Күні:04.04.2022ж
Тақырыбы
: «Л» дыбысы сөздің соңында
машықтандыру
Мақсаты: «Л» дыбысын сөздің соңында
анық айтқызу
Міндеті:
А) Түзету-
білімділік:«Л» дыбысын сөздің соңында анық айтуға
машықтандыру
Ә)
Түзету-дамытушылық:фонематикалық қабылдауын дамыту, ойын
тапсырмалары арқылы ойлау, қабылдау, зейінін дамыту,артикуляциялық
жаттығуларды жасау арқылы дыбысты дұрыс айтуға
үйрету.
Б) Түзету-тәрбиелік:тыңдай
білуге тәрбиелеу
Көрнекіліктер:«Л» дыбысының профилі және
суреттер, айна, артикуляциялық жаттығулардың
суреттері.
Іс-әрекет
кезеңі
|
Логопедтің
іс-әрекеті
|
Балалардың
іс-әрекеті
|
Ұйымдастыру
кезеңі:
|
Сәлеметсіңбе?
Психологиялық
дайындық:
Сәлем саған алтын
күн! Сәлем саған көк
аспан! Сәлем саған жер
ана! Сәлем саған
достарым!
|
Сәлеметсізбе!
|
Негізгі
бөлім:
|
-
Ең бірінші «Л » дыбысының артикуляциясын
есімізге түсірейік.
Тілдің ұшы жоғарғы тіске немесе жоғарғы
тістердің артындағы төбешікке тіреледі. Тіл ортасы төмен түскен,
тілдің артқы жағы көтеріңкі, тілдің бүйір жақтары төмен түскен.ауа
тілдің бүйір жағынан өтеді.Дауыс желбезегі жұмыс істемейді, тамақ
дірілдейді.
-
«Л» дыбысына
арналған артикуляциялық жаттығуларды
жасаймыз.
«жымыю»
«түтікше»
«тіс
тазалау»
Бал, қол, жол,
марал, самал, тал, жыл,
футбол.
|
Л дыбысының
артикуляциясын көрсетеді.
жаттығуларды айнаға
қарап логопед соңынан
қайталайды
Логопед соңынан дұрыс
қайталау.
|
Сергіту
сәті:
|
Тереңдет
ойыңды, Тiк ұста
бойыңды. Құстарға
ұсайық, Қалықтап
ұшайық. Шық алға оң
қанат, Шық алға сол
қанат, Шаршаған
кездерде Қонайық
жорғалап.
|
қайталап
орындайды
|
Д\О:
«Таяқша»
|
Сөздердің арасынан л дыбысын
сөздің соңында естісең л әрпі жазылған таяқшаны көтер
көтер.
|
Тапсырманы
орындайды
|
Рефлексия:
|
Өзіңе ұнаған смайлик арқылы
көңіл-күйіңді білдір.
|
Ұнаған смайлигін
таңдайды
|
Қорытынды:
|
Осы дыбысты айтқан
кезде тіліміздің қалпы қалай
тұрады?
Л дыбыс сөздің
соңында кездесетін қандай сөздер
айттық?
Сабақ
аяқталды!
Сау
болыңдар!
|
Оқушының
жауаптары.
Сау
болыңыз!
|