Материалдар / "КВАДРАТТЫҚ ФУНКЦИЯ ЖӘНЕ ОНЫҢ ГРАФИГІ" ашық сабақ

"КВАДРАТТЫҚ ФУНКЦИЯ ЖӘНЕ ОНЫҢ ГРАФИГІ" ашық сабақ

Материал туралы қысқаша түсінік
ашық сабақ
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
09 Желтоқсан 2020
521
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқа мерзімді жоспар.

Ұзақ мерзімді жоспарлаудың тарауы

8.3А бөлім:

Квадраттық функция

Мектеп: Текелі қаласындағы «№1 орта мектеп мектепке дейінгі шағын орталығымен» коммуналдық мемлекеттік мекемесі

Күні: 15.02.2019 ж

Мұғалімнің аты-жөні: Усенова Меруерт Калиевна

Сынып:

Қатысқандар саны: 18

Қатыспағандар саны: 5

Сабақ тақырыбы: Квадраттық функция және оның графигі

Сабақтың түрі

Білімді кешенді қолдану сабағы

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

8.4.1.2 y = a(x – m)2, y = ax2 + n , y = a(x – m)2 + n, a≠0 түріндегі квадраттық функциялардың қасиеттерін білу және графиктерін салу.


Сабақ мақсаттары

Барлық оқушылар: функцияның түрлерін біледі, сұрақтарға жауап береді.

Оқушылардың басым бөлігі: функцияның графигін дұрыс салады және формуласын жазады.

Кейбір оқушылар: функцияның қасиетін пайдаланып, есептер шығарады және мысалдар құрастыра алады.

Бағалау критерийлері


Ойлау дағдыларының деңгейлері

Бағалау критерийлері

Білу және түсіну

Квадратық функцияның қасиетін біледі


Қолдану

Есептерді шығару үшін квадраттық функцияның графигі мен қасиеттерін қолданады

Анализ және синтез

Берілген есепті шығару үшін квадрат функцияның қандай қасиеттерін қолдану керектігін талдайды


Тілдік мақсаттар

Тілдік мақсат:

Оқушылар нақты есепте квадраттық функцияның графигі мен қасиеттерін қалай қолдануға болатынын түсіндіреді.

Пәнге тән лексика мен терминология:

  • квадраттық функция;

  • парабола;

  • парабола төбесі, парабола тармақтары;

  • симметрия өсі;

  • функцияның нөлдері;

  • өсі, кему аралықтары;

  • функцияның ең үлкен және ең кіші мәндері

Диалогқа/жазылымға қажетті сөз тіркестер:

  • парабола тармақтары жоғары және төмен бағытталған;

  • график ох осінен ... (жоғары, төмен) орналасқан;

  • квадраттық функция графигі оу осін координата басына қарағанда...(жоғары, төмен) өияды, өйткені с... (>.<)0;

  • функция... аралығында өседі

Құндылықтарға баулу

Оқушылардың білімін қалыптастыруда бірлесіп жұмыс жасау арқылы құрмет көрсету құндылықтарын қалыптастыру. Алған білімін меңгеру арқылы өмір бойы оқу құндылықтарын қалыптастыру.

Шығармашылық қабілеттерін дамыту.


Пәнаралық байланыс

Физика, биология, геометрия, экономика

АКТ қолдану дағдылары

Интерактивті тақта, презентация.

Алдыңғы білім

Оқушылар квадратық функцияның қасиеттерін біледі, оларды квадрат функцияның графигі арқылы анықтай алады.

Сабақ барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет


Ресурстар

Сабақтың басы

Үйымдастыру кезеңі

3 минут





Топқа бөлу






Сәлемдесу. Оқушыларды түгелдеу. Оқушылардың сабаққа дайындығын тексеру. Оқушыларды топқа бөлу.

Сыныптағы ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру.

«Бағдаршам» әдісі.

Жасыл түсті – қол алысып амандасады.

Сары түсті – иықтарынан қағады.

Қызыл түсті – құшақтасып амандасады.

«y = ax2 + n», «y = a(x – m)2», «y = a(x – m)2 + n » функциялар арқылы қағаз қиындыларын алады.

«y = ax2 + n» - 1 топ, «y = a(x – m)2» - 2 топ,

«y = a(x – m)2 + n » - 3 топ. Әр топтың топ басшысы, хатшысы, баяндамашысы бар. Оқушыларды бағалау парағымен таныстырамын және бағалау парағын әр топтың басшысына беремін.

Оқушылар дәптерлерін ашып, күнді, сабақтың тақырыбын жазады.




жасыл түсті

сары түсті

қызық түсті бағдаршам


«y = ax2 + n», «y = a(x – m)2»,

«y = a(x – m)2 + n » сөздері жазылған қағаз қиындылары

7 минут

Үй тапсырмасын тексеру «Миға шабуыл» әдісі. Берілген сұрақтарға оқушылар жедел жауап қайтарады.

1-топ:

1) Қандай функцияны квадраттық функция деп атайды?

2) а≠0 болғанда у=ах2 функциясының графигін қалай салады?

3) ах2+n функциясының графигі у=ax2 функциясының графигімен салыстырғанда қалай орындалады?

4)у=a(x-m)2+n функциясының графигін қалай салуға болады?

5) y=x2-1 функциясының графигі оу осі бойымен бір бірлікке төмен ал у= (x-1)2 функциясының графигі ох осі бойымен бір бірлікке оңға жылжытылған парабола. Неліктен? Жауабын түсіндір?

6) «Квадрат теңдеу», «Квадрат үшмүше», «Квадраттық функция» ұғымдары арасындағы айырмашылықтарды атап бер?

2-топ:

1)Квадраттық функцияның графигі қандай қисық?

2) а>0 болғанда, парабола тармақтары қалай бағытталады?

3) D>0 болғанда, параболаның абсцисса осімен орналасуы туралы не айтуға болады?

4) а<0 болғанда, парабола тармақтары қалай бағытталады?

5) у=aх2+n функциясының графигін у=ах2 функциясының графигінен қалай аламыз?

6) у=a(х-m)2 функциясының графигін  у=ах2  функциясының графигінен қалай аламыз?

3-топ:

1)y=a(x-m)2+ n функциясының графигін салу үшін қандай функциялардың графиктері қолданылады?

2) y=ax2+bx+c функциясының графигі қалай салынады?

3) у=ax2+bx+c функциясының a>0 болғандағы қасиеттері қандай?

4) Функцияның берілу тәсілдерінің бірі?

5) Функция ұғымында көп кездесетін латын әрпі?

6) Параболаның симметрия осі оу және ох осьтерімен беттесе ме?

Оқушыларды «Mадақтау» әдісі арқылы бағалау.

Жарайсың!

Бәрекелді!

Өте жақсы!

Слайдта жазылған сұрақтар

Сабақтың ортасы


10 минут






































7 минут

«Мағынаны ашу» әдісі арқылы топтық жұмыс.Функция графиктерін салу. Постер жасау, талдау.

Әр топқа тапсырма беріледі.. Содан кейін топта тапсырманы бірге талқылайды, орындайды. Тапсырманы орындап болған соң әр топ тапсырмаларын түсіндіреді.

1-тапсырма:

1 топқа:

1.y=x2 үлгісінің көмегімен :

а) y=x2-2      ә) y=(х+1)2 – 3 графиктерін салыңдар?

б) y=(х+1)2 – 3 функциясының графигінің х осімен және у осімен қиылысу нүктелерінің координаталарын табыңдар:

2 топқа:

1.y=x2 үлгісінің көмегімен :

а) y=-x2+3      ә) y= (х-1)2 +2 графиктерін салыңдар?

б) y= (х-1)2 +2 функциясының графигінің х осімен және у осімен қиылысу нүктелерінің координаталарын табыңдар:

3 топқа:

1.y=x2 үлгісінің көмегімен :

а) y= x2+4      ә) y= (х+2)2 -1 графиктерін салыңдар?

б) y= (х+2)2 – 1 функциясының графигінің х осімен және у осімен қиылысу нүктелерінің координаталарын табыңдар:

Дескриптор:

  1. y=x2  функцияның графигін салуды біледі.

  2. y= x2+4 және y= (х+2)2 -1 функциясының графигін салуды біледі.

  3. Функцияның графигінің қиылысу нүктелерін табуды біледі.

Әрбір дескрипторға 1 баллдан қойылады.

Бағалау «Бас бармақ» әд

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