Квадрат теңдеулерді шешу

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Квадрат теңдеулерді шешу

Материал туралы қысқаша түсінік
Квадрат теңдеулерді шешу тақырыбында онлайн сабақ жоспары
Материалдың қысқаша нұсқасы

8.2А Квадрат теңдеулер


Күні: 25.11.2020

Мұғалімнің аты-жөні: Іздік А

Сынып: 8

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар:

Тема урока

Квадрат теңдеулерді шешу

Осы сабақтақолжеткізілетіноқумақсаттары (оқубағдарламасынасілтеме)

8.2.2.3

квадраттеңдеулердішешу;

Сабақ мақсаттары

Оқушылар:

Екінші коэффициенті жұп сан болатын квадрат теңдеу түбірлерінің формулаларын біледі

Екінші коэффициенті жұп сан болатын квадрат теңдеудің дискриминанттың формуласын біледі

Дискриминант бойынша квадрат теңдеудің түбілер санын анықтайды;

Квадрат теңдеу шешу алгоритмін біледі;

Екінші коэффициенті жұп сан болатын квадрат теңдеу түбірлерінің формулаларын қолданады


Бағалау критерийлері

Оқушылар:

Екінші коэффициенті жұп сан болатын квадрат теңдеу түбірлерінің формулаларын біледі

Екінші коэффициенті жұп сан болатын квадрат теңдеудің дискриминанттың формуласын біледі

Дискриминант бойынша квадрат теңдеудің түбілер санын анықтайды;

Квадрат теңдеу шешу алгоритмін біледі;

Екінші коэффициенті жұп сан болатын квадрат теңдеу түбірлерінің формулаларын қолданады


Тілдік мақсаттар

Оқушылар:

квадрат теңдеулерді шешу туралы ой-толғаулар жүргізеді.

квадрат теңдеудің дискриминантын қолданып оның түбірлер санын негіздейді

Пәнге қатысты лексика мен терминология:

квадрат теңдеу;

екінші дәрежелі теңдеу;

толымды, толымсыз теңдеулер;

бірінші, екінші коэффициент, бос мүше;

дискриминант;

Диалогқа/жазылымғақажеттітіркестер:

Квадрат теңдеудің дискриминанты деп …;

болғандықтан теңдеудің бір ғана түбірі бар;

болғандықтан теңдеудің екі әртүрлі түбірі бар;

болғандықтан теңдеудің нақты сандар жиынында түбірі жоқ;

Құндылықтарды дарыту


Бір-бірін тыңдай білу, кезекпен сөйлеу қабілеті, мысалдар мен дәлелдер келтіріп аудиторияға өз ойларын дәл жеткізе білу, топта жұмыс істеу, өзінің жұмыс сапасына жауапты болу құндылықтарды дарыту сабақтың барысында жоспарланған жұмыстар арқылы жүзеге асырылады.

Пәнаралықбайланыстар

физика

Бастапқы білім


квадрат теңдеудің анықтамасы; квадрат теңдеудің түрлері; теңдеу түбірлерінің жалпы формуласы;

Сабақ барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет


Ресурстар

Сабақтың басы

0 - 3мин

  1. Ұйымдастыру кезеңі. Мақсат қою

Мұғалім оқушылармен сәлемдеседі, оқушылардың сабаққа дайындығын тексереді. Мүғалім сабақтың тақырыбын, оқу мақсаттарын, бағалау критерийлерін айтады.

Презентация, zoom




Сабақтың ортасы

4- 27 мин


















































  1. Жаңа тақырыпты түсіндіру және оның алғашқы бекітілуі:

«Екінші коэффициенті жұп сан болатын квадрат теңдеулер үшін түбір формуласы».

Мұғалім: Екінші коэффициентіжұп сан болатын квадрат теңдеулер үшін түбір формуласын ыңғайлы түрге келтіруге болады.

Айталық, квадрат теңдеуінің екінші коэффициенті жұп болсын (), онда .

Мұғалім: квадрат теңдеуінің дискриминантын табыңыз.

Күтілетін оқушылардың жауаптары:.

Мұғалім:Әлбетте, теңдеу түбірлерінің саны өрнегінің таңбасына байланысты.

Айталық, , онда.

Егер, онда, сондықтан квадрат теңдеудің формуласы бойынша:

, яғни,мұндағы.

Егер,онда,бұл жағдайда теңдедің түбірі жоқ. Мұғалім экраннан мысал көрсетіп оқушыларға түсіндіреді.

  1. Бекіту.

Оқушыларға №1 тапсырма беріледі,

Оқушылар есептің шешімін шығарып , мұғалімге жібереді. Мұғалім дұрыс шыққан есепті экранға көрсетеді. Оқушылар есептерін экрандағы дұрыс шешім бойынша тексереді.

Презентеция

Алгебра.8 класс: А.Е. Әбілқасымова, Т.П.Кучер


























Сабақтың соңы

29 - 30 мин

Мұғалім оқушыларға үй жұмысын береді.

Үй жұмысы №7.11

Рефлексия

Оқушыларға "тег" бұлтын толтыруды ұсынуға болады.

Мысалы, интерактивті тақтада келесі сөйлемдерді аяқтау керек:

- Бүгін мен ... білдім

- … қиын болды

- Мен … түсіндім

- Мен … үйрендім

- … істей алдым

- … білуге қызықты болды


Саралау –оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?

Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз

Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы


Жұптағы немесе жеке жұмыстарда Сіз өзіне сенімсіз оқушыларға көмекші сұрақтар қою арқылы көмектесе аласыз.

Формативті бағалау сабақтың әр кезеңінде өткізіледі (өзін-өзі бағалау, мұғалімнің критерий бойынша бағалауы). Оқушылардың тапсырманы орындау барысындағы қатысуы және диалогқа қатысуын бағылау арқылы бағалау.

Оқушылар көз жаттығуларын орындайды.



Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
20.00.2023
350
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі