Lesson Study: Мұғалімдердің Кәсіби Дамуының Тиімді Тәсілі
Қазіргі заманғы білім беру жүйесінде мұғалімдердің кәсіби дамуы басты назарда. Білім сапасын арттыру үшін мұғалімдердің тәжірибесін жетілдіру және жаңа оқыту әдістерін енгізу маңызды. Осындай тиімді тәсілдердің бірі – Lesson Study әдісі. Бұл тәсіл Жапонияда бастау алғанымен, қазіргі уақытта әлемнің көптеген елдерінде, соның ішінде Алматы облысы Қарасай ауданы Жібек жолы ауылындағы «Ы.Алтынсарин атындағы орта мектебі» коммуналдық мемлекеттік мекемесінде кеңінен қолданылып келеді. Lesson Study әдісінің мәні
Lesson Study – мұғалімдердің бірлесіп жұмыс істеп, сабақты зерттеу арқылы өз кәсіби біліктіліктерін жетілдіруге бағытталған әдіс. Бұл тәсіл оқушылардың оқу процесіне терең талдау жасап, сабақты тиімді ұйымдастыруға көмектеседі.
Lesson Study әдісі келесі негізгі кезеңдерден тұрады:
-
Жоспарлау (Planning): Мұғалімдер тобы бірлесіп сабақтың мақсатын, құрылымын және күтілетін нәтижелерін анықтайды. Оқушылардың білім деңгейі мен қажеттіліктері ескеріледі.
-
Сабақты өткізу және бақылау (Teaching & Observing): Белгіленген жоспар бойынша мұғалімдердің бірі сабақты жүргізеді, ал қалғандары оқушылардың іс-әрекетін бақылайды.
-
Талдау және рефлексия (Reflecting & Analyzing): Сабақтан кейін мұғалімдер жиналып, оқу процесінің тиімділігін талқылайды, оқушылардың жетістіктері мен қиындықтарын саралайды.
-
Қайта жоспарлау (Revising & Refining): Алынған мәліметтер негізінде сабақты жетілдіру шаралары қабылданады.
![]()
Lesson Study әдісінің артықшылықтары
✅ Мұғалімдердің кәсіби дамуын қамтамасыз
етеді – Мұғалімдер өз сабақтарын жақсартып, үздік
тәжірибелерді енгізе алады.
✅ Оқушылардың білім сапасын арттырады – Сабақтың
тиімділігі артып, оқушылардың оқу жетістіктері жақсарады.
✅ Топтық жұмыс пен ынтымақтастықты күшейтеді –
Мұғалімдер өзара тәжірибе алмасып, бір-біріне қолдау көрсетеді.
✅ Рефлексия мен үздіксіз жетілдіру – Сабақты үнемі
жақсарту арқылы мұғалімдердің кәсіби деңгейі
жоғарылайды.
![]()
Қазақстандағы Lesson Study тәжірибесі
Қазақстанда Lesson Study әдісі соңғы жылдары кеңінен енгізілуде. Назарбаев Зияткерлік мектептері (НЗМ) мен басқа да білім беру ұйымдары бұл тәсілді мұғалімдердің кәсіби дамуында белсенді қолдануда. Lesson Study арқылы мұғалімдер жаңа педагогикалық әдістерді игеріп, оқушылардың қажеттіліктеріне бейімделген оқыту жүйесін құра алады.
![]()
Қорытынды
Lesson Study – мұғалімдердің кәсіби дамуы мен оқыту сапасын арттырудың тиімді әдісі. Бұл тәсіл мұғалімдерге өз тәжірибесін жетілдіруге, сабақты тиімді жоспарлауға және оқушылардың білім деңгейін көтеруге көмектеседі. Бүгінде Lesson Study әдісін қолдану – білім беру жүйесін жаңғыртудың маңызды бөлігі.
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Lesson Study: Мұғалімдердің Кәсіби Дамуының Тиімді Тәсілі
Lesson Study: Мұғалімдердің Кәсіби Дамуының Тиімді Тәсілі
Lesson Study: Мұғалімдердің Кәсіби Дамуының Тиімді Тәсілі
Қазіргі заманғы білім беру жүйесінде мұғалімдердің кәсіби дамуы басты назарда. Білім сапасын арттыру үшін мұғалімдердің тәжірибесін жетілдіру және жаңа оқыту әдістерін енгізу маңызды. Осындай тиімді тәсілдердің бірі – Lesson Study әдісі. Бұл тәсіл Жапонияда бастау алғанымен, қазіргі уақытта әлемнің көптеген елдерінде, соның ішінде Алматы облысы Қарасай ауданы Жібек жолы ауылындағы «Ы.Алтынсарин атындағы орта мектебі» коммуналдық мемлекеттік мекемесінде кеңінен қолданылып келеді. Lesson Study әдісінің мәні
Lesson Study – мұғалімдердің бірлесіп жұмыс істеп, сабақты зерттеу арқылы өз кәсіби біліктіліктерін жетілдіруге бағытталған әдіс. Бұл тәсіл оқушылардың оқу процесіне терең талдау жасап, сабақты тиімді ұйымдастыруға көмектеседі.
Lesson Study әдісі келесі негізгі кезеңдерден тұрады:
-
Жоспарлау (Planning): Мұғалімдер тобы бірлесіп сабақтың мақсатын, құрылымын және күтілетін нәтижелерін анықтайды. Оқушылардың білім деңгейі мен қажеттіліктері ескеріледі.
-
Сабақты өткізу және бақылау (Teaching & Observing): Белгіленген жоспар бойынша мұғалімдердің бірі сабақты жүргізеді, ал қалғандары оқушылардың іс-әрекетін бақылайды.
-
Талдау және рефлексия (Reflecting & Analyzing): Сабақтан кейін мұғалімдер жиналып, оқу процесінің тиімділігін талқылайды, оқушылардың жетістіктері мен қиындықтарын саралайды.
-
Қайта жоспарлау (Revising & Refining): Алынған мәліметтер негізінде сабақты жетілдіру шаралары қабылданады.
![]()
Lesson Study әдісінің артықшылықтары
✅ Мұғалімдердің кәсіби дамуын қамтамасыз
етеді – Мұғалімдер өз сабақтарын жақсартып, үздік
тәжірибелерді енгізе алады.
✅ Оқушылардың білім сапасын арттырады – Сабақтың
тиімділігі артып, оқушылардың оқу жетістіктері жақсарады.
✅ Топтық жұмыс пен ынтымақтастықты күшейтеді –
Мұғалімдер өзара тәжірибе алмасып, бір-біріне қолдау көрсетеді.
✅ Рефлексия мен үздіксіз жетілдіру – Сабақты үнемі
жақсарту арқылы мұғалімдердің кәсіби деңгейі
жоғарылайды.
![]()
Қазақстандағы Lesson Study тәжірибесі
Қазақстанда Lesson Study әдісі соңғы жылдары кеңінен енгізілуде. Назарбаев Зияткерлік мектептері (НЗМ) мен басқа да білім беру ұйымдары бұл тәсілді мұғалімдердің кәсіби дамуында белсенді қолдануда. Lesson Study арқылы мұғалімдер жаңа педагогикалық әдістерді игеріп, оқушылардың қажеттіліктеріне бейімделген оқыту жүйесін құра алады.
![]()
Қорытынды
Lesson Study – мұғалімдердің кәсіби дамуы мен оқыту сапасын арттырудың тиімді әдісі. Бұл тәсіл мұғалімдерге өз тәжірибесін жетілдіруге, сабақты тиімді жоспарлауға және оқушылардың білім деңгейін көтеруге көмектеседі. Бүгінде Lesson Study әдісін қолдану – білім беру жүйесін жаңғыртудың маңызды бөлігі.
шағым қалдыра аласыз













