Материалдар / Квадрат түбір
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Квадрат түбір

Материал туралы қысқаша түсінік
8-сыныпта алгебра пәнінен "Квадрат түбір" тақырыбына берілген сабақ жоспары
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
17 Желтоқсан 2017
505
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Математика САБАҚ:

Квадрат түбір

Мектеп: «Рыков атындағы орта мектебі»КММ

Күні:

Мұғалімнің есімі:ИсакановА.Б


СЫНЫП: 8

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар:

Сабақ негізделген оқу

мақсаты (мақсаттары)

Тақырып бойынша мысалдар арқылы меңгереді және білімдерін бекітеді, оны есептер шығаруда пайдаланады

Сабақ мақсаттары

Барлық оқушылар:

  • Тақырып бойынша ойларын айқын тұжырымдайды;Диалогтік оқытудағы жуан және жіңішке сұрақтарды қойып үйренеді.

Оқушылардың басым бөлігі:

  • Топта жұмыс істеу арқылы ізденеді, біледі, түсінеді, сыни ойлауы қалыптасады

Кейбір оқушылар:

Тақырып қасиеттері мен ережесін жатқа біледі, оны қолданып есептер шығара алады


Бағалау критерийі

Жеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады.

Ресурстар

Оқулық, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар  және  әртүрлі  заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер.

Әдіс-тәсілдер

Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия.

Жоспарланған

уақыт

Жоспарланған жаттығулар


Ресурстар

Басталуы

«Мозайка» әдісі бойынша сурет арқылы сыныпты топқа бөлу топқа бөліп психологиялық ахуал қалыптастыру.

«Миға шабуыл» ауызша есептеу, сұрақтар экранда беріленді.

Үйге берілген тапсырма сұрақ-жауап арқылы диалогқа түсіру. Слайдта берілген сұрақтарға жауап беру, топпен тапсырманы орындау



Ортасы

Білу және түсіну минут


Үй тапсырмасы оқып көрсетеді ол үшін «Автор орындығ» әдісін пайдалану әр топтан оқушы шығып орындыққа отырады, өз ойын тақырып бойынша айтып түсіндіреді

Ребусты шешу арқылы пікірлер ағашын толтыру (стикермен)


Топтық жұмыс: әр топ өзіне берілген топтың атына сай тақырыбын постер жасап, қорғайды.


Қолдану 6 минут

Жалпыға арналған тапсырма:

Әр топтан 2 оқушы ортаға шығып сұрақтарға жауап береді

А1. Сандарды өсу ретімен орналастыр ; 0,2(2);

А. ; 0,2(2); Б. ; 0,2(2); В. 0,2(2); ; Г. ;0,2(2); ;

А2. 0,8 санымына санныңарифметикалық квадрат түбірі болады:

А. 1,6 Б. 0,64 В. 0,064 Г. 6,4

А3.Есепте


А. 17 Б. 25 В. 23 Г. 27

А4.Өрнекті ықшамда

А. 7 Б. 24 В. 70 Г. 35

Оқулықпен жұмыс

Топтық жұмыс.

Дарынды оқушыға жеке тапсырма беріледі


Мадақтау қол шапалақтау





«Бас бармақ» әдісі арқылы бағалау
























Оқушылар кестемен жұмыс жасайды



Аяқталуы



Сабақтың соңы


Рефлексия

Алма ағашы

Бағалау, топты бағалау Бағалау парақшасы мен бағалау шкаласын тарату




Үйге тапсырма:






Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!