Материалдар / Lesson Studyдің жылдық жоспары
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Lesson Studyдің жылдық жоспары

Материал туралы қысқаша түсінік
"Lesson Study" жылдық жоспар 1-2 сыныптар арасында жүргізілетін «Lesson Studyдің» 1 тобының жоспары Уақыты: Қыркүйек-мамыр-2017-2018 жыл Білім сапасын арттыру мақсатында оқушылардың өз бетімен жұмысын жетілдіру
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
21 Желтоқсан 2017
3817
28 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Бекітемін

мектеп директоры

Бектұрғанова Ш. Е___________











Lesson Studyдің жылдық жоспары





Жауапты мұғалімі: Романова Айман Сериковна



2017-2018 оқу жылы

"Lesson Study" жылдық жоспар

      

1-2 сыныптар арасында жүргізілетін  «Lesson Studyдің» 1 тобының жоспары


Уақыты:  

Қыркүйек-мамыр-2017-