Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация жариялап
2 млн. ₸ табыс табыңыз!
0 / 1
Материалға шағымдану
Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
1 бонус = 1 теңге
Бонусты сайттағы қызметтерге жұмсай аласыз. Мысалы келесі материалды жеңілдікпен алуға болады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Түсінікті
2024-2025 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
Жүктеп алғыңыз келеді ме?
Квадрат теңдеулерді шешу
Материал туралы қысқаша түсінік
жаңа форматта құрылған
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады.
Толығырақ
22 Желтоқсан 2017
432
0 рет жүктелген
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Бекітемін: Өтетін күні: 08.12.2014ж
Деңгейлік тапсырма1-деңгей 2-деңгей 3-деңгей
Бағалау критерийі1)Үй тапсырмасы Толық шештім 4 балл Жартылай шештім -2 балл 2) Өткен сабақты еске түсіру Толық шештім 4 балл Жартылай шештім -2 балл3)Оқулыкпен жұмыс: Толық шештім -4 балл Жартылай шештім -2 балл 4) Өздік жұмыс 1- деңгей 1-толық шештім 3 балл жартылай – 1 балл 2-деңгей 1-толық шештім – 3 балл жартылай -1 балл 3-деңгей 1- толық шештім – 3 балл жартылай -1 балл 5) білімді жүйелеу Толық шештім 4 балл Жартылай шештім -2 балл
Бағалау шкаласы«5»-18-25 балл«4»-10-17 балл«3»-3-9 балл
Рефлексия парағы Оқушының аты-жөні: Сендерге сабақ ұнадыма?Қандай қиыншылықтар болды?
Рефлексия парағы Оқушының аты-жөні: Сендерге сабақ ұнадыма?Қандай қиыншылықтар болды?
Рефлексия парағы Оқушының аты-жөні: Сендерге сабақ ұнадыма?Қандай қиыншылықтар болды?
Рефлексия парағы Оқушының аты-жөні: Сендерге сабақ ұнадыма?Қандай қиыншылықтар болды?
Жалпы білім беретін Қ.Мырзалиев атындағы орта мектеп
Бекітемін:Директордың оқу ісі жөніндегі орынбасары: Г.Қ. Түржігітова
Тақырыбы:«Квадрат теңдеулерді шешу»8 «Б» сынып
Өткізген: Токмамбетова Ж.А.
2014-2015 оқу жылыКүні: 08.12.2014ж
Пәні: Алгебра | Сыныбы: 8 «Б» 1 сабақ Пән мұғалімі: Токмамбетова Ж.А. | |||
Тақырыбы:Жұптық және топтық жұмысты талдау. Диалогтық оқытуды қолдану. | Квадрат теңдеулерді шешу (қайталау сабағы) | |||
Сабақтың мақсаты: | Квадрат теңдеулер тақырыбы бойынша алған білімдерін қорытындылауға және шығармашылық түрде бір жүйеге келтіруге жағдай жасау, Тақырыпты тереңірек меңгеруге бағыт беру, проблемаларды анықтау және оның шешілу жолдарын таба білу, мақсатқа жете білу. | |||
Сабақтың міндеті: | Квадрат теңдеулерді шешудің тиімді тәсілдерін таңдай білу дағдыларын қалыптастыру.Жеке, жұппен, топпен ынтымақтастықта жұмыс жасай білуге дағдыландыру, тақырыптық диалог құра білу, бірін-бірі, өзін-өзі және топты бағалай білуге үйрету .Ынтымақтастықта жұмыс жасауға, өз ойын еркін жеткізуге, ой-пікірімен бөлісе білуге, шығармашылыққа ұмтылдыру. | |||
Күтілетін нәтижесі: | Квадрат теңдеудің түрлері туралы кеңірек мағлұмат алады.Толық квадарт теңдеулерді шешудің жағдайларын есеп шығару барысында қолдана алады.Жұпта, топта бірлесе жұмыс жасай біледі, ұтқыр ой айтып, шығармашылық қабілетін дамытады. | |||
Сабақтың түрі: Сабақ типі: | Қайталау сабағыіздендіру сабағы. | |||
Сабақ берудегі әдіс-тәсілдер: | іздендіру, салыстыру. жеке жұмыс, топтық жұмыс. | |||
Тапсырмалар: | 1. Өздік жұмыс 2.Оқулықпен жұмыс жасау.3.Шығармашылық жұмыстар. | |||
Керекті жабдықтар | Оқулық, тикер, бағалау, рефлексия парағы | |||
Сабақтың кезеңдері | Оқыту модельдері | Мұғалім әрекеті | Уақыты | Оқушы әрекеті |
КіріспеҰйымдастыру кезеңі | Оқытудағы басқару және көшбасшылық | а) сәлемдесуб) назарларын сабаққа аудару | 3 мин | Оқушылар сәлемдеседі. Кезекші сыныпты түгендеп хабарлайды, оқу құралдарын дайындайды. |
Өткен сабақты еске түсіру | Оқу және оқытудағы жаңа тәсіл(диалог) | Үй тапсырмасын тексеруСтикерлік диалог әдісі бойынша сұралады | 6 мин | |
ТұсаукесерТүрлі түсті стикерлер арқылы 3 топқа бөлу.сабаққа кіріспе, мақсатын хабарлау. Бағалау парақшаларынмен таныстыру. | Оқулықпен жұмыс№239 Деңгейлік тапсырма1-деңгей | 5 мин | Оқушылар оқулықтан берілген есепті топпен шығарып , шығару жолдарын тақтаға жазады. Оқушылар бұл есепті де топпен бірлесіп шығарып, әр деңгейді үш топтан бір-бір оқушыдан шығып тағатаға шығарады. | |
Негізгі бөлімПрактикалық сабақ | Сыни тұрғыдан ойлау | Жұппен , топпен талқыла Постермен жұмысТопқа тақырыптар таратылады. 1-топ. Квадрат теңдеу2-топ. Толымсыз квадрат теңдеу 3-топ. Көбейткіштерге жіктеу | 12 мин | Мәтіндерді оқып, топ ішінде талдайды.Оқушылар тапсырманы топпен орындайды:Постермен жұмыстанады. |
ҚорытындыБілімдерін тексеру | Талантты және дарынды балаларды оқыту | Сұрақ-жауап Оқушы-ОқушыӘр топтан 2 оқушыдан шығады, сұрақтарға жауап береді. | 12 мин | Оқушылар сұраққа жауап береді. себебі, егер а=0 болса, онда бұл теңдеу егер квадрат теңдеулердің дербес жағдайларында в немесе с, немесе екеуі бірдей нөлге тең болуы мүмкін |
Бағалау | Оқыту үшін және оқу үшін бағалау | Құрылған критериилер бойынша бағаланады | 3 мин | Топ басшылары топтағы оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігін баяндап шығады. |
Үйге тапсырма беру | 1.Сыни тұрғыдан ойлау 2.Талантты және дарынды балаларды оқыту | 10 тест тапсырмасын құрастыру | 1 мин | Оқушылар күнделіктеріне үй тапсырмасын жазып алады. |
Рефлексия | Оқушыларға рефлексия парағы таратылады. | 3 минут | Оқушылар алдарындағы рефлексия парағына өз ойларын жазады. | |
Деңгейлік тапсырма1-деңгей
- Қандай теңдеуді квадрат теңдеу деп атайды?
- Квадрат теңдеудегі бірінші коэффициент шарты не үшін қажет
- Қандай сандарды квадрат теңдеудің түбірлері деп атайды?
- Квадрат үшмүше дегеніміз не?
- Қандай теңдеулерді толымсыз квадрат теңдеулер деп атайды?
- Толымсыз квадрат теңдеулерді қалай шешеді?
Бағалау критерийі1)Үй тапсырмасы Толық шештім 4 балл Жартылай шештім -2 балл 2) Өткен сабақты еске түсіру Толық шештім 4 балл Жартылай шештім -2 балл3)Оқулыкпен жұмыс: Толық шештім -4 балл Жартылай шештім -2 балл 4) Өздік жұмыс 1- деңгей 1-толық шештім 3 балл жартылай – 1 балл 2-деңгей 1-толық шештім – 3 балл жартылай -1 балл 3-деңгей 1- толық шештім – 3 балл жартылай -1 балл 5) білімді жүйелеу Толық шештім 4 балл Жартылай шештім -2 балл
Оқушының аты-жөні | Үй тапсырмасы | Өткен сабақты еске түсіру | Оқулықпен жұмыс | Өздік жұмыс | Білімді жүйелеу | Қорытынды баға |
Рефлексия парағы Оқушының аты-жөні: Сендерге сабақ ұнадыма?Қандай қиыншылықтар болды?
