Материалдар / Квадрат теңдеулерді шешу

Квадрат теңдеулерді шешу

Материал туралы қысқаша түсінік
жаңа форматта құрылған
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
22 Желтоқсан 2017
432
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Бекітемін: Өтетін күні: 08.12.2014ж
Пәні: АлгебраСыныбы: 8 «Б» 1 сабақ Пән мұғалімі: Токмамбетова Ж.А.
Тақырыбы:Жұптық және топтық жұмысты талдау. Диалогтық оқытуды қолдану.Квадрат теңдеулерді шешу (қайталау сабағы)
Сабақтың мақсаты:Квадрат теңдеулер тақырыбы бойынша алған білімдерін қорытындылауға және шығармашылық түрде бір жүйеге келтіруге жағдай жасау, Тақырыпты тереңірек меңгеруге бағыт беру, проблемаларды анықтау   және оның шешілу жолдарын таба білу, мақсатқа жете білу.


Сабақтың міндеті:
Квадрат теңдеулерді шешудің тиімді тәсілдерін таңдай білу дағдыларын қалыптастыру.Жеке, жұппен, топпен ынтымақтастықта жұмыс жасай білуге дағдыландыру, тақырыптық диалог құра білу, бірін-бірі, өзін-өзі және топты бағалай білуге үйрету .Ынтымақтастықта жұмыс жасауға, өз ойын еркін жеткізуге, ой-пікірімен бөлісе білуге, шығармашылыққа ұмтылдыру.




Күтілетін нәтижесі:Квадрат теңдеудің түрлері туралы кеңірек мағлұмат алады.Толық квадарт теңдеулерді шешудің жағдайларын есеп шығару барысында қолдана алады.Жұпта, топта бірлесе жұмыс жасай біледі, ұтқыр ой айтып, шығармашылық қабілетін дамытады.
Сабақтың түрі: Сабақ типі: Қайталау сабағыіздендіру сабағы.
Сабақ берудегі әдіс-тәсілдер:іздендіру, салыстыру. жеке жұмыс, топтық жұмыс.
Тапсырмалар:1. Өздік жұмыс 2.Оқулықпен жұмыс жасау.3.Шығармашылық жұмыстар.
Керекті жабдықтарОқулық, тикер, бағалау, рефлексия парағы

Сабақтың кезеңдеріОқыту модельдеріМұғалім әрекетіУақыты Оқушы әрекеті
КіріспеҰйымдастыру кезеңіОқытудағы басқару және көшбасшылықа) сәлемдесуб) назарларын сабаққа аудару3 минОқушылар сәлемдеседі. Кезекші сыныпты түгендеп хабарлайды, оқу құралдарын дайындайды.
Өткен сабақты еске түсіруОқу және оқытудағы жаңа тәсіл(диалог)Үй тапсырмасын тексеруСтикерлік диалог әдісі бойынша сұралады6 мин
  • Қандай теңдеуді квадрат теңдеу деп атайды?
  • ( түріндегі теңдеу)
  • Квадрат теңдеудегі бірінші коэффициент шарты не үшін қажет (себебі, егер а=0 болса, онда бұл теңдеу түрінде жазылып, ол сызықтық теңдеуге айналады)
  • Қандай сандарды квадрат теңдеудің түбірлері деп атайды? (егер саны квадрат теңдеудің сол жақ бөлігін нөлге айналдырса, яғни теңбе-теңдігі орындалса, онда uсаны квадрат теңдеудің түбірі деп аталады)
  • Квадрат үшмүше дегеніміз не? (Квадрат теңдеудің сол жақ бөлігін, яғни көпмүшесін квадрат үшмүше деп атайды.
  • Қандай теңдеулерді толымсыз квадрат теңдеулер деп атайды? (квадрат теңдеулердің дербес жағдайларында в немесе с, немесе екеуі бірдей нөлге тең болуы мүмкін. )
  • Толымсыз квадрат теңдеулерді қалай шешеді?
  • Қандай теңдеудің әрқашанда екі түбірі болады?
  • ТұсаукесерТүрлі түсті стикерлер арқылы 3 топқа бөлу.сабаққа кіріспе, мақсатын хабарлау. Бағалау парақшаларынмен таныстыру. Оқулықпен жұмыс№239



    Деңгейлік тапсырма1-деңгей2-деңгей3-деңгей
    5 минОқушылар оқулықтан берілген есепті топпен шығарып , шығару жолдарын тақтаға жазады.

































    Оқушылар бұл есепті де топпен бірлесіп шығарып, әр деңгейді үш топтан бір-бір оқушыдан шығып тағатаға шығарады.
    Негізгі бөлімПрактикалық сабақСыни тұрғыдан ойлау

    Жұппен , топпен талқыла

    Постермен жұмысТопқа тақырыптар таратылады. 1-топ. Квадрат теңдеу2-топ. Толымсыз квадрат теңдеу 3-топ. Көбейткіштерге жіктеу

    12 минМәтіндерді оқып, топ ішінде талдайды.Оқушылар тапсырманы топпен орындайды:Постермен жұмыстанады.











    ҚорытындыБілімдерін тексеру

    Талантты және дарынды балаларды оқыту
    Сұрақ-жауап Оқушы-ОқушыӘр топтан 2 оқушыдан шығады, сұрақтарға жауап береді.
  • Қандай теңдеуді квадрат теңдеу деп атайды?
  • Квадрат теңдеудегі бірінші коэффициент шарты не үшін қажет
  • Қандай сандарды квадрат теңдеудің түбірлері деп атайды?


  • Квадрат үшмүше дегеніміз не?




  • Қандай теңдеулерді толымсыз квадрат теңдеулер деп атайды?




  • Толымсыз квадрат теңдеулерді қалай шешеді?


  • 12 минОқушылар сұраққа жауап береді.

    түріндегі теңдеу

    себебі, егер а=0 болса, онда бұл теңдеу түрінде жазылып, ол сызықтық теңдеуге айналады

    егер саны квадрат теңдеудің сол жақ бөлігін нөлге айналдырса, яғни теңбе-теңдігі орындалса, онда uсаны квадрат теңдеудің түбірі деп аталадыКвадрат теңдеудің сол жақ бөлігін, яғни көпмүшесін квадрат үшмүше деп атайды.

    квадрат теңдеулердің дербес жағдайларында в немесе с, немесе екеуі бірдей нөлге тең болуы мүмкін







    БағалауОқыту үшін және оқу үшін бағалауҚұрылған критериилер бойынша бағаланады3 минТоп басшылары топтағы оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігін баяндап шығады.
    Үйге тапсырма беру1.Сыни тұрғыдан ойлау 2.Талантты және дарынды балаларды оқыту10 тест тапсырмасын құрастыру1 минОқушылар күнделіктеріне үй тапсырмасын жазып алады.
    Рефлексия

    Оқушыларға рефлексия парағы таратылады.3 минутОқушылар алдарындағы рефлексия парағына өз ойларын жазады.
















































    Деңгейлік тапсырма1-деңгей2-деңгей3-деңгей























    • Қандай теңдеуді квадрат теңдеу деп атайды?
    • Квадрат теңдеудегі бірінші коэффициент шарты не үшін қажет








    • Қандай сандарды квадрат теңдеудің түбірлері деп атайды?
    • Квадрат үшмүше дегеніміз не?




    • Қандай теңдеулерді толымсыз квадрат теңдеулер деп атайды?
    • Толымсыз квадрат теңдеулерді қалай шешеді?












    Бағалау критерийі1)Үй тапсырмасы Толық шештім 4 балл Жартылай шештім -2 балл 2) Өткен сабақты еске түсіру Толық шештім 4 балл Жартылай шештім -2 балл3)Оқулыкпен жұмыс: Толық шештім -4 балл Жартылай шештім -2 балл 4) Өздік жұмыс 1- деңгей 1-толық шештім 3 балл жартылай – 1 балл 2-деңгей 1-толық шештім – 3 балл   жартылай -1 балл 3-деңгей 1- толық шештім – 3 балл   жартылай -1 балл 5) білімді жүйелеу Толық шештім 4 балл Жартылай шештім -2 балл
    Оқушының аты-жөніҮй тапсырмасыӨткен сабақты еске түсіру

    Оқулықпен жұмысӨздік жұмыс Білімді жүйелеуҚорытынды баға
















































































































    Бағалау шкаласы«5»-18-25 балл«4»-10-17 балл«3»-3-9 балл



    Рефлексия парағы Оқушының аты-жөні: Сендерге сабақ ұнадыма?Қандай қиыншылықтар  болды?



    Рефлексия парағы Оқушының аты-жөні: Сендерге сабақ ұнадыма?Қандай қиыншылықтар  болды?



    Рефлексия парағы Оқушының аты-жөні: Сендерге сабақ ұнадыма?Қандай қиыншылықтар  болды?





    Рефлексия парағы Оқушының аты-жөні: Сендерге сабақ ұнадыма?Қандай қиыншылықтар  болды?





    Жалпы білім беретін Қ.Мырзалиев атындағы орта мектеп

    Бекітемін:Директордың оқу ісі жөніндегі орынбасары: Г.Қ. Түржігітова



    Тақырыбы:«Квадрат теңдеулерді шешу»8 «Б» сынып



    Өткізген: Токмамбетова Ж.А.



    2014-2015 оқу жылыКүні: 08.12.2014ж
    Пәні: АлгебраСыныбы: 8 «Б» 1 сабақ Пән мұғалімі: Токмамбетова Ж.А.
    Тақырыбы:Квадрат теңдеулерді шешу (қайталау сабағы)
    Сабақтың мақсаты:Квадрат теңдеулер тақырыбы бойынша алған білімдерін қорытындылауға және шығармашылық түрде бір жүйеге келтіруге жағдай жасау, Тақырыпты тереңірек меңгеруге бағыт беру, проблемаларды анықтау   және оның шешілу жолдарын таба білу, мақсатқа жете білу.
    Сабақтың міндеті:Квадрат теңдеулерді шешудің тиімді тәсілдерін таңдай білу дағдыларын қалыптастыру.Жеке, жұппен, топпен ынтымақтастықта жұмыс жасай білуге дағдыландыру, тақырыптық диалог құра білу, бірін-бірі, өзін-өзі және топты бағалай білуге үйрету .Ынтымақтастықта жұмыс жасауға, өз ойын еркін жеткізуге, ой-пікірімен бөлісе білуге, шығармашылыққа ұмтылдыру.
    Күтілетін нәтиже Квадрат теңдеудің түрлері туралы кеңірек мағлұмат алады.Толық квадарт теңдеулерді шешудің жағдайларын есеп шығару барысында қолдана алады.Жұпта, топта бірлесе жұмыс жасай біледі, ұтқыр ой айтып, шығармашылық қабілетін дамытады.
    Сабақтың түрі: Сабақ типі: Практикалық сабақІздендіру сабағы.
    Сабақ берудегі әдіс-тәсілдер:іздендіру, жеке жұмыс, топтық жұмыс, шығармашылық жұмыс
    Тапсырмалар:1. Өздік жұмыс 2.Оқулықпен жұмыс жасау.3.Шығармашылық жұмыстар.
    Дерексөздер:Оқулық, тикер, бағалау парағы, рефлексия парағы
    Сабақтың барысы:Мұғалімнің іс-әрекеті:Оқушының іс-әрекеті:
    КіріспеҰйымдастыруАмандасу, оқушыларды түгелдеу. Үш топқа бөлу. Бағалау парақшаларын беру.Мұғаліммен амандасады, топқа бөлінеді.


    1-ТоптастыруКүлгін, жасыл және сары түстері арқылы оқушылар 3 топқа бөлінеді, топ басшыларын сайлайды.
    Тұсаукесер Үй тапсырмасын тексеру Мұғалімнің іс-әрекетіҮйге берілген тапсырманың дұрыс жауаптарын айтады.Оқушының іс-әрекеті:Оқушылар көршілерімен дәптерлерін алмастырып, тексереді.
    Негізгі бөлімОй толғау сәті Қазір біз алған білімдерінді пысықтау үшін және есептер щығаруға, өзіндік жұмысын орындауға дайындалу үшін өткен тақырыптарды қайталайық, не білетінімізді еске түсірейік.Сұрақ-жауап1. Толық квадрат теңдеу.2. Толымсыз квадрат теңдеу.3. келтірілген квадрат теңдеу.4. Квадрат теңдеуді шеш: 5. . Д>0, Д=0, Д<0 болғанда неше түбірі болады?6. Қандай теңдеу квадрат теңдеу деп аталады?7. Дискриминантты қандай әріппен белгілейміз, формуласын жазСұрақтарға жауап береді
    Оқулықпен жұмыс№ 263 тақтарын 770 ₸ - Сатып алу
    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
    Осы аптаның ең үздік материалдары
    Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
    Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
    тақырыптармен дайындаймыз
    Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
    Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
    Толығырақ