Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Мектеп миссиясы: Зияткерлік әлеуетке ие көшбасшыларды өмір бойы білім алуға дайындау және шабыттандыру

    Қысқа мерзімді жоспар



    Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:

    8.4А бөлім: Квадрат теңсіздіктер

    Мектеп: « Свободный орта мектебі «


    Күні: 10.04.21

    Мұғалімнің аты-жөні: Зейнолда К

    Сынып: 8 а

    Қатысқандар саны:

    Қатыспағандар саны:


    Сабақ тақырыбы

    Квадрат теңсіздіктер көмегімен қолданбалы есептер шығару


    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары

    8.2.2.8 квадрат теңсіздікті шешеді


    Сабақ мақсаттары

    Оқушылар: Қолданбалы есептерге формулаларды

    пайдаланып квадрат теңсіздік құрып, оны шешеді

    Бағалау критерийлері

    Оқушы

    • Қолданбалы есептерге формулаларды пайдаланып квадрат теңсіздік құрады

    • Квадрат теңсіздіктерді шешеді

    • Есептің шешімін анықтайды

    Тілдік мақсаттар

    Пәндік лексика мен терминология

    квадрат теңсіздік; рационал теңсіздік; бөлшек-рационал теңсіздік; теңсіздікті шешу; функцияның нөлдері, таңба тұрақтылық аралықтары; теңсіздіктер шешімдерінің қиылысуы және бірігуі; интервалдар әдісі.

    Диалогқа/жазылымға қажетті тіркестер

    ... үшін функция мәндері теріс емес; ... үшін функция мәндері оң; теңсіздіктер жүйесінің шешімі ... болады; ... әрбір санды интервалда функцияның таңбасын анықтаймыз; параболаны сұлба түрінде бейнелеп ... аламыз; таңбалардың алмасу қасиетін қолданып ... анықтаймыз.

    Құндылықтарды дарыту

    Бір-бірін тыңдау, кезекпен сөйлеу, өз ойын нақты жеткізу, дәлелдер мен мысалдар келтіру, өздігінен үйренуге талпыну, академиялық шыншылдық, топтық жұмыстарда ашық болу.

    Пәнаралық байланыстар

    Сызу

    АКТ қолдану дағдылары

    Интербелсенді тақтаны қолданып, сыныпты квадрат теңсіздіктердің өмірде қолдануымен таныстыру.

    Бастапқы білім


    Теңдеулер жүйесі және оның шешімі ұғымын білу; квадрат теңдеулерді шешу, квадраттық функциялардың графигін салу дағдылары, соның ішінде бағдарламалық қамтамасыздандыруды қолдану; есептерді шешу дағдылары.

    Сабақ барысы

    Сабақтың жоспарланған кезеңдері

    Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет


    Сабақтың жоспарланған кезеңдері

    Сабақтың басы

    4 мин









    6 мин




    1. Ұйымдастыру кезеңі. Сабақ мақсатын қою.

    Мұғалім оқушылармен сәлімдесіп, олардың сабаққа дайындығын тексереді.

    Квадрат теңсіздікте өмірде қолдану көрсетеледі.

    Сабақ тақырыбын ашу мақсатында оқушыларға жетелеуші сұрақтар қойылады.

    Соған байланысты сабақтың тақырыбы мен оқу мақсаттарын айтады. Оқушылармен бірге сабақ мақсаттары құрастырылып айтылады.


    Саралаудың жеделдету қағидасы арқылы тест жұмысы беріледі.

    -Тест жұмысын орындаған кезде академиялық шыншылдық қағидаты сақталуы ескеріледі.

    Тест жауабын бағалау бүгінгі өтетін кіріктірілген пәнмен байланыстырып физика 1 немесе физика 2 немесе физика 3 деген жауаптар алынса дұрыс деп бағаланады, дұрыс жауап болмаса кері байланыс беріледі. Тест жауабына сәйкес оқушылар жауаптарынан бүгінгі сабақтың қай пәнмен біріктірілетіні айтылып үш топқа бөлінеді.


    Презентация

    Слайд





    Сабақтың ортасы

    5 мин





    15 мин


























    2 мин





















































    5 мин


    Мұғалім оқылған тақырыптың қолданысын көрсету мақсатында физикамен байланысты есепті оқушыларға теңсіздіктер құру арқылы шығарылатын қолданбалы есепті шығаруды топтарда ұсынады. Топтық жұмыс тапсырмалары тәжірибе арқылы көрсетіледі, қағазға шығарылып беріледі, алдарына тапсырманы бағалау дескрипторы беріледі.

    1 топ: Оқушы шелектегі суды вертикаль жазықты бойымен айналдырған мезетте шелектегі су төгілмейді. Себебі шелек түбіне түсірілген судың салмағы траекторияның әр түрлі бөлігене қатысты өзгереді. Салмақ төменгі нүктеде максимал мәнге, ал жоғарғы нүктеде минимал мәнге ие болады( ). Шелектің айналу радиусы 40 см. Су төгіліп кетпес үшін қандай минимал жылдамдықпен айналдыру керек?

    2 топ: Бастапқы уақыттың моментінде 20 м/с жылдамдықпен қозғалып келе жатқан автомобиль үдеумен тежеле бастайды. Тежеліп бастағаннан соң t уақытта тоқтайды, сәйкесінше тежелу кезіндегі жолын (м) теңдеуі бойынша өзгереді. Егер тежелу барысында 30 м артық жол жүрсе, қанша уақытта автомобиль тоқтаған?

    3 топ: Бастапқы жылдамдығы ұшып шыққан снаряд қанша уақыттан кейін биіктікте болатындығын анықтаңыз? ( -қозғалыс теңдеуі; g=9,8 Н/кг)

    Тапсырманың дескрипторы: Оқушы

    - Қозғалыс траекториясын сызады;

    - Берілген формула бойынша теңсіздікті дұрыс құрады;

    - Квадраттық теңсіздікті дұрыс шешеді;

    - Есептің мәнмәтінін ескеріп, теңсіздік жауабын дұрыс жазады.

    Топтық жұмыста бір-бірін тыңдау, кезекпен сөйлеу, өз ойын нақты жеткізу, өздігінен үйренуге талпыну, академиялық шыншылдық, топтық жұмыстарда ашық болу қағидаттарының сақталуы ескеріледі.

    Сергіту сәті: " Ғалымды танимызба" ойыны

    Бұл ойынның мақсаты математик және физик ғалымына қатысты мағлұмат беріледі сол мағлұматтар арқылы кім туралы айтылғанын анықтайды. Ол ғалымның бүгінгі сабақпен байланысы математикада теңсіздіктерді шешуге үлес қосқан адамдар екені айтылады.

    1. 1.Ол ағылшын физигі, математигі, астрономы, табиғи философы, алхимигі және теологы, Корольдік қоғамның мүшесі

    2.Оның заңды қалай ашқаны туралы бір қызық оқиға бар: бақшада отырған кезінде ол алма ағашынан алмалардың Жерге құлауын бақылай отырып, осы заңды ашқан екен деген болжам бар

    3. формуласын ашқан. Сіздер 7 сыныпта өткен қысқаша көбейту формуласы дербес түрі болып табылады

    Ньютон 1643 жылы 4 каңтарда Англияның Линкольншир графтығындағы Вулсторпта дүниеге келді 1727 ж. наурыздың 31 84 жаста қайтыс болды

    2. 1. Ұлы неміс математигі, астрономы және физигі, 

    2.18 ғасырдың соңында Германиада бір сабақта мұғалім оқушыларына "1 - ден 100 ге дейінгі натурал сандардың қосындысын табуды" тапсырыпты. Оқушылардың біреуі: ізделген қосынды 5050-ге тең деп жауап беріпті. бұл оқушы кейіннен аты әлемге әйгілі болған математик

    3.Аспан денелерінің қозғалыс теориясы" – деген атақты еңбегі бар.

    Карл Фридрих Гаусс (нем. Johann Carl Friedrich Gauß; 30 сәуір 1777, Брауншвейг — 23 ақпан 1855, Гёттинген)

    3.1.Ол Ежелгі Грекияның ұлы ғалымы математик, физик және астроном

    2.-«Маған ұзын тұтқа мен тіреу нүктесін беріңдерші, сонда мен Жерді орнынан жылжытамын»,-деген

    3.-пи – шеңбер ұзындығының оның диаметріне қатынасын сипаттайтын математикалық тұрақты шаманы есептеп, барлық дөңгелектерге ортақ екенін дәлелдеді

    Архимед б.з.б. 287- 212 жж жылы грек елінің Сиракуз қаласында дүниеге келіп, өмірінің соңына дейін сол жақта тұрады

    Оқушыларды ғалымдар туралы қызықты мағлұматтармен таныстырағаннан кейін фотоларын көрсетіп оларға жасырылған деңгейлік тапсырмаларды шешуге келесі бөлімге өтеміз.

    Жеке жұмыс.

    Жеке жұмыс тапсырмасында деңгейлік үш тапсырма алынған. Оқушы қай тапсырманы орындаймын десе де өзі біледі, бірақ кез келген екі тапсырманы орындайды. Тапсырмалар бағалау дискрипторы арқылы жеке бағаланады.

    А деңгей тапсырмасы

    1. теңсіздігін шешіп, теңсіздікті қанағаттандыратын ең үлкен бүтін мен ең кіші бүтін сандардың көбейтіндісін анықтаса, Иссак Ньютонның неше жасында қайтқаны туралы мағлұмат біледі. жауабы: (5;15) 6*14=84

    В деңгей тапсырмасы

    1.

    Теңсіздіктер жүйесін шешіп, жүйені қанағаттандыратын ең кіші бүтін шешім арқылы Карл Фридрих Гаусстың  дүниеге келген айы мен ең үлкен бүтін шешімі арқылы дүниге келген күнін білуге болады

    С деңгей тапсырмасы

    1. функциясының анықталу облысын қанағаттандыратын аралықтың ең үлкен бүтін мәнін тапсаңдар Архимедтің б з д қай жылы дүниеге келгенін біледі.

    Жеке жұмыс тапсырманы бағалау дескрипторы арқылы бағаланады.




























    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Зейнолда Көшкенбек
    17 Мамыр 2021
    1534
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Квадрат теңсіздіктер көмегімен қолданбалы есептер шығару ашық сабақ

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Квадрат теңсіздіктер көмегімен қолданбалы есептер шығару ашық сабақ

    Материал туралы қысқаша түсінік
    • Қолданбалы есептерге формулаларды пайдаланып квадрат теңсіздік құрады • Квадрат теңсіздіктерді шешеді • Есептің шешімін анықтайды
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Мектеп миссиясы: Зияткерлік әлеуетке ие көшбасшыларды өмір бойы білім алуға дайындау және шабыттандыру

    Қысқа мерзімді жоспар



    Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:

    8.4А бөлім: Квадрат теңсіздіктер

    Мектеп: « Свободный орта мектебі «


    Күні: 10.04.21

    Мұғалімнің аты-жөні: Зейнолда К

    Сынып: 8 а

    Қатысқандар саны:

    Қатыспағандар саны:


    Сабақ тақырыбы

    Квадрат теңсіздіктер көмегімен қолданбалы есептер шығару


    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары

    8.2.2.8 квадрат теңсіздікті шешеді


    Сабақ мақсаттары

    Оқушылар: Қолданбалы есептерге формулаларды

    пайдаланып квадрат теңсіздік құрып, оны шешеді

    Бағалау критерийлері

    Оқушы

    • Қолданбалы есептерге формулаларды пайдаланып квадрат теңсіздік құрады

    • Квадрат теңсіздіктерді шешеді

    • Есептің шешімін анықтайды

    Тілдік мақсаттар

    Пәндік лексика мен терминология

    квадрат теңсіздік; рационал теңсіздік; бөлшек-рационал теңсіздік; теңсіздікті шешу; функцияның нөлдері, таңба тұрақтылық аралықтары; теңсіздіктер шешімдерінің қиылысуы және бірігуі; интервалдар әдісі.

    Диалогқа/жазылымға қажетті тіркестер

    ... үшін функция мәндері теріс емес; ... үшін функция мәндері оң; теңсіздіктер жүйесінің шешімі ... болады; ... әрбір санды интервалда функцияның таңбасын анықтаймыз; параболаны сұлба түрінде бейнелеп ... аламыз; таңбалардың алмасу қасиетін қолданып ... анықтаймыз.

    Құндылықтарды дарыту

    Бір-бірін тыңдау, кезекпен сөйлеу, өз ойын нақты жеткізу, дәлелдер мен мысалдар келтіру, өздігінен үйренуге талпыну, академиялық шыншылдық, топтық жұмыстарда ашық болу.

    Пәнаралық байланыстар

    Сызу

    АКТ қолдану дағдылары

    Интербелсенді тақтаны қолданып, сыныпты квадрат теңсіздіктердің өмірде қолдануымен таныстыру.

    Бастапқы білім


    Теңдеулер жүйесі және оның шешімі ұғымын білу; квадрат теңдеулерді шешу, квадраттық функциялардың графигін салу дағдылары, соның ішінде бағдарламалық қамтамасыздандыруды қолдану; есептерді шешу дағдылары.

    Сабақ барысы

    Сабақтың жоспарланған кезеңдері

    Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет


    Сабақтың жоспарланған кезеңдері

    Сабақтың басы

    4 мин









    6 мин




    1. Ұйымдастыру кезеңі. Сабақ мақсатын қою.

    Мұғалім оқушылармен сәлімдесіп, олардың сабаққа дайындығын тексереді.

    Квадрат теңсіздікте өмірде қолдану көрсетеледі.

    Сабақ тақырыбын ашу мақсатында оқушыларға жетелеуші сұрақтар қойылады.

    Соған байланысты сабақтың тақырыбы мен оқу мақсаттарын айтады. Оқушылармен бірге сабақ мақсаттары құрастырылып айтылады.


    Саралаудың жеделдету қағидасы арқылы тест жұмысы беріледі.

    -Тест жұмысын орындаған кезде академиялық шыншылдық қағидаты сақталуы ескеріледі.

    Тест жауабын бағалау бүгінгі өтетін кіріктірілген пәнмен байланыстырып физика 1 немесе физика 2 немесе физика 3 деген жауаптар алынса дұрыс деп бағаланады, дұрыс жауап болмаса кері байланыс беріледі. Тест жауабына сәйкес оқушылар жауаптарынан бүгінгі сабақтың қай пәнмен біріктірілетіні айтылып үш топқа бөлінеді.


    Презентация

    Слайд





    Сабақтың ортасы

    5 мин





    15 мин


























    2 мин





















































    5 мин


    Мұғалім оқылған тақырыптың қолданысын көрсету мақсатында физикамен байланысты есепті оқушыларға теңсіздіктер құру арқылы шығарылатын қолданбалы есепті шығаруды топтарда ұсынады. Топтық жұмыс тапсырмалары тәжірибе арқылы көрсетіледі, қағазға шығарылып беріледі, алдарына тапсырманы бағалау дескрипторы беріледі.

    1 топ: Оқушы шелектегі суды вертикаль жазықты бойымен айналдырған мезетте шелектегі су төгілмейді. Себебі шелек түбіне түсірілген судың салмағы траекторияның әр түрлі бөлігене қатысты өзгереді. Салмақ төменгі нүктеде максимал мәнге, ал жоғарғы нүктеде минимал мәнге ие болады( ). Шелектің айналу радиусы 40 см. Су төгіліп кетпес үшін қандай минимал жылдамдықпен айналдыру керек?

    2 топ: Бастапқы уақыттың моментінде 20 м/с жылдамдықпен қозғалып келе жатқан автомобиль үдеумен тежеле бастайды. Тежеліп бастағаннан соң t уақытта тоқтайды, сәйкесінше тежелу кезіндегі жолын (м) теңдеуі бойынша өзгереді. Егер тежелу барысында 30 м артық жол жүрсе, қанша уақытта автомобиль тоқтаған?

    3 топ: Бастапқы жылдамдығы ұшып шыққан снаряд қанша уақыттан кейін биіктікте болатындығын анықтаңыз? ( -қозғалыс теңдеуі; g=9,8 Н/кг)

    Тапсырманың дескрипторы: Оқушы

    - Қозғалыс траекториясын сызады;

    - Берілген формула бойынша теңсіздікті дұрыс құрады;

    - Квадраттық теңсіздікті дұрыс шешеді;

    - Есептің мәнмәтінін ескеріп, теңсіздік жауабын дұрыс жазады.

    Топтық жұмыста бір-бірін тыңдау, кезекпен сөйлеу, өз ойын нақты жеткізу, өздігінен үйренуге талпыну, академиялық шыншылдық, топтық жұмыстарда ашық болу қағидаттарының сақталуы ескеріледі.

    Сергіту сәті: " Ғалымды танимызба" ойыны

    Бұл ойынның мақсаты математик және физик ғалымына қатысты мағлұмат беріледі сол мағлұматтар арқылы кім туралы айтылғанын анықтайды. Ол ғалымның бүгінгі сабақпен байланысы математикада теңсіздіктерді шешуге үлес қосқан адамдар екені айтылады.

    1. 1.Ол ағылшын физигі, математигі, астрономы, табиғи философы, алхимигі және теологы, Корольдік қоғамның мүшесі

    2.Оның заңды қалай ашқаны туралы бір қызық оқиға бар: бақшада отырған кезінде ол алма ағашынан алмалардың Жерге құлауын бақылай отырып, осы заңды ашқан екен деген болжам бар

    3. формуласын ашқан. Сіздер 7 сыныпта өткен қысқаша көбейту формуласы дербес түрі болып табылады

    Ньютон 1643 жылы 4 каңтарда Англияның Линкольншир графтығындағы Вулсторпта дүниеге келді 1727 ж. наурыздың 31 84 жаста қайтыс болды

    2. 1. Ұлы неміс математигі, астрономы және физигі, 

    2.18 ғасырдың соңында Германиада бір сабақта мұғалім оқушыларына "1 - ден 100 ге дейінгі натурал сандардың қосындысын табуды" тапсырыпты. Оқушылардың біреуі: ізделген қосынды 5050-ге тең деп жауап беріпті. бұл оқушы кейіннен аты әлемге әйгілі болған математик

    3.Аспан денелерінің қозғалыс теориясы" – деген атақты еңбегі бар.

    Карл Фридрих Гаусс (нем. Johann Carl Friedrich Gauß; 30 сәуір 1777, Брауншвейг — 23 ақпан 1855, Гёттинген)

    3.1.Ол Ежелгі Грекияның ұлы ғалымы математик, физик және астроном

    2.-«Маған ұзын тұтқа мен тіреу нүктесін беріңдерші, сонда мен Жерді орнынан жылжытамын»,-деген

    3.-пи – шеңбер ұзындығының оның диаметріне қатынасын сипаттайтын математикалық тұрақты шаманы есептеп, барлық дөңгелектерге ортақ екенін дәлелдеді

    Архимед б.з.б. 287- 212 жж жылы грек елінің Сиракуз қаласында дүниеге келіп, өмірінің соңына дейін сол жақта тұрады

    Оқушыларды ғалымдар туралы қызықты мағлұматтармен таныстырағаннан кейін фотоларын көрсетіп оларға жасырылған деңгейлік тапсырмаларды шешуге келесі бөлімге өтеміз.

    Жеке жұмыс.

    Жеке жұмыс тапсырмасында деңгейлік үш тапсырма алынған. Оқушы қай тапсырманы орындаймын десе де өзі біледі, бірақ кез келген екі тапсырманы орындайды. Тапсырмалар бағалау дискрипторы арқылы жеке бағаланады.

    А деңгей тапсырмасы

    1. теңсіздігін шешіп, теңсіздікті қанағаттандыратын ең үлкен бүтін мен ең кіші бүтін сандардың көбейтіндісін анықтаса, Иссак Ньютонның неше жасында қайтқаны туралы мағлұмат біледі. жауабы: (5;15) 6*14=84

    В деңгей тапсырмасы

    1.

    Теңсіздіктер жүйесін шешіп, жүйені қанағаттандыратын ең кіші бүтін шешім арқылы Карл Фридрих Гаусстың  дүниеге келген айы мен ең үлкен бүтін шешімі арқылы дүниге келген күнін білуге болады

    С деңгей тапсырмасы

    1. функциясының анықталу облысын қанағаттандыратын аралықтың ең үлкен бүтін мәнін тапсаңдар Архимедтің б з д қай жылы дүниеге келгенін біледі.

    Жеке жұмыс тапсырманы бағалау дескрипторы арқылы бағаланады.




























    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    doc
    Алгебра Ашық сабақ 8 сынып
    17.05.2021
    1534
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Зейнолда Көшкенбек
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации