Ергашева Халида Абдуллаевна
Х.Әлімжан атындағы №12жалпы білім беретін мектептің өзбек тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі Түркістан облысы, Мақтаарал ауданы
LESSON STUDY- ОҚЫТУ САПАСЫН АРТТЫРУДА МҰҒАЛІМДЕРГЕ ӘДІСТЕМЕЛІК КӨМЕК КӨРСЕТУДІҢ ТИІМДІ ТҮРІ
Қазіргі таңда, өзекті Қазақстан Республикасы Оқу –ағарту министрінің 2022 жылғы 30 желтоқ сандағы №533 бұйрығында , сабақты зерттеу жүргізеді оның ішінде (Lesson study) лессон стади, ( Action Research) экшн рисерч әдісін қолдануды енгізді .
Lesson Study- мұғалім тәжрібесі саласындағы білімді жетілдіруге бағытталған сабақтағы , іс –әрекеттегі зерттеудің ерекше үлгісі болып табылатын педагогикалық тәсіл.
Lesson Study бастауыш және орта мектептерде негізгі пәндер бойынша оқушылардың білім денгейін көтеру және оқыту әдістемесін жетілдіру мақсатында , сонымен қатар оқыту үшін бағалау сияқты тәжірибелік әдістерді әзірлеу мақсатында табысты қолданылады . Lesson Study өткізу барысында топта( немесе жұппен) жұмыс істейтін мұғалімдер :
.Өздері күнделікті жинаған материалдары мен жүйелі бағалау деректерін оқушылардың оқу мен даму басымдықтарын белгілеу үшін қолданады.
. Алдағы уақытта әзірленген немесе жетілдіретін , белгіленген миндеттерге жауап еретін оқыту ідістемесін бірлесіп анықтайды.
. Үш «бақылаудағы оқушыны» анықтайды, олар әрқайсысы сыныптағы белгілі бір топтың өкілі болу қажет , мысалы , оқу үлгерімінің денгейі жоғары, орта төмен оқушылардан.
. Lesson Study-ді бірлесіп жоспарлап , сабақты өткізу барысында зерттелетін үш оқушыны үнемі назарға ала отырып , оқыту әдістемесін пайдаланады және оның нәтіжелерін мұқият зерттейді.
. Бақылаудағы оқушылардың дамуы мен оқуына басты назар аудара отырып Lesson Study өткізеді және оны қадағалайды. Аталған үдерістер бірнеше сабақ бойы қайталанып , жетілдіріліуі мүмкін. Бақылауды барлық Lesson Study кезінде жүргізу міндетті емес.
. Бақылаудағы оқушылардың Lesson Study туралы ойларын білу үшін олармен сұхбаттасады.
. Lesson Study-ді талқылайды.
. Қолданылатын әдіске бақылаудағы оқушылардың қалай қарайтынын, олардын жеткен жетістіктерін , оқуда көрсететін нәтіжелері мен кездесетін қийындықтарын білу , сонымен қатар алынған тәжірибені келешекте оқыту мен оқу әдістемесін әзірлеу үшін пайдалану мақсатында Lesson Study-ге талдау жүргізеді.
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Lesson study- оқыту сапасын арттыруға мұғалімдерде әдістемелік көмек көрсетудің тиімді түрі
Lesson study- оқыту сапасын арттыруға мұғалімдерде әдістемелік көмек көрсетудің тиімді түрі
Ергашева Халида Абдуллаевна
Х.Әлімжан атындағы №12жалпы білім беретін мектептің өзбек тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі Түркістан облысы, Мақтаарал ауданы
LESSON STUDY- ОҚЫТУ САПАСЫН АРТТЫРУДА МҰҒАЛІМДЕРГЕ ӘДІСТЕМЕЛІК КӨМЕК КӨРСЕТУДІҢ ТИІМДІ ТҮРІ
Қазіргі таңда, өзекті Қазақстан Республикасы Оқу –ағарту министрінің 2022 жылғы 30 желтоқ сандағы №533 бұйрығында , сабақты зерттеу жүргізеді оның ішінде (Lesson study) лессон стади, ( Action Research) экшн рисерч әдісін қолдануды енгізді .
Lesson Study- мұғалім тәжрібесі саласындағы білімді жетілдіруге бағытталған сабақтағы , іс –әрекеттегі зерттеудің ерекше үлгісі болып табылатын педагогикалық тәсіл.
Lesson Study бастауыш және орта мектептерде негізгі пәндер бойынша оқушылардың білім денгейін көтеру және оқыту әдістемесін жетілдіру мақсатында , сонымен қатар оқыту үшін бағалау сияқты тәжірибелік әдістерді әзірлеу мақсатында табысты қолданылады . Lesson Study өткізу барысында топта( немесе жұппен) жұмыс істейтін мұғалімдер :
.Өздері күнделікті жинаған материалдары мен жүйелі бағалау деректерін оқушылардың оқу мен даму басымдықтарын белгілеу үшін қолданады.
. Алдағы уақытта әзірленген немесе жетілдіретін , белгіленген миндеттерге жауап еретін оқыту ідістемесін бірлесіп анықтайды.
. Үш «бақылаудағы оқушыны» анықтайды, олар әрқайсысы сыныптағы белгілі бір топтың өкілі болу қажет , мысалы , оқу үлгерімінің денгейі жоғары, орта төмен оқушылардан.
. Lesson Study-ді бірлесіп жоспарлап , сабақты өткізу барысында зерттелетін үш оқушыны үнемі назарға ала отырып , оқыту әдістемесін пайдаланады және оның нәтіжелерін мұқият зерттейді.
. Бақылаудағы оқушылардың дамуы мен оқуына басты назар аудара отырып Lesson Study өткізеді және оны қадағалайды. Аталған үдерістер бірнеше сабақ бойы қайталанып , жетілдіріліуі мүмкін. Бақылауды барлық Lesson Study кезінде жүргізу міндетті емес.
. Бақылаудағы оқушылардың Lesson Study туралы ойларын білу үшін олармен сұхбаттасады.
. Lesson Study-ді талқылайды.
. Қолданылатын әдіске бақылаудағы оқушылардың қалай қарайтынын, олардын жеткен жетістіктерін , оқуда көрсететін нәтіжелері мен кездесетін қийындықтарын білу , сонымен қатар алынған тәжірибені келешекте оқыту мен оқу әдістемесін әзірлеу үшін пайдалану мақсатында Lesson Study-ге талдау жүргізеді.
шағым қалдыра аласыз













