Педагогтің
аты-жөні
|
|
Пән/Сынып:
|
Қатысқандар саны:
Қатыспағандар саны:
|
Күні:
|
|
Тарау немесе бөлім
атауы:
|
8.1А Квадрат түбір және
иррационал өрнек
|
Сабақтың
тақырыбы:
|
Құрамында квадрат түбірлері
бар өрнектерді түрлендіру.
|
Оқу бағдарламасына сәйкес
оқыту мақсаты
|
8.1.2.5
құрамында түбір таңбасы
бар өрнектерді түрлендіруді орындау;
|
Сабақтың
мақсаты:
|
Құрамында түбір таңбасы бар
өрнектерді түрлендіруді орындайды;
|
Сабақ
барысы:
|
Уақыты
|
Кезең
дері
|
Педагогтің
әрекеті
|
Оқушының
әрекеті
|
Бағалау
|
Ресурстар
|
5
минут
|
Ұйым
дастыру
|
Сәлеметсіздерме!
Бүгін,
Құрамында
квадрат түбірлері бар өрнектерді түрлендіру
тақырыптарын
қарастырамыз
Бүгінгі сабақта
меңгеретініңіз:
-
құрамында түбір таңбасы
бар өрнектерді түрлендіруді орындау.
-
«Миға шабуыл»
әдісі бойынша сұрақ- жауап
сәті
|
Амандасу.Сыныпты түгендеу.
Сабаққа дайындау, оқу құралдарын алу.
Үй тапсырмасын
айту.
Сұрақтарға жауап
береді.
|
ынталандыру мақсатында
мақтау сөздерімен ауызша бағалау.
«Жарайсың»
|
Оқулық
|
10
мин
|
Негізгі
бөлім
|
Тапсырма.
Сұрақ
|
Жауап
|
|
|
«Түбір» ұғымын енгізудің
қажеті не?
|
Кейбір сандардың дәрежелерінің
негізін табу үшін аса қажет
|
|
|
«квадрат түбір» мен
«арифметикалық квадрат түбір» ұғымдарының айырмашылығы бар
ма?
|
Айырмашылығы
жоқ
|
|
|
а нақты санының кемімен
алынған ондық жуықтауы бір мезеттен бастап бірдей болсын. Онда а
саны рациоал сан ба, иррационал сан
ба?
|
Периодты ондық бөлшек болады, сондықтан рационал
сан
|
|
|
Егер а санының кемімен алынған
барлық ондық жуықтаулары әр түрлі болса, онда а – иррационал сан
деп тұжырымдауға бола ма? Жауабын мысалмен
түсіндір
|
Иә.
Мысалы:
0,124561357
≈0,12
0,124561357
≈0,125
0,124561357
≈0,1246
0,124561357 ≈0,12456
т.с.с
|
|
|
1. Өрнекті
ықшамдаңыз:
|
Берілген тапсырмаларды
орындайды.
Әр кестедегі үш саның ең
үлкенін анықтап, оған сәйкес әріпті ретімен орналастырсаңыз,
ұлы композитор-күйші, қазақтың аспапты музыка
өнерінің классигі Құрманғазы Сағырбайұлының күйлерінің бірінің атын
оқи аласыз.
|
Оқушылар
дың белсенділігіне
байланысты бағаланады.
Дескриптор:
-
арифметикалық квадрат түбірдің
қасиетін қолданады;
-
квадрат түбірлердің мәнін
бағалайды;
-
өрнектердің мәнін
салыстырады;
-
сандардың ең үлкеніне сәйкес
әріпті анықтайды.
Дескриптор:
|
Интернет
ресурстары
|
25
минут
|
Бекіту
тапсырмасы
|
1. Ұжымдық
жұмыс.
№1.Өрнекті
ықшамдаңыз:
Шешуі:
Жауабы:
№2.
-
20 • + = 20 • 2,5 + •13=
= 50 + =
-
15 - = 15•0,4 - • 29 = 6 – 2,5=3,5
-
-
0,8 0,25-0,96= - 0,71
№3.
Салыстырыңыз: және
3
Шешуі:
Жауабы: 3
Сергіту
сәті. Логикалық
тапсырмалар.
Оқулықтан №4.22.
|
Оқушылар берілген
тапсырмаларды орындайды
№3.
-
+ 5 = 0,7 +
5=5,7
-
10
- =10-10 =
0
-
- 11 = 8-11=
-3
-
= 5
• 0,2= 1
-
• = • 2,5=2
-
09
• =0,09•0,3=0,027
№4.
-
х=5 олса, онда = = = 4
-
у = 91 болса, онда = 3
-
а = 1,29 және в = 2,71
болса,онда = = 2
-
m=31,1 және n = 6,1 болса ,онда
= = 5
|
Дескриптор:
Дескриптор:
-
квадратталған
көбейткішті түбір белгісінің астына
алады;
-
түбір астындағы өрнекті
түрлендіреді.
-
өрнектердің мәнін
салыстырады;
|
Интернет
ресурстары.
Оқулық
|
5
минут
|
|
Бүгінгі
сабақта:
. Құрамында түбір таңбасы бар
өрнектерді түрлендіруді орындай алады.
Кері
байланыс:
«БББ»
кестесі.
Білемін
|
Білдім
|
Білгім
келеді
|
|
|
|
Үйге тапсырма беру. №4.24,
№4.25.
|
Тақырыпты меңгергенін
анықтау
|
Кері
байланыс
|
Слайд
|