Ұзақ мерзімді жоспар
бөлімі:
Квадраттық функция
|
Мектеп:
№14 ЖББ мектеп КММ
|
Педагогтің аты-жөні:
|
Игембаева Мархаба Толеужановна
|
Күні:
|
|
Сыныбы: 8
|
Қатысушылар саны: Қатыспағандар
саны:
|
Сабақтың тақырыбы:
|
Квадраттық функция және оның графигіне есептер
шығару
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу
мақсаты
|
8.4.2.3қолданбалы есептерді
шығару үшін квадраттық функцияны қолдану; 8.4.3.1 есеп шарты
бойынша математикалық модель құру;
|
Сабақтың мақсаты:
|
Квадраттық функция теңдеуін шешу және оның графигін
салу
|
Бағалау критерийлері
|
1.Берілген есептер арқылы квадраттық функция теңдеуін
құрады;
2. Берілген теңдеу арқылы кесте сызып оны координаталық
жазықтықта бейнелейді;
3. Сәйкесінше парабола төбесін
анықтайды.
|
Құндылықтарға баулу
|
Талап:
Жеке және командамен жұмыс істей
білу;
Ар-ұят:
Достарына,сыныптастарына, отбасы мүшелеріне қамқор болу,
мейірімділік таныту
|
Сабақ
кезеңі/Уақыты
|
Педагогтің
іс-әрекеті
|
Оқушының
іс-әрекеті
|
Бағалау
|
Ресурстар
|
Сабақтың
басы
Қызығушылықты
ояту.
Ұжымдық
жұмыс.
5
мин.
|
Ұйымдастыру:
-Оқушылармен амандасу, сынып
оқушыларын түгелдеу.
Топқа
бөлу:
Оқушылар «Жарық»
әдісі
арқылы жасырынған мультфильм кейіпкерлері бойынша екі топқа
бөлінеді.
Топтар топ ережесін сақтайды , өз қалаулары бойынша топ
ішінен топ басшы сайлап топ атауын қояды , топ мүшелері сабаққа
белсенді қатысуын қолдарындағы 10 баллдық шкаласы бар
сағат «Бағалау
сағаты» әдісі арқылы
бағалайды.
Үй тапсырмасын тексеру: Мұғалім жеке-жеке үй
тапсырмасын қарап шығады.
|
Шаттық шеңберін құрып «Өзіңе тілегенді,өзгеге тіле»! әдісі
арқылы бір-біріне тілек айтып,жақсы көңіл күй
сыйлайды.
Мақсаты: Оқушылар бойында идея немесе
тілек білдіру, тыңдау дағдыларын дамытуға бағыттау, сондай-ақ
барлық оқушыларды қатыстыру арқылы оқыту жағдайларын
теңестіру.
Тиімділігі: Оқушыны бір-біріне тілек айту
арқылы жақындастырады, көңіл -күйін көтереді, бауырмалдығын
оятады.
|
Мұғалім ұйымдастыру кезеңінде
белсенділік танытқан оқушыларды «Мадақтау сөз» әдісі
арқылы бағалайды:
«Жарайсың! Жақсы! Өте жақсы!
Талпын!»
|
Кейіпкерлердің суреттері
бейнеленген қағаздар
|
Миға шабуыл. «Ой қозғау»
әдісі.
5
мин.
«Джиксо»
әдісі
10мин
|
Оқушылармен бірге сабақ мақсатын
ашу;
Жалпы квадраттық функция дегеніміз у=ax2+bx+c өрнегімен
анықталатын функционалды сәйкестік квадраттық функция, ал оның
графигі парабола деп аталады. Мұндағы, а,в,с – нақты сандар.
Өрнектегі х айнымалысы кез-келген нақты мәндер қабылдауы мүмкін.
Сондықтан бұл функция бүкіл сан өсінде
анықталған.
Саралау: Бұл жерде
саралаудың «Диалог және қолдау
көрсету» тәсілі қолданылады. Дұрыс
мағынада жауап беруге бағыттау мақсатында кейбір оқушыларға қосымша
ашық сұрақтар, ал кейбір көмек қажет ететін оқушыларға қосымша
жетелеуші сұрақтар қойылады.
Бүгінгі сабағымның тақырыбы: Квадраттық функция және
оның графигі, мәтін есептерді квадраттық функция арқылы
шығару
Саралау: Қажеттілігіне қарай тапсырмалар
беремін.
Оқулықпен жұмыс:
№ 3.48 есеп
|
Сұрақтар:
1.Квадраттық функция дегеніміз не?
2.Квадраттық функция мен квадраттық теңдеу айырмасы
неде?
3. Квадраттық функцияның графигі қалай
аталады?
4.Парабола төбесін анықтау
формуласы?
5. а>0 болса, парабола тармағы қалай
қарайды
6. a<0 болса, парабола тармағы қалай
қарайды
Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде
сыни ойлауды дамыту.
Тиімділігі: Оқушының танымдық дағдысы
артады. Сонымен қатар оқушыға сабақтың өмірмен байланысын көрсетеді
және сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтауға мүмкіндік
береді.
Оқушылар оқулықтан тақырыпты қайталап берілген есепті
тақтада шығарады.
|
Дескриптор:
-1-ші сұраққа жауап береді.
1-балл
-2-ші сұраққа жауап береді.
1-балл
-3-ші сұраққа жауап береді.
1-балл
Әрбір дұрыс жауапка 1 балл
қойылады
|
ДК экраны
Сұрақтар топтамасы.
Оқулық 8-сынып.
|
Сабақтың ортасы
10 мин.
Топтық жұмыс
|
«Тарсия» әдісі
Қиылған көп үшбұрыштағы берілген есептерді шешіп бір
үшбұрыш құрастырып шығу қажет
Саралау: Бұл тапсырмада
саралаудың «Қарқын»
тәсілі
көрініс табады.
Ерекше білімді қажет ететін оқушыларға көмек
көрсету.
|
Берілген тапсырманы топпен бірлесіп орындайды, оқушылардың
ынтымақтастығы мен шапшаңдығы сыналады.
|
Дескриптор:
Есептерді топтасып шешу
Бағалау:
Бірінші болып аяқтаған топ 1 баллға ие
болады
|
|
Жеке
жұмыс.
5
мин.
|
«Фри» әдісі
Екі топқа тапсырма жазылған картоп таяқшалары беріледі. Әр
топ мүшесі өзіне түскен тапсырманы орындап, ауызша жауап беруі
тиіс.
Тиімділігі: Оқылым мен айтылым
дағдысы қалыптасады.
Саралау: Бұл тапсырмада
саралаудың «Диалог және қолдау
көрсету»
тәсілі
көрініс табады.
|
Берілген тапсырма бойынша есепті
орындайды
|
Дескриптор:
Әрбір топ мүшесі жауапты дұрыс тапса сол топқа 1 балл
беріледі.
|
|
Топтық
жұмыс
5
мин.
Жазылым.
|
«Бургер»
әдісі
Бургер ортасындағы жазылған тапсырмаларды орындау арқылы
бос орынды толтыру қажет
Мақсаты: Берілген тапсырма арқылы топпен
жұмыс қабілетін жақсарту.
Тиімділігі: Оқушының сын ойлау
дағдысы мен логикасы қалыптасады.
Саралау: Бұл тапсырмада
саралаудың «Тапсырма» тәсілі көрініс
табады.
|
Берілген тапсырма бойынша өз ойларын ортаға салып,
пікірлерін білдіріп, топтық талдау жасайды. Талқылау нәтижесінде
өзара бір келісімге келіп жауабын жазу.
|
Дескриптор:
Уақытты тиімді пайдалану,уақытысында
аяқтау
Бағалау:
Бірінші әрі дұрыс аяқтаған топқа 1 балл
қойылады
|
|
Сабақтың соңы.
Ой
толғаныс.
Рефлексия
Бағалау
Үйге
тапсырма
5
мин.
|
«Көгершіннен хат» әдісі бойынша мұғалімге
сабақ жайлы пікіріңді хат ретінде жолда.
Оқушылар өздерінің тақырып бойынша оқып, зерделегенін
сөйлем арқылы тұжырымдайды
Оқулықтағы №3.44 есеп
|
Мақсаты: Өз ойын айтып, сабақты бекіту,
қорытындылау.
Тиімділігі: Оқушы алған білімін
жинақтап, саралай білуге дағдыланады.
Саралау: Бұл тапсырмада
саралаудың «Қорытынды» тәсілі көрініс
табады.
|
Дескриптор:
Көгершін әдісі бойынша берілген тапсырманы толық
орындайды.
Оқушылар өздерінің сабаққа
қатысу белсенділігіне қарай Бағалау сағаты
әдісі арқылы
бағалайды.
|
Тақтадда жапсырылған көгершін
бейнелері
Бағалауға арналған қолсағат
Оқулық 8-сынып
|
|
|
|
|
|
|
«Диалог және қолдау көрсету»,
«Тапсырма», «Жіктеу».
Қажеттілігіне қарай тапсырмалар
беремін.
Ерекше білімді қажет ететін
оқушыларға көмек көрсету.
|
10 баллдык жүйе бойынша
бағалау
|
Сынып бөлмесін сабақтан бұрын желдету. Сыныптағы орындық
парталардың түзу тұруына назар аудару.
|
Жалпы бағалау
Сабақтың қандай екі аспектісі жақсы өтті? Оқыту туралы да,
сабақ беру туралы да ойланыңыз.
1:
2:
Сабақты жақсартуға не жәрдемдесер еді?
Оқыту туралы
да, сабақ беру туралы да ойланыңыз.
1:
2:
Сабақ
кезінде, сынып немесе жекелеген оқушылардың
жетістіктері/қиыншылықтары туралы мен нені
анықтадым? Келесі сабақтарда неге назар аудару
керек?
1:
2:
|