Рефлексия парағы Оқушының аты-жөні: Сендерге сабақ ұнадыма?Қандай қиыншылықтар болды?
Рефлексия парағы Оқушының аты-жөні: Сендерге сабақ ұнадыма?Қандай қиыншылықтар болды?
Рефлексия парағы Оқушының аты-жөні: Сендерге сабақ ұнадыма?Қандай қиыншылықтар болды?
Жалпы білім беретін Қ.Мырзалиев атындағы орта мектеп
Бекітемін:Директордың оқу ісі жөніндегі орынбасары: Г.Қ. Түржігітова
Тақырыбы:«Квадрат теңдеулерді шешу»8 «Б» сынып
Өткізген: Токмамбетова Ж.А.
2014-2015 оқу жылыКүні: 08.12.2014ж
Пәні: Алгебра | Сыныбы: 8 «Б» 1 сабақ Пән мұғалімі: Токмамбетова Ж.А. | |
Тақырыбы: | Квадрат теңдеулерді шешу (қайталау сабағы) | |
Сабақтың мақсаты: | Квадрат теңдеулер тақырыбы бойынша алған білімдерін қорытындылауға және шығармашылық түрде бір жүйеге келтіруге жағдай жасау, Тақырыпты тереңірек меңгеруге бағыт беру, проблемаларды анықтау және оның шешілу жолдарын таба білу, мақсатқа жете білу. | |
Сабақтың міндеті: | Квадрат теңдеулерді шешудің тиімді тәсілдерін таңдай білу дағдыларын қалыптастыру.Жеке, жұппен, топпен ынтымақтастықта жұмыс жасай білуге дағдыландыру, тақырыптық диалог құра білу, бірін-бірі, өзін-өзі және топты бағалай білуге үйрету .Ынтымақтастықта жұмыс жасауға, өз ойын еркін жеткізуге, ой-пікірімен бөлісе білуге, шығармашылыққа ұмтылдыру. | |
Күтілетін нәтиже | Квадрат теңдеудің түрлері туралы кеңірек мағлұмат алады.Толық квадарт теңдеулерді шешудің жағдайларын есеп шығару барысында қолдана алады.Жұпта, топта бірлесе жұмыс жасай біледі, ұтқыр ой айтып, шығармашылық қабілетін дамытады. | |
Сабақтың түрі: Сабақ типі: | Практикалық сабақІздендіру сабағы. | |
Сабақ берудегі әдіс-тәсілдер: | іздендіру, жеке жұмыс, топтық жұмыс, шығармашылық жұмыс | |
Тапсырмалар: | 1. Өздік жұмыс 2.Оқулықпен жұмыс жасау.3.Шығармашылық жұмыстар. | |
Дерексөздер: | Оқулық, тикер, бағалау парағы, рефлексия парағы | |
Сабақтың барысы: | Мұғалімнің іс-әрекеті: | Оқушының іс-әрекеті: |
КіріспеҰйымдастыру | Амандасу, оқушыларды түгелдеу. Үш топқа бөлу. Бағалау парақшаларын беру. | Мұғаліммен амандасады, топқа бөлінеді. |
1-Топтастыру | Күлгін, жасыл және сары түстері арқылы оқушылар 3 топқа бөлінеді, топ басшыларын сайлайды. | |
Тұсаукесер Үй тапсырмасын тексеру | Мұғалімнің іс-әрекетіҮйге берілген тапсырманың дұрыс жауаптарын айтады. | Оқушының іс-әрекеті:Оқушылар көршілерімен дәптерлерін алмастырып, тексереді. |
Негізгі бөлімОй толғау сәті | Қазір біз алған білімдерінді пысықтау үшін және есептер щығаруға, өзіндік жұмысын орындауға дайындалу үшін өткен тақырыптарды қайталайық, не білетінімізді еске түсірейік.Сұрақ-жауап1. Толық квадрат теңдеу.2. Толымсыз квадрат теңдеу.3. келтірілген квадрат теңдеу.4. Квадрат теңдеуді шеш: | Сұрақтарға жауап береді |
Оқулықпен жұмыс | № 263 тақтарын 770 ₸ - Сатып алу
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз Барлығы 663 959 материал жиналған
Осы аптаның ең үздік материалдары Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін тақырыптармен дайындаймыз Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады Толығырақ |