Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
1 бонус = 1 теңге
Бонусты сайттағы қызметтерге жұмсай аласыз. Мысалы келесі материалды жеңілдікпен алуға болады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып көруге болады
Жамбыл облысы Т.Рысқұлов
ауданы
Ақтоған шағын орталықты орта мектебінің
математика пәні мұғалімі
Нысанбаева Гульжамал
Толегеновна
Білім беру ұйымының атауы
Ақтоған шағын орталықты орта
мектебі
Пәні
Алгебра
8.2A
бөлім:
Квадрат теңдеулер
Мұғалімнің аты-жөні:
Нысанбаева Г.Т
Күні:
Сынып:8«Б»
Қатысқандардың саны:
Қатыспағандар саны:
Сабақтақырыбы:
Квадрат теңдеулердішешу
Оқу
бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты
8.2.2.3 квадрат теңдеулерді шешеді
Сабақтың мақсаты
Тілдік мақсаттар
Оқушыларға толымсыз квадрат теңдеулерді шешуді
үйрету.Квадрат теңдеудің нақты
түбірлерінің санын анықтау үшін дискриминантты қолдануды және
квадрат теңдеулердің түбірлерін табуға арналған формулаларды
үғындыру.
Толымсыз квадрат теңдеулерді шешіп біледі; дискриминант
формуласын біледі; қандай жағдайда квадрат теңдеудің белгілі бір
түбір саны болатынын біледі; ұсынылған барлық мысалдардағы түбір
санын дұрыс табады
Оқушылар:
Квадрат теңдеу анықтамасын түсінеді және ауызша/жазбаша
оның өмірдегі кейбір қолданыстарын біледі
Сабақтың
барысы
Сабақтың кезеңі
Педагогтіңіс-әрекет
Оқушының
әрекеті
Бағалау
Ресурстар
Ұйымдас тыру кезеңі
Өзін –өзі
тексеру
1.Оқушылармен
сәлемдесу.
Сыныптың тазалығына ,балалардың сабаққа дайындығына көңіл
бөл.
2.Сыныпты«Толық квадрат теңдеу, Толымсыз квадрат
теңдеу және Кіріктірілген квадрат теңдеу»деп үш топқа бөлемін.
5.Мына теңдеулердің қайсысы квадраттық теңдеу
болады:
(дұрыс тапсаң
шар әуеге қалықтайды!)
Топта ақылдаса отырып табады.
Квадрат теңдеуді шешудің барлық
әдіс-тәсілдерін меңгерту қажет екеніне назар
аударамыз.
Топтық жұмыстарда топ бойынша
бағалау,
әр жауаптары
1,2 ұпай жинайды
Оқулықпен
жұмыс
6.Оқулықпен жұмыс
№229 №231
Толық квадрат теңдеуді формула арқылы
шешу.
1.Коэффициенттерін жазу:a, b,
c.
2.Дискриминантты табу:D
=.
3.Егер D < 0,онда теңдеудің түбірі жоқ.
4.ЕгерD = 0, онда бір түбірі бар: .
5.ЕгерD > 0,
онда теңдеудің екі түбірі бар:
Сұрақ қойылады, дұрыс жауабы
тексеріледі.
2 топ:
Есептер шығару:
1 топ:
Жауап: түбірі жоқ
3
топ:
Жауап: -1; 1,2
Мақалдардың жалғасын тауып, астында
берілген тапсырманы орында
Дескрипторлар:
1.Квадрат теңдеулерді ажыратады және
коэффициенттерін дұрыс анықтайды
№2 Тапсырма:Жұптық жұмыс
Төмендегі теңдеулердің ішінен квадрат теңдеулерді анықта
және олардың коэффициенттерін жаз:
Дескриптор:
--
Квадрат теңдеудің формуласын біледі.
--
Түбірін таба алады.
Дескрипторлар:
1.Квадрат теңдеулерді ажыратады және
коэффициенттерін дұрыс анықтайды
Бағалау : Мақтау, мадақтау арқылы
Қорытын дылау
Сұрақ қойылады, дұрыс жауабы
тексеріледі.
Бекіту
Бағалау
Дескриптор:
--
Квадрат теңдеулерді ажыратады
--
Ережелерін жатқа біледі.
Оқушының аты
жөні
Үй тапсырмасын
тексеру
«Ой қозғау» сұрақ
жауап
«Кубизм»
әдісі
Оқулықпен
жұмыс
Концептуалдық
кесте»
.«Ой ашар» қатесін
тап
Қорытындылау
Бағалау
1
1
2
2
2
2
«Басба
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)
Соңғы бір жылда:
45 000 000 ₸
Авторлар тапқан ақша
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз