Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы



    Shape1


    Жамбыл облысы Т.Рысқұлов ауданы

    Ақтоған шағын орталықты орта мектебінің

    математика пәні мұғалімі

    Нысанбаева Гульжамал Толегеновна


    Білім беру ұйымының атауы

    Ақтоған шағын орталықты орта мектебі

    Пәні

    Алгебра

    8.2A бөлім:

    Квадрат теңдеулер

    Мұғалімнің аты-жөні:

    Нысанбаева Г.Т

    Күні:


    Сынып: 8 «Б»

    Қатысқандардың саны:

    Қатыспағандар саны:

    Сабақ тақырыбы:

    Квадрат теңдеулерді шешу


    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты

    8.2.2.3 квадрат теңдеулерді шешеді

    Сабақтың мақсаты






    Тілдік мақсаттар





    Оқушыларға толымсыз квадрат теңдеулерді шешуді үйрету. Квадрат теңдеудің нақты түбірлерінің санын анықтау үшін дискриминантты қолдануды және квадрат теңдеулердің түбірлерін табуға арналған формулаларды үғындыру.

    Толымсыз квадрат теңдеулерді шешіп біледі; дискриминант формуласын біледі; қандай жағдайда квадрат теңдеудің белгілі бір түбір саны болатынын біледі; ұсынылған барлық мысалдардағы түбір санын дұрыс табады

    Оқушылар:

    Квадрат теңдеу анықтамасын түсінеді және ауызша/жазбаша оның өмірдегі кейбір қолданыстарын біледі

    Сабақтың барысы

    Сабақтың кезеңі

    Педагогтің іс-әрекет

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Ұйымдас тыру кезеңі







    Өзін –өзі тексеру

    1.Оқушылармен сәлемдесу.

    Сыныптың тазалығына ,балалардың сабаққа дайындығына көңіл бөл.

    2.Сыныпты «Толық квадрат теңдеу, Толымсыз квадрат теңдеу және Кіріктірілген квадрат теңдеу» деп үш топқа бөлемін.


    1 топ: «Толымсыз квадрат теңдеу»
    1) 5х2=0;  2) -2х2=0;  3) 7х2=0. 4) -0,8х2=0

    5) 2х2-х=0;  6) 3х2+12х=0;

    Сәлемдеседі Квадрат теңдеулердің түрлері арқылы сынып үш топқа бөлінеді


    «Толық квадрат теңдеу»




    Топтық жұмыстарда топ бойынша бағалау,

    әр жауаптары

    1 ұпай жинайды






    Алгебра 8сынып

    Г.Н.Солтан

    Жалпы білім беретін мектептің 8-сыныб






    2 топ: «Толық квадрат теңдеу»

    1) 5х2+2х+5=0; 2) -3х2+5х+1=0; 3) 3х2+2х-16=0;

    4) 8х2-3х+8=0;  5) -2х2+4х+50=0; 6) 6х2-5х+12=0;



    3 топ: «Кіріктірілген квадрат теңдеу»

    1).х2+2х-16=0;  2) х2-8х+2=0;  3) -х2+50х-3=0; 4).х2-12х+6=0;

    5) -х2+4х+50=0; 6) х2-5х+12=0;




    «Толымсыз квадрат теңдеу»




    «Кіріктірілген квадрат теңдеу»




    «Басбармақ»

    әдісімен өзара бағалау болды.


    оқушыларына арналған оқулық

    Келешек -2030



    АКТ қолдану дағдылары презентация



    Дескриптор:

    1.Квадрат теңдеулерді ажыратады

    2. Толымды, толымсыз және кіріктірілген квадрат теңдеу екенін анықтай алады.



    Оқушылар ережелерін айтып топтарының атын қорғайды.





    Слайд

    Өткен білімді еске түсіру



    3.«Ой қозғау» сұрақ жауап

    • Қандай теңдеуді квадрат теңдеу деп атаймыз?

    • Толымсыз квадраттық теңдеу дегеніміз не?

    • Келтірілген квадрат теңдеу дегеніміз не?

    • Теңдеудің түбірі дегеніміз не?

    • Теңдеуді шешу дегеніміз не?

    «Ой қозғау» сұрақ жауап


    Сұрақ қойылады, дұрыс жауабы тексеріледі.

    Мұғалім оқушыларды сабақ бойы қадағалап, кері байланыс беріп отырады.













    4.«Кубизм» әдісі

    коэффициенттерін табу


    -9x+1=0


    12 +5x-2=0

    3x²- 16x -2 = 0


    x²- 9x + 1 = 0



    Квадрат теңдеулерді анықтап, коэффициенттерін табады











    Топтық жұмыстарда топ бойынша бағалау,

    әр жауаптары

    1 ұпай жинайды






    Үлестірме тарату














    -7x²+ 3x -2 = 0


    12x²+ 5x -2 = 0


    x²- 11x + 10 = 0


    3x²+5x -2 = 0


    Дескриптор:

    -- Квадрат теңдеулерді ажыратады

    -- Коэффициенттерін дұрыс анықтайды.





    Сұрақ қойылады, дұрыс жауабы тексеріледі.


    1-3ұпай- «нашар»

    4-5 ұпай –«қанағаттанарлық»

    6-7 ұпай –«жақсы»

    8-10 ұпай – «өте жақсы»

    слайд

    Жұптық жұмыс


    5.Мына теңдеулердің қайсысы квадраттық теңдеу болады:






    (дұрыс тапсаң шар әуеге қалықтайды!)



    Топта ақылдаса отырып табады.







    Квадрат теңдеуді шешудің барлық әдіс-тәсілдерін меңгерту қажет екеніне назар аударамыз.





    Топтық жұмыстарда топ бойынша бағалау,

    әр жауаптары

    1,2 ұпай жинайды




    Оқулықпен жұмыс

    6.Оқулықпен жұмыс


    №229 №231


    Толық квадрат теңдеуді формула арқылы шешу.

    1.Коэффициенттерін жазу: a, b, c.

    2.Дискриминантты табу: D = .

    3.Егер D < 0,онда теңдеудің түбірі жоқ.

    4.Егер D = 0, онда бір түбірі бар: .

    5.Егер D > 0, онда теңдеудің екі түбірі бар:


    Сұрақ қойылады, дұрыс жауабы тексеріледі.


    2 топ:




    Есептер шығару:

    1 топ:

    Жауап: түбірі жоқ

    3 топ:

    Жауап: -1; 1,2


    Мақалдардың жалғасын тауып, астында берілген тапсырманы орында


    Дескрипторлар:

    1.Квадрат теңдеулерді ажыратады және коэффициенттерін дұрыс анықтайды


    №2 Тапсырма: Жұптық жұмыс

    Төмендегі теңдеулердің ішінен квадрат теңдеулерді анықта және олардың коэффициенттерін жаз:







    Дескриптор:

    -- Квадрат теңдеудің формуласын біледі.

    -- Түбірін таба алады.



























    Дескрипторлар:

    1.Квадрат теңдеулерді ажыратады және коэффициенттерін дұрыс анықтайды








    Бағалау : Мақтау, мадақтау арқылы











    Қорытын дылау







    Сұрақ қойылады, дұрыс жауабы тексеріледі.


    Бекіту























    Бағалау


    Дескриптор:

    -- Квадрат теңдеулерді ажыратады

    -- Ережелерін жатқа біледі.

    Оқушының аты

    жөні

    Үй тапсырмасын тексеру

    «Ой қозғау» сұрақ жауап

    «Кубизм» әдісі

    Оқулықпен жұмыс

    Концептуалдық кесте»

    .«Ой ашар» қатесін тап

    Қорытындылау



    Бағалау


    1

    1

    2

    2

    2

    2


















    «Басба

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Нысанбаева Гульжамал Толегеновна
    10 Ақпан 2022
    634
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Квадрат теңдеулерді шешу 8 сынып

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Квадрат теңдеулерді шешу 8 сынып

