Мазмұны
Мөлшерлік
сілтемелер
Анықтамалар
Белгілеулер мен
қысқартылған сөздер
Кіріспе
-----------------------------------------------------------------------------------------------
1 Балалардың бойында шығармашылықты қалыптастыру
әдістемесі-----------
1.1
Бастауыш сынып оқушыларында шығармашылық
қабілеттерді
қалыптастырудың теориялық негізі
-----------------------------------------------------
1.2 Қазақ тілі сабағында оқушылардың шығармашылық
қабілеттерін дамыту------
2 Ертегілерді
сахналау арқылы балалардың шығармашылығын дамыту
----
2.1 Халық ертегілерінің
бала дүнетанымын қалыптастырудағы маңызы
------------------
2.2
Бастауыш сыныптарда Л.В.Занков әдістемесін қолдану
-----------------------------
|
5
6
6
16
24
26
|
Қорытынды
---------------------------------------------------------------------------------------
Пайдаланылған әдебиеттер тізімі
--------------------------------------------------------
|
34
35
|
Мөлшерлік сілтемелер
ГОСТ
7.1-2003.
|
Баспаханалық жұмыс және
кітапханалық, ақпараттық стандарттар жүйесі. Кітапханалық жазба.
Библиографиялық сипаттама. Дұрыс құрлымы мен жалпы
талап.
|
ГОСТ
7.32.-20-01.
|
Ғылыми-зерттеу жұмысының
есебі. Рәсімделу құрылымы мен ережесі.
|
ГОСТ
2.105.
|
Иллюстрация мен қосымшаларды
рәсімделу ережесі
|
ГОСТ
2.301.
|
Қосымшаларды рәсімделу
ережесі
|
ГОСТ
7.9-95.
|
Кітапханалық және баспа ісі,
ақпараттық стандарттар жүйесі. Рефераттармен аннотация. Жалпы
талап.
|
ГОСТ
7.5-98.
|
Кітапханалық және баспа ісі,
ақпараттық стандарттар жүйесі. Журналдар, жинақтар, ақпараттық
баспа. Жарияланған мақалалардың рәсілімделуі.
|
СТРК ИСО
690-2-2007.
|
Ақпараттар мен құжаттар.
Библиографиялық сілтемелер. Электрондық құжаттар және олардың
бөлімдері.
|
СТРК ИСО
5127-2007.
|
Ақпараттар мен құжаттар.
Сөздік.
|
ГОСТ
2.316
|
Рұқсат етіліп ұсынылған
қысқартылған сөздердің тізімі.
|
Анықтамалар
Әдістеме – педагогика ғылымының жеке пәндерден берілетін білім
көлемі мен мазмұнын негіздеп, оны оқытудың тиімді әдістерін
зерттейтін біл саласы. Тұтасынан алғандағы жас ұрпақты тәрбиелеу
мен оқыту үдерісінің заңдылықтарын дидактика зерттейді. Ол
заңдылықтардың жеке пәндерді оқытудағы көрінісін, және әр пәнді
оқытудың өзіне ғана тән заңдылықтарын пәндік дидактика қарастырады.
Бұлардың әрқайсысына тән өзіндік ерекшеліктеріне байланысты оқыту
әдістемелері бар.
Бастауыш
білім – білім беру жүйесінің алғашқы сатысында меңгерілетін
дағдылар мен ұғымдардың жиынтық атауы, бастауыш білім беру
сатысында оқушы әріп танып, жаза білуге, дұрыс, жатық оқуға, өз
ойын ауызша, жазбаша жеткізе білуге, мазмұндауға
үйренеді.
Оқыту
әдісі дегеніміз – оқушы мен
оқытушының білім беруде, дағды беруде машықтанудағы жұмыс істеу
әдісі тіл үйрету әдісінде бірнеше тәсілдерді бөлуге болады. Олар:
көрнекілік әдісі, сөз әдісі, практикалық әдіс, ойын әдістері арқылы
лексиканы оқытуда жақсы оқуға қол жеткізуге
болады.
Сабақ - ол шындықты ашу, оқушылармен оқытушының біріккен
қызметінде ақиқатты іздеу және оны ойлау.
Технология - өнім алу үшін керекті материалдарды өндеу әдістері мен
өнім шыға-руға керекті жүйелі процесс.
Белгілеулер мен
қысқартылған сөздер
т.с.с - тағы сол
сияқты
т.б. -
тағы басқа
СТО - сын
тұрғысынан ойлау
СКТ -
сатылай кешенді талдау технологиясы