Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
"КВАДРАТТЫҚ ФУНКЦИЯ ЖӘНЕ ОНЫҢ ГРАФИГІ" ашық сабақ
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Қысқа мерзімді жоспар.
Ұзақ мерзімді жоспарлаудың тарауы 8.3А бөлім: Квадраттық функция |
Мектеп: Текелі қаласындағы «№1 орта мектеп мектепке дейінгі шағын орталығымен» коммуналдық мемлекеттік мекемесі |
|||||||||||||||
Күні: 15.02.2019 ж |
Мұғалімнің аты-жөні: Усенова Меруерт Калиевна |
|||||||||||||||
Сынып: 8Ә |
Қатысқандар саны: 18 |
Қатыспағандар саны: 5 |
||||||||||||||
Сабақ тақырыбы: Квадраттық функция және оның графигі |
||||||||||||||||
Сабақтың түрі |
Білімді кешенді қолдану сабағы |
|||||||||||||||
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
8.4.1.2 y = a(x – m)2, y = ax2 + n , y = a(x – m)2 + n, a≠0 түріндегі квадраттық функциялардың қасиеттерін білу және графиктерін салу. |
|||||||||||||||
Сабақ мақсаттары |
Барлық оқушылар: функцияның түрлерін біледі, сұрақтарға жауап береді. Оқушылардың басым бөлігі: функцияның графигін дұрыс салады және формуласын жазады. Кейбір оқушылар: функцияның қасиетін пайдаланып, есептер шығарады және мысалдар құрастыра алады. |
|||||||||||||||
Бағалау критерийлері |
|
|||||||||||||||
Тілдік мақсаттар |
Тілдік мақсат: Оқушылар нақты есепте квадраттық функцияның графигі мен қасиеттерін қалай қолдануға болатынын түсіндіреді. Пәнге тән лексика мен терминология:
Диалогқа/жазылымға қажетті сөз тіркестер:
|
|||||||||||||||
Құндылықтарға баулу |
Оқушылардың білімін қалыптастыруда бірлесіп жұмыс жасау арқылы құрмет көрсету құндылықтарын қалыптастыру. Алған білімін меңгеру арқылы өмір бойы оқу құндылықтарын қалыптастыру. Шығармашылық қабілеттерін дамыту. |
|||||||||||||||
Пәнаралық байланыс |
Физика, биология, геометрия, экономика |
|||||||||||||||
АКТ қолдану дағдылары |
Интерактивті тақта, презентация. |
|||||||||||||||
Алдыңғы білім |
Оқушылар квадратық функцияның қасиеттерін біледі, оларды квадрат функцияның графигі арқылы анықтай алады. |
|||||||||||||||
Сабақ барысы |
||||||||||||||||
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет
|
Ресурстар |
||||||||||||||
Сабақтың басы Үйымдастыру кезеңі 3 минут
Топқа бөлу |
Сәлемдесу. Оқушыларды түгелдеу. Оқушылардың сабаққа дайындығын тексеру. Оқушыларды топқа бөлу. Сыныптағы ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру. «Бағдаршам» әдісі. Жасыл түсті – қол алысып амандасады. Сары түсті – иықтарынан қағады. Қызыл түсті – құшақтасып амандасады. «y = ax2 + n», «y = a(x – m)2», «y = a(x – m)2 + n » функциялар арқылы қағаз қиындыларын алады. «y = ax2 + n» - 1 топ, «y = a(x – m)2» - 2 топ, «y = a(x – m)2 + n » - 3 топ. Әр топтың топ басшысы, хатшысы, баяндамашысы бар. Оқушыларды бағалау парағымен таныстырамын және бағалау парағын әр топтың басшысына беремін. Оқушылар дәптерлерін ашып, күнді, сабақтың тақырыбын жазады. |
жасыл түсті сары түсті қызық түсті бағдаршам
«y = ax2 + n», «y = a(x – m)2», «y = a(x – m)2 + n » сөздері жазылған қағаз қиындылары |
||||||||||||||
7 минут |
Үй тапсырмасын тексеру «Миға шабуыл» әдісі. Берілген сұрақтарға оқушылар жедел жауап қайтарады. 1-топ: 1) Қандай функцияны квадраттық функция деп атайды? 2) а≠0 болғанда у=ах2 функциясының графигін қалай салады? 3) ах2+n функциясының графигі у=ax2 функциясының графигімен салыстырғанда қалай орындалады? 4)у=a(x-m)2+n функциясының графигін қалай салуға болады? 5) y=x2-1 функциясының графигі оу осі бойымен бір бірлікке төмен ал у= (x-1)2 функциясының графигі ох осі бойымен бір бірлікке оңға жылжытылған парабола. Неліктен? Жауабын түсіндір? 6) «Квадрат теңдеу», «Квадрат үшмүше», «Квадраттық функция» ұғымдары арасындағы айырмашылықтарды атап бер? 2-топ: 1)Квадраттық функцияның графигі қандай қисық? 2) а>0 болғанда, парабола тармақтары қалай бағытталады? 3) D>0 болғанда, параболаның абсцисса осімен орналасуы туралы не айтуға болады? 4) а<0 болғанда, парабола тармақтары қалай бағытталады? 5) у=aх2+n функциясының графигін у=ах2 функциясының графигінен қалай аламыз? 6) у=a(х-m)2 функциясының графигін у=ах2 функциясының графигінен қалай аламыз? 3-топ: 1)y=a(x-m)2+ n функциясының графигін салу үшін қандай функциялардың графиктері қолданылады? 2) y=ax2+bx+c функциясының графигі қалай салынады? 3) у=ax2+bx+c функциясының a>0 болғандағы қасиеттері қандай? 4) Функцияның берілу тәсілдерінің бірі? 5) Функция ұғымында көп кездесетін латын әрпі? 6) Параболаның симметрия осі оу және ох осьтерімен беттесе ме? Оқушыларды «Mадақтау» әдісі арқылы бағалау. Жарайсың! Бәрекелді! Өте жақсы! |
Слайдта жазылған сұрақтар |
||||||||||||||
Сабақтың ортасы
10 минут
7 минут |
«Мағынаны ашу» әдісі арқылы топтық жұмыс.Функция графиктерін салу. Постер жасау, талдау. Әр топқа тапсырма беріледі.. Содан кейін топта тапсырманы бірге талқылайды, орындайды. Тапсырманы орындап болған соң әр топ тапсырмаларын түсіндіреді. 1-тапсырма: 1 топқа: 1.y=x2 үлгісінің көмегімен : а) y=x2-2 ә) y=(х+1)2 – 3 графиктерін салыңдар? б) y=(х+1)2 – 3 функциясының графигінің х осімен және у осімен қиылысу нүктелерінің координаталарын табыңдар: 2 топқа: 1.y=x2 үлгісінің көмегімен : а) y=-x2+3 ә) y= (х-1)2 +2 графиктерін салыңдар? б) y= (х-1)2 +2 функциясының графигінің х осімен және у осімен қиылысу нүктелерінің координаталарын табыңдар: 3 топқа: 1.y=x2 үлгісінің көмегімен : а) y= x2+4 ә) y= (х+2)2 -1 графиктерін салыңдар? б) y= (х+2)2 – 1 функциясының графигінің х осімен және у осімен қиылысу нүктелерінің координаталарын табыңдар: Дескриптор:
Әрбір дескрипторға 1 баллдан қойылады. Бағалау
«Бас
бармақ» әд Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз |