Прoблемaлық
oқытy» әдісі- оқушылар жaңa бiлiмдi
өз беттерiнше қaлыптacтырaды. Тақырыпқа байланысты жағдаяттар
туындатамын. Оқушылар оқулықпен жұмыс жасап, негізгі ұғымдарды
анықтайды.
«Т» кестесі арқылы берілген
өрнектердің ішінен бүтін- рационал теңдеулер мен бөлшек- рационал
теңдеулерді ажыратып жазады:
= ;
=7; = ;
= ;
= ;
; =х
= 

Бөлшек –рационал теңдеулерді
шешу алгоритмін көрсетемін, сыныпта
талқылаймыз.
Әр тoпқa жеке тaпcырмa
берiледi.Тoптa тaлқылaйды және әр топ тапсырманы тақтада орындайды.
Топтық жұмыстың орындалуын бақылаймын.
Тaпcырмa 1. Топтық
жұмыс.
-
Үшбұрыш тобы: Бөлімдері бірдей
бөлшек-рацонал теңдеулерді шешуге есептер
шығару
-
Төртбұрыш
тобы: Бөлімдері әртүрлі
бөлшек-рацонал теңдеулерді шешуге есептер
шығару
-
Дөңгелек
тобы: Бөлшек-рацонал теңдеу нольге
тең болғандағы теңдеуді шешуге есептер
шығару
Дескриптор:
-
Бөлшек-рационал теңдеулерді
ажыратады
|
|
Бөлшек-рационал теңдеулерді
шешеді
|
|
Бөгде түбірлерді
анықтайды
|
|
Топтар бір-бірін өзара
смайликтер арқылы бағалайды.
Саралау: Ерекше білім беруді
қажет ететін оқушыларға жіберілген қателері туралы нұсқау
беремін.
Тапсырма 2. «Ойлан, жұптас,
бөліс» әдісі. Оқулықпен жұмыс. №173, №174
Әр топқа А, В деңгейіндегі екі
тапсырма беріледі. Өз беттерінше орындайды, жұптасып талқылайды.
Содан кейін топта талқылайды. Топта тапсырмалардың нәтижелерін
салыстырады.Теңдеулерді шешіңдер :
Топ
аттары
|
А
|
В
|
Үшбұрыш
|
= 
|

|
Төртбұрыш
|

|
=
|
Дөңгелек
|

|

|
Дескриптор:
-
Бөлшек-рационал теңдеулерді
шешеді
-
Теңдеудің түбірлерін дұрыс
жазады
Бағалау: «Бас бармақ» әдісі
арқылы бірін-бірі бағалайды.
Саралау: Жоғарғы деңгейлі
оқушылар оқу мақсатына жете алмаған оқушылармен жұптық талқылау
жасайды.
|