Сабақтың тақырыбы: Квадрат үшмүшені көбейткіштерге жіктеу
|
Сабақ кезеңі/Уақыты |
Педагогтің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|||||||||||||||||||
|
Сабақтың басы 2 мин. 8 мин |
Ұйымдастыру кезеңі. Оқушылармен амандасу, түгендеу, топқа бөлу, сабаққа дайындығын бақылау. Үй тапсырмасын тексеру: «Ұшқыр ойдан-ұтымды жауап» тест арқылы:
1. а)биквадрат теңдеу ә)квадрат теңдеу б)келтірілген квадрат теңдеу 2. Квадрат теңдеудін неше түрі бар? а)төрт ә)үш б) екі
3. а)толымсыз квадрат тендеу; э) толымды квадрат тендеу; б)дұрыс жауап жок 4. Квадрат тендеудін канша түбірі болатынын калай анықтауга болады? а)есептің берілуіне байланысты; ә) дискриминантқа б)түбірі жок
5. a)2:6 ә)3;6 62:6 6. Erep 11 жане - 2 сандары кез-келген квадрат теңдеудін түбірлері болса, онда квадрат теңдеуді құрыңдар.
a)
a)
6)
7. а)толымсыз ә)келтірілген б)биквадрат
8. Бұл қандай теңдеу, дұрысын анықта? a)келтірілген ә) толымды б)биквадрат |
Берілген тест сұрақтарына жауап береді. Дайын дұрыс жауап ұяшықтарымен тексеру Әр топқа бағалау парақша беру. Топ басшылары бағалау |
Дискриптор қолдана отырып бағалау |
Мультимедия |
|||||||||||||||||||
|
Сабақтың ортасы 20 мин Сергіту сәті |
Өткен сабақты еске түсіру. «Қоржындағы сұрағым» (6 сұрақ)
• • Квадрат үшмүшені нольге айналдыратын х айнымалысының мәндері квадрат үшмүшенің түбірлері бола ма? (... ) • Квадрат үшмүшенің түбірлері болмаса, квадрат үшмүше көбейткіштерге жіктеледі ме? (. ...)
•
Оқулықпен жұмыс №273 Көпмүшені көбейткіштерге жіктеңдер: a) (x-7)(x+5) a) (x-8)(x+6) 6) 2(×-3)(×-0,5) B) 4(x-0,75)(×+2) г) 9(x-2/3)(х-2/3) F) 4(x+4,5)(x+4,5)
Деңгейлік тапсырмалар. «Өз біліміңді тексер!» А денгей:
1) коэффициенттерін жазыңдар.
В денгей: Квадрат үшмүшенің түбірлерін табыңдар:
1) С денгей: Квадрат үшмүшеге келтіріңдер: 1) (x-5)(×+8) 2) (2x+1)(×+3) 3) (3×+5)(2x+3) «Квадрат үшмүше мақал-мәтелдерде» 1-топ: Алтау ала болса ауызданы кетеді,......... 2- топ: Жігіт сегіз кырлы,........ 3-топ: Жеті журттын тілін біл, ....... 4-топ: Досынды уш кун сынама, ...... |
Тез әрі дұрыс жауап беру
Тақтаға орындау әр топтан 2 оқушыдан
Жеке жұмыс Әр оқушы шамасы келгенше өз деңгейіне дейін орындайды
|
Кездейсоқ колесо арқылы қай оқушы жауап беретінін таңдау
Топ басшысы бағалайды дискриптор арқылы |
Prezi Презентация арқылы көрсету
Оқулық 8 – сынып
|
|||||||||||||||||||
|
Жеке жұмыс 16 мин |
Жауабы: 1-
топ: Алтау ала болса ауыздағы кетеді, төртеу түгел
болса төбедегі келеді.(x-6)(x-4)= 2-
тon: Жігіт сегіз кырлы, бір сырлы. (x-8)(x-1)= 3- топ: Жеті жұрттың тілін біл, жеті түрлі білім біл.
4-топ: Досыңды үш күн сынама, .ш жыл
сына. |
Дескриптор: - ах2+bx+c түрінде берілген теңдеу квадрат үшмүше болатынын ескере отырып бағалау |
ДК экраны Презентация ДМ |
||||||||||||||||||||
|
Рефлексия 4мин Сабақтың соңы. |
ЖИ арқылы жасау
ЖИ арқылы жасау
Бөлісу 1 - айлық Материал тарифі-96% жеңілдік 00 05 00 ҚМЖ
Ашық сабақ
Тәрбие сағаты
Презентация
БЖБ, ТЖБ тесттер
Көрнекіліктер
Балабақшаға арнарлған құжаттар
Мақала, Эссе
Дидактикалық ойындар
және тағы басқа 400 000 материал
Барлық 400 000 материалдарды шексіз жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз 1 990 ₸ 49 000₸ 1 айға қосылу Материалға шағымдану Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз Жариялаған: Шакирова Дильшат ЖангыровнаШағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз Квадрат үшмүшені көбейткіштерге жіктеу
Тақырып бойынша 11 материал табылды
Квадрат үшмүшені көбейткіштерге жіктеуМатериал туралы қысқаша түсінік
ҚМЖ
Материалдың қысқаша нұсқасы
Сабақтың тақырыбы: Квадрат үшмүшені көбейткіштерге жіктеу
| ||||||||||||||||||||||
+
+c=0, мұндагы а
-3х
-8x+ 15 =0 теңдеуінің түбірлерін Виет теоремасы
арқылы жауабын жылдам тап?
+25=0
-24х+16=0
0
(мұндагы в
+102,3x+0.8 =0
+bx+c, a#0 түріндегі көпмүше квадрат үшмүше ме?
(... )
)(х+
),
a/0 квадрат үшмүшені көбейткіштерге жіктеу формуласы ма?
(.....)
-5x-2 2)
+0,2x-0,3 3)
+6x+1
+8x+3 3)
+29x+12
















