Квадраттық функция және оның графигі

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Квадраттық функция және оның графигі

Материал туралы қысқаша түсінік
Барлығы: y=〖ax〗^2+bx+c, a≠0 түріндегі квадраттық функциялардың қасиеттерін біледі, графигін салады; Басым бөлігі: y=〖ax〗^2+bx+c, a≠0 түріндегі квадраттық функцияның зерттеу жолдарын түсіндіре алады; Кеубіреулері: квадраттық функция графиктерін түрлендіріп салады.
Материалдың қысқаша нұсқасы

Қысқа мерзімді жоспар

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:Квадраттық функция

Мектеп: №6 ЖББОМ

Күні:

Мұғалімнің аты-жөні: Жанаева А.Т.

Сынып: 8

Қатысқан оқушылар саны:

Қатыспағандар:

Сабақтың тақырыбы

Берілген сабақта қол жеткізетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

8.4.1.3 түріндегі квадраттық функцияның қасиеттерін біледі және графигін салады

Сабақтың мақсаттары

Барлығы: түріндегі квадраттық функциялардың қасиеттерін біледі, графигін салады;

Басым бөлігі: түріндегі квадраттық функцияның зерттеу жолдарын түсіндіре алады;

Кеубіреулері: квадраттық функция графиктерін түрлендіріп салады.

Бағалау

критерийлері

  • квадраттық функцияның қасиеттерін анықтайды;

  • түріндегі квадраттық функцияның графигін салады.

Тілдік мақсаттар

Оқушылар: функциялардың графиктерін салу алгоритмін сипаттайды;

Пәнге қатысты лексика мен терминология: квадраттық функция, парабола, парабола төбесі, парабола тармақтары, симметрия осі, параллель көшіру;

Диалогқа/жазылымға қатысты қажетті тіркестер: парабола тармақтары ... бағытталған, график Ох осінен ... (жоғары, төмен) орналасқан;

Құндылықтарды дарыту

«Мәңгілік ел» ұлттық идеясы құндылықтарына негізделген, берілген жұптық/топтық жұмыс тапсырмаларын орындау арқылы ынтымақтастық, өзгеге құрмет көрсету. Құндылықтар берілген сабақта жоспарланған жұмыстар бойынша іске асырылады.

Пәнаралық байланыс

Қазақ әдебиетіндегі сөйлеу мәдениетін қалыптастырды.Сызбаларды көркем еңбек, сызу сабақтарымен және информатика пәнімен байланыстыру

Бастапқы білім

, функцияларының графигін біледі.

Сабақ барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Жоспар бойынша орындалуы тиіс іс-әрекеттер

Ресурстар

Сабақтың басы

Ұйымдастырушылық кезеңі.

(Сәлемдесу, оқушыларды түгендеу)

Психологиялық ахуал. «Бір-біріне тілек білдіру» атты шаттық шеңберін өткізу. Бір-бірінің қолдарынан ұстап тілек айтады.

Топқа бөлу (1,2,3,4,5 –ке дейін санау арқылы)

Оқушылардың зейінін шоғырландыру

Ширату жаттығуы : «Сәйкестендіру» кестесі арқылы

Кері байланыс

Осы тапсырманы орындай отырып, оқу мақсатын анықтайды.







Слайд: «Функцияның графигін ата»

Сабақтың ортасы

«Bilimland» білім беру порталында ресурс арқылы жаңа тақырыпты ашатын бейнеролик көрсетіледі.

(Ұ) «Түртіп алу» әдісі – өз ойын басшылыққа ала отырып, оқығанын түсінуге үйренеді. Оқушылар бейнероликті (13,20) көре отырып, жаңа ақпаратты квадраттық функциялардың қасиеттерін біледі және графиктерін салу жолдарын меңгереді.

(Т) 1-тапсырма: «Ойлан, тап» әдісі

Топтарға тапсырмалар беріледі. Топ ішінде жұптасып орындайды, топ болып тексереді.

функциясының графигін салыңыз және қасиетерін жазыңыз.

Оқушыларға параболаның төбесінің координатасын анықтау формуласын сұраңыз.

Дескриптор:

  • квадраттық функция графигін біледі;

  • квадраттық функцияның графигін салады;

  • квадраттық функция графиктерін түрлендіреді

ҚБ: «Бағдаршам » әдісі

Өз жұмыстарының нәтижесі бойынша оқу мақсатына қаншалықты жеткендігін және өзінің біліміне қаншалықты сенімді екендігін көрсетеді.

Кері байланыс

-квадраттық функцияның төбесін қалай табады?

-симметрия осін қалай жүргізеді?

-координаталар осьтерін қалай табады?

(Т) 2-тапсырма: «Джигсо» әдісі

(Топпен бірігіп графикті салады,топтың әрбір мүшесі жеке-жеке өздеріне берген тапсырманы орындап, басқа топпен бөліседі)

Төмендегі квадраттық функциялардың графиктерін салу үшін тиімді тәсілмен сәйкестендіріп, қосымша 2 функциясының графигін GeoGebra әдісі бойынша сал және қасиеттерін жаз.

  1. у=х2+ 4х+4



-Параболаның тармақтарының бағытын анықтау керек.

-Параболаның төбесінің координатасын анықтау керек.

-Парабола төбесінің оң жағы мен сол жағында жақын тұрған нүктелердің координаталарын табу керек.


  1. у = - 4х2+ 2х-1



-Толық квадрат бөліп алу керек

-Параболаны түрлендіре отырып график алу.

  1. у = 2 – 5х -3х2



-Параболаның тармақтарының бағытын анықтау керек.

-Параболаның төбесінің координатасын анықтау керек.

-Ох өсімен қиылысу нүктесінің координатасын анықтау керек.

-Oy өсімен қиылысу нүктесінің координатасын анықтау керек.



  • Параболаның тармақтарының бағытын анықтау керек.

  • Параболаның төбесінің координатасын анықтау керек.

  • Ох осімен қиылысу нүктесінің координатасын анықтау керек.

  • Oy осімен қиылысу нүктесінің координатасын анықтау керек.

  • Функцияның анықталу және мәндер облысын табу керек.

Дескриптор:

  • параболаның тармақтарының бағытын анықтайды,

  • параболаның төбесінің координатасын анықтайды,

  • Ох осімен қиылысу нүктесінің координатасын анықтайды,

  • Oy осімен қиылысу нүктесінің координатасын анықтайды,

  • функцияның анықталу және мәндер облысын табады.

ҚБ: «Допты лақтыру» тәсілі

Мұғалім доп лақтырып сұрақ қояды. Допты қағып алған оқушы сұраққа жауап беріп, өзінің сұрағын қояды. Егер оқушы сұраққа жауап бере алмаса, допты басқа оқушыға береді. Бұл әдіс теориялық сұрақтарға бағалауға, тілдік мақсаттардың орындалуына көмек береді.

Кері байланыс жасай отырып, түзету жұмыстарын жүргізу үшін сұрақтар қойылады.

(Ж) 3-тапсырма: «Ойлан- жұптас –бөліс» әдісі

арқылы оқушылар топтық білімді жинақтау, ынтымақтаса жұмыс жасай отырып өз ойларын еркін, дәлелді түрде жеткізе білуге ықпал ету мақсатында топта тапсырманы орындайды.

«Мәңгілік Ел» ұлттық идеясының құндылықтарына негізделген: 3.24 оқулықтан тапсырма

Дескриптор:

-суретті талдайды;

-ғимарат биіктігін табады;

-АВ және СД кесінділерінің ұзындығын бағалайды;

-функциясын жазады.

ҚБ: «Серпілген сауал» тәсілі.

Кері байланыс сұрақтары:

-осы ғимарат туралы не білесің?

-тапсырманы орындауда қандай ой туды?

https://bilimland.kz/kk/courses/math-kz/analiz-bastamalary/analiz-bastamalary/funkcziya-uhymy-zhane-onyng-berilu-tasilderi/lesson/kvadrattyq-funkcziya-zhane-onyng-grafigi

(13,20)


http://www.okulyk-edu.kz/show/list/ocenka-book/208





















https://www.geogebra.org/























http://expert.atamura.kz/kz/books/409

Сабақтың соңы

Сабақты қорытындылау.

Сабақ соңында оқушылар әр ширекке стикер жабыстырады.

Белсенді болдым Қызық болды

Түсінікті болды Жаңа нәрсе білдім

Үй тапсырмасы. Қосымша №4.


Сараптау – оқушыларға көбірек қолдау көрсету үшін не істейсіз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырма беруді көздеп отырсыз?

Бағалау – оқушылардың ақпаратты қаншалықты меңгергенін қалай тексересіз?

Қауіпсіздік ережелері


1-тапсырма «Қарқын» әдісі Кейбір оқушылар басқаларына қарағанда жылдам жұмыс істейді, сондықтан олар көмек қажет ететін оқушыларға көмектеседі.

2-тапсырма «Диалог және қолдау көрсету» әдісі

Сөзбен қолдау көрсету және ынталандыру да маңызды рөл атқарады. Кейбір оқушыларға тапсырманы орындау барысында жан-жақты әрі нақты көмек қажет болады.

3-тапсырма «Қорытынды» әдісі Кейде оқушылардың барлығы бір тапсырманы орындаса да, олардың нәтижелері әртүрлі болады, жалғыз «дұрыс» жауаптың бағытындағы жұмыс істеуден көрі мықты және әлсіз тұстарына қарай жауап береді.

1-тапсырма «Бағдаршам» әдісі

Өз жұмыстарының нәтижесі бойынша оқу мақсатына қаншалықты жеткендігін және өзінің біліміне қаншалықты сенімді екендігін көрсетеді

2-тапсырма «Допты лақтыру» әдісі

теориялық сұрақтарға бағалауға, тілдік мақсаттардың орындалуына көмек береді.

3-тапсырма «Серпілген сауал» тақырыптың түсіну деңгейін арттыруға және талқылау дағдыларын дамытуға қол жеткізу үшін оқушылардың арасында бір-біріне сұрақтар қояды


Сабақта оқытудың белсенді әдіс-тәсілдері қолданылады, балалар үнемі қозғалыста болады. Қауіпсіздік техникасын ұстану, жарықтың дұрыс түсуі, баланың партада дұрыс отыруы қадағаланады.


Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
04.12.2018
4674
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі