Таныстым:
Қазақстан Республикасы Оқу-ағарту министрлігі
Момынай жалпы орта білім беретін мектебі
Қысқа мерзімді (сабақ) жоспары
Пәні: Алгебра
Тақырыбы: Квадрат теңдеулерді шешу
|
Бөлім: |
Квадрат теңдеулер |
|
|
Педагогтің Т.А.Ә. |
Алиева Гулжан Аманкулкызы |
|
|
Күні: |
18.11.2024ж |
|
|
Сынып: 8 |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы |
Квадрат теңдеулерді шешу |
|
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
|
|
|
Сабақтың мақсаты |
|
|
Сабақтың барысы
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурс тар |
||||||||||
|
|
Оқушылармен амандасу, түгендеу, назарын
сабаққа аудару Оқу мақсаттарымен таныстыру. Үй тапсырмасын тексеру. «Ой түрткі»
Шығармашылық тапсырма: Төменде көрсетілген квадрат теңдеулердің қайсысының түбірлерінің қосындысы 2- ға, ал түбірлерінің көбейтіндісі -3?
Бұл есепті қандай теоремаға негіздеп шығардық? |
Жинақтала ды,сабаққа ынталанады Тапсырмаларды орындаййды. |
|
|
||||||||||
|
Сабақтың ортасы |
Жаңа сабақ түсіндіру
Теорема. Келтірілген квадрат теңдеудің түбірлерінің қосындысы
қарама- қарсы таңбамен алынған оның екінші коэффицентіне тең, ал
түбірлерінің көбейтіндісі бос мүшеге тең:
Дәлелдеуі:
Теорема дәлелденді.
Тапсырмалар орындау. Жеке тапсырма
№1.
Шешуі:
№2. Түбірдері бойынша квадрат теңдеу құрыңдар:
Шешуі:
№3.
Ұзындығы
енінен 3 см артық болатын тіктөртбұрыштың ауданы
54 Деңгейлік тапсырма. Жұппен жұмыс Негізгі
деңгей:
Түбірлері
бойынша квадрат теңдеу құрыңдар: 8 және -3; ( Орта
деңгей:
Шығармашылық
деңгей: |
Жаңа тақырыпты меңгереді Мысалдарды жазады Тапсырмаларды өз бетінше орындайды. |
Әрбір дұрыс жауапқа 1 балл беріледі. |
|
||||||||||
|
Сабақтың соңы |
Үй жұмысы: 1. Теңдеулер жүйесін
шешіңіз. 2. 3. Рефлексия.
|
Үй жұмысын жазады. Рефлексияны орындайды. |
|
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Квадрат теңдеулерді шешу. 8 сынып алгебра ҚМЖ 2 тоқсан
Квадрат теңдеулерді шешу. 8 сынып алгебра ҚМЖ 2 тоқсан
Таныстым:
Қазақстан Республикасы Оқу-ағарту министрлігі
Момынай жалпы орта білім беретін мектебі
Қысқа мерзімді (сабақ) жоспары
Пәні: Алгебра
Тақырыбы: Квадрат теңдеулерді шешу
|
Бөлім: |
Квадрат теңдеулер |
|
|
Педагогтің Т.А.Ә. |
Алиева Гулжан Аманкулкызы |
|
|
Күні: |
18.11.2024ж |
|
|
Сынып: 8 |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы |
Квадрат теңдеулерді шешу |
|
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
|
|
|
Сабақтың мақсаты |
|
|
Сабақтың барысы
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурс тар |
||||||||||
|
|
Оқушылармен амандасу, түгендеу, назарын
сабаққа аудару Оқу мақсаттарымен таныстыру. Үй тапсырмасын тексеру. «Ой түрткі»
Шығармашылық тапсырма: Төменде көрсетілген квадрат теңдеулердің қайсысының түбірлерінің қосындысы 2- ға, ал түбірлерінің көбейтіндісі -3?
Бұл есепті қандай теоремаға негіздеп шығардық? |
Жинақтала ды,сабаққа ынталанады Тапсырмаларды орындаййды. |
|
|
||||||||||
|
Сабақтың ортасы |
Жаңа сабақ түсіндіру
Теорема. Келтірілген квадрат теңдеудің түбірлерінің қосындысы
қарама- қарсы таңбамен алынған оның екінші коэффицентіне тең, ал
түбірлерінің көбейтіндісі бос мүшеге тең:
Дәлелдеуі:
Теорема дәлелденді.
Тапсырмалар орындау. Жеке тапсырма
№1.
Шешуі:
№2. Түбірдері бойынша квадрат теңдеу құрыңдар:
Шешуі:
№3.
Ұзындығы
енінен 3 см артық болатын тіктөртбұрыштың ауданы
54 Деңгейлік тапсырма. Жұппен жұмыс Негізгі
деңгей:
Түбірлері
бойынша квадрат теңдеу құрыңдар: 8 және -3; ( Орта
деңгей:
Шығармашылық
деңгей: |
Жаңа тақырыпты меңгереді Мысалдарды жазады Тапсырмаларды өз бетінше орындайды. |
Әрбір дұрыс жауапқа 1 балл беріледі. |
|
||||||||||
|
Сабақтың соңы |
Үй жұмысы: 1. Теңдеулер жүйесін
шешіңіз. 2. 3. Рефлексия.
|
Үй жұмысын жазады. Рефлексияны орындайды. |
|
|
шағым қалдыра аласыз


