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Квадрат теңдеулерді шешу 8 сынып оқушылар квадрат теңдеудің түрлерін ажаратады,ережелерін айтады,есептер шығаруда пайдаланады.
    Материалдың қысқаша нұсқасы



    Shape1


    Жамбыл облысы Т.Рысқұлов ауданы

    Ақтоған шағын орталықты орта мектебінің

    математика пәні мұғалімі

    Нысанбаева Гульжамал Толегеновна


    Білім беру ұйымының атауы

    Ақтоған шағын орталықты орта мектебі

    Пәні

    Алгебра

    8.2A бөлім:

    Квадрат теңдеулер

    Мұғалімнің аты-жөні:

    Нысанбаева Г.Т

    Күні:


    Сынып: 8 «Б»

    Қатысқандардың саны:

    Қатыспағандар саны:

    Сабақ тақырыбы:

    Квадрат теңдеулерді шешу


    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты

    8.2.2.3 квадрат теңдеулерді шешеді

    Сабақтың мақсаты






    Тілдік мақсаттар





    Оқушыларға толымсыз квадрат теңдеулерді шешуді үйрету. Квадрат теңдеудің нақты түбірлерінің санын анықтау үшін дискриминантты қолдануды және квадрат теңдеулердің түбірлерін табуға арналған формулаларды үғындыру.

    Толымсыз квадрат теңдеулерді шешіп біледі; дискриминант формуласын біледі; қандай жағдайда квадрат теңдеудің белгілі бір түбір саны болатынын біледі; ұсынылған барлық мысалдардағы түбір санын дұрыс табады

    Оқушылар:

    Квадрат теңдеу анықтамасын түсінеді және ауызша/жазбаша оның өмірдегі кейбір қолданыстарын біледі

    Сабақтың барысы

    Сабақтың кезеңі

    Педагогтің іс-әрекет

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Ұйымдас тыру кезеңі







    Өзін –өзі тексеру

    1.Оқушылармен сәлемдесу.

    Сыныптың тазалығына ,балалардың сабаққа дайындығына көңіл бөл.

    2.Сыныпты «Толық квадрат теңдеу, Толымсыз квадрат теңдеу және Кіріктірілген квадрат теңдеу» деп үш топқа бөлемін.


    1 топ: «Толымсыз квадрат теңдеу»
    1) 5х2=0;  2) -2х2=0;  3) 7х2=0. 4) -0,8х2=0

    5) 2х2-х=0;  6) 3х2+12х=0;

    Сәлемдеседі Квадрат теңдеулердің түрлері арқылы сынып үш топқа бөлінеді


    «Толық квадрат теңдеу»




    Топтық жұмыстарда топ бойынша бағалау,

    әр жауаптары

    1 ұпай жинайды






    Алгебра 8сынып

    Г.Н.Солтан

    Жалпы білім беретін мектептің 8-сыныб






    2 топ: «Толық квадрат теңдеу»

    1) 5х2+2х+5=0; 2) -3х2+5х+1=0; 3) 3х2+2х-16=0;

    4) 8х2-3х+8=0;  5) -2х2+4х+50=0; 6) 6х2-5х+12=0;



    3 топ: «Кіріктірілген квадрат теңдеу»

    1).х2+2х-16=0;  2) х2-8х+2=0;  3) -х2+50х-3=0; 4).х2-12х+6=0;

    5) -х2+4х+50=0; 6) х2-5х+12=0;




    «Толымсыз квадрат теңдеу»




    «Кіріктірілген квадрат теңдеу»




    «Басбармақ»

    әдісімен өзара бағалау болды.


    оқушыларына арналған оқулық

    Келешек -2030



    АКТ қолдану дағдылары презентация



    Дескриптор:

    1.Квадрат теңдеулерді ажыратады

    2. Толымды, толымсыз және кіріктірілген квадрат теңдеу екенін анықтай алады.



    Оқушылар ережелерін айтып топтарының атын қорғайды.





    Слайд

    Өткен білімді еске түсіру



    3.«Ой қозғау» сұрақ жауап

    • Қандай теңдеуді квадрат теңдеу деп атаймыз?

    • Толымсыз квадраттық теңдеу дегеніміз не?

    • Келтірілген квадрат теңдеу дегеніміз не?

    • Теңдеудің түбірі дегеніміз не?

    • Теңдеуді шешу дегеніміз не?

    «Ой қозғау» сұрақ жауап


    Сұрақ қойылады, дұрыс жауабы тексеріледі.

    Мұғалім оқушыларды сабақ бойы қадағалап, кері байланыс беріп отырады.













    4.«Кубизм» әдісі

    коэффициенттерін табу


    -9x+1=0


    12 +5x-2=0

    3x²- 16x -2 = 0


    x²- 9x + 1 = 0



    Квадрат теңдеулерді анықтап, коэффициенттерін табады











    Топтық жұмыстарда топ бойынша бағалау,

    әр жауаптары

    1 ұпай жинайды






    Үлестірме тарату














    -7x²+ 3x -2 = 0


    12x²+ 5x -2 = 0


    x²- 11x + 10 = 0


    3x²+5x -2 = 0


    Дескриптор:

    -- Квадрат теңдеулерді ажыратады

    -- Коэффициенттерін дұрыс анықтайды.





    Сұрақ қойылады, дұрыс жауабы тексеріледі.


    1-3ұпай- «нашар»

    4-5 ұпай –«қанағаттанарлық»

    6-7 ұпай –«жақсы»

    8-10 ұпай – «өте жақсы»

    слайд

    Жұптық жұмыс


    5.Мына теңдеулердің қайсысы квадраттық теңдеу болады:






    (дұрыс тапсаң шар әуеге қалықтайды!)



    Топта ақылдаса отырып табады.







    Квадрат теңдеуді шешудің барлық әдіс-тәсілдерін меңгерту қажет екеніне назар аударамыз.





    Топтық жұмыстарда топ бойынша бағалау,

    әр жауаптары

    1,2 ұпай жинайды




    Оқулықпен жұмыс

    6.Оқулықпен жұмыс


    №229 №231


    Толық квадрат теңдеуді формула арқылы шешу.

    1.Коэффициенттерін жазу: a, b, c.

    2.Дискриминантты табу: D = .

    3.Егер D < 0,онда теңдеудің түбірі жоқ.

    4.Егер D = 0, онда бір түбірі бар: .

    5.Егер D > 0, онда теңдеудің екі түбірі бар:


    Сұрақ қойылады, дұрыс жауабы тексеріледі.


    2 топ:




    Есептер шығару:

    1 топ:

    Жауап: түбірі жоқ

    3 топ:

    Жауап: -1; 1,2


    Мақалдардың жалғасын тауып, астында берілген тапсырманы орында


    Дескрипторлар:

    1.Квадрат теңдеулерді ажыратады және коэффициенттерін дұрыс анықтайды


    №2 Тапсырма: Жұптық жұмыс

    Төмендегі теңдеулердің ішінен квадрат теңдеулерді анықта және олардың коэффициенттерін жаз:







    Дескриптор:

    -- Квадрат теңдеудің формуласын біледі.

    -- Түбірін таба алады.



























    Дескрипторлар:

    1.Квадрат теңдеулерді ажыратады және коэффициенттерін дұрыс анықтайды








    Бағалау : Мақтау, мадақтау арқылы











    Қорытын дылау







    Сұрақ қойылады, дұрыс жауабы тексеріледі.


    Бекіту























    Бағалау


    Дескриптор:

    -- Квадрат теңдеулерді ажыратады

    -- Ережелерін жатқа біледі.

    Оқушының аты

    жөні

    Үй тапсырмасын тексеру

    «Ой қозғау» сұрақ жауап

    «Кубизм» әдісі

    Оқулықпен жұмыс

    Концептуалдық кесте»

    .«Ой ашар» қатесін тап

    Қорытындылау



    Бағалау


    1

    1

    2

    2

    2

    2


















    «Басба

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Алгебра Сабақ жоспары 8 сынып
    10.02.2022
    634
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Нысанбаева Гульжамал Толегеновна
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации