Материалдар / Квадрат теңдеулерді физика пәнінен еcеп шығару барыcында қолдану 8 сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Квадрат теңдеулерді физика пәнінен еcеп шығару барыcында қолдану 8 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
кіріктірілген сабақ
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
12 Қаңтар 2021
536
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Сабақтың тақырыбы:

Квадрат теңдеулерді физика пәнінен еcеп шығару барыcында қолдану

Мұғалімнің аты-жөні:

Күні:

СЫНЫП: 8


Қатысқан оқушылар саны:


Қатыспаған оқушылар саны: 0

Сабақ негізделген оқу мақсаттары

8.2.2.3- квадрат теңдеулерді шешеді;

8.2.2.4 Виет теоремасын қолданады

АУ 9.5 Квадрат теңдеудің түбірлерінің қосындысы

мен көбейтіндісіне қатысты Виет формулаларын түсінеді және қолданады

7.2.3.2 механикалық энергияның екі түрін ажырату;

7.2.3.3 кинетикалық энергия формуласын есептер шығаруда қолдану;

7.2.3.4 жоғары көтерілген дене үшін потенциалдық энергияның формуласын қолдану

Сабақ нәтижесі:


Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: Оқулықта берілген және қосымша тапсырмаларды орындайды. Жазба жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді.

Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: Топтық жұмысты брлесе орындайды.Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Қосымша үлестірме ресурстармен жұмыс жасайды.

Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады:

Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмалады орындайды, тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады.

Бағалау критерийі

Жеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады.

Тілдік құзіреттілік



Кинетикалық энергия.Квадраттық теңдеу.

Ресурстар

Оқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар  және  әртүрлі  заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер.

Әдіс-тәсілдер

Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, жарыс, көрнекілік. Рефлексия.

Пәнаралық байланыс

Математика, қазақ тілі,ағылшын тілі,орыс тілі.

Алдыңғы оқу

Квадрат теңдеу. Кинетикалық энергия.

Сабақтың жоспары

Жоспарланғануақыт

Сабақ барысы :

Бағалау түрлері

Басталуы

5 минут

Ұйымдастыру кезеңі 2 минут

Топтарға бөлу. «Қағаз қиындылары»

Оқушыларға қағаз суреттер таңдайды,мұғалім суреттерді энергия түрлеріне қарай жинақталуын сұрайды,сонда үш топ құралуы керек.

1-топ:

Кинетикалық энергия

2-топ: Потенциалдық энергия

3-топ: Деформацияланған серіппенің потенциалдық энергиясы.





«Миға шабуыл»

10 минут








1 - топ

2 - топ

3 - топ

1) Кинетикалық энергия дегеніміз не?

1) Ішкі энергия дегеніміз не?

1) Жұмыc дегеніміз не?

2) ах2+вх=0 неліктен толымcыз квадрат теңдеу

2) ах2+с=0 неліктен толымcыз квадрат теңдеу

2) ах2=0  неліктен толымcыз квадрат теңдеу

3) Потенциалдық энергия дегеніміз не


3) Толық энергия дегеніміз не

3) Денені қыздыруға қажетті немеcе ол cуығанда бөлінетін жылу мөлшерін еcептеу өрнегі

4)2х2 +3х+5=0 қандай теңдеу, коэфициенттерін ата

4) х2 +7х-8=0 қандай теңдеу, коэфициенттерін ата

4) 2х2-5х=0 қандай теңдеу


(Әрбір топ берілген сұрақ бойынша өз позициясын жариялау керек. Бұл үшін топ ішінен спикер берілген уақыт ішінде (5 минут) басқа қатысушылар алдында сөйлеп, топ ұстанымын жеткізеді.)








Оқулық,

мәтіндер.

Ортасы

10 минут







КИНЕТИКАЛЫҚ ЭНЕРГИЯ: денелердің қозғалу салдарынан туындайтын энергия

Видео көрсету.

Энергия. Денелердің потенциалдық және кинетикалық энергиялары

Заводтар мен фабрикалардағы станоктар мен машиналар жұмыс істеу үшін, оларды электр двигатальдері қозғалысқа келтіруі керек, ал электр двигательдері электр энергиясын жұмсайды. Автомобильдер мен самолеттер, тепловоздар мен теплоходтар жанғыш отын энергиясының, гидротурбиналар биіктен құлап аққан судың энергиясын жұмсау арқылы жұмыс істейді. Біз өзіміз өмір сүріп, жұмыс істеу үшін өз энергиямыздың қорын тамақ арқылы ауық - ауық жаңар тып толықтырып отырамыз.

«Энергия» терминін 1807 жылы ағылшын ғалымы Юнг енгізген, грек тілінен аударғанда «қозғалыс» дегенді білдіреді. Энергия – ішкі, жылу, ядролық, механикалық болып бөлінеді. Біз бүгін сіздермен механикалық энергиямен танысамыз. «Энергия» деген сөз күнделікті тұрмыста да жиі қолданылады. Мысалы, көп жұмыс істей алатын адамдарды энергиясы, мол, қайратты адамдар деп атаймыз. Энергия дегеніміз не? Бұл сұраққа жауап беру үшін мысалдар қарастырайық. Сығылған серіппе жазылғанда жұмыс істей алады, мысалы, жүкті көтер алады немесе арбаны итеріп қозғалтады. Жоғары көтеріліп қойылған қозғалмайтын жүк жұмыс істемейді, бірақ егер сол жүк төмен түссе, онда ол жұмыс істейді (мысалы, қазықты жерге қағып жібере алады). Әрбір қозғалыстағы дененің жұмыс істей алатын қабілеті бар. Мысалы, көлбеу жазықтықтан домалаған А болат шар В ағаш цилиндрге соғылып, оны біраз жерге жылжытады. Бұл жағдайда жұмыс істеледі. Егер бір дене немесе өзара әсерлесетін бірнеше дене жұмыс істей алатын болса, онда оларды, энергиясы бар деп айтылады. Энергия - бір дененің қандай жұмыс істей алатындығын көрсететін физикалық шама. Энергияны да жұмыс бірліктерімен, яғни джоульдармен өлшенеді.


Қолдану

Суреттер бойынша сөйлемдер құрау.



CLIL.Ағылшын тілінен аударма жасау.

Талдау

Үздік топ "Өз деңгейіңді тап!"

Топтар сандар таңдауына қарай өз тобының есептерін шығарып жарысады.Нәтижесінде сыйлықтар алып үздік топ анықталады.




Оқулық, қабырғаға ілінген ватмандар, түрлі-түсті маркерлер


видеожазба

Зертханалық жұмыс.





Аяқталуы

Сабақты бекіту

10 минут

Ой түйін!!!


  • 1 - топ: Кинетикалық энергияның өмірде бар екенін қалай көруге болады.

  • 2 - топ: Потенциалдық энергияның өмірде бар екенін қалай көруге болады.

  • 3 - топ: Алгебра курсының физика курсымен байланысы


Оқушылар өз пікірлерін білдіреді.


Үй тапсырмасы.



Кері байланыс

3 минут


  • Алгебра. №2.117 есеп

  • Физика.



«Рефлексия»








Стикерлер









Қосымша ақпарат

Саралау – Сіз қосымша

көмек көрсетуді қалай

жоспарлайсыз? Сіз

қабілеті жоғары

оқушыларға тапсырманы

күрделендіруді қалай

жоспарлайсыз?

Бағалау - Оқушылардың

үйренгенін тексеруді

қалай жоспарлайсыз?

Пəнаралық байланыс

Қауіпсіздік жəне еңбекті

қорғау ережелері

АКТ-мен байланыс

Құндылықтардағы

байланыс

Рефлексия












770 ₸ - Сатып алу

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!