Материалдар / Lesson study- оқыту сапасын арттыруға мұғалімдерде әдістемелік көмек көрсетудің тиімді түрі
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Lesson study- оқыту сапасын арттыруға мұғалімдерде әдістемелік көмек көрсетудің тиімді түрі

Материал туралы қысқаша түсінік
Lesson study- оқыту сапасын арттыруға мұғалімдерде әдістемелік көмек көрсетудің тиімді түрі
Авторы:
05 Наурыз 2024
135
1 рет жүктелген
Материал тегін
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Ергашева Халида Абдуллаевна

Х.Әлімжан атындағы №12жалпы білім беретін мектептің өзбек тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі Түркістан облысы, Мақтаарал ауданы



LESSON STUDY- ОҚЫТУ САПАСЫН АРТТЫРУДА МҰҒАЛІМДЕРГЕ ӘДІСТЕМЕЛІК КӨМЕК КӨРСЕТУДІҢ ТИІМДІ ТҮРІ

Қазіргі таңда, өзекті Қазақстан Республикасы Оқу –ағарту министрінің 2022 жылғы 30 желтоқ сандағы №533 бұйрығында , сабақты зерттеу жүргізеді оның ішінде (Lesson study) лессон стади, ( Action Research) экшн рисерч әдісін қолдануды енгізді .

Lesson Study- мұғалім тәжрібесі саласындағы білімді жетілдіруге бағытталған сабақтағы , іс –әрекеттегі зерттеудің ерекше үлгісі болып табылатын педагогикалық тәсіл.

Lesson Study бастауыш және орта мектептерде негізгі пәндер бойынша оқушылардың білім денгейін көтеру және оқыту әдістемесін жетілдіру мақсатында , сонымен қатар оқыту үшін бағалау сияқты тәжірибелік әдістерді әзірлеу мақсатында табысты қолданылады . Lesson Study өткізу барысында топта( немесе жұппен) жұмыс істейтін мұғалімдер :

.Өздері күнделікті жинаған материалдары мен жүйелі бағалау деректерін оқушылардың оқу мен даму басымдықтарын белгілеу үшін қолданады.

. Алдағы уақытта әзірленген немесе жетілдіретін , белгіленген миндеттерге жауап еретін оқыту ідістемесін бірлесіп анықтайды.

. Үш «бақылаудағы оқушыны» анықтайды, олар әрқайсысы сыныптағы белгілі бір топтың өкілі болу қажет , мысалы , оқу үлгерімінің денгейі жоғары, орта төмен оқушылардан.

. Lesson Study-ді бірлесіп жоспарлап , сабақты өткізу барысында зерттелетін үш оқушыны үнемі назарға ала отырып , оқыту әдістемесін пайдаланады және оның нәтіжелерін мұқият зерттейді.

. Бақылаудағы оқушылардың дамуы мен оқуына басты назар аудара отырып Lesson Study өткізеді және оны қадағалайды. Аталған үдерістер бірнеше сабақ бойы қайталанып , жетілдіріліуі мүмкін. Бақылауды барлық Lesson Study кезінде жүргізу міндетті емес.

. Бақылаудағы оқушылардың Lesson Study туралы ойларын білу үшін олармен сұхбаттасады.

. Lesson Study-ді талқылайды.

. Қолданылатын әдіске бақылаудағы оқушылардың қалай қарайтынын, олардын жеткен жетістіктерін , оқуда көрсететін нәтіжелері мен кездесетін қийындықтарын білу , сонымен қатар алынған тәжірибені келешекте оқыту мен оқу әдістемесін әзірлеу үшін пайдалану мақсатында Lesson Study-ге талдау жүргізеді.

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!