Материалдар / Квадрат теңдеулерді көбейткіштерге жіктеу және екімүшенің квадратын айыру арқылы шешу

Квадрат теңдеулерді көбейткіштерге жіктеу және екімүшенің квадратын айыру арқылы шешу

Материал туралы қысқаша түсінік
Толық және толымсыз квадрат теңдеулерді көбейткіштерге жіктеу және екі мүшенің квадратын айыру арқылы шешуге есептер шығаруды меңгерту
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
18 Желтоқсан 2017
1075
1 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Шығыс Қазақстан облысы білім басқармасының «Дарынды балаларға арналған облыстық мамандандырылған мектеплицей - интернаты» коммуналдық мемлекеттік мекемесі.







Сабақтың тақырыбы: Квадрат теңдеулерді көбейткіштерге жіктеу және екі мүшенің квадратын айыру арқылы шешу





Сыныбы:Пәні: АлгебраӨткізген мұғалім: Зейнолдина Ардак Кабасовна

Өскемен, 2015ж

Сынып: 8 «Б» өткізілетін күн: 18.11.15 . Сабақты өткізген: математика пәні мұғалімі Зейнолдина Ардақ Кабасовна
ТақырыбыКвадрат теңдеулерді көбейткіштерге жіктеу және екімүшенің квадратын айыру арқылы шешу
Сабақ мақсаттарыТолық және толымсыз квадрат теңдеулерді көбейткіштерге жіктеу және екі мүшенің квадратын айыру арқылы шешуге есептер шығаруды меңгерту
Күтілетін нәтиже
  • Толық, толымсыз квадрат теңдеулердің түбірін көбейткіштерге жіктеп таба алады
  • Теңдеуді екімүшенің квадратын айыру арқылы шеше алады
  • Берілген өрнекті қысқаша көбейту формуласын пайдаланып көбейткіштерге жіктей алады
  • Күрделілігі жоғары модулмен берілген есептерді шығара алады
  • Теңдеуді шешу барысында жақшаларды қысқаша көбейту формуласын пайдаланып ашады, ұқсас мүшелерді біріктіріп стандарт түрге келтіре алады.
  • Сабақ түрі Практикалық сабақ.
    Білім беру технологиясыСын тұрғысынан ойлау технологиясы
    Сабақтың білім беру формасыТоппен бірлесе, жекелей атқаратын жұмысқа арналған
    Сабақта қолданылатын әдіс тәсілдерТоптық зерттеу жұмысы, зерттеушілік әңгіме, семантикалық карта
    Көрнекіліктертаратпа материалдар, презентация, бағалау парағы
    Сабақ барысы
    Мұғалім іс-әрекетіОқушы іс-әрекетіБағалау
    Ұйымдастыру(1 мин)Оқушыларды түгендеу. Оқушыларға бір жағында 1,2,3,4,5,6 сандары жазылған, ал келесі жағына сары, қызыл, көк, жасыл түстері бар бейджиктер таратылып беріледі.Әр столға бір жағында 1,2,3,4 сандары жазылған,ал келесі жағына сары, қызыл, көк, жасыл түстері бар бағыттаушы қойыладыТопқа бөлу: сыныпты 4 топқа бөлінеді. Топ басшысын сайлау.

    Үй тапсырмасын тексеру №123, №124

    Топпен жинақталып отыру.





    Мұғалімнің формативті бағалауы













    Топ басшысының бағалауы,
    Қызығушылықты ояту 5 мин2топ - қорғаушылар, 1топ-бағалаушылар тапсырмасых2-2х2-8=0«Қызығушылықты ояту» ( 7 мин)4топ- қорғаушылар, 3топ-бағалаушылар тапсырмасых2+2х2-8=0

    Қорғаушылар:Есепті тақтаға шығып қорғайды.Бағалаушылар:тақтаға шығарылған есепті бағалайдыТоп басшысының бағалауы,



    «Математикалық шабуыл» ойыны Топқа есептер беріледі. Слайд 2.

    Есепті топпен талдау, шығару. Есеп дұрыс шығарылған болса топтың ұйғарымымен тақтаға шығып қорғаулары қажет. Әр есепке 10 ұпай беріледі.

    Бағалаушы топ тақтаға шығарылған есептің шығарылу алгоритмін, қысқаша жазылуын, шығарылу жолы тиімді, тиімсіз екенін бағалап ұпай санын шегере алады.



















    Есепті топпен талдайды, шығарады.

    Қорғаушылар:Есеп дұрыс шығарылған болса топтың ұйғарымымен тақтаға шығып қорғайды.

    Бағалаушылар:Бағалаушы топ тақтаға шығарылған есептің шығарылу алгоритмін, қысқаша жазылуын, шығарылу жолы тиімді, тиімсіз екенін бағалайды.Топ оқушылары өзін-өзі бағалайды.















    Бірін-бірі, өзін-өзі бағалауТоп басшысының бағалауы.


    Мағананы ажырыту 30мин



















    «Ең мықты оқушы» ойыны №2 топ тапсырмасы.Топ оқушыларына жеке тапсырма беріледіоқушылар сары, қызыл, көк, жасыл түстері бойынша сәйкес есепті шығарады.Теңдеуді шешу:- х2=208+21х - ( х + 1) +16х2-12х+ 4=0 - (х +2) +162=х2 =20 - -6у2-3у

    Әр оқушы өз есебін жеке-жеке шығарып, есеп нөміріне түсіне байланысты топтарға бірігеді.Жаңадан құрылған топта ең тиімді тәсілді анықтап, тақтада көрсетеді.Топ оқушылары топтарға қайта топтасады, әр оқушы өз есептерінің тиімді деген тәсілдерімен топта бөліседі. Әр оқушы өз білімін бағалайдыӨзін-өзі бағалау Топ басшысының бағалауы.Бағдаршам сигналымен бағалайдыКөмек керек-қызылШығардым-жасылЖартылай орындадым-сары


    Кестені толтыру. 5 мин Өздік жұмыас





    Әркім өз бетімен тапсырмаларды орындайды

    Көрсетілген жауаптары арқылы бірін-бірі тексеріп, нәтижесін топ басшысына береді.































    Бірін-бірі, топ басшысы бағалайды.


    Үй тапсырмасы:§6, №119Үй тапсырмасын жазады.



    Ой қозғау
    Топ басшысының формативті бағалауымен, мұғалімнің жиынтық бағалауы

    Топ басшысының бағалауы 4мин











    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
    Осы аптаның ең үздік материалдары
    Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
    Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
    тақырыптармен дайындаймыз
    Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
    Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
    Толығырақ