Материалдар / Лақтыру секіру және жүгіру дағдылары Қысқа қашықтықта жүгіру
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Лақтыру секіру және жүгіру дағдылары Қысқа қашықтықта жүгіру

Материал туралы қысқаша түсінік
2-сыныпқа днне шынықтыру сабағына арналған сабақ жоспары. Сабақ тақырыбы: Лақтыру секіру және жүгіру дағдылары Қысқа қашықтықта жүгіру
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
04 Желтоқсан 2021
1458
1 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:

Мектеп: «№4 ЖОББМ» КММ

Күні: 16.09.21ж

Машықкер: Сырлыбай Аяжан

Сынып: 2 «Б»

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:


Сабақ тақырыбы

Лақтыру секіру және жүгіру дағдылары Қысқа қашықтықта жүгіру

Оқу мақсаттары

2.1.2.2 Өздігінен байланыстыруды оқу арқылы негізгі қозғалыс дағдыларын түсіну және жетілдіру

Сабақ мақсаттары

Барлық оқушылар: Лақтыру,секіру және жүгіру жаттығуларының тәртібін орындайды.

Оқушылардың көпшілігі: Бір орыннан ұзындыққа секіру жаттығуларын біледі.

Оқушылардың кейбірі: кіші допты оқу бағдарламасына сәйкес үздік нәтиже көрсетеді.


Жетістік критерийлері

Негізгі қимыл-қозғалыс жаттығуларының байланысын анықтайды.

Тілдік мақсаттар


Кілт сөздер мен тіркестер. Өзім туралы. Дене мүшелері.

қозғалу дағдылары секіру, лақтыру, жүгіру.

Диалог / жазылымға арналған пайдалы сынып.

Шапшаң жүгірудің дене шынықтыруда неліктен маңызды екенін айта аласыз ба?

Құндылықтарды дарыту

Сыйластық

Пәнаралық байланыстар

Жаратылыстану

АКТ қолдану дағдылары

Видео және суреттерді көру, пайдалану

Бастапқы білім


Оқушылар алдыңғы дене шынықтыру сабақтарында өткен бөлімдерден және үй ішінде мен балабақшада негізгі қозғалыс қабілеттілігі мен сенімділігін және фундаменталды қозғалыс дағдыларын дамытты деп күтіледі.

Сабақ барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет

Ресурстар

Сабақтың басы

15 минут

Сәлемдесу;

Сапқа тұрғызу;

Сабақ барысын түсіндіру;

Қауіпсіздік және тәртіп ережелерімен таныстыру;

Қауіпсіздік ережесі:

1. Мұғалімнің рұқсатынсыз жаттығуларды және оқу тапсырмаларын орындауға кірісуге болмайды;

2. Жаттығуларды орындау кезінде бір-біріне сақтық етуді естеріңнен шығармаңдар;

3. Доптарды бір-біріңе қарама-қарсы лақтыруға болмайды, жұп-жұп болып жұмыс істегенде бір ғана доп болуы тиіс;

4. Сабақта тәртіп пен реттілікті сақтаңдар;

5. Сабақтан мұғалімнің рұқсатынсыз кетпеңдер.

Саптағы жаттығулар (оңға,солға,кері бұрылу)

-Жүру жаттығулары:

-Қолды жоғары көтеріп,аяқтың ұшымен жүру.

-қолды мықынға қойып өкшемен жүру.

-алға бір қалыпты жүгіру.

- аяқты артқа , қолға жеткізе жүгіру, екі қол алдыда тізені биік көтере жүгіру.

- Оң және сол жақ қырымен адымдап жүгіру екі қол белде

- қолды екі жақтан тыныс ала көтеріп , түсіру, демді қалпына келтіру.

Жалпы дамыту жаттығулары:

Шеңберде орындау.

  1. Бір орында жасалатын жаттығулар

Б.к. Қол белде, аяқты сәл ашып, иық тұсында

Б.к. 1-4 басты солға, 5-8 оңға айналдыру

Б.к. Қол иықты 1-4 алға,5-8 артқа айналдыру

Б.к. Қол кеуде тұста берілу, 1- де бүгіп сермеу; 2- де оң немесе сол жаққа жазып сермеу; 3- те бүгіп сермеу; 4 оң және сол жаққа сермеу

Б.к. Сол қол жоғары , оң қол төмен, 1-2 сол қолды, 3-4 оң қолды жоғары көтеріп сермеу.

Б.к. Сол қол жоғары, оң қол белде 1-3 оңға иілу;

4- Б.к. 5-7солға иілу; 8 Б.к.

Б.к. Қолды біріктіріп 1- оң аяқты тигізу; 2 ортаға; 3- сол аяққа тигізу; 4- қол белде:

Б.к. 1- сол қолды оң аяқтың ұшына тигізу, 2 – қол белде; 3- оң қолды сол аяқтың ұшына тигізу; 4- қол белде;

Б.к. қол белде сол аяқпен 15 рет, қос аяқпен 15 рет



Әр жаттығуға кең, ашық кеңістік.







Доптар: түрлі мөлшер, текстура, түс, салмақ, т.б.














Сабақтың ортасы

25 минут

Өзім туралы және дене мүшелері.


Жүгіру, секіру және лақтыру элементтері бар эстафеталар

(К, Г) Ойын эстафеталарын жүргізу, оқушыларды 2 топқа бөлу, аралықты 10 -12 метр ету:

1-нұсқа:

- жылан жолымен жүгіру ;

- жұптармен жүгіру;

- ұзындыққа орыннан секіру;

- көздеп лақтыру;

2-нұсқа:

- оң аяқпен секіру;

- сол аяқпен секіру;

- көшбасшының артынан жүгіру;

- капитанға доп беру;

Дескриптор: топпен жұмыс жасай алады;

Ұзындыққа орнынан секіре алады.

ҚБ: от шашу әдісі арқылы

«Ақсерек пен көксерек» ойыны

Ойын шарты: екі топ бір-бірінен алысырақ шамамен 15 қадам жерде қол ұстасып тұрады. Бірінші топтың балалары екінші топқа ақсерек-ау, ақ серек, бізден сізге кім керек? деп айтады. Сол кезде қарама-қарсы тұрған топ басшысы өздеріне керекті қарсыластарының арасынан біреуінің атын атайды.Ақсерек-ау, ақ серек, сізден бізге Марат керек. Аты аталған ойыншы, бар пәрменімен жүгіріп қол ұстасып қатар тұрған қарсы топтың екі ойыншысының ұстасып тұрған қолын үзіп өте шығуға әрекет етеді. Ал қарсылыстары қолдарын мықты ұстап, үздірмеуге тырысады. Егер жүгіріп келген адам қарсыластарының қолдарын үзіп кетсе сол топтан, басшысынан басқа бір ойыншыны өзімен бірге алып кетеді. Қол ұстасып тұрған қатарды үзіп өте алмай қалса, онда сол топта өзі қалып қояды.

Дескриптор: оқушылар қауіпсіздік ережесін ұстана отырып, ойынды ойнайды.

ҚБ: бас бармақ әдісі арқылы



Сабақтың соңы

5 минут

  • Демалу тынысын қалпына түсіру жаттығулары;

  • Қатарға тұрғызу;

  • Сабаққа қорытынды жасау.

Рефлексия:

Бүгінгі сабақ ұнады ма?

Қандай әсер алдыңдар?

Сабақтын басында аталған мақсаттарға қол жеткіздім бе?

Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?

Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?

Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы





Рефлексия

Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба?

Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме?

Жеткізбесе, неліктен?

Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?

Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма?

Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?

Сабағыңызға қатысты сол жақта келтірілген сұрақтарға жауап беріңіз.


Жалпы баға

Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

1:

2:

Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

1:

2:

Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?



Қазақстан Республикасының Білім және ғылым министрлігі

«М.О. Әуезов атындағы педагогикалық колледжі» ҚМҚК

«Бекітемін»___________

Колледж әдіскері:

«Келісемін» ___________



Дене шынықтыру пәнінен сабақ жоспары



Тақырыбы: «Лақтыру секіру және жүгіру дағдылары. Қысқа қашықтықта жүгіру»

Өтетін орыны: “№4 ЖОББМ” КММ

Сынып: 2 «Б»

Мерзімі: 16.09.2021

Тобы: 401

Машықкер: Сырлыбай Аяжан

Баға: «___»__________________

Баға: «___»__________________

Семей 2021

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!