Квадрат теңдеуге есептер шығару 8 сынып

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Квадрат теңдеуге есептер шығару 8 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
8 сынып алгебра пәні бойынша "Квадрат теңдеуге есептер шығару" тақырыбына жазғы мектеп сабағына арналған сабақ жоспары. Мақсаты Мәтінді есептерді квадрат теңдеу арқылы шешу алгоритмін қайталау, квадрат теңдеуге келтірілетін есептерді шығару дағдыларын жетілдіру
Материалдың қысқаша нұсқасы





Күні:

Мұхит атындағы ЖОББМ

Мұғалімнің аты-жөні:

Берманова Асель Саликовна

Сынып: 8


Сабақтың тақырыбы

Квадрат теңдеуге есептер шығару

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары

8.2.2.3

квадрат теңдеулерді шешу;

8.4.2.1

мәтінді есептерді квадрат теңдеулердің көмегімен шешу;



Сабақтың мақсаты

Барлық оқушылар:

Мәтінді есептерді квадрат теңдеу арқылы шешу алгоритмін қайталау, квадрат теңдеуге келтірілетін есептерді шығару дағдыларын жетілдіру.

Оқушылардың басым бөлігі:

.Топпен жұмыстана алады; -Ізденімпаздылық қабілеттері артады анықтауға пайдаланады.Сөйлемдегі сөздердің орын тәртібін дұрыс сақтап қолдана алады.

Кейбір оқушылар:

Тиімді әдіс-тәсілдер арқылы оқушылардың ой-өрісін кеңейту, өздігінен жұмыс істеу, іздену, шығармашылық қабілеттерін дамытады.



Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі

Педагогтың әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

Оқушылармен амандасу, нейрожаттығу жасату арқылы оқушылардың ынтасын арттыру

«Квадрат теңдеу түбірлерінің жалпы формуласы»

Ой қозғау мақсатында оқушыларға карточкалар таратылып, «Математикалық домино» ойыны ойнатылады



Нейрожаттығу жасайды, жаттығу барысында жаңылыспай тез жасаған



Жалпы жұмыс «Математикалық домино» әдісіне сай топшамаларды орналастырады. оқушылар таратылған карточкалар арқылы квадрат теңдеуі шешу жолын естеріне түсіреді









Тез әрі дұыс орындаған оқушыларды мадақтау.



Оқушылардың белсенділіген байланысты бағаланады.



Карточка



Домино карточкалартопшамалар











Сабақ ортасы


Практикалық бөлім










































«Миға шабуыл» әдісі. Жеке жұмыс

Онлайн тест

Оқушыларды екі топқа бөліп, PISA тапсырмасы беріледі.


1 - топқа

Алдарына берілген тік төртбұрышты картон парақшаның бұрыштарынан тең квадраттар кесіп алып, қалған бөлігінен ашық қорапты жапсырып, жасау қажет. Қорап табанының ауданы 800 см2 болу үшін , картон парақшадан қиылып алынатын квадраттардың қабырғасын табыңыз, қалған бөліктен қорап құрастырыңыз


2 – топқа

Суретте жалпы ауданы 21м2 тіктөртбұрышты пішіндес бақша суреті берілген, ақ алаң ені 1 м- ге тең тіктөртбұрышты жол. Бақшаның көгалданған бөлігінің ауданын табыңыз. Егер 1м2 жерді суаруға 20л су қажет болса, бақшаны толық суаруға қанша су кететінін анықтаңыз.

















Quiziz онлайн платформасында құрылған тест тапсырмасын орындату арқылы оқушыларды сайыстыру





Картон парақшаның ұзындығы 60 см, ені 40 см екенін анықтайды, ауданын есептеп, толымсыз квадрат теңдеу құру арқылы белгісізді табады.


Дескриптор:

Білім алушы

  • Тіктөртбұрыштың ауданы формуласын біледі;

  • Толымсыз квадрат теңдеу құрады;

  • Қиылған фигураның өлшемдерін анықтайды;


Сурет бойынша алаңның өлшемдерін табатын толымсыз квадрат теңдеу құрады, көгалданған бөлікті суаруға кететін су мөлшерін анықтайды


Дескриптор:

Білім алушы

  • Тіктөртбұрыштың ауданы формуласын біледі;

  • Толымсыз квадрат теңдеу құрады;

  • Фигураның өлшемдерін анықтайды;

  • Тура пропорционалдықты есептейді.


Телефон арқылы жіберілген сілтемеге кіріп, тест тапсырмасын орындап жарысады.



Дескриптор:

Білім алушы

  • Квадрат теңдедің дискриминантын табады

  • Теңдеудің түбірлерін табады





Дескрипторға сай бағаланады











































Есептердің шешімін дұрыс және тез табуларына қарай рейтингі шығарылады.



Тіктөртбұрышты картон парақша,

Алаң суреті









































https://quizizz.com/join?gc=866074&source=liveDashboard


код866074

Сабақ соңы

Стикерлерді толтыру

Оқушыларға стикер толтыруды ұсыну

Қорытынды. Рефлексия

Бүгінгі сабақтан алған әсерім... :

«Шульманның үш ілімі»

Басыма қандай жаңалық алдым?

Қолыммен не жасадым?

Жүрегіме қалай әсер етті?

Оқушылар белгілеп береді.



















Shape2 Shape1

Дискриминант формуласы

aх2+bx+c=0

Квадрат теңдеудің жалпы түрі

Басы



Shape8 Shape7 Shape6 Shape5 Shape4 Shape3

Соңы



Виет теоремасы

х2+bx+c=0

Келтірілген квадрат теңдеу

D>0

D=0

Шешімі жоқ

D<0

b2-4ac





































Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
14.06.2022
596
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі