Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация жариялап
2 млн. ₸ табыс табыңыз!
0 / 1
Материалға шағымдану
Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
1 бонус = 1 теңге
Бонусты сайттағы қызметтерге жұмсай аласыз. Мысалы келесі материалды жеңілдікпен алуға болады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Түсінікті
2024-2025 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
Жүктеп алғыңыз келеді ме?
LESSON: 6: Reading for Pleasure
Материал туралы қысқаша түсінік
материал предназначен для учителей английского языка преподающих в классах по обновленному содержанию образования
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады.
Толығырақ
05 Маусым 2018
485
0 рет жүктелген
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Lesson plan
Средняя общеобразовательная школа имени М.Маметовой
Урок по английскому языкуна тему:“ Goldlilock and the three bears.”/2 класс/
Провела: Лукпанова А.Б.учитель английского языка, высшей категории.
Сайхин, 2018 год.
LESSON: 6: Reading for Pleasure | School: School by M.Mametova | |
Date: | Teacher name: Lukpanova A.B. | |
CLASS: 5 | Number present: | absent: |
Learning objectives(s) that this lesson is contributing to | 5.R5 deduce meaning from context in short texts on a limited range of familiar general and curricular topics5.S7 use appropriate subject-specific vocabulary and syntax to talk about a limited range of general topics | |
Lesson objectives | All learners will be able to: | |
Most learners will be able to: | ||
Some learners will be able to: | ||
Language objectives | Use simple present tenses | |
Value links | Respect, Cooperation | |
Cross curricular links link | Literature | |
ICT skills | Projector or Smart board for presenting PPT and video image of this story | |
Previous learning | Learners read the story working on unfamiliar words to the text. They got full information of the story and ready to do some post-reading activities | |
Plan | ||
Planned timings | Planned activities | Resources |
0-5 minutes 6-10 minutes 11-20minutes | Lesson hook.Teacher shows a picture of the story and asks what they see (for less motivated students). They recall the title of the story “Goldlilock and the three bears”. Then she may ask where this episode took place in the story.For more motivated students she shows a video of the cartoon without sound for 30-50 seconds. Then she may ask what cartoon characters are talking about. The first post-reading activity.Teacher asks learners to find true or false statements. This task will be presented as a formative assessment at the end.They may check for their text comprehension using assessment criteria. (if they collect 6 score out of 8 they could manage this task and can be praised with a star). The answers will be checked with the help of the teacher. In order to evaluate their work they may check each other’s work. | PPT. Slide 1-2 PPT slide-3PPT slide-3appendix 1Assessment sheet PPT slide -5-6 |
21-25minutes 26-35 minutes End 36-40minutes | The second post-reading activity. | appendix 2 PPT slide-7 PPT slide 8Evaluation worksheet appendix 3 |
Additional information | ||
Differentiation – how do you plan to give more support? How do you plan to challenge the more able learners? | Assessment – how are you planning to check learners’ learning? | Cross-curricular linksHealth and safety checkICT linksValues links |
ReflectionWere the lesson objectives/learning objectives realistic? What did the learners learn today? What was the learning atmosphere like? Did my planned differentiation work well? Did I stick to timings? What changes did I make from my plan and why? | Use the space below to reflect on your lesson. Answer the most relevant questions from the box on the left about your lesson. | |
Summary evaluation What two things went really well (consider both teaching and learning)? 1: 2: What two things would have improved the lesson (consider both teaching and learning)? 1: 2: What have I learned from this lesson about the class or individuals that will inform my next lesson? |
Средняя общеобразовательная школа имени М.Маметовой
Урок по английскому языкуна тему:“ Goldlilock and the three bears.”/2 класс/
Провела: Лукпанова А.Б.учитель английского языка, высшей категории.
Сайхин, 2018 год.
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)