Сабақ тақырыбы: Квадраттық
функцияның графигі
Сабақ
мақсаты: 1.
Квадраттық функция туралы білімдерін
пысықтау, жинақтау, теориялық білімдерін шыңдау және есептер
шығаруда қолдана білуге
үйрету;
2. Оқушылардың ойлау қабілетін арттыру,
шапшаң, тез есептеуге
үйрету;
3. Жауапкершілік, табандылық, тәртіптілік
және тағы басқа тұлғалық қасиеттерін пайдалана отырып, пәнге деген
қызығушылығын ояту.
Сабақ
түрі: бекіту
Сабақ
әдісі: сұрақ-жауап
Сабақ
құралдары: интерактивті тақта, плакат,
карточкалар
Сабақ
барысы: І.
Ұйымдастыру. Оқушылардң сабаққа даярлығын
тексеру, топ құрып, ережесін бекіту.
ІІ. Теориялық материалды
қайталау. (1-презентация)
1.Қандай
фукцияны квадраттық функция деп
атайды?
2.Берілген
функциялардың қайсысы квадраттық функция
болады?
1)
4)
2)
5) 
3)
6)
3.
,
,
функциялардағы
a
коэффициенті
нені білдіреді?
4.
функциясының
графигін қалай салуға болады
?
5.
функциясының
графигін қалай салуға
болады?
6.
функциясының
графигін қалай салуға болады
?
ІІІ. Эстафета
ойыны.
(2-презентация) Әр топ оқушылары интерактивті
тақтадағы формуласымен берілген квадраттық функцияны графигімен
сәйкестендіреді.
IV. Жұптық
жұмыс: 1-жұп
тапсырмасы: 
2-жұп
тапсырмасы: 
3-жұп
тапсырмасы: 
4-жұп
тапсырмасы: 
5-жұп
тапсырмасы: 
6-жұп
тапсырмасы: 
7-жұп
тапсырмасы: 
V. Топтық
жұмыс. Берілген тапсырманы топпен
орындап, функцияның графигін салу жолын баяндап
береді.
1-топ тапсырмасы:
а)
ә)

б)
2-топ тапсырмасы:
а)
ә)

б)

3-топ тапсырмасы:
а)
ә)

б)

VI. Үйге:
№
VIІ. Қорытынды.
Рефлексия