Материалдар / Квадрат теңдеулерді көбейткіштерге жіктеу және екімүшенің квадратын айыру арқылы шешу

Квадрат теңдеулерді көбейткіштерге жіктеу және екімүшенің квадратын айыру арқылы шешу

Материал туралы қысқаша түсінік
Толық және толымсыз квадрат теңдеулерді көбейткіштерге жіктеу және екі мүшенің квадратын айыру арқылы шешуге есептер шығаруды меңгерту
Авторы:
18 Желтоқсан 2017
1155
1 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады

Шығыс Қазақстан облысы білім басқармасының «Дарынды балаларға арналған облыстық мамандандырылған мектеп – лицей - интернаты» коммуналдық мемлекеттік мекемесі.









Сабақтың тақырыбы:

Квадрат теңдеулерді көбейткіштерге жіктеу және екі мүшенің квадратын айыру арқылы шешу







Сыныбы:

Пәні: Алгебра

Өткізген мұғалім: Зейнолдина Ардак Кабасовна



Өскемен, 2015ж



Сынып: 8 «Б» өткізілетін күн: 18.11.15 .

Сабақты өткізген: математика пәні мұғалімі Зейнолдина Ардақ Кабасовна

Тақырыбы

Квадрат теңдеулерді көбейткіштерге жіктеу және екімүшенің квадратын айыру арқылы шешу

Сабақ мақсаттары

Толық және толымсыз квадрат теңдеулерді көбейткіштерге жіктеу және екі мүшенің квадратын айыру арқылы шешуге есептер шығаруды меңгерту

Күтілетін нәтиже

  • Толық, толымсыз квадрат теңдеулердің түбірін көбейткіштерге жіктеп таба алады

  • Теңдеуді екімүшенің квадратын айыру арқылы шеше алады

  • Берілген өрнекті қысқаша көбейту формуласын пайдаланып көбейткіштерге жіктей алады

  • Күрделілігі жоғары модулмен берілген есептерді шығара алады

  • Теңдеуді шешу барысында жақшаларды қысқаша көбейту формуласын пайдаланып ашады, ұқсас мүшелерді біріктіріп стандарт түрге келтіре алады.

Сабақ түрі

Практикалық сабақ.

Білім беру технологиясы

Сын тұрғысынан ойлау технологиясы

Сабақтың білім беру формасы

Топпен бірлесе, жекелей атқаратын жұмысқа арналған

Сабақта қолданылатын әдіс тәсілдер

Топтық зерттеу жұмысы, зерттеушілік әңгіме, семантикалық карта

Көрнекіліктер

таратпа материалдар, презентация, бағалау парағы

Сабақ барысы

Мұғалім іс-әрекеті

Оқушы іс-әрекеті

Бағалау

Ұйымдастыру

(1 мин)

Оқушыларды түгендеу. Оқушыларға бір жағында 1,2,3,4,5,6 сандары жазылған, ал келесі жағына сары, қызыл, көк, жасыл түстері бар бейджиктер таратылып беріледі.Әр столға бір жағында 1,2,3,4 сандары жазылған,ал келесі жағына сары, қызыл, көк, жасыл түстері бар бағыттаушы қойылады

Топқа бөлу: сыныпты 4 топқа бөлінеді. Топ басшысын сайлау.


Үй тапсырмасын тексеру №123, №124


Топпен жинақталып отыру.




Мұғалімнің формативті бағалауы








Топ басшысының бағалауы,

Қызығушылықты ояту 5 мин

2топ - қорғаушылар, 1топ-бағалаушылар тапсырмасы

х2-2х2-8=0«Қызығушылықты ояту» ( 7 мин)

4топ- қорғаушылар, 3топ-бағалаушылар тапсырмасы

х2+2х2-8=0


Қорғаушылар:Есепті тақтаға шығып қорғайды.

Бағалаушылар:тақтаға шығарылған есепті бағалайды

Топ басшысының бағалауы,


«Математикалық шабуыл» ойыны

Топқа есептер беріледі. Слайд 2.


Есепті топпен талдау, шығару.

Есеп дұрыс шығарылған болса топтың ұйғарымымен тақтаға шығып қорғаулары қажет. Әр есепке 10 ұпай беріледі.


Бағалаушы топ тақтаға шығарылған есептің шығарылу алгоритмін, қысқаша жазылуын, шығарылу жолы тиімді, тиімсіз екенін бағалап ұпай санын шегере алады.


І-топ Қорғаушы топ ІІ-топ Бағалаушы топ



Теңдеуді шешу

1.

ІІІ-топ Қорғаушы топ ІY-топ Бағалаушы топ











Есепті топпен талдайды, шығарады.


Қорғаушылар:

Есеп дұрыс шығарылған болса топтың ұйғарымымен тақтаға шығып қорғайды.


Бағалаушылар:

Бағалаушы топ тақтаға шығарылған есептің шығарылу алгоритмін, қысқаша жазылуын, шығарылу жолы тиімді, тиімсіз екенін бағалайды.

Топ оқушылары өзін-өзі бағалайды.









Бірін-бірі, өзін-өзі бағалау

Топ басшысының бағалауы.


Мағананы ажырыту 30мин











«Ең мықты оқушы» ойыны

2 топ тапсырмасы.

Топ оқушыларына жеке тапсырма беріледі

оқушылар сары, қызыл, көк, жасыл түстері бойынша сәйкес есепті шығарады.

Теңдеуді шешу:

- х 2=208+21х

- ( х + 1) +16х2-12х+ 4=0

- (х +2) +162=х2

=20 - -6у2-3у


Әр оқушы өз есебін жеке-жеке шығарып, есеп нөміріне түсіне байланысты топтарға бірігеді.Жаңадан құрылған топта ең тиімді тәсілді анықтап, тақтада көрсетеді.

Топ оқушылары топтарға қайта топтасады, әр оқушы өз есептерінің тиімді деген тәсілдерімен топта бөліседі. Әр оқушы өз білімін бағалайды

Өзін-өзі бағалау Топ басшысының бағалауы.

Бағдаршам сигналымен бағалайды

Көмек керек-қызыл

Шығардым-жасыл

Жартылай орындадым-сары

Кестені толтыру. 5 мин Өздік жұмыас

Теңдеуді шешу

жауаптары











Бағалануы

5дұрыс – «5»

4,3 дұрыс – «4»

2 дұрыс – «3»







Әркім өз бетімен тапсырмаларды орындайды


Көрсетілген жауаптары арқылы бірін-бірі тексеріп, нәтижесін топ басшысына береді.



















Бірін-бірі, топ басшысы бағалайды.

Үй тапсырмасы:

§6, №119

Үй тапсырмасын жазады.




Ой қозғау

Топ басшысының формативті бағалауымен, мұғалімнің жиынтық бағалауы


Топ басшысының бағалауы 4мин

р/с

Оқушының аты-жөні

Үй тап сыр орындалу

Есептің бірнеше шешу жолын табу

2 топ тапсырм Қорғаушы, бағалаушы топ


3 топ тапсыр қызыл, жасыл, сары, көк жеке есептер шығар


Өздік жұмыс (бірін-бірі бағалау)


Қортынды баға

1









2









3


























Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі