Мұғалім
оқушыларды 1-10 баллдық жүйе бойынша
оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігі бойынша
бағаланады.
|
Стикерлер
Интербелсенді
тақта
|