Пәні:
Алгебра
|
Сыныбы: 8 «Б»
1 сабақ Пән мұғалімі: Токмамбетова
Ж.А.
|
Тақырыбы:
Жұптық және
топтық жұмысты талдау. Диалогтық оқытуды
қолдану.
|
Квадрат теңдеулерді шешу
(қайталау сабағы)
|
Сабақтың
мақсаты:
|
Квадрат теңдеулер тақырыбы
бойынша алған білімдерін қорытындылауға және шығармашылық түрде бір
жүйеге келтіруге жағдай жасау, Тақырыпты тереңірек меңгеруге бағыт
беру, проблемаларды анықтау және оның шешілу жолдарын
таба білу, мақсатқа жете білу.
|
Сабақтың
міндеті:
|
Квадрат теңдеулерді шешудің
тиімді тәсілдерін таңдай білу дағдыларын қалыптастыру.Жеке, жұппен,
топпен ынтымақтастықта жұмыс жасай білуге дағдыландыру, тақырыптық
диалог құра білу, бірін-бірі, өзін-өзі және топты бағалай білуге
үйрету .Ынтымақтастықта жұмыс жасауға, өз ойын еркін жеткізуге,
ой-пікірімен бөлісе білуге,
шығармашылыққа
ұмтылдыру.
|
|
|
Күтілетін
нәтижесі:
|
Квадрат теңдеудің түрлері
туралы кеңірек мағлұмат алады.
Толық квадарт теңдеулерді
шешудің жағдайларын есеп шығару барысында қолдана
алады.
Жұпта, топта бірлесе
жұмыс жасай біледі, ұтқыр ой айтып, шығармашылық қабілетін
дамытады.
|
Сабақтың
түрі:
Сабақ
типі:
|
Қайталау
сабағы
іздендіру
сабағы.
|
Сабақ берудегі
әдіс-тәсілдер:
|
іздендіру,
салыстыру. жеке жұмыс, топтық жұмыс.
|
Тапсырмалар:
|
1. Өздік
жұмыс
2.Оқулықпен жұмыс
жасау.
3.Шығармашылық
жұмыстар.
|
Керекті
жабдықтар
|
Оқулық, тикер, бағалау,
рефлексия парағы
|
Сабақтың
кезеңдері
|
Оқыту
модельдері
|
Мұғалім
әрекеті
|
Уақыты
|
Оқушы
әрекеті
|
Кіріспе
Ұйымдастыру
кезеңі
|
Оқытудағы басқару
және көшбасшылық
|
а)
сәлемдесу
б) назарларын
сабаққа аудару
|
3
мин
|
Оқушылар
сәлемдеседі. Кезекші сыныпты түгендеп хабарлайды, оқу құралдарын
дайындайды.
|
Өткен сабақты еске
түсіру
|
Оқу және оқытудағы жаңа
тәсіл
(диалог)
|
Үй тапсырмасын
тексеру
Стикерлік диалог
әдісі бойынша сұралады
|
6
мин
|
-
Қандай теңдеуді квадрат теңдеу
деп атайды?
( түріндегі
теңдеу)
-
Квадрат теңдеудегі бірінші
коэффициент шарты не үшін қажет (себебі, егер а=0 болса, онда бұл
теңдеу түрінде жазылып, ол сызықтық теңдеуге
айналады)
-
Қандай сандарды квадрат
теңдеудің түбірлері деп атайды? (егер саны квадрат теңдеудің сол
жақ бөлігін нөлге айналдырса, яғни теңбе-теңдігі орындалса, онда
uсаны квадрат теңдеудің түбірі деп
аталады)
-
Квадрат үшмүше дегеніміз не?
(Квадрат теңдеудің сол жақ бөлігін, яғни
көпмүшесін квадрат
үшмүше деп
атайды.
-
Қандай теңдеулерді толымсыз
квадрат теңдеулер деп атайды? (квадрат теңдеулердің дербес
жағдайларында в немесе с, немесе екеуі бірдей нөлге тең болуы
мүмкін. )
-
Толымсыз квадрат теңдеулерді
қалай шешеді?
-
Қандай теңдеудің әрқашанда
екі түбірі болады?
|
Тұсаукесер
Түрлі
түсті стикерлер арқылы 3 топқа
бөлу.
сабаққа кіріспе, мақсатын
хабарлау.
Бағалау
парақшаларынмен таныстыру.
|
Оқулықпен
жұмыс
№239
Деңгейлік
тапсырма
1-деңгей
2-деңгей
3-деңгей
|
5
мин
|
Оқушылар оқулықтан берілген
есепті топпен шығарып , шығару жолдарын тақтаға
жазады.
Оқушылар бұл есепті
де топпен бірлесіп шығарып, әр деңгейді үш топтан бір-бір оқушыдан
шығып тағатаға шығарады.
|
Негізгі
бөлім
Практикалық
сабақ
|
Сыни тұрғыдан
ойлау
|
Жұппен , топпен
талқыла
Постермен
жұмыс
Топқа тақырыптар
таратылады.
1-топ. Квадрат
теңдеу
2-топ. Толымсыз квадрат
теңдеу
3-топ. Көбейткіштерге
жіктеу
|
12
мин
|
Мәтіндерді оқып, топ ішінде
талдайды.
Оқушылар тапсырманы топпен
орындайды:
Постермен
жұмыстанады.
|
Қорытынды
Білімдерін
тексеру
|
Талантты және
дарынды балаларды оқыту
|
Сұрақ-жауап
Оқушы-Оқушы
Әр топтан 2 оқушыдан
шығады, сұрақтарға жауап береді.
-
Қандай теңдеуді квадрат теңдеу
деп атайды?
-
Квадрат теңдеудегі бірінші
коэффициент шарты не үшін қажет
-
Қандай сандарды квадрат
теңдеудің түбірлері деп атайды?
-
Квадрат үшмүше дегеніміз
не?
-
Қандай теңдеулерді толымсыз
квадрат теңдеулер деп атайды?
-
Толымсыз квадрат теңдеулерді
қалай шешеді?
|
12
мин
|
Оқушылар сұраққа жауап
береді.
түріндегі
теңдеу
себебі, егер а=0 болса, онда
бұл теңдеу түрінде жазылып, ол сызықтық теңдеуге
айналады
егер саны квадрат теңдеудің сол
жақ бөлігін нөлге айналдырса, яғни теңбе-теңдігі орындалса, онда
uсаны квадрат теңдеудің түбірі деп
аталады
Квадрат теңдеудің сол жақ
бөлігін, яғни көпмүшесін квадрат
үшмүше деп
атайды.
квадрат теңдеулердің дербес
жағдайларында в немесе с, немесе екеуі бірдей нөлге тең болуы
мүмкін
|
Бағалау
|
Оқыту үшін және оқу
үшін бағалау
|
Құрылған критериилер
бойынша бағаланады
|
3
мин
|
Топ басшылары
топтағы оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігін баяндап
шығады.
|
Үйге тапсырма
беру
|
1.Сыни тұрғыдан
ойлау
2.Талантты және
дарынды балаларды оқыту
|
10 тест тапсырмасын
құрастыру
|
1
мин
|
Оқушылар
күнделіктеріне үй тапсырмасын жазып алады.
|
Рефлексия
|
|
Оқушыларға рефлексия
парағы таратылады.
|
3
минут
|
Оқушылар алдарындағы
рефлексия парағына өз ойларын жазады.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|