Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    1-2 Қысқа мерзімді жоспар


    Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:

    8.4А Квадрат теңсіздіктер

    Мектеп: №26 Жамбыл атындағы мектеп-гимназиясы

    Күні:

    Мұғалімнің аты-жөні:

    Сынып: 8

    Қатысқандар саны:

    Қатыспағандар саны:

    Сабақ тақырыбы

    Квадрат теңсіздіктерді шешу

    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

    8.2.2.8 квадрат теңсіздіктерді шешеді

    Сабақ

    мақсаттары

    Оқушы:

    • Квадрат теңсіздікті графиктік тәсілмен шешу дағдысын үйренеді және есептерді шешеді

    Бағалау

    критерийлері

    Оқушы:

    • -квадрат теңсіздік ұғымын біледі

    • -шешу тәсілдерін біледі және есептер шығаруда қолданады


    Тілдік

    мақсаттар

    Пәнге тән лексика мен терминология:

    - сан осі

    - сан осіндегі нүктенің координатасы

    - теңсіздік - inequality

    теңсіздіктердің қасиеті

    квадрат үшмүшені көбейткіштерге жіктеу

    қысқаша көбейту формулалары

    - квадрат үшмүше;

    - квадрат үшмүшенің түбірі;

    - квадрат теңдеу;

    - квадрат теңсіздік;

    - екінші дәрежелі теңдеу;

    - екінші дәрежелі теңсіздік;

    - толық және толымсыз квадрат теңдеулер;

    - келтірілген квадрат теңдеу;

    - бірінші немесе басты коэффициент, екінші коэффициент немесе х-тің коэффициенті, бос мүше;

    - дискриминант;

    - екімүшенің квадратын бөліп алу;

    Диалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер:

    - теңдеудің сол жақ бөлігін екімүшенің квадраты түріне келтірейік;

    -... квадрат теңдеудің дискриминанты деп аталады;

    - берілген квадрат теңдеудің... (түбірлер саны) түбірі бар, өйткені ...

    квадрат теңдеу - квадратное уравнение - quadratic equation

    квадрат теңсіздік - квадратное неравенство - quadratic inequality

    теңдеудің түбірі - корень уравнения - root of equation

    коэффициент - коэффициент - coefficient

    Құндылықтарды

    дарыту


    Сабақтарда терминдерді дұрыс қолдана білу арқылы математикалық сауаттылықты дамыту, орындалатын жаттығуларды сөзбе-сөз айтылымдау.

    Жұппен жұмыста және өзара бағалау әрекеті арқылы жүргізілген ынтымақтастық.

    Негізгі дағдылары

    АКТ қолдану дағдылары:

    Интерактивті тақта мүмкіндіктерін қолдану, интернет ресурстар  

    Ойлау дағдылары:  Практикалық жұмыс орындай отыра ойлау қабілеттерін дамыту.

    Пәнаралық

    байланыстар

    Физика, информатика

    Бастапқы білім


    Квадрат түбір және арифметикалық квадрат түбір анықтамаларын білу, квадрат түбірлерді таба алу, иррационал өрнектердің мәнін есептеу, бүтін және иррационал өрнектерді ықшамдау дағдылары.

    Сабақ барысы

    Сабақтың жоспарланған кезеңдері

    Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет


    Ресурстар

    Сабақтың басы

    1-5 мин


    1. Ұйымдастыру кезеңі. Сабақ мақсатын қою.

    Мұғалім оқушылармен сәлімдесіп, олардың сабаққа дайындығын тексереді. Мұғалім сабақтың тақырыбы мен оқу мақсаттарын оқушылармен бірге талқылайды. Бағалау критерийлерін оқушылар өздері құрастырады, мұғалім қажет жағдайда толықтырады




    Сабақтың ортасы

    6-20 мин



























































    21-35 мин






















































    немесе

    түріндегі теңсіздіктерді квадрат теңсіздіктер деп атайды,

    мұнда  - айнымалы,  , ,  - сандар,  .


    Бір айнымалысы бар екінші дәрежелі (квадрат)

    теңсіздікті шешу алгоритмі


    1. Теңсіздікті ax2+bx+c>0 (ax2+bx+c<0) түріне келтіру

    2. y=ax2+bx+c функциясын қарастырамыз

    3. Парабола тармақтарының бағытын анықтау

    4. Параболаның ох осін қиятын нүктелерін анықтау (ax2+bx+c=0 теңдеуін шешіп; х1 және х2 табамыз

    5. y=ax2+bx+c схемалық графигін саламыз

    6. y>0 (y<0) болатындай параболаның бөлігін көрсетеміз

    7. Абсцисса осінен y>0 (y<0) болатындай х-тің мәнін көрсетеміз


    Есеп №1.


    1.5х2+9х-2<0

    2.y=5х2+9х-2 функциясын қарастырамыз

    3. Тармағы жоғары бағытталған парабола.

    4 . 5х2+9х-2=0

    х1=-2; х2=






    Квадрат теңсіздікті шешу барысында сәйкес квадрат теңдеуінің түбірлерін табу қажет. Ол үшін осы квадрат теңдеуінің дискриминантын табу қажет.

    Үш жағдай болуы мүмкін:

    1) D=0, квадрат теңдеудің тек бір түбірі бар;

    2) D>0 квадрат теңдеудің екі түбірі бар;

    3) D<0 квадрат теңдеудің түбірлері жоқ.

    Алынған түбірлерге және коэффициентінің таңбасына байланысты функциясы графигінің алты орналасуының біреуі болуы мүмкін:

    Егер квадрат үшмүшелігі үшін нөлден үлкен болатындай сандық аралықты табу қажет болса, онда бұл сандық аралық парабола ОХ осінен жоғары орналасатындай аралық болады.

    Егер квадрат үшмүшелігі үшін нөлден кіші болатындай сандық аралықты табу қажет болса, онда бұл сандық аралық парабола ОХ осінен төмен орналасатындай аралық болады.

    Егер квадрат теңсіздік қатаң емес болса, онда түбірлер сандық аралыққа енеді, ал егер – қатаң болса, онда енбейді.

    Бірінші әдіс

    Квадрат теңсіздікті осылай шешу әдісі графиктік деп аталады.

    Мысал. х²-4х+7≤0 теңсіздігін шешіңіз.


    Шешуі. Есепті графиктік тәсілмен шешейік.

    Бір оқушы тақтада х²-4х+7≤0 теңсіздігін талдап шешеді.

    1) у= х²-4х+7

    .

    Бұл функцияның графигі - төбесінің координатасы , сондықтан да тармақтары жоғары қарайты парабола.

    Shape1

    х-тің кез келген мәнінде , өйткені функцияның графигі ОХ осінің жоғары жағында орналасқан.

    2-ші тәсіл: х²-4х+7=0 D= 16-28=-12<0. Түбірі жоқ. Өйткені есептің шарты бойынша болуы тиіс.

    у = х2 – х – 6

    функциясын қарастырайық.


    Оқушыларға нұсқау айта отырып, өздіктерінен орындауға мүмкіндік беру:

    Теңсіздікті шеш.

    №2.

    х2 – х – 6 > 0

    Ж ауабы:

    №3.

    х

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Ыбанова Гүлімжан Есіркепқызы
    02 Наурыз 2021
    540
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Квадрат теңсіздік

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Квадрат теңсіздік

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Сабақты жоспарлау
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    1-2 Қысқа мерзімді жоспар


    Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:

    8.4А Квадрат теңсіздіктер

    Мектеп: №26 Жамбыл атындағы мектеп-гимназиясы

    Күні:

    Мұғалімнің аты-жөні:

    Сынып: 8

    Қатысқандар саны:

    Қатыспағандар саны:

    Сабақ тақырыбы

    Квадрат теңсіздіктерді шешу

    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

    8.2.2.8 квадрат теңсіздіктерді шешеді

    Сабақ

    мақсаттары

    Оқушы:

    • Квадрат теңсіздікті графиктік тәсілмен шешу дағдысын үйренеді және есептерді шешеді

    Бағалау

    критерийлері

    Оқушы:

    • -квадрат теңсіздік ұғымын біледі

    • -шешу тәсілдерін біледі және есептер шығаруда қолданады


    Тілдік

    мақсаттар

    Пәнге тән лексика мен терминология:

    - сан осі

    - сан осіндегі нүктенің координатасы

    - теңсіздік - inequality

    теңсіздіктердің қасиеті

    квадрат үшмүшені көбейткіштерге жіктеу

    қысқаша көбейту формулалары

    - квадрат үшмүше;

    - квадрат үшмүшенің түбірі;

    - квадрат теңдеу;

    - квадрат теңсіздік;

    - екінші дәрежелі теңдеу;

    - екінші дәрежелі теңсіздік;

    - толық және толымсыз квадрат теңдеулер;

    - келтірілген квадрат теңдеу;

    - бірінші немесе басты коэффициент, екінші коэффициент немесе х-тің коэффициенті, бос мүше;

    - дискриминант;

    - екімүшенің квадратын бөліп алу;

    Диалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер:

    - теңдеудің сол жақ бөлігін екімүшенің квадраты түріне келтірейік;

    -... квадрат теңдеудің дискриминанты деп аталады;

    - берілген квадрат теңдеудің... (түбірлер саны) түбірі бар, өйткені ...

    квадрат теңдеу - квадратное уравнение - quadratic equation

    квадрат теңсіздік - квадратное неравенство - quadratic inequality

    теңдеудің түбірі - корень уравнения - root of equation

    коэффициент - коэффициент - coefficient

    Құндылықтарды

    дарыту


    Сабақтарда терминдерді дұрыс қолдана білу арқылы математикалық сауаттылықты дамыту, орындалатын жаттығуларды сөзбе-сөз айтылымдау.

    Жұппен жұмыста және өзара бағалау әрекеті арқылы жүргізілген ынтымақтастық.

    Негізгі дағдылары

    АКТ қолдану дағдылары:

    Интерактивті тақта мүмкіндіктерін қолдану, интернет ресурстар  

    Ойлау дағдылары:  Практикалық жұмыс орындай отыра ойлау қабілеттерін дамыту.

    Пәнаралық

    байланыстар

    Физика, информатика

    Бастапқы білім


    Квадрат түбір және арифметикалық квадрат түбір анықтамаларын білу, квадрат түбірлерді таба алу, иррационал өрнектердің мәнін есептеу, бүтін және иррационал өрнектерді ықшамдау дағдылары.

    Сабақ барысы

    Сабақтың жоспарланған кезеңдері

    Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет


    Ресурстар

    Сабақтың басы

    1-5 мин


    1. Ұйымдастыру кезеңі. Сабақ мақсатын қою.

    Мұғалім оқушылармен сәлімдесіп, олардың сабаққа дайындығын тексереді. Мұғалім сабақтың тақырыбы мен оқу мақсаттарын оқушылармен бірге талқылайды. Бағалау критерийлерін оқушылар өздері құрастырады, мұғалім қажет жағдайда толықтырады




    Сабақтың ортасы

    6-20 мин



























































    21-35 мин






















































    немесе

    түріндегі теңсіздіктерді квадрат теңсіздіктер деп атайды,

    мұнда  - айнымалы,  , ,  - сандар,  .


    Бір айнымалысы бар екінші дәрежелі (квадрат)

    теңсіздікті шешу алгоритмі


    1. Теңсіздікті ax2+bx+c>0 (ax2+bx+c<0) түріне келтіру

    2. y=ax2+bx+c функциясын қарастырамыз

    3. Парабола тармақтарының бағытын анықтау

    4. Параболаның ох осін қиятын нүктелерін анықтау (ax2+bx+c=0 теңдеуін шешіп; х1 және х2 табамыз

    5. y=ax2+bx+c схемалық графигін саламыз

    6. y>0 (y<0) болатындай параболаның бөлігін көрсетеміз

    7. Абсцисса осінен y>0 (y<0) болатындай х-тің мәнін көрсетеміз


    Есеп №1.


    1.5х2+9х-2<0

    2.y=5х2+9х-2 функциясын қарастырамыз

    3. Тармағы жоғары бағытталған парабола.

    4 . 5х2+9х-2=0

    х1=-2; х2=






    Квадрат теңсіздікті шешу барысында сәйкес квадрат теңдеуінің түбірлерін табу қажет. Ол үшін осы квадрат теңдеуінің дискриминантын табу қажет.

    Үш жағдай болуы мүмкін:

    1) D=0, квадрат теңдеудің тек бір түбірі бар;

    2) D>0 квадрат теңдеудің екі түбірі бар;

    3) D<0 квадрат теңдеудің түбірлері жоқ.

    Алынған түбірлерге және коэффициентінің таңбасына байланысты функциясы графигінің алты орналасуының біреуі болуы мүмкін:

    Егер квадрат үшмүшелігі үшін нөлден үлкен болатындай сандық аралықты табу қажет болса, онда бұл сандық аралық парабола ОХ осінен жоғары орналасатындай аралық болады.

    Егер квадрат үшмүшелігі үшін нөлден кіші болатындай сандық аралықты табу қажет болса, онда бұл сандық аралық парабола ОХ осінен төмен орналасатындай аралық болады.

    Егер квадрат теңсіздік қатаң емес болса, онда түбірлер сандық аралыққа енеді, ал егер – қатаң болса, онда енбейді.

    Бірінші әдіс

    Квадрат теңсіздікті осылай шешу әдісі графиктік деп аталады.

    Мысал. х²-4х+7≤0 теңсіздігін шешіңіз.


    Шешуі. Есепті графиктік тәсілмен шешейік.

    Бір оқушы тақтада х²-4х+7≤0 теңсіздігін талдап шешеді.

    1) у= х²-4х+7

    .

    Бұл функцияның графигі - төбесінің координатасы , сондықтан да тармақтары жоғары қарайты парабола.

    Shape1

    х-тің кез келген мәнінде , өйткені функцияның графигі ОХ осінің жоғары жағында орналасқан.

    2-ші тәсіл: х²-4х+7=0 D= 16-28=-12<0. Түбірі жоқ. Өйткені есептің шарты бойынша болуы тиіс.

    у = х2 – х – 6

    функциясын қарастырайық.


    Оқушыларға нұсқау айта отырып, өздіктерінен орындауға мүмкіндік беру:

    Теңсіздікті шеш.

    №2.

    х2 – х – 6 > 0

    Ж ауабы:

    №3.

    х

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Алгебра Сабақ жоспары 8 сынып
    02.03.2021
    540
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Ыбанова Гүлімжан Есіркепқызы
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации