|
«Квадрат түбір және иррационал өрнек» бөлімі бойынша жиынтық бағалау |
|
|
Тақырып |
Нақты сандар Квадрат түбір Құрамында квадрат түбірлері бар өрнектерді түрлендіру
|
|
Оқу мақсаты |
8.1.1.1 иррационал және нақты сандар ұғымдарын меңгеру 8.1.2.2 квадрат түбірдің мәнін бағалау 8.1.2.4 бөлшек бөлімін иррационалдықтан арылту 8.1.2.5 құрамында түбір таңбасы бар өрнектерді түрлендіруді орындау 8.4.1.1 |
|
Бағалау критерийі |
Білім алушы:
|
|
Ойлау дағдыларының деңгейі |
Қолдану Жоғары деңгей дағдылары |
|
Орындау уақыты |
25 минут |
|
1-нұсқа Тапсырма 1. Сандарды
салыстырыңдар: [1] 2. Есептеңдер:
[3] 3. - [3] 4. Өрнектің мәнін табыңыз:
[3]
5.
[2] |
|
|
«Квадрат түбір және иррационал өрнек» бөлімі бойынша жиынтық бағалау |
|
|
Тақырып |
Нақты сандар Квадрат түбір Құрамында квадрат түбірлері бар өрнектерді түрлендіру
|
|
Оқу мақсаты |
8.1.1.1 иррационал және нақты сандар ұғымдарын меңгеру 8.1.2.2 квадрат түбірдің мәнін бағалау 8.1.2.4 бөлшек бөлімін иррационалдықтан арылту 8.1.2.5 құрамында түбір таңбасы бар өрнектерді түрлендіруді орындау 8.4.1.1 |
|
Бағалау критерийі |
Білім алушы:
|
|
Ойлау дағдыларының деңгейі |
Қолдану Жоғары деңгей дағдылары |
|
Орындау уақыты |
25 минут |
|
2-нұсқа Тапсырма 1. Сандарды
салыстырыңдар: [1] 2. Есептеңдер:
[3] 3. - [3] 4. Өрнектің мәнін табыңыз:
[3]
5.
|
|
|
Бағалау критерийлері |
Тапсырма № |
Дескриптор |
Балл |
|
Білім алушы |
|||
|
Нақты сандарды салыстырыңдар. |
1 |
иррационал және натурал сандарды салыстырады |
1 |
|
Арифметикалық квадрат түбірдің қасиеттерін қолданады
|
2 |
Түбірлердің көбейтіндісін табыңдар |
1 |
|
Санның квадрат түбірін есептейді |
1 |
||
|
Санның квадрат түбірін квадрат түбірлердің көбейтіндісі түрінде жазып,бөлшекті қысқартады |
1 |
||
|
Квадрат түбірлерінің қасиеттерін есептеулерге қолданады |
1 |
||
|
Квадрат түбірі бар өрнектерді түрлендіреді
|
3 |
Екі бөлшектің бөлімдерін иррационалдықтан босатады |
1 |
|
Өрнектің мәнін тауып,оның рационал сан болатынын дәлелдейді |
1 |
||
|
Құрамында квадрат түбірі бар өрнектердің мәнін есептеуде квадрат түбірдің қасиеттерін қолданады. |
4 |
Санның квадрат түбірін табады |
1 |
|
Амалдарды орындайды |
1 |
||
|
жауабын жазады |
1 |
||
|
|
5 |
|
1 |
|
анықталу облысын жазады |
1 |
||
|
Жалпы балл: |
12 |
||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
«Квадрат түбір және иррационал өрнек» бөлімі бойынша жиынтық бағалау, 8 сынып
«Квадрат түбір және иррационал өрнек» бөлімі бойынша жиынтық бағалау, 8 сынып
|
«Квадрат түбір және иррационал өрнек» бөлімі бойынша жиынтық бағалау |
|
|
Тақырып |
Нақты сандар Квадрат түбір Құрамында квадрат түбірлері бар өрнектерді түрлендіру
|
|
Оқу мақсаты |
8.1.1.1 иррационал және нақты сандар ұғымдарын меңгеру 8.1.2.2 квадрат түбірдің мәнін бағалау 8.1.2.4 бөлшек бөлімін иррационалдықтан арылту 8.1.2.5 құрамында түбір таңбасы бар өрнектерді түрлендіруді орындау 8.4.1.1 |
|
Бағалау критерийі |
Білім алушы:
|
|
Ойлау дағдыларының деңгейі |
Қолдану Жоғары деңгей дағдылары |
|
Орындау уақыты |
25 минут |
|
1-нұсқа Тапсырма 1. Сандарды
салыстырыңдар: [1] 2. Есептеңдер:
[3] 3. - [3] 4. Өрнектің мәнін табыңыз:
[3]
5.
[2] |
|
|
«Квадрат түбір және иррационал өрнек» бөлімі бойынша жиынтық бағалау |
|
|
Тақырып |
Нақты сандар Квадрат түбір Құрамында квадрат түбірлері бар өрнектерді түрлендіру
|
|
Оқу мақсаты |
8.1.1.1 иррационал және нақты сандар ұғымдарын меңгеру 8.1.2.2 квадрат түбірдің мәнін бағалау 8.1.2.4 бөлшек бөлімін иррационалдықтан арылту 8.1.2.5 құрамында түбір таңбасы бар өрнектерді түрлендіруді орындау 8.4.1.1 |
|
Бағалау критерийі |
Білім алушы:
|
|
Ойлау дағдыларының деңгейі |
Қолдану Жоғары деңгей дағдылары |
|
Орындау уақыты |
25 минут |
|
2-нұсқа Тапсырма 1. Сандарды
салыстырыңдар: [1] 2. Есептеңдер:
[3] 3. - [3] 4. Өрнектің мәнін табыңыз:
[3]
5.
|
|
|
Бағалау критерийлері |
Тапсырма № |
Дескриптор |
Балл |
|
Білім алушы |
|||
|
Нақты сандарды салыстырыңдар. |
1 |
иррационал және натурал сандарды салыстырады |
1 |
|
Арифметикалық квадрат түбірдің қасиеттерін қолданады
|
2 |
Түбірлердің көбейтіндісін табыңдар |
1 |
|
Санның квадрат түбірін есептейді |
1 |
||
|
Санның квадрат түбірін квадрат түбірлердің көбейтіндісі түрінде жазып,бөлшекті қысқартады |
1 |
||
|
Квадрат түбірлерінің қасиеттерін есептеулерге қолданады |
1 |
||
|
Квадрат түбірі бар өрнектерді түрлендіреді
|
3 |
Екі бөлшектің бөлімдерін иррационалдықтан босатады |
1 |
|
Өрнектің мәнін тауып,оның рационал сан болатынын дәлелдейді |
1 |
||
|
Құрамында квадрат түбірі бар өрнектердің мәнін есептеуде квадрат түбірдің қасиеттерін қолданады. |
4 |
Санның квадрат түбірін табады |
1 |
|
Амалдарды орындайды |
1 |
||
|
жауабын жазады |
1 |
||
|
|
5 |
|
1 |
|
анықталу облысын жазады |
1 |
||
|
Жалпы балл: |
12 |
||
шағым қалдыра аласыз

















