Квадрат түбір және иррационал өрнек

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Квадрат түбір және иррационал өрнек

Материал туралы қысқаша түсінік
8.1.2.5 құрамында түбір таңбасы бар өрнектерді түрлендіруді орындау;
Материалдың қысқаша нұсқасы

Бекітемін:

Педагогтің аты-жөні


Пән/Сынып:

Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны:

Күні:


Тарау немесе бөлім атауы:

8.1А Квадрат түбір және иррационал өрнек

Сабақтың тақырыбы:

Құрамында квадрат түбірлері бар өрнектерді түрлендіру.

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты

8.1.2.5

құрамында түбір таңбасы бар өрнектерді түрлендіруді орындау;

Сабақтың мақсаты:

Құрамында түбір таңбасы бар өрнектерді түрлендіруді орындайды;

Сабақ барысы:

Уақыты

Кезең дері

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

5 минут


Ұйым дастыру

Сәлеметсіздерме!

Бүгін, Құрамында квадрат түбірлері бар өрнектерді түрлендіру тақырыптарын қарастырамыз

Бүгінгі сабақта меңгеретініңіз:

- құрамында түбір таңбасы бар өрнектерді түрлендіруді орындау.

- «Миға шабуыл» әдісі бойынша сұрақ- жауап сәті


Амандасу.Сыныпты түгендеу. Сабаққа дайындау, оқу құралдарын алу.

Үй тапсырмасын айту.



Сұрақтарға жауап береді.







ынталандыру мақсатында мақтау сөздерімен ауызша бағалау. «Жарайсың»





Оқулық


10 мин

Негізгі бөлім

Тапсырма.

Сұрақ

Жауап



«Түбір» ұғымын енгізудің қажеті не?

Кейбір сандардың дәрежелерінің негізін табу үшін аса қажет



«квадрат түбір» мен «арифметикалық квадрат түбір» ұғымдарының айырмашылығы бар ма?

Айырмашылығы жоқ



а нақты санының кемімен алынған ондық жуықтауы бір мезеттен бастап бірдей болсын. Онда а саны рациоал сан ба, иррационал сан ба?

Периодты ондық бөлшек болады, сондықтан рационал сан



Егер а санының кемімен алынған барлық ондық жуықтаулары әр түрлі болса, онда а – иррационал сан деп тұжырымдауға бола ма? Жауабын мысалмен түсіндір

Иә.

Мысалы:

0,124561357 ≈0,12

0,124561357 ≈0,125

0,124561357 ≈0,1246

0,124561357 ≈0,12456 т.с.с





1. Өрнекті ықшамдаңыз:


Берілген тапсырмаларды орындайды.

Әр кестедегі үш саның ең үлкенін анықтап, оған сәйкес әріпті ретімен орналастырсаңыз, ұлы композитор-күйші, қазақтың аспапты музыка өнерінің классигі Құрманғазы Сағырбайұлының күйлерінің бірінің атын оқи аласыз.





С

Қ

Б



Е

А

И



1,(4)

1,4

Т

Р

З



Т

Л

П



9

Е

І

У



Н

К

Р









Оқушылар

дың белсенділігіне байланысты бағаланады.




Дескриптор:

  • арифметикалық квадрат түбірдің қасиетін қолданады;

  • квадрат түбірлердің мәнін бағалайды;

  • өрнектердің мәнін салыстырады;

  • сандардың ең үлкеніне сәйкес әріпті анықтайды.







Дескриптор:

  • амалдардың орындалу ретін анықтайды;









Интернет ресурстары

25

минут
























Бекіту тапсырмасы

1. Ұжымдық жұмыс.

1.Өрнекті ықшамдаңыз:

Шешуі:

Жауабы:

2.

  1. 20 • + = 20 • 2,5 + •13=

= 50 + =

  1. 15 - = 15•0,4 - • 29 = 6 – 2,5=3,5

  2. - 0,8 0,25-0,96= - 0,71

3. Салыстырыңыз: және 3

Шешуі:

Жауабы: 3

Сергіту сәті. Логикалық тапсырмалар.



Оқулықтан №4.22.




Оқушылар берілген тапсырмаларды орындайды


3.

  1. + 5 = 0,7 + 5=5,7

  2. 10 - =10-10 = 0

  3. - 11 = 8-11= -3

  4. = 5 • 0,2= 1

  5. = • 2,5=2

  6. 09 • =0,09•0,3=0,027

4.

  1. х=5 олса, онда = = = 4

  2. у = 91 болса, онда = 3

  3. а = 1,29 және в = 2,71 болса,онда = = 2

  4. m=31,1 және n = 6,1 болса ,онда = = 5











Дескриптор:

  • Қысқаша көбейту формуласын қолданады;

  • Өрнекті ықшамдайды;





Дескриптор:

  • квадратталған көбейткішті түбір белгісінің астына алады;

  • түбір астындағы өрнекті түрлендіреді.

  • өрнектердің мәнін салыстырады;







Интернет ресурстары.



























Оқулық




5 минут








Бүгінгі сабақта:

. Құрамында түбір таңбасы бар өрнектерді түрлендіруді орындай алады.

Кері байланыс:

«БББ» кестесі.

Білемін

Білдім

Білгім келеді




Үйге тапсырма беру. №4.24, №4.25.

Тақырыпты меңгергенін анықтау



















Кері байланыс




Слайд








Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
08.10.2024
213
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі