Сабақ тақырыбы: Квадраттық функцияның графигі
Сабақ
мақсаты: 1.
Квадраттық функция туралы білімдерін
пысықтау, жинақтау, теориялық білімдерін шыңдау және есептер
шығаруда қолдана білуге
үйрету;
2. Оқушылардың ойлау қабілетін арттыру,
шапшаң, тез есептеуге
үйрету;
3. Жауапкершілік, табандылық, тәртіптілік
және тағы басқа тұлғалық қасиеттерін пайдалана отырып, пәнге деген
қызығушылығын ояту.
Сабақ түрі: бекіту
Сабақ әдісі: сұрақ-жауап
Сабақ құралдары: интерактивті тақта, плакат, карточкалар
Сабақ барысы: І. Ұйымдастыру. Оқушылардң сабаққа даярлығын тексеру, топ құрып, ережесін бекіту.
ІІ. Теориялық материалды қайталау. (1-презентация)
1.Қандай
фукцияны квадраттық функция деп
атайды?
2.Берілген
функциялардың қайсысы квадраттық функция
болады?
1)
4)
2)
5) 
3)
6)
3.
,
,
функциялардағы
a
коэффициенті
нені білдіреді?
4.
функциясының
графигін қалай салуға болады
?
5.
функциясының
графигін қалай салуға
болады?
6.
функциясының
графигін қалай салуға болады
?
ІІІ. Эстафета ойыны. (2-презентация) Әр топ оқушылары интерактивті тақтадағы формуласымен берілген квадраттық функцияны графигімен сәйкестендіреді.
IV. Жұптық
жұмыс: 1-жұп
тапсырмасы: 
2-жұп
тапсырмасы: 
3-жұп
тапсырмасы: 
4-жұп
тапсырмасы: 
5-жұп
тапсырмасы: 
6-жұп
тапсырмасы: 
7-жұп
тапсырмасы: 
V. Топтық жұмыс. Берілген тапсырманы топпен орындап, функцияның графигін салу жолын баяндап береді.
1-топ тапсырмасы:
а)
ә)

б)
2-топ тапсырмасы:
а)
ә)

б)

3-топ тапсырмасы:
а)
ә)

б)

VI. Үйге: №
VIІ. Қорытынды. Рефлексия
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Квадраттық функцияның графигі
Квадраттық функцияның графигі
Сабақ тақырыбы: Квадраттық функцияның графигі
Сабақ
мақсаты: 1.
Квадраттық функция туралы білімдерін
пысықтау, жинақтау, теориялық білімдерін шыңдау және есептер
шығаруда қолдана білуге
үйрету;
2. Оқушылардың ойлау қабілетін арттыру,
шапшаң, тез есептеуге
үйрету;
3. Жауапкершілік, табандылық, тәртіптілік
және тағы басқа тұлғалық қасиеттерін пайдалана отырып, пәнге деген
қызығушылығын ояту.
Сабақ түрі: бекіту
Сабақ әдісі: сұрақ-жауап
Сабақ құралдары: интерактивті тақта, плакат, карточкалар
Сабақ барысы: І. Ұйымдастыру. Оқушылардң сабаққа даярлығын тексеру, топ құрып, ережесін бекіту.
ІІ. Теориялық материалды қайталау. (1-презентация)
1.Қандай
фукцияны квадраттық функция деп
атайды?
2.Берілген
функциялардың қайсысы квадраттық функция
болады?
1)
4)
2)
5) 
3)
6)
3.
,
,
функциялардағы
a
коэффициенті
нені білдіреді?
4.
функциясының
графигін қалай салуға болады
?
5.
функциясының
графигін қалай салуға
болады?
6.
функциясының
графигін қалай салуға болады
?
ІІІ. Эстафета ойыны. (2-презентация) Әр топ оқушылары интерактивті тақтадағы формуласымен берілген квадраттық функцияны графигімен сәйкестендіреді.
IV. Жұптық
жұмыс: 1-жұп
тапсырмасы: 
2-жұп
тапсырмасы: 
3-жұп
тапсырмасы: 
4-жұп
тапсырмасы: 
5-жұп
тапсырмасы: 
6-жұп
тапсырмасы: 
7-жұп
тапсырмасы: 
V. Топтық жұмыс. Берілген тапсырманы топпен орындап, функцияның графигін салу жолын баяндап береді.
1-топ тапсырмасы:
а)
ә)

б)
2-топ тапсырмасы:
а)
ә)

б)

3-топ тапсырмасы:
а)
ә)

б)

VI. Үйге: №
VIІ. Қорытынды. Рефлексия
шағым қалдыра аласыз













