Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    "Qostanai qalasy äkimdiginiñ bilim böliminiñ №8 orta mektebi" MM





    QAZAQ TILI

    photo_1020.jpeg

    Qazaq-latyn älipbïin üirenyshilerge arnalğan kömekşhi qural



    Ä.D. Salykova

    J.S. Aigyjina













    Qostanai, 2019

    УДК

    ББК

    Пікір жазғандар:

    Ә.Д. Салыкова – п.ғ. магистрі, қазақ тілі мен әдебиетінің мұғалімі.



    Ä.D. Salykova , J.S. Aigyjina

    «QAZAQ TILI» kömekşhi qural

    QAZAQ-LATYN ÄLIPBÏIN ÜIRENYSHILERGE ARNALĞAN KÖMEKŞHI QURAL. Латын графикасына негізделген қазақ тілі әліпбиі бойынша дұрыс жазуға үйрететін көмекші құрал.-Qostanai, 2020j



    ISBN

    Кез келген тілді үйрену – жеңіл іс емес, алайда көп тілді білетін адам кез келген бір тілді меңгерушіден рухани бай болып келеді. Адам мәдениеті жайында сырт пішіні мен мінез-құлық мақамынан ғана емес, сонымен қатар өз ойын сауатты, дұрыс жеткізе алу, айта білу шеберлігіне де қарап талқылайды. Тіл білімі тұрмысты, салт-дәстүрді, халықтың өткені мен келешегін терең танысып білуге, оның төл сипатын жақсы түсінуге мүмкіндік береді.

    Жалпы білім беретін орыс мектебінің мұғалімдеріне, қазақ тілін үйренуші қауымға арналған.



    УДК

    ББК



    ISBN









    Кіріспе сөз

    Еліміздің латын әліпбиіне көшу ұлтымыз үшін жасалған маңызды қадамдардың бірі. Ұлы Дала елінің тарихына көз жүгіртсек, бірінші тұғыры байлық – жер, екіншісі – тіл, үшіншісі – мемлекет және оның тарихы болуы керектігі айқындалады. Ағартушы-педагог ғалым Ахмет Байтұрсынұлы айтып кеткендей, «Ұлттың сақталуына да, жоғалуына да себеп болатын нәрсенің ең қуаттысы – тілі» деген.

    Жалпы қай әліпбиді таңдасақ та ондағы таңбалар қазақ тілінің өзіндік дыбыстық жүйесіне сай келсе болғаны. Әліпбиде жат дыбыстар болмауы керек. Қарап отырсақ, кирилл әліпбиінің иесі - орыстар, армян жазуының иесі - армяндар, иероглиф – қытайдікі, араб - жазуы арабтікі, ал латын әліпбиі барлық тілдерге ортақ. Өйткені латын тілі – тек жазуда ғана қолданылатын өлі тіл. Сондықтан оны ағылшын да, француз да, неміс те, италияндық та, өзбек пен түріктер де пайдаланады. Латын әліпбиі сондай-ақ ғылым мен техникада, әсіресе компьютер тілі ретінде кеңінен қолданылады. Сондықтан латын графикасына негізделген қазақ жазуын жасау – заман талабы, уақыт сұранысы.

    Латын әліпбиін қолдану түркі және жалпы әлеммен ықпалдасуға, ұлттық санамыздың қайта жаңғыруына жол ашады. Ұрпақ болашағы мен ұлт тұтастығы үшін қабылданған мұндай шешім күллі әлеммен бірлесе түсуімізге, ұрпағымыздың ағылшын тілі мен интернет тілін жетік игеруіне, ең бастысы, қазақ тілін жаңғыртуға, мемлекеттік тіл мәртебесін арттыруға ықпалы зор. Жалпы, түркі халықтарымен бірге болудың бір үлкен жолы – осы ортақ әліпбиде жүру.

























    Түсінік хат.

    «Қазақ тілі» - мектептегі негізгі де маңызды пән. «Қазақ тілі» пәні арқылы оқушылар қоршаған ортаны таниды, ұлттық мәдениетті, моральді, дүниетанымды сезіне бастайды, сөйлеуге дағдыландыруда оқушының өзінді ерекшілігі айқындала түседі. Бұған қоса тілді оқып-үйрену барысында оқушылар алғашқы тілдік мағлұматтарды меңгереді, ақыл-ойы, сөйлеу дағдыларын жетілдіреді. «Қазақ тілі» пәнін оқытудың басты мақсаты- оқушыларды оқуға, сауатты жазуға үйрету, негізгі тілдік ұғымдармен таныстыру, өз ойы мен пікірін еркін жеткізе алатын дара тұлға тәрбиелеу. Ол мақсаттарды орындау үшін мынадай міндеттер қойылады:

    • ауызекі және жазба тілде қарым-қатынас жасауға қажетті сөйлеу дағдыларын қалыптастыру;

    • орфографиялық дағдыларды қалыптастыру және пунктуациялық ережелерді практикалық түрде меңгерту;

    • оқушылардың сауатты, көркем жазу дағдыларын жетілдіру;

    • диалогтық және монологтық сөйлеу (ауызекі,жазба тіл) дағдыларын, сөйлеу мәдениетін дамыту;

    • оқушылардың адамгершілік, эстетикалық сезімдерін тәрбиелеу.


    Білім мазмұны жүйесінің сөйлеу және таным әрекеттері жүзінде қалыптастырып, дамыту мақсаттарына бағындырылуы – оқу бағдарламасының басты өзгешеліктерінің бірі. Мұнда қарым- қатынас жасауға, танып білуге талпыныстың пайда болуына жетелейтін коммуникативтік ұстаным басшылыққа алынған. Бұл процесс сөздік қабылдау, тыңдау, оқу, өз ойын айту, жазу мен сөйлеу мәдениетін игеру, орфографиялық жаттығу, каллиграфиялық машықтану арқылы жүзеге асырылады. Қазақ тілі пәнін оқып-үйрену барысында баланың сөйлеу дағдылары ұштала түседі, олар ойын ауызекі және жазба тілде бейнелеп, өзгелердің сөзін толық түсінуді үйренеді және тіл туралы материалдар сол тілді қолданудың ең жарқын үлгісі бейнеленетін әдеби туындылар , жеке-жеке бөлімдер арқылы түсіндірілетін теориясы – осының бәрі қазақ тілі пәнінде интегративті ұштастырыла меңгертіледі.












    ЖАҢА ӘЛІПБИ НЕГІЗІНДЕГІ ҚАЗАҚ ТІЛІ

    6 «Б» сынып

    №

    Тақырып

    Сағат саны

    Мерзімі

    1

    Қазақ әліпбиі.


    1

    1.09.

    2

    Практикалы жұмыс

    1

    8.09.

    3

    Негізгі тірек ұғымдар

    1

    15.09.

    4

    Әріптердің емлесі

    Дауысты дыбыс әріптерінің емлесі


    2

    22.09.

    29.09.

    5

    Әріптердің емлесі

    Дауыссыз дыбыс әріптерінің емлесі


    2

    6.10.

    13.10.

    6

    Практикалық жұмыс

    1

    20.10.

    7

    Түбір сөздердің емлесі.

    2

    27.10.

    3.11.

    8

    Қосымшалардың жалғануы

    2

    17.11.

    24.11.

    9

    Практикалық жұмыс

    1

    8.12.

    10

    Бөлек жазылатын сөздердің емлесі

    2

    15.12.

    22.12.

    11

    Бірге жазылатын сөздердің емлесі

    2

    29.12.

    12.01.

    12

    Дефиспен жазылатын сөздердің емлесі

    2

    19.01.

    26.01.

    13

    Практикалық жұмыс

    1

    2.02.

    14

    Бас әріптің емлесі.

    Қосымшалардың жалғануы

    2

    9.02.

    16.02.

    15

    Практикалық жұмыс

    1

    23.02.

    16

    Жалқы есімдердің емлесі

    1

    2.03.

    17

    Жер бедері, аспан денелері атауларының емлесі

    1

    9.03.

    18

    Практикалық жұмыс

    1

    16.03.

    19

    Күрделі атаулардың емлесі

    1

    6.04.

    20

    Қысқарған сөздердің емлесі

    1

    13.04.

    21

    Практикалық жұмыс

    1

    20.04.

    22

    Кейбір кирилл әріптері мен шеттілдік сөздердің емлесі

    1

    27.04.

    23

    Сөздердің тасымалдануы

    1

    4.05.

    24

    Практикалық жұмыс

    1

    11.05.

    25

    Сынақ (шығармашылық жұмыс)

    1

    18.05.

    26

    Қайталау

    1

    25.05.

    Барлығы:

    34





















































    ЖАҢА ӘЛІПБИ НЕГІЗІНДЕГІ ҚАЗАҚ ТІЛІ

    6 «В» сынып

    №

    Тақырып

    Сағат саны

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Айгужина Жанар Советбековна
    01 Қараша 2020
    691
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Латын әліпбиіне саяхат

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Латын әліпбиіне саяхат

    Материал туралы қысқаша түсінік
    латын әліпбиі туралы мәлімет
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    "Qostanai qalasy äkimdiginiñ bilim böliminiñ №8 orta mektebi" MM





    QAZAQ TILI

    photo_1020.jpeg

    Qazaq-latyn älipbïin üirenyshilerge arnalğan kömekşhi qural



    Ä.D. Salykova

    J.S. Aigyjina













    Qostanai, 2019

    УДК

    ББК

    Пікір жазғандар:

    Ә.Д. Салыкова – п.ғ. магистрі, қазақ тілі мен әдебиетінің мұғалімі.



    Ä.D. Salykova , J.S. Aigyjina

    «QAZAQ TILI» kömekşhi qural

    QAZAQ-LATYN ÄLIPBÏIN ÜIRENYSHILERGE ARNALĞAN KÖMEKŞHI QURAL. Латын графикасына негізделген қазақ тілі әліпбиі бойынша дұрыс жазуға үйрететін көмекші құрал.-Qostanai, 2020j



    ISBN

    Кез келген тілді үйрену – жеңіл іс емес, алайда көп тілді білетін адам кез келген бір тілді меңгерушіден рухани бай болып келеді. Адам мәдениеті жайында сырт пішіні мен мінез-құлық мақамынан ғана емес, сонымен қатар өз ойын сауатты, дұрыс жеткізе алу, айта білу шеберлігіне де қарап талқылайды. Тіл білімі тұрмысты, салт-дәстүрді, халықтың өткені мен келешегін терең танысып білуге, оның төл сипатын жақсы түсінуге мүмкіндік береді.

    Жалпы білім беретін орыс мектебінің мұғалімдеріне, қазақ тілін үйренуші қауымға арналған.



    УДК

    ББК



    ISBN









    Кіріспе сөз

    Еліміздің латын әліпбиіне көшу ұлтымыз үшін жасалған маңызды қадамдардың бірі. Ұлы Дала елінің тарихына көз жүгіртсек, бірінші тұғыры байлық – жер, екіншісі – тіл, үшіншісі – мемлекет және оның тарихы болуы керектігі айқындалады. Ағартушы-педагог ғалым Ахмет Байтұрсынұлы айтып кеткендей, «Ұлттың сақталуына да, жоғалуына да себеп болатын нәрсенің ең қуаттысы – тілі» деген.

    Жалпы қай әліпбиді таңдасақ та ондағы таңбалар қазақ тілінің өзіндік дыбыстық жүйесіне сай келсе болғаны. Әліпбиде жат дыбыстар болмауы керек. Қарап отырсақ, кирилл әліпбиінің иесі - орыстар, армян жазуының иесі - армяндар, иероглиф – қытайдікі, араб - жазуы арабтікі, ал латын әліпбиі барлық тілдерге ортақ. Өйткені латын тілі – тек жазуда ғана қолданылатын өлі тіл. Сондықтан оны ағылшын да, француз да, неміс те, италияндық та, өзбек пен түріктер де пайдаланады. Латын әліпбиі сондай-ақ ғылым мен техникада, әсіресе компьютер тілі ретінде кеңінен қолданылады. Сондықтан латын графикасына негізделген қазақ жазуын жасау – заман талабы, уақыт сұранысы.

    Латын әліпбиін қолдану түркі және жалпы әлеммен ықпалдасуға, ұлттық санамыздың қайта жаңғыруына жол ашады. Ұрпақ болашағы мен ұлт тұтастығы үшін қабылданған мұндай шешім күллі әлеммен бірлесе түсуімізге, ұрпағымыздың ағылшын тілі мен интернет тілін жетік игеруіне, ең бастысы, қазақ тілін жаңғыртуға, мемлекеттік тіл мәртебесін арттыруға ықпалы зор. Жалпы, түркі халықтарымен бірге болудың бір үлкен жолы – осы ортақ әліпбиде жүру.

























    Түсінік хат.

    «Қазақ тілі» - мектептегі негізгі де маңызды пән. «Қазақ тілі» пәні арқылы оқушылар қоршаған ортаны таниды, ұлттық мәдениетті, моральді, дүниетанымды сезіне бастайды, сөйлеуге дағдыландыруда оқушының өзінді ерекшілігі айқындала түседі. Бұған қоса тілді оқып-үйрену барысында оқушылар алғашқы тілдік мағлұматтарды меңгереді, ақыл-ойы, сөйлеу дағдыларын жетілдіреді. «Қазақ тілі» пәнін оқытудың басты мақсаты- оқушыларды оқуға, сауатты жазуға үйрету, негізгі тілдік ұғымдармен таныстыру, өз ойы мен пікірін еркін жеткізе алатын дара тұлға тәрбиелеу. Ол мақсаттарды орындау үшін мынадай міндеттер қойылады:

    • ауызекі және жазба тілде қарым-қатынас жасауға қажетті сөйлеу дағдыларын қалыптастыру;

    • орфографиялық дағдыларды қалыптастыру және пунктуациялық ережелерді практикалық түрде меңгерту;

    • оқушылардың сауатты, көркем жазу дағдыларын жетілдіру;

    • диалогтық және монологтық сөйлеу (ауызекі,жазба тіл) дағдыларын, сөйлеу мәдениетін дамыту;

    • оқушылардың адамгершілік, эстетикалық сезімдерін тәрбиелеу.


    Білім мазмұны жүйесінің сөйлеу және таным әрекеттері жүзінде қалыптастырып, дамыту мақсаттарына бағындырылуы – оқу бағдарламасының басты өзгешеліктерінің бірі. Мұнда қарым- қатынас жасауға, танып білуге талпыныстың пайда болуына жетелейтін коммуникативтік ұстаным басшылыққа алынған. Бұл процесс сөздік қабылдау, тыңдау, оқу, өз ойын айту, жазу мен сөйлеу мәдениетін игеру, орфографиялық жаттығу, каллиграфиялық машықтану арқылы жүзеге асырылады. Қазақ тілі пәнін оқып-үйрену барысында баланың сөйлеу дағдылары ұштала түседі, олар ойын ауызекі және жазба тілде бейнелеп, өзгелердің сөзін толық түсінуді үйренеді және тіл туралы материалдар сол тілді қолданудың ең жарқын үлгісі бейнеленетін әдеби туындылар , жеке-жеке бөлімдер арқылы түсіндірілетін теориясы – осының бәрі қазақ тілі пәнінде интегративті ұштастырыла меңгертіледі.












    ЖАҢА ӘЛІПБИ НЕГІЗІНДЕГІ ҚАЗАҚ ТІЛІ

    6 «Б» сынып

    №

    Тақырып

    Сағат саны

    Мерзімі

    1

    Қазақ әліпбиі.


    1

    1.09.

    2

    Практикалы жұмыс

    1

    8.09.

    3

    Негізгі тірек ұғымдар

    1

    15.09.

    4

    Әріптердің емлесі

    Дауысты дыбыс әріптерінің емлесі


    2

    22.09.

    29.09.

    5

    Әріптердің емлесі

    Дауыссыз дыбыс әріптерінің емлесі


    2

    6.10.

    13.10.

    6

    Практикалық жұмыс

    1

    20.10.

    7

    Түбір сөздердің емлесі.

    2

    27.10.

    3.11.

    8

    Қосымшалардың жалғануы

    2

    17.11.

    24.11.

    9

    Практикалық жұмыс

    1

    8.12.

    10

    Бөлек жазылатын сөздердің емлесі

    2

    15.12.

    22.12.

    11

    Бірге жазылатын сөздердің емлесі

    2

    29.12.

    12.01.

    12

    Дефиспен жазылатын сөздердің емлесі

    2

    19.01.

    26.01.

    13

    Практикалық жұмыс

    1

    2.02.

    14

    Бас әріптің емлесі.

    Қосымшалардың жалғануы

    2

    9.02.

    16.02.

    15

    Практикалық жұмыс

    1

    23.02.

    16

    Жалқы есімдердің емлесі

    1

    2.03.

    17

    Жер бедері, аспан денелері атауларының емлесі

    1

    9.03.

    18

    Практикалық жұмыс

    1

    16.03.

    19

    Күрделі атаулардың емлесі

    1

    6.04.

    20

    Қысқарған сөздердің емлесі

    1

    13.04.

    21

    Практикалық жұмыс

    1

    20.04.

    22

    Кейбір кирилл әріптері мен шеттілдік сөздердің емлесі

    1

    27.04.

    23

    Сөздердің тасымалдануы

    1

    4.05.

    24

    Практикалық жұмыс

    1

    11.05.

    25

    Сынақ (шығармашылық жұмыс)

    1

    18.05.

    26

    Қайталау

    1

    25.05.

    Барлығы:

    34





















































    ЖАҢА ӘЛІПБИ НЕГІЗІНДЕГІ ҚАЗАҚ ТІЛІ

    6 «В» сынып

    №

    Тақырып

    Сағат саны

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Жаңартылған бағдарлама Авторлық бағдарлама 6 сынып
    01.11.2020
    691
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Айгужина Жанар Советбековна
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации