Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация жариялап
2 млн. ₸ табыс табыңыз!
0 / 1
Материалға шағымдану
Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
1 бонус = 1 теңге
Бонусты сайттағы қызметтерге жұмсай аласыз. Мысалы келесі материалды жеңілдікпен алуға болады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Түсінікті
2024-2025 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
Жүктеп алғыңыз келеді ме?
Квадрат теңдеулер
Материал туралы қысқаша түсінік
Бөлшек-рационал теңдеулерді шешу мақсатына жасалған қысқа мерзімді жоспар математика пәнінің мұғалімдеріне арналған. жаңартылған білім мазмұны бойынша жасалған
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады.
Толығырақ
15 Шілде 2018
507
0 рет жүктелген
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: Квадрат теңдеулер | Мектеп: | ||
Күні: | Мұғалімнің аты-жөні: | ||
Сынып: 8 | Қатысқандар: | Қатыспағандар: | |
Сабақтың тақырыбы | Теңдеулерді шешу | ||
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) | 8.2.2.6.Бөлшек-рационал теңдеулерді шешу | ||
Сабақтың мақсаты | |||
Бағалау критерийі | |||
Тілдік мақсаттар | Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер: теңдеу, теңдеудің түбірлері, бүтін рационал өрнек, бөлшек рационал өрнек, квадрат теңдеу, бүтін рационал теңдеу, бөлшек рационал теңдеу, квадрат теңдеу түбірлерінің формуласы,бөгде түбір.Диалогтер мен жазу үшін қолданылатын тіркестер: бүтін рационал теңдеулер деп…..,….. теңдеуді бөлшек- рационал теңдеу деп атайдыТеңдеудің екі жақ бөлігін ……… келтіремізЕгер бөлімдері бірдей болса, онда…….Бөгде түбір деп......... деп атаймызЕгер теңдеудің түбірлері теңдеуді қанағаттандырса.....Егер теңдеудің түбірлері теңдеуді қанағаттандырмаса..... | ||
Құндылықтарға баулу | Патриоттылыққа, жауапкершілікке, ынтымақтастыққа, бірін-бірі сыйлауға, достық парызды түсінуге, бір-бірінің пікірлерін тыңдауға, топпен жұмыс жасауға, сыни тұрғыдан ойлауға қалыптастыру | ||
Пәнаралық байланыс | Тарих, геометрия | ||
Алдыңғы білім | Ортақ бөлімге келтіру, бөлімдері бірдей, бөлімдері әртүрлі, мәндес теңдеулер, квадрат теңдеулер, бүтін рационал өрнектер, бөлшек рационал өрнектерді біледі. | ||
Сабақ барысы | |||
Сабақтың жоспарланған кезеңдері | Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері | Ресурстар | |
Сабақтың басы3минут 4 минут 5 минут | Ұйымдастыру. Оқушылармен сәлемдесіп, түгендеп, зейінін жинақтап, сабаққа ынтасын аудару. «Жақсы дос болу үшін....» әдісі арқылы жағымды ахуал орнатамын. Оқушылар бір-біріне қарсы тұрады.Бір-бірін қайталамай жақсы дос болу үшін қандай болу керектігін әр қадам сайын айтып, бір-біріне жақындайды. Cыныпты геoметриялық фигyрaлaр бoйыншa үш тoпқa бөлемін /үшбұрыш, төртбұрыш, дөңгелек/ және топ ережесімен таныстырамын.Үй жұмысын «Адасқан әріптер» арқылы тексеру.Есептердің жауаптарын ретімен орналастырса «Ордабасы» сөзі шығады. Ордабасы тауы туралы қысқаша шолу. Ой қозғау. «Галереяда ой шарлау» әдісі бойынша сабақ мақсатын оқушылармен бірге ашамын. Сынып қабырғасына теңдеулердің түрлері жазылған парақтар ілінеді. Оқушылар жұптасып жүріп талдайды. Төмендегі сұрақтарға жауап береді:Қандай тақырыпқа арналған?Сендерге таныс емес теңдеулер бар ма ?«Смайликтер» әдісі бойынша бағалау | Слайд№1 Кесте Слайд №2Слайд №3 | |
Сабақтың ортасы 5минут 3 минут 5 минут 6 минут | Прoблемaлық oқытy» әдісі- оқушылар жaңa бiлiмдi өз беттерiнше қaлыптacтырaды. Тақырыпқа байланысты жағдаяттар туындатамын. Оқушылар оқулықпен жұмыс жасап, негізгі ұғымдарды анықтайды.«Т» кестесі арқылы берілген өрнектердің ішінен бүтін- рационал теңдеулер мен бөлшек- рационал теңдеулерді ажыратып жазады: = ; =7; =; = ; = ; ; =х = Бөлшек –рационал теңдеулерді шешу алгоритмін көрсетемін, сыныпта талқылаймыз.Әр тoпқa жеке тaпcырмa берiледi.Тoптa тaлқылaйды және әр топ тапсырманы тақтада орындайды. Топтық жұмыстың орындалуын бақылаймын.Тaпcырмa 1. Топтық жұмыс. | Слайд №4 Слайд №5 Есептер жазылған үлестірме қағаз смайликтер 8 сынып Алгебра оқулық | |
Сабақтың соңы4 минут 2 минут 2 минут | «Серпілген сауал» әдісімен сабақты қорытындылау. Тақырыпты түсіну деңгейін арттыруға, талқылау дағдыларын дамытуға қол жеткізу үшін сыныптағы оқушылардың арасында сұрақтарды лақтырамыз. «Плюс, минус, қызықты» әдісі арқылы кері байланыс аламын. «Плюс» - алған, білімдері жайлы жазады; «Минус»- түсініксіз болып тұр деген ойларын жазады.«Қызықты»-не жайында көбірек білгісі келетінін жазады. Үйге тапсырма: «Бөлшек –рационал теңдеулерді шешу» тақырыбын оқу. № 176 59 бет | доп «Плюс, минус, қызықты» плакат, стикер | |
Саралау – Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз? | Бағалау – Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз? | Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау | |
Oқyшылaр caбaқ бoйы жұпта және топтa жұмыc жacaйды. Баяу оқушыларға мұғалім тарапынан нұсқаулар беріледі.Жылдамдығы жоғары оқушылар оқу мақсатына жете алмаған оқушылармен жұптық талқылаулар жүргізеді. | «Смайликтер» әдісі«Бас бармақ» әдісі«Өзара бағалау» әдісі | АКТ мен жұмыс жасау кезіндегі қауіпсіздік техникасын сақтау, көз жаттығуларын орындау.Сабақ уақытында қарастырылатын әр түрлі жұмыс түрлері оқушылардың қимыл қозғалыс жасауына мүмкіндік береді. | |
Сабақ бойынша рефлексияСабақ мақсаттары немесе оқу мақсаттары шынайы, қолжетімді болды ма?Барлық оқушылар оқу мақсатына қол жеткізді ме? Егер оқушылар оқу мақсатына жетпеген болса, неліктен деп ойлайсыз? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?Сабақ кезеңдерінде уақытты тиімді пайдаландыңыз ба? Сабақ жоспарынан ауытқулар болды ма және неліктен? | Бұл тарауды сабақ туралы рефлексия жасау үшін пайдаланыңыз. Сол бағандағы өзіңіз маңызды деп санайтын сұрақтарға жауап беріңіз. | ||
Жалпы бағалауСабақта ең жақсы өткен екі нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты)?1: 2: Сабақтың бұдан да жақсы өтуіне не оң ықпал етер еді (оқыту мен оқуға қатысты)?1: 2: Осы сабақтың барысында мен сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/ қиыншылықтары туралы нені анықтадым, келесі сабақтарда не нәрсеге назар аудару қажет? |
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)