Сабақтың
басы
|
Оқушылармен
амандасу, нейрожаттығу жасату арқылы оқушылардың ынтасын
арттыру
«Квадрат теңдеу түбірлерінің
жалпы формуласы»
Ой қозғау мақсатында
оқушыларға карточкалар таратылып, «Математикалық домино» ойыны
ойнатылады
|
Нейрожаттығу
жасайды, жаттығу барысында жаңылыспай тез
жасаған
Жалпы
жұмыс «Математикалық
домино» әдісіне сай топшамаларды
орналастырады. оқушылар таратылған
карточкалар арқылы квадрат теңдеуі шешу жолын естеріне
түсіреді
|
Тез әрі дұыс
орындаған оқушыларды
мадақтау.
Оқушылардың
белсенділіген байланысты
бағаланады.
|
Карточка
Домино
карточкалартопшамалар
|
Сабақ
ортасы
Практикалық
бөлім
«Миға шабуыл» әдісі. Жеке
жұмыс
Онлайн
тест
|
Оқушыларды екі топқа
бөліп, PISA тапсырмасы
беріледі.
1 -
топқа
Алдарына берілген тік төртбұрышты картон парақшаның
бұрыштарынан тең квадраттар кесіп алып, қалған бөлігінен ашық
қорапты жапсырып, жасау қажет. Қорап табанының
ауданы 800
см2
болу үшін , картон парақшадан
қиылып алынатын квадраттардың қабырғасын
табыңыз, қалған бөліктен қорап
құрастырыңыз
2 –
топқа
Суретте жалпы ауданы
21м2
тіктөртбұрышты пішіндес бақша суреті берілген,
ақ алаң ені 1 м- ге тең тіктөртбұрышты жол. Бақшаның көгалданған
бөлігінің ауданын табыңыз. Егер
1м2
жерді суаруға 20л су қажет болса, бақшаны
толық суаруға қанша су кететінін
анықтаңыз.
Quiziz онлайн платформасында құрылған тест
тапсырмасын орындату арқылы оқушыларды
сайыстыру
|
Картон парақшаның ұзындығы 60 см, ені 40 см екенін
анықтайды, ауданын есептеп, толымсыз квадрат теңдеу құру арқылы
белгісізді табады.
Дескриптор:
Білім
алушы
-
Тіктөртбұрыштың ауданы
формуласын біледі;
-
Толымсыз квадрат теңдеу
құрады;
-
Қиылған фигураның өлшемдерін
анықтайды;
Сурет бойынша
алаңның өлшемдерін табатын толымсыз квадрат теңдеу құрады,
көгалданған бөлікті суаруға кететін су мөлшерін
анықтайды
Дескриптор:
Білім
алушы
-
Тіктөртбұрыштың ауданы
формуласын біледі;
-
Толымсыз квадрат теңдеу
құрады;
-
Фигураның өлшемдерін
анықтайды;
-
Тура пропорционалдықты
есептейді.
Телефон арқылы
жіберілген сілтемеге кіріп, тест тапсырмасын орындап
жарысады.
Дескриптор:
Білім
алушы
|
Дескрипторға сай
бағаланады
Есептердің шешімін дұрыс және
тез табуларына қарай рейтингі
шығарылады.
|
Тіктөртбұрышты
картон парақша,
Алаң
суреті
https://quizizz.com/join?gc=866074&source=liveDashboard
код866074
|
Сабақ
соңы
|
Стикерлерді
толтыру
Оқушыларға стикер толтыруды
ұсыну
|
Қорытынды.
Рефлексия
Бүгінгі сабақтан алған
әсерім... :
«Шульманның үш
ілімі»
Басыма қандай жаңалық
алдым?
Қолыммен не
жасадым?
Жүрегіме қалай әсер
етті?
Оқушылар белгілеп
береді.
|
|
|