Ұзақ мерзім ді жоспардың тарауы: Мектеп: №40 ЖОББМКүні: 09.11.2018жМұғалімнің аты-жөні: Тастеева Шынаргул ЧапаевнаСынып: 8 ә сыныпҚатысқаны: Қатыспағаны: |
Сабақтың тақырыбы: | Квадрат теңдеуді шешу |
Осы сабақта қол жеткізетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) | 8.2.2.18.2.2.28.2.2.3 квадрат теңдеулерді шешу;
|
Сабақтың мақсаты: | Барлық оқушылар:Квадрат теңдеудің түрлерін ажырата алады.Коэффициенттерін атай біледі.Оқушылардың көпшілігі:Квадрат теңдеудің түрлеріне есептер шығара алады.Кейбір оқушылар:Квадрат теңдеуді дискриминант арқылы шығарады. |
Бағалау критерийі |
|
Құндылықтарға баулу | Ұқыптылыққа, шапшаңдыққа, ұшқыр ойлап дұрыс шешім табуға үйренеді. Ынтымақтастық, бірлік, жауапкершілігі мол, белсенді болуға ұмтылады, өзінің жұмысына жауапкершілікпен қарайды. |
Пәнаралық байланыс | Сызу |
Алдыңғы білім | Квадрат теңдеудің түрлері мен коэффициенттерін анықтай біледі |
Сабақтың барысы: |
1 | Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері | Ресурстар |
Сабақтың басы2 мин | Ұйымдастыру бөлімі (оқушылардың сабаққа дайындығына көңіл бөлу, оқушыларды түгелдеу). Үй тапсырмасын оқушылар дәптерлеріне шолу жасау.Жаңа тақырып дискрименанттың формулаларын сұрау.Математикалық диктантІ нұсқа
II нұсқа
|
Үлестірме қағаздар |
Сабақтың ортасы(15 минут)
15 минут
|
«Есептер шығару».Сұрақтар (2 мин)Квадрат теңдеудің түрлерін атаңдар.Толық квадрат теңдеу дегеніміз не?Келтірілген квадрат теңдеуге мысал келтіріңіз.Келтірілмеген квадрат теңдеу дегеніміз не?Дискрименант формуласы?Дискрименантын түбірлеріне қатысты 3 жағдайы.1-теорема. аx2+bx+c=0 (а0) квадрат теңдеуінің түбірлері формуласы бойынша есептеледі.b2-4ac өрнегін аx2+bx+c=0 (а0) теңдеуінің дискриминанты деп аталады. Демек, D=b2-4ac болады.аx2+bx+c=0 (а0) квадрат теңдеуі түбірлерінің формуласы немесе D=b2-4ac болғандықтан .D болса, теңдеудің екі жақ бөлігінен квадрат түбірді шығарады. Өрнектің екі мәні шығады.D=0 болғанда аx2+bx+c=0 (а0) теңдеуінің бір түбірі болады . D болса, бөлшегінің мәні теріс, сондықтан теңдеудің түбірі болмайды. (5мин)
«Есептер шығыру»№7.4 |
Оқулық«алгебра» 8 сыныпА.Е. ӘбілқасымоваАлматы «Мектеп» 2018ж
Оқулық«алгебра» 8 сыныпА.Е. ӘбілқасымоваАлматы «Мектеп» 2018ж
|
Сабақ соңы (3 минут)
| Үй тапсырмасы: №7.4(2,4), №7.5(2,4), №7.6(2,4) №7.7(2,4), №7.8(2,4) есептерін шығарып келу.Кері байланыс: «Бас бармақ» әдісі арқылы оқушылар көңіл күйін білдіреді. |
|
Саралау | Бағалау | Денсаулық пен қауіпсіздік техникасын сақтау |
Өткен сабақты қайталау мақсатында «Сұрақты ұстап ал!» әдісі, Тақырыпты меңгеру үшін оқушыларға тілдік мақсаттың лексика және терминология, диалогтік тармақтарын пайдаланамын. Белсенді оқу тәсілдері “Кемпірқосақ”, саралау тәсілі «Ойлан, жұптас, бөліс» әдісі,топтық, жұптық, “Қарқын” әдісін қолдану,Есеп шығаруда есептердің деңгейін(А,В,С) қадағалаймын | Қалыптастырушы бағалауды ұйымдастыру үшін деңгейлік тапсырмалар беремін.Бағалау тәсілдеріне-«бағдаршам», «мадақтау», «шапалақ», «басбармақ», «смайлик» оқу тәсілдерін | Сергіту сәті: «Жаңылыспаймын» пайдаланамын. Оқушылардың партада орналасуын, техникалық қауіпсіздігін қадағалаймын
|