Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Сабақ LESSON STUDI
Сабақтың тақырыбы: Қайталау сабақ.Наурыз мейрамы. |
Мұғалімнің аты-жөні:Исетова А.Е. Күні: 10.04.18ж. |
||||||
СЫНЫП: 7 Сабақ 135 |
Қатысқан оқушылар саны: 10 |
Қатыспаған оқушылар саны: 0 |
|||||
Сабақ негізделген оқу мақсаттары |
шығарманың мазмұнын дайын жоспар бойынша немесе өз сөзімен мазмұндау, үзіндісін мазмұндау,сахналау - мұғалімнің көмегімен мәтіннің тақырыбы мен негізгі ойын анықтау - мұғалімнің көмегімен орфографиялық, пунктуациялық, стилистикалық қателерді табу және түзету |
||||||
Сабақ нәтижесі: |
Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: Оқулықта берілген және қосымша тапсырмаларды орындайды. Жазба жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: Топтық жұмысты брлесе орындайды.Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Қосымша үлестірме ресурстармен жұмыс жасайды. Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады: Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмалады орындайды, тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады. |
||||||
Бағалау критерийі |
Жеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады. |
||||||
Ресурстар |
Оқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар және әртүрлі заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер. |
||||||
Әдіс-тәсілдер |
Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік, тест Рефлексия. |
||||||
Пәнаралық байланыс |
Музыка, қазақ тілі. |
||||||
Сабақтың жоспары |
|||||||
Жоспарланғануақыт |
Сабақ барысы : |
Бағалау түрлері |
|||||
Басталуы 5 минут
10минут
Қалыптастырушы бағалау |
Сәлемдесу. Психологиялық дайындық. «Көрші» тренинг Ассоциация айту. Наурыз мейрамы дегенде ойларыңа не келеді? Топқа бөлемін : «Кәмпит арқылы» топқа бөлінеді. 2 топ 5 оқушыдан. Топтық жұмыс. Мәтінмен жұмыс. Наурыз мейрамы. Мәтін үлестіру. Мәтіннің негізгі ақпаратын айту. Мәтін бойынша сұрақтар құрастырып, сұрақтарға жауап беру. «Сұрақты қағып ал» әдісі бойынша өткізілді.
Бағалау критерийлері 1.Негізгі ақпарат табады-1 балл 2.Сұрақ құрастыра алады-1 балл 3. Сұраққа жауап береді -1 балл 4.Топтың мүшелері белсенді қатысты- 1 балл
Жұптық жұмыс. Жұп болу үшін балалар карточкалар арқылы сөздерді үш тілде айтады. (Мұғалім қазақша сөзді айтады.Біреуінде карточкада сөз орысша, екіншісінде ағылшынша жазылған сөз болады, екі оқушы сол сөздерді дұрыс тауып, жұп болады)
|
Кәмпит арқылы топтарға бөлу.
Карточкалар үлестіру. |
|||||
Жазбаша тапсырма 5 минут
|
Барлығына «5 жол өлең» 1-топ Наурызкөже, 2-топ Мереке Деңгейлік тапсырмалар: Темирлан. Берілген сөздерді сәйкестендіріп жаз. Ағаш нравится Мереке вкусный Дәмді день Тағам дерево Күн праздник Көне древний Ұнайды еда
Карпий Станислав. Сөйлемдерде берілген сөздердің дұрыс нұсқасын жаз. 1.Көктем ұшып келді.2. Қар отырғызды 3..Адамдар ауланы келді.4. Күн қысқарды. 5.Бұлақтардың көзін еріді. Максина Валерия. Көп нүктенің орнына керекті сөздерді қойып жаз. 1.Күн мен түн ..... . 2. Әр үйде наурызкөже .... 3. Наурызда адамдар бір-біріне ...... 4. .... қазақ халқы ертеден тойлап келеді. 5. Адамдар ... күнді көңілді өткізеді. Керекті сөздер: пісіреді, теңеледі, оны, бақыт тілейді, бұл. Тексеру. Дұрыс жауаптарын интербелсенді тақтаға шығарып қойдым. |
Карточкалар үлестіру |
|||||
Ортасы 10 минут
Бір-бірін тексеру2мин |
Жұптық жұмыс. Жұп болу үшін балалар карточкалар арқылы сөздерді үш тілде айтады. (Мұғалім қазақша сөзді айтады.Біреуінде карточкада сөз орысша, екіншісінде ағылшынша жазылған сөз болады, екі оқушы сол сөздерді дұрыс тауып, жұп болады) Берілген сөздерден дұрыс сөйлем құрастырады. Наурыз мерекесін Шығыс халықтары тойлайды. Жаңа жылды адамдар қуанышпен қарсы алады. Бұл күні ән шырқайды, күй тартады, балуан күрестіреді, ойын-сауық өткізеді. Көктемде ағаш отырғызады. Наурызкөже жеті тағамнан жасалады. Парақтарымызды жұп бойынша ауыстырамыз. Дескрипторлар: -Берілген сөздермен дұрыс сөйлем құрастыра алады |
Оқулық,қабырғаға ілінген ватмандар, түрлі-түсті маркерлер, карточкалар |
|||||
Тест 5мин |
Тест сұрақтары 1. Одағай сөз қатарын көрсетіңдер. А.аһ, алақай В.әрине , сөзсіз С. Тәйт, тек. 2 .Қыстырма сөз қатарын көрсетіңдер. А.ай, ой, оһ В.алақай , мәссаған С. Мүмкін, әрине 3. Қуанышты білдіретін қыстырма сөзді табыңдар. А. Алдымен В. Бақытыма қарай С. Шынында 4. Шақыру одағайын тап А. Ойпырай В. Тәйт С. Шөре-шөре 5.Дара одағайды табыңыз А. Шірікн В. Беу-беу С.моһ-моһ 6.Қай сөйлемде қыстырма сөз бар? А. Қалқам, көмектесіп жіберші! В. Әттеген-ай, ертерек келмеген екенсің. С. Меніңше, саған жарысқа қатысу ертерек. 7.Біреудің назарын өзіне аудару үшін айтылатын сөз қалай аталады? А. Оқшау сөз В. Қаратпа сөз С. Қыстырма сөз 8. Көңіл-күй одағайын табыңдар А. Тек В. Қап С. Айт 9. Қаратпа сөзді табыңдар. А.Балалар ертеден ойынға кірісті. В. Балалар, дәптеріңізді ашып, тапсырма орындаңдар. С. Балалар ерте тұрып, саяхатқа аттанды. 10.Қыстырма сөзді табыңдар А. Алақай В. Әттең С. Біріншіден |
Тест сұрақтарына жауап береді
|
|||||
Тексеру. 3 минут |
Дескрипторлар: -Тест сұрақтарына дұрыс жауап бере алады
|
Тақырып бойынша түйген білімдерін жазады. |
|||||
Бағалау 5 минут Кері байланыс 3 минут |
«Табыс сатысы» кері байланыс
|
Сабақтан алған әсерлерін стикерге жазып, «Табыс сатына» жабыстырады. |
|||||
Үйге тапсырма: оқу, дәптермен жұмыс. |
|||||||
Саралау – Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз? Берілетін тапсырма, күтілетін нәтиже, қолдау, берілетін уақыт, қолданатын дерек көздеріне байланысты бөліп оқыту. Топта бірлесіп оқыту. Оқушының барлығы мәтіннен сұраққа жауап таба алады. Оқушылардың көбісі шағын диалогке қатысады. Кейбіреулері сөйлем құрап жаза алады. |
Бағалау - Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз? Тапсырмалардың өзара байланысты болуына баса назар аударылады. Жұмыс нәтижесі жетістік критерийлері арқылы бағаланады. |
Пəнаралық байланыс Қауіпсіздік жəне еңбекті қорғау ережелері АКТ-мен байланыс Құндылықтардағы байланыс |
|||||
Рефлексия Сабақ / оқумақсаттары шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім жəне неліктен? |
Сабақ/оқу мақсаттары жүзеге асты. Оқушылар белсенділік танытты. Оқу атмосферасы жағымды болды. Саралау принциптері жүзеге асты. Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз |