Бөлім:
|
Квадрат түбір және иррационал өрнек
|
Педагогтің
аты-жөні:
|
Капыраш
Мейрамгул
|
Күні:
|
17.09.2024ж
|
Сынып: 8
«Б»
|
Қатысқандар саны:
Қатыспағандар саны:
|
Сабақтың
тақырыбы:
|
Квадрат түбір
|
Оқу бағдарламасына сәйкес
оқыту мақсаттары:
|
8.1.2.1 арифметикалық квадрат
түбірдің қасиеттерін
қолдану
|
Сабақтың
мақсаты:
|
квадрат түбірдің
қасиеттерін түбір таңбасы бар өрнектерді түрлендіруде , бөлшектің
бөлімін иррационалдықтан арылтуда қолдана білуге машық
қалыптастыру
|
Сабақ
барысы:
|
Уақыты/
кезеңдері
|
Педагогтің
әрекеті
|
Оқушының
әрекеті
|
Бағалау
|
Ресурстар
|
Ұйымдас-
тыру
кезеңі
5мин
|
Сәлемдесу;
Сыныптағы
оқушылардың көңіл күйлерін сұрап, жағымды ахуал
туындату;
Оқушыларды
түгелдеу;
Сабақтың мақсатымен
таныстыру
|
Мұғаліммен
сәлемдесу;
Сыныпта жағымды
ахуал туындату, бір-біріне жақсы тілектерін
білдіру;
Сабақтың мақсатын мұғаліммен
бірге ашу, сұрақтар туындаса мұғалімнің көмегіне
жүгіну
|
Ауызша бағалауды
қоданамын
«Өте
жақсы»
«Жарайсың»
|
Тақта;
Оқулық;
|
Сабақтың
басы
10
минут
|
Бүгінгі тақырыпты қысқаша
слайдпен түсіндіреді, мысалдар
келтіреді
Оқушылар берілген
тапсырмаларды орындайды; көмек керек болса мұғалім көмегіне
жүгінеді
Тақырыпты
пысықтау
Квадрат түбірдің
қасиеттері:
-
-
, мұндағы
.
-
, мұндағы .
-
,
Квадрат түбір қасиеттерін білу квадрат теңдеулер тақырыбын
меңгеру үшін,түбір таңбасы бар өрнектерді түрлендіру
барысында түріндегі өрнектерді, яғни бөлшек бөліміндегі
иррационалдықтан (түбірден) құтылу амалдарына
аса
қажет.Жалпы бұл тақырып алгебра, алгебра және анализ
бастамалары, геометрия курстарында жиі қолданылатын
болады.Сондықтан сіздердің бұл тақырып бойынша алған
білім-біліктеріңіз жеткілікті деңгейде болу керек.Бұл сабақта
көпмүшені бірмүшеге ,көпмүшені көпмүшеге көбейту тәсілдерін және
бөлшектің бөліміндегі иррационалдықтан арылу тапсырмаларын
орындаған кезде бөлшектің алымын да,бөлімін де бірдей санға
көбейткеннен бөлшектің мағынасы өзгермейтіндігін және қысқаша
көбейту формулаларын: 1)
2)
қолданамыз.
Мысал1.Өрнекті
ықшамдау:
.
Мысал2.Бөлшектің бөлімін
иррационалдықтан арылту:
-
.
-
.
-
= .
|
Мактау мадақтау
арқылы бағалау:
Жарайсың!
Өте
жақсы!
Жақсы!
Керемет!
|
Тақта;
Слайд;
Оқулық
8-сынып, Алгебра,
авторы Әбілқасымова А.Е; Кучер Т.П...-Алматы,Мектеп
2017
|
Сабақтың
ортасы
25минут
|
Оқулықтан есептер
шығару
№3.21
Теңдіктерді тура
теңдікке айналдыратын х айнымалысының мәндері бар
ма?
-
=7
-
-
=0
-
-1,2=0
|
№3.24
х айнымалысының
қандай мәндерінде өрнектің мағынасы
болады?
-
-
-
-
|
Бағалау
парақтарына «Көршіңді
тексер» әдісімен
бірін-бірі
+ немесе
–
қойып
бағалайды
|
Тақта;
Слайд;
Оқулық
8-сынып, Алгебра, авторы
Әбілқасымова А.Е;
|
|
№3.28 Төмендегі өрнектің мәнін
табыңдар
2
2
2-
|
№3.31
Өң көрсеткішті түбір
таңбасының ішіне енгізіңдер
-
4·
-
-3·
-
-0,1·
-
2а·
|
ҚБ:
«Плюс,
минус, қызықты» әдісі арқылы оқушылар бірін бірі
бағалайды
|
Тақта;
Слайд;
Оқулық
8-сынып, Алгебра, авторы
Әбілқасымова А.Е;
|
|
Бекіту
тапсырмалары:
барлық бала
үшін
№1.Түбірдің мәнін табыңдар:
келедi.
3.
4.
2) Кестедегі бос орынды
толтырыңдар:
а
|
100
|
625
|
|
0,49
|
8100
|
|
|
|
|
13
|
|
|
|
|
жұптар бірін бірі
«светофор»
әдісімен бағалайды
«Жасыл» өте жақсы
«Сары» жақсы, 1 қатесі бар
«қызыл» қате көп н\е
шығармаған
|
Тақта;
Слайд;
Оқулық
8-сынып, Алгебра,
авторы Әбілқасымова А.Е; Кучер
Т.П...-Алматы,Мектеп 2017
|
Жеке
тапсырма
|
2-Тaпсырмa:
№1. Өрнектің мәнін
табыңдар:
;
2)
№2. Бөлшектің бөлімін
иррационалдықтан арылтыңдар:
-
;
2) ;
3) .
|
ҚБ: Жұпта өзара
бағалау «+», « -
», қызықты
|
8-сынып, Алгебра, авторы Әбілқасымова А.Е; Кучер
Т.П...-Алматы,Мектеп 2017
|
Жұппен
жұмыс
|
1.
2.
3.
4. /
5.
6. *
|
1)0,2
2)
3)20+х2=56
4)у2-3=1,84
5)-0,4: :11
6)0,5
|
Бағалау
Оқушылар жеке орындап
болған соң дайын жауаптар мен дескрипторлар бойынша
бағалайды.
|
8-сынып, Алгебра, авторы Әбілқасымова А.Е; Кучер
Т.П...-Алматы,Мектеп 2017
|
топтық
жұмыс
|
-
.
-
.
-
.
-
.
|
Бағалау
Оқушылар топпен орындап
болған соң дайын жауаптар мен дескрипторлар бойынша топтар
бірін-бірі бағалайды
|
Слайд
Тақта
Бор
Кітап
Дәптер
|
|
|
ҚБ: Жұпта өзара
бағалау «+», « -
», қызықты
|
Слайд
Тақта
Бор
Кітап
Дәптер
|
Сабақтың
соңы
5
минут
|
Қорытындылау.
Рефлексия.
Тіркесті
толықтырыңыз:
«Бүгін мен сабақта ...
білдім»
«Бүгін мен сабақта ...
үйрендім»
«Бүгін мен сабақта ...
таныстым»
«Бүгін мен сабақта ...
қайталадым»
«Бүгін мен сабақта ...
бекіттім»
Үй тапсырмасын
беремін
|
Сабақты
қорытындылау:
Өтілген мақсат
бойынша сұрақтар қою арқылы сабақты
қорытындылаймын.
1.Сабақтың мақсаты
қандай болды?
2.Сабақтың мақсатына
жету үшін нені білу керек?
3.Нені
түсінбедіңдер?
Сабақ соңында
оқушылардан рефлексия
алу:
- тақырып бойынша не
білемін?
- тағы не білгім
келеді?
- не істей
аламын?
Үйге
тапсырма:№
|
Ынталандыру сөздерін
қолдану «жақсы», «жарайсың», «өте
жақсы»
1-10 баллдық жүйеде
бағаланады.
|
Бағалау
парақтары;
оқулық;
|