Материалдар / Квадрат түбірі бар өрнектерді түрлендіру
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Квадрат түбірі бар өрнектерді түрлендіру

Материал туралы қысқаша түсінік
Квадрат түбірі бар өрнектерді түрлендіру
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
16 Қазан 2018
365
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады



Қысқа мерзімді сабақ жоспары 8 сынып алгебра



Сынып: 8

Күні:

Пән мұғалімі

Пәні: алгебра

Сабақтың тақырыбы



Квадрат түбірі бар өрнектерді түрлендіру .

Жалпы мақсаттар:

Көбейткішті түбір таңбасының алдына шығара білуж және көбейткішті түбір таңбасының ішіне ендіре білу

Ресурстар:

Оқулық, тақта, сабаққа қажетті ресурстар

Әдіс - тәсілдер

Тәсілі : жеке, жұппен, топпен

Әдісі: АКТ, СТО,диалог

Оқыту нәтижесі:

Есеп шығарудың тиімді жолдарын үйренеді,топпен жұмыс істейді. Есептердің шығарылу жолдарын бір – біріне түсіндіреді,өзгенің қатесін түзейді. Оқушылар жекелеме,жұппен,топпен жұмыс істей отырыпидея бөліседі, өнім жасалады, талдайды,жинақтайды, қортындылайды, бағалайды.

Түйінді идеялар

Квадрат түбірлердің негізгі қасиеттерін біле отырып ,квадрат түбірі бар өрнектерді түрлендру.

Дерек көздер

Оқулықпен жұмыс, қосымша мәліметтер, үлестрме материалдар стикерлер, бағыт парақтары

Сабақтың барысы :

Уақыты:

Мұғалімнің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті



Ұйымдастыру кезеңі:



2мин

Дене мүшелері арқылы бір-бірімен амандасады;

Оқушылар бір-біріне амандасуды жалғастырады;

3 мин

Топқа бөлу – әртүрлі суреттер таратады, топ ережелерін басшылыққа алып, топтық жұмыс жасайтындарын айтады.

Оқушылар ұқсас фигуралар мен бірігіп 4топ құрайды, топ ережесін сақтайды.













Ой қозғау
















20 мин

Өткен материалдағы білімді еске түсіру үшін, диалог арқылы «Арифметикалық квадрат түбір дегеніміз не? а ≥ 0 болғанда қалай жазылады және қалай аталады ?

Егер а< 0 болса, онда √а өрнегінің мағнасы бар ма ?

а өрнегінің анықталу облысы қандай сандар жиыны: а ≥ 0

Х2 =а, а ˃ 0 теңдеуінің қанша түбірі бар?



Кез-келген а саны үшін √а2 не орындалады

Көбейтіндінің квадрат түбірі неге тең ?



Бөліндінің кв. түбірі неге тең?



Дәреженің түбірі неге тең ?



а10 в6, ( а ˃ 0, в< 0 ) өрнегін ықшамдаңыз.



Shape1 Shape2 Shape3

, , бағалаймын.

Әр оқушы жеке жеке жауап береді. Теріс емес санның оң ( теріс емес ) квадрат түбір і оның арифметикалық кв. түбірі деп ат.

арифметикалық квадрат түбір белгісі. √а

Егер а< 0 болса, онда √а өрнегінің мағнасы болмайды өйткені кез-келген санның квадраты теріс емес сан. Мыс: √-16, √-1,44



Теріс емес нақты сандар жиыны.



Х1/2 = ± √а

а2 = IaI теңдігі орындалады.



Көбейткіштердіңкв. Түбірлерінің көбейтіндісіне тең а ≥ 0 , в ≥ 0 болғанда

а*в = √а * √в.

Кв. түбірлердің қатынасына тең,

а ≥ 0 ,болсаондак-келгеннатуралnүшін . √аn= (√а )n теңсіздігі орындалады.



а10 в6 = √а1|0 в6 5 в 3 = а5 (-в)3 = - а5 в3



Мағынаны ажырату



6 мин

Көбейткішті түбір таңбасының алдына шығару тәсілі:

288 = √144 * 2 = 12 √2

Көбейткішті түбір таңбасыастына алу тәсілі:

13√2 = √169 √2 = √169*2 = √338

Әр топқа есеп беріледі, топпен ақылдасып шығарады, талдайды

І топ. Түбірдің мәнін табыңдар: №145

  1. 121*64 =

  2. 0.36*49 =

ІІ топ. 3) √12 1/4 =

  1. 0.04*81 *25 =

ІІІ топ.

  1. 0.09 *16*0.04 =

  1. 1 7/9*4/25 =

ІV топ.

  1. 121/144*2 1/4 =

  2. 12*3*4 =




Топта талқылайды,талдайды, есепті шығарады, нәтижені тақтаға жазып,қорғайды.







Бірін-бірі 5 балдық жүйемен бағалайды.
























Ойшақыру



8 мин

Әр топқа жұппен жұмыс істеуге, жаңа сабақ бойынша тапсырмалар беріледі.

Түбірдің мәнін табыңдар:

І топ. №147

ІІ топ. №148

ІІІ топ.№1495

ІV №150

Әр топ оқушылары жұппен берілген тапсырмалар бойынша есеп шығарады.



Қортынды бағаны көреді. Бағалау жүйесі

100 - 90 балл - « 5 »

70 – 89 балл – « 4 »

50 – 69 балл - « 3 »

Тақта алдында жұмыс

2 мин

Әр топқа тақырып бойынша есеп беріледі. Сол еесптерді тақтада шығарады



Бірін-бірі 5 балдық жүйемен бағалайды.




Бағалау

1

мин

Топтар бір-бірлерінің жұмыстарын әр түрлі геометриялық фигуралар , 5 балдық жүйе арқылы бағалайды.Топтық жұмыстардың жиынтық бағасы қойылады.

Кері байланыс

1мин

Стикер таратып, оқушылар пікірін білдіреді.

Үйге тапсырма

1мин

151, №1152 , №153




Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!