Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация жариялап
2 млн. ₸ табыс табыңыз!
0 / 1
Материалға шағымдану
Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
1 бонус = 1 теңге
Бонусты сайттағы қызметтерге жұмсай аласыз. Мысалы келесі материалды жеңілдікпен алуға болады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Түсінікті
2024-2025 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
Жүктеп алғыңыз келеді ме?
Кулон заңы
Материал туралы қысқаша түсінік
Кулон заңы тақырыбын түсіндіруде ұстаздарға сабаққа дайындалу үшін арналған сабақ жоспары
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады.
Толығырақ
28 Қырқүйек 2018
741
0 рет жүктелген
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: 8.1A бөлім: Жылу физикасы. | Мектеп: НЗМ Орал қ. | |
Күні: | Мұғалімнің аты-жөні: Сатова Ж.М | |
Сынып: 8 | Қатысқандар саны:10Қатыспағандар саны: 0 | |
Сабақ тақырыбы | Кулон заңы. | |
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) | 8.4.1.5 Кулон заңын есептер шығаруда қолдану; | |
Сабақ мақсаттары | - Кулон заңын теориялық түрде сипаттама бере алады;- Кулон заңын есептер шығаруда қолдана алады. | |
Жетістік критерийлері | - Оқушылар Кулон заңын теориялық түрде талдау жасайды;- Оқушылар Кулон заңын формуласын қорытып шығара алады;- Оқушылар Кулон заңын есептер шығаруда қолдана алады.- Оқушылар Кулон заңының қолданылау саласын біледі. | |
Тілдік мақсаттар | Оқушылар электрлік құбылыстарды, зарядтың екі түрін, зарядтың сақталу заңын біледі және оны қолдана алады. Заряд- chargeОң заряд- positive chargeТеріс заряд- negative chargeТебісу- repulsionТартысу- attractionЗарядтың сақталу заңы- The law of conservation of chargeЭлектроскоп- electroscopeЭлектрометр- electrometerЭлектр өрісі - Electric fieldЭлектр өрісініӊ кернеулігі-Tension of electric-fieldЭлектр өрісініӊ күш сызықтары-Lines of tension of electric-fieldЭлементар заряд – зарядтыӊ еӊ кіші порциясы (бөлігі). Атомныӊ планетарлық моделі бойынша, атом оӊ зарядталған ядро және оныӊ айналасында айналатын теріс зарядталған электрондар құрылған. Электрондарын жоғалтқан атом оӊ ионға айналады. Егер атом өзіне электрондарды қосып алса, ол теріс ионға айналады. Қозғалмайтын екі нүктелік зарядтыӊ өзара әрекет күші зарядтардыӊ көбейтіндісіне тура пропорционал және олардыӊ арақашықтығыныӊ квадратына кері пропорционал болады. | |
Құндылықтарды арыту | Оқушылар сабақ барысында топпен жұмыс істейді.Жұмыс барысында жауапкершілік және өзара құрмет құндылықтарын дамытады. Академиялық адалдық | |
Пәнаралық байланыстар | Математика | |
АКТ қолдану дағдылары | Интерактивті есеп шығару. | |
Бастапқы білім | Электрлік құбылыс. Электр заряды. Электр зарядының сақталу заңы. Атом құрылысы. Элементар заряд. | |
Сабақ барысы | ||
Сабақтың жоспарланған кезеңдері | Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет | Ресурстар |
Сабақтың басы 0-5 мин | Ұйымдастыру моментіТақырыбы: «Қызығушылықты ояту»Мақсаты: Үй тапсырмасын тексеру және жаңа тақырыпты оқушылардың өздерінің ашуына мүмкіндік жасау.Мұғалім іс-әрекеті: Оқушыларды 3 топқа бөледі. Оқушыларға тақырыпқа байланысты әртүрлі мысалдар келтіре отырып сұрақтар қойылады. «Сөзжұмбақ» береді.Оқушы іс-әрекеті: Оқушылар сол сұрақатрға жауап беру арқылы үй тапсырмасына жауап береді және өтілетін тақырыпты анықтайды.Бағалау: ЖК1 | Қосымша 1 |
Сабақтың ортасы 10 мин 20 мин | Тақырыбы: «Сиқырлы шарлар»Мақсаты: Тәжірибе арқылы Кулон заңын теориялық түрде түсіндіру. Теориялық білімдерін қолдана отырып Кулон заңының формуласын қорытып шығаруға және түрлендіруге оқушыларды дағыландыру.Мұғалім іс –әрекеті: Екі жұқа фольга гильзалар немесе пенопласт шариктер көмегімен оқушыларға қауіпсіз «практикалық» тәжірибені жасатады. Кулон заңын сипаттайтын шамаларды түсіндіреді.Оқушы іс-әрекеті: Оқушылар электростатикалық күштер белгілі арақашықтықта әрекет ете беретінін, олардың әрекеті үшін жанасу міндетті емес екенін жазып алуы керек. Оқушылар Кулон заңын қорытып шығару арқылы оны сипаттайтын шамаларды табу арқылы формуланы түрлендіреді.Бағалау: ЖК1; ЖК2 (Оқушылар өз- өздерін бағалайды. Бағалау парағына белгілейді)Тақырыбы: «Білімді мекен»Мақсаты: Кулон заңын есептер шығаруда қолдана білу.Мұғалім іс-әрекеті: Барлық оқушыларға теориялық және есеп шығаруға арналған тапсырмалар беріледі. Оқушыларды топпен сосын жеке жұмыстандырады:Оқушы іс-әрекеті: Кулон заңын қоладан отырып есептер шығарады. Топпен және еке жұмыстанады.Бағалау: ЖК3 | Қосымша 2 Қосымша 37 слайд |
Сабақтың соңы2 минут 3 минут | Сабақ соңында оқушылар рефлексия жүргізеді. Тақырыбы: «Менің сабақтығы көңіл күйім!»Мақсаты: Сабақтағы оқушылардың көңіл күйін анықтау.Мұғалім іс-әрекеті: Оқушыларға стикерлер ұсынады.Оқушы іс-әрекеті: Тақтаға өз көңіл күйін білдіру үшін стикерлер жапсырылады. Мұғалім іс-әрекеті: Оқушыларға үй тапсырмасын береді.§31; Б.М. Дүйсенбаев «Физика және астраномия»ЕЖ: № 427-428 ; В.И. Кем, Б.А. Кронгарт, 52 бет«Кулон заңының қолданылу саласы» атты Эссе жазу:Оқушы іс-әрекеті: Үй тапсырмасын орындау.Бағалау: ЖК4 | |
Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз? | Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз? | Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы |
Сабақ барысында берілген тапсырмалар оқушылардың жас ерекшелігіне және деңгейіне сәйкес құрылды. | Оқушлыардың топ ішіндегі жұмысы және есеп шығарудағы өздік жұмысы бағаланады | Қауіпсіздік техника ережелерін қайталауТәжірибе жасау барысында қауіпсіздік техникасы түсіндірілді. |
Сабақ бойынша рефлексия | Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз. | |
Сабақта оқу мақсаттары тақырыпқа сай қойылды. Жетістік критерийлері бойынша тапсырмалар орындады. Сабақ барысында оқушылар жасаған тәжірибелер және теориялық білім мен есептер шығару арқылы ОМ жетті деп есептеймін. | ||
Жалпы баға Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?1:Оқушылардың топпен жұмысы 2: Өз өздерін әділ бағалау білуіСабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?1: Деңгейлік тапсырмаларды көбірек беру. 2: Тақырып ашылу үшін өмірмен байланысты тәжірибелер қолдану.Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықт
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз Барлығы 663 959 материал жиналған
Осы аптаның ең үздік материалдары Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін тақырыптармен дайындаймыз Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады Толығырақ |