Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Қысқа мерзімді сабақ жоспар

    Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: 8.4.1.5Электростатика негіздері

    Мектеп: №59 ЖОМ

    Күні:

    Мұғалімнің аты-жөні: Таштайева Р.Ү

    Сынып: 8

    Қатысқандар:

    Қатыспағандар:

    Сабақтың тақырыбы

    Электр зарядының сақталу заңы, қозғалмайтын зарядтардың өзара әрекеттесуi, Кулон заңы, элементар электр заряды.

    Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары:

    8.4.1.5 - Кулон заңын есептер шығаруда қолдану;

    Сабақ мақсаттары:

    1.Кулон заңының тұжырымдамасын білу, формуласын жаза алу;

    2.Кулон заңының математикалық өрнегін түрлендіріп, есептер шығаруда қолдану;

    3.Қозғалмайтын екі нүктелік зарядтың арасындағы әрекеттесу күшінің шамасы қандай шамаларға тура және кері пропорционал екенін формуланы қорыту арқылы түсіндіру.

    Ойлау дағдыларының деңгейі:


    Білу,түсіну, қолдану

    Бағалау критерийі

    1) Кулон заңның тұжырымдамасын біледі, формуласын жаза алады.

    2) Кулон заңының математикалық өрнегін түрлендіріп, есептер шығаруда қолданады.

    3). Қозғалмайтын екі нүктелік зарядтың арасындағы әрекеттесу күшінің шамасы қандай шамаларға тура және кері пропорционал екенін формуланы қорыту арқылы түсіндіреді.

    Тілдік мақсаттар:

    Арнайы пәндік лексика мен терминология:

    Оқшаулағыштар-(грек ) оңашалау, электроскоп-электрді көремін.

    1.Қозғалмайтын зарядтардың өзара әсері зерттелетін электродинамиканың бөлімі ......... деп, ..ал олардың өзара әсері ......... деп аталады.

    2. Берілген өлшемдерін ескермеуге болатын зарядталған дене ............ деп аталады.

    Қозғалмайтын екі нүктелік заряд вакуумде зарядтардың көбейтіндісіне тура пропорционал және оның арақашықтығының квадратына кері пропорционал күшпен әрекеттеседі.

    3.Вакуумдегі қозғалмайтын екі нүктелік зарядтың өзара әсер күші ........... абсолют шамалары көбейтіндісіне тура пропорционал олардың .............. квадратына кері пропорционал.








    Құндылықтарға баулу

    Жалпыға бірдей еңбек қоғамында еңбекке, шығармашылық өсуіне, ортамен ынмақтастық қатынас орнатып, өмір бойы білім алуына баулу

    Пән аралық байланыс

    Ғаламтор желісінде ақпарат жинақтау үшін информатика пәнін пайдаланамын( АКТ).

    Есептер шығару кезінде математикалық амалдарды қолданамын.

    Бастапқы білім

    Заряд,күш,арақашықтық,элементар заряд,электроскоп,электрометр,электростатикалық машина

    8-сынып

    Жоспар

    Сабақтың жоспарланған кезеңдері

    Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері

    ресурстар

    Сабақтың басы

    5 минут

    І.Ұйымдастыру кезеңі

    Оқушылармен сәлемдесу, сынып тазалығына мән беріп, оқу құралдарын тексеру.

    Ынтымақтастықтың атмосферасын қалыптастыру мақсатында «Шаттық шеңберін» құру. Жылулық шеңберінде балалар бір-бірілеріне жылы лебіз білдіріп,сәттілік тілейді.

    Сыныпты қиылған кеспелер арқылы үш топқа біріктіру. Топ басшысын сайлайды.Ол топ мүшелерін берілген тапсырма бойынша дескрипторларға сәйкес бағалап отырады.

    Оқулық,оқу құралдары




    Сабақтың ортасы

    30 мин




























    Үй тапсырмасын қайталау.

    «Допты лақтыру» әдісімен үй тапсырмасын қайталау. Мұғалім доп лақтырып, сұрақ қояды. Допты қағып алған оқушы сұраққа жауап беріп, өзінің сұрағын қояды. Егер оқушы сұраққа жауап бере алмаса, допты басқа оқушыға береді. Бұл әдіс теориялық сұрақтарды бағалауға тілдік мақсаттардың еркімен сөйлеуге итермелейді.

    Қалыптастырушы бағалау





    Жаңа сабақ

    I«Ой қозғау» әдісі арқылы оқушыларға

    Кулон заңының тақырыбын өмірмен

    байланыстырып, сұрақтар қою

    арқылы жаңа тақырыпты ашады.

    1.Ш.Кулон кім және қандай жаңалық ашты?

    2.Аттас зарядтары мен бірдей зарядтардың өзара әсерлесуі қандай?

    Мұғалім АКТ слайдтарын пайдаланып оқушыларға бағыт береді.

    «таратылады,тапсырманы топ ішінде отырғызып топпен талқылату.) Академиялық дау –дамай» әдісі (топпен жұмыс) арқылы жаңа тақырыпты түсініу үшін арнайы тапсырмаларды қолдану
    (Оқушыларға тақырып төңірегінде тапсырма

    І топ:

    1.Қандай зарядты «нүктелік» деп атайды? Осы ұғымды «материялық нүкте» ұғымымен салыстырыңдар

    2.1 кулон дегеніміз не?

    Дискриптор

    1.Оқушылар нүктелік зарядты біледі

    2..Нүктелік зарядты материялық нүктені салыстырады.ІІ топ:

    1.Диэлектрлік өтімділік дегеніміз не?

    2.Кулонның иірілмелі таразымен жүргізілген тәжірибесінің мәні неде?

    Дискриптор

    1.Диэлектрлік өтімділік біледі

    2. Кулонның иірілмелі таразымен жүргізілген тәжірибесінің мәні неде екенін түсінеді.

    ІІI топ:

    1. Кулон заңын тұжырымдаңдар және осы заңды анықтайтын формуланы жазыңдар?

    2. Электр тұрақтысы мен пропорционал коэффициенттің мәні неге тең?

    Дискриптор

    1.Кулон заңы қалай тұжырымдалатынын біледі

    2.Электр тұрақтысы мен пропорционал коэффициентінің мәні неде екенін түсінеді.

    Теориялық мәлімет

    Француз ғалымы Ш.Кулон 1785 жылы тәжірибе жүзінде вакуумдегі нүктелік зарядтардың өзара әрекеттесу заңын ашқаннан кейін, ХVІІІ ғасырдың соңына қарай , электр құбылыстарын сандық жағынан зерттеу басталды. «Нүктелік заряд» ұғымы «материялық ұғымы» тәрізді ыңғайлы абстракциялау болып табылады.

    Өлшемдері өзара әрекеттесетін денелердің арақашықтығынан бірнеше есе кіші болатын денеде орналасқан зарядты нүктелік заряд деп атайды.

    Қозғалмайтын екі нүктелік заряд вакуумде зарядтардың көбейтіндісіне тура пропорционал және оның арақашықтығының квадратына кері пропорционал күшпен әрекеттеседі.

    F = k∙(q∙q ) / r 2

    к = 9∙109 Н∙м2/ Кл2 - пропорционалдық коэффициент

    ε0 = 8.85∙10-12Кл2/Н∙м2 - электр тұрақтысы

    F = 1 / 4π ε0∙(q∙q) / r 2 н/е F = 1 / 4π ε0∙(q∙q) / ε∙r 2

    ε- диэлектрлік өтімділік.

    1 кулон – вакуумде 1м арақашықтықта орналасқан шамасы жағынан өзіне тең нүктелік зарядқа 9∙109 Н күшпен әрекет ететін нүктелік заряд.

    Егер шарларға оң заряд берсек, онда олар бір-бірімен өзара әрекеттеседі. Өзара әрекеттесуші күшінің шамасын жіптің ширатылу бұрышына қарап анықтауға болады.


    Кулон заңы: Бостықтағы екi қозғалмайтын зарядталған нүктелiк денелердiң өзара әсерлесу күшi F (кулон күшi)   және   зарядтардың модульдерiнiң көбейтiндiсiне тура пропорционал және олардың өзара r арақашықтығының квадратына керi пропорционал.

     Мұнда k – пропорционалдық коэффициентi, сандық мәнi бiрлiк зарядтардың бiрлiк ұзындығына тең арақашықтықта өзара әсерлесу күшiне тең.

    k коэффициентiн мынадай түрде жазу қабылданған

    мұнда   – электр тұрақтысы, СИ жүйесi бойынша мынаған тең:

    Коэффициент k СИ бiрлiгiнде жазылуы бойынша келесi түрде өрнектеледi:

    « Кім жылдам» әдісі арқылы сабақты жинақтайды

    Есептер шығару. (Тақтада есеп жазылады, шығарылады.)

    Берілгені: формула Есептелуі

    r=2см 0,02м F = к

    q=2·10-9Кл

    q=·410-18Кл

    F-?



    «Есептеу-білімді еселеу».

    Оқушылар берілген деңгейлік тапсырмаларды орындайды.

    А деңгейі

    Арақашықтығы 20см,зарядтары 4нКл және 6 нКл зарядталған вакуумдегі бірдей екі кішкене шар қандай күшпен әрекеттеседі?

    В деңгейі

    Бір-бірінен 3 см қашықтықтағы екі нүктелік заряд өзара 3,6 МН күшпен әрекеттеседі.Әр зарядтын шамасы қандай?

    С- деңгей

    Аспандағы екі бұлттың электр зардтары сәйкесінше 2 мк Кл және 8 мк Кл бір-бірімен 9 кН күшпен әрекеттеседі.Бұлттар арасындағы орташа қашықтықты табыңдар.


    Шығарып болғаннан кейін,оқушылар алдын ала таратпа қағаздарда дайындалған шығару жолы арқылы бір-бірін тексереді.


    Дескриптор:

    1.Есептің берілгенін нақты ретімен жазады.

    2.Өлшем бірліктерді ХБЖ-ға келтіреді.

    3.Формуланы дұрыс пайдаланып белгісіз физикалық шаманы табады.

    4.Есептің шешімін табады.





    Доп

    смайликтер









































    Интербелсенді тақта,ноутбук

    АКТ слайдтары Оқулық ,дәптер қима үлестірме қағаздар


    Сабақтың соңы

    5 мин






    «Дұрыс жолды таңдай біл» стратегиясы Семантикалық карта

    Формула

    Тұрақты шама

    шамалар

    Тура пропорционал

    Кері пропорционал

    Өлшем бірлік









    Кері байланыс

    3.2.1» әдісі бойынша кері байланыс берулерін сұраймын

    3.Мен.......................лақтырып 1.Мен бүгін жіберемін

    Себебі................... 1 себеп

    өзіммен бір

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Таштайева Райхан Ушкемпировна
    30 Сәуір 2019
    2989
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Кулон заңы 8 сынып сабақ жоспары

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Кулон заңы 8 сынып сабақ жоспары

    Материал туралы қысқаша түсінік
    8-сыныптарға арналған Қмж ағылшын тілін қосу арқылы мұғалімдерге көмек болар
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Қысқа мерзімді сабақ жоспар

    Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: 8.4.1.5Электростатика негіздері

    Мектеп: №59 ЖОМ

    Күні:

    Мұғалімнің аты-жөні: Таштайева Р.Ү

    Сынып: 8

    Қатысқандар:

    Қатыспағандар:

    Сабақтың тақырыбы

    Электр зарядының сақталу заңы, қозғалмайтын зарядтардың өзара әрекеттесуi, Кулон заңы, элементар электр заряды.

    Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары:

    8.4.1.5 - Кулон заңын есептер шығаруда қолдану;

    Сабақ мақсаттары:

    1.Кулон заңының тұжырымдамасын білу, формуласын жаза алу;

    2.Кулон заңының математикалық өрнегін түрлендіріп, есептер шығаруда қолдану;

    3.Қозғалмайтын екі нүктелік зарядтың арасындағы әрекеттесу күшінің шамасы қандай шамаларға тура және кері пропорционал екенін формуланы қорыту арқылы түсіндіру.

    Ойлау дағдыларының деңгейі:


    Білу,түсіну, қолдану

    Бағалау критерийі

    1) Кулон заңның тұжырымдамасын біледі, формуласын жаза алады.

    2) Кулон заңының математикалық өрнегін түрлендіріп, есептер шығаруда қолданады.

    3). Қозғалмайтын екі нүктелік зарядтың арасындағы әрекеттесу күшінің шамасы қандай шамаларға тура және кері пропорционал екенін формуланы қорыту арқылы түсіндіреді.

    Тілдік мақсаттар:

    Арнайы пәндік лексика мен терминология:

    Оқшаулағыштар-(грек ) оңашалау, электроскоп-электрді көремін.

    1.Қозғалмайтын зарядтардың өзара әсері зерттелетін электродинамиканың бөлімі ......... деп, ..ал олардың өзара әсері ......... деп аталады.

    2. Берілген өлшемдерін ескермеуге болатын зарядталған дене ............ деп аталады.

    Қозғалмайтын екі нүктелік заряд вакуумде зарядтардың көбейтіндісіне тура пропорционал және оның арақашықтығының квадратына кері пропорционал күшпен әрекеттеседі.

    3.Вакуумдегі қозғалмайтын екі нүктелік зарядтың өзара әсер күші ........... абсолют шамалары көбейтіндісіне тура пропорционал олардың .............. квадратына кері пропорционал.








    Құндылықтарға баулу

    Жалпыға бірдей еңбек қоғамында еңбекке, шығармашылық өсуіне, ортамен ынмақтастық қатынас орнатып, өмір бойы білім алуына баулу

    Пән аралық байланыс

    Ғаламтор желісінде ақпарат жинақтау үшін информатика пәнін пайдаланамын( АКТ).

    Есептер шығару кезінде математикалық амалдарды қолданамын.

    Бастапқы білім

    Заряд,күш,арақашықтық,элементар заряд,электроскоп,электрометр,электростатикалық машина

    8-сынып

    Жоспар

    Сабақтың жоспарланған кезеңдері

    Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері

    ресурстар

    Сабақтың басы

    5 минут

    І.Ұйымдастыру кезеңі

    Оқушылармен сәлемдесу, сынып тазалығына мән беріп, оқу құралдарын тексеру.

    Ынтымақтастықтың атмосферасын қалыптастыру мақсатында «Шаттық шеңберін» құру. Жылулық шеңберінде балалар бір-бірілеріне жылы лебіз білдіріп,сәттілік тілейді.

    Сыныпты қиылған кеспелер арқылы үш топқа біріктіру. Топ басшысын сайлайды.Ол топ мүшелерін берілген тапсырма бойынша дескрипторларға сәйкес бағалап отырады.

    Оқулық,оқу құралдары




    Сабақтың ортасы

    30 мин




























    Үй тапсырмасын қайталау.

    «Допты лақтыру» әдісімен үй тапсырмасын қайталау. Мұғалім доп лақтырып, сұрақ қояды. Допты қағып алған оқушы сұраққа жауап беріп, өзінің сұрағын қояды. Егер оқушы сұраққа жауап бере алмаса, допты басқа оқушыға береді. Бұл әдіс теориялық сұрақтарды бағалауға тілдік мақсаттардың еркімен сөйлеуге итермелейді.

    Қалыптастырушы бағалау





    Жаңа сабақ

    I«Ой қозғау» әдісі арқылы оқушыларға

    Кулон заңының тақырыбын өмірмен

    байланыстырып, сұрақтар қою

    арқылы жаңа тақырыпты ашады.

    1.Ш.Кулон кім және қандай жаңалық ашты?

    2.Аттас зарядтары мен бірдей зарядтардың өзара әсерлесуі қандай?

    Мұғалім АКТ слайдтарын пайдаланып оқушыларға бағыт береді.

    «таратылады,тапсырманы топ ішінде отырғызып топпен талқылату.) Академиялық дау –дамай» әдісі (топпен жұмыс) арқылы жаңа тақырыпты түсініу үшін арнайы тапсырмаларды қолдану
    (Оқушыларға тақырып төңірегінде тапсырма

    І топ:

    1.Қандай зарядты «нүктелік» деп атайды? Осы ұғымды «материялық нүкте» ұғымымен салыстырыңдар

    2.1 кулон дегеніміз не?

    Дискриптор

    1.Оқушылар нүктелік зарядты біледі

    2..Нүктелік зарядты материялық нүктені салыстырады.ІІ топ:

    1.Диэлектрлік өтімділік дегеніміз не?

    2.Кулонның иірілмелі таразымен жүргізілген тәжірибесінің мәні неде?

    Дискриптор

    1.Диэлектрлік өтімділік біледі

    2. Кулонның иірілмелі таразымен жүргізілген тәжірибесінің мәні неде екенін түсінеді.

    ІІI топ:

    1. Кулон заңын тұжырымдаңдар және осы заңды анықтайтын формуланы жазыңдар?

    2. Электр тұрақтысы мен пропорционал коэффициенттің мәні неге тең?

    Дискриптор

    1.Кулон заңы қалай тұжырымдалатынын біледі

    2.Электр тұрақтысы мен пропорционал коэффициентінің мәні неде екенін түсінеді.

    Теориялық мәлімет

    Француз ғалымы Ш.Кулон 1785 жылы тәжірибе жүзінде вакуумдегі нүктелік зарядтардың өзара әрекеттесу заңын ашқаннан кейін, ХVІІІ ғасырдың соңына қарай , электр құбылыстарын сандық жағынан зерттеу басталды. «Нүктелік заряд» ұғымы «материялық ұғымы» тәрізді ыңғайлы абстракциялау болып табылады.

    Өлшемдері өзара әрекеттесетін денелердің арақашықтығынан бірнеше есе кіші болатын денеде орналасқан зарядты нүктелік заряд деп атайды.

    Қозғалмайтын екі нүктелік заряд вакуумде зарядтардың көбейтіндісіне тура пропорционал және оның арақашықтығының квадратына кері пропорционал күшпен әрекеттеседі.

    F = k∙(q∙q ) / r 2

    к = 9∙109 Н∙м2/ Кл2 - пропорционалдық коэффициент

    ε0 = 8.85∙10-12Кл2/Н∙м2 - электр тұрақтысы

    F = 1 / 4π ε0∙(q∙q) / r 2 н/е F = 1 / 4π ε0∙(q∙q) / ε∙r 2

    ε- диэлектрлік өтімділік.

    1 кулон – вакуумде 1м арақашықтықта орналасқан шамасы жағынан өзіне тең нүктелік зарядқа 9∙109 Н күшпен әрекет ететін нүктелік заряд.

    Егер шарларға оң заряд берсек, онда олар бір-бірімен өзара әрекеттеседі. Өзара әрекеттесуші күшінің шамасын жіптің ширатылу бұрышына қарап анықтауға болады.


    Кулон заңы: Бостықтағы екi қозғалмайтын зарядталған нүктелiк денелердiң өзара әсерлесу күшi F (кулон күшi)   және   зарядтардың модульдерiнiң көбейтiндiсiне тура пропорционал және олардың өзара r арақашықтығының квадратына керi пропорционал.

     Мұнда k – пропорционалдық коэффициентi, сандық мәнi бiрлiк зарядтардың бiрлiк ұзындығына тең арақашықтықта өзара әсерлесу күшiне тең.

    k коэффициентiн мынадай түрде жазу қабылданған

    мұнда   – электр тұрақтысы, СИ жүйесi бойынша мынаған тең:

    Коэффициент k СИ бiрлiгiнде жазылуы бойынша келесi түрде өрнектеледi:

    « Кім жылдам» әдісі арқылы сабақты жинақтайды

    Есептер шығару. (Тақтада есеп жазылады, шығарылады.)

    Берілгені: формула Есептелуі

    r=2см 0,02м F = к

    q=2·10-9Кл

    q=·410-18Кл

    F-?



    «Есептеу-білімді еселеу».

    Оқушылар берілген деңгейлік тапсырмаларды орындайды.

    А деңгейі

    Арақашықтығы 20см,зарядтары 4нКл және 6 нКл зарядталған вакуумдегі бірдей екі кішкене шар қандай күшпен әрекеттеседі?

    В деңгейі

    Бір-бірінен 3 см қашықтықтағы екі нүктелік заряд өзара 3,6 МН күшпен әрекеттеседі.Әр зарядтын шамасы қандай?

    С- деңгей

    Аспандағы екі бұлттың электр зардтары сәйкесінше 2 мк Кл және 8 мк Кл бір-бірімен 9 кН күшпен әрекеттеседі.Бұлттар арасындағы орташа қашықтықты табыңдар.


    Шығарып болғаннан кейін,оқушылар алдын ала таратпа қағаздарда дайындалған шығару жолы арқылы бір-бірін тексереді.


    Дескриптор:

    1.Есептің берілгенін нақты ретімен жазады.

    2.Өлшем бірліктерді ХБЖ-ға келтіреді.

    3.Формуланы дұрыс пайдаланып белгісіз физикалық шаманы табады.

    4.Есептің шешімін табады.





    Доп

    смайликтер









































    Интербелсенді тақта,ноутбук

    АКТ слайдтары Оқулық ,дәптер қима үлестірме қағаздар


    Сабақтың соңы

    5 мин






    «Дұрыс жолды таңдай біл» стратегиясы Семантикалық карта

    Формула

    Тұрақты шама

    шамалар

    Тура пропорционал

    Кері пропорционал

    Өлшем бірлік









    Кері байланыс

    3.2.1» әдісі бойынша кері байланыс берулерін сұраймын

    3.Мен.......................лақтырып 1.Мен бүгін жіберемін

    Себебі................... 1 себеп

    өзіммен бір

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    doc
    Физика Сабақ жоспары 8 сынып
    30.04.2019
    2989
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Таштайева Райхан Ушкемпировна
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации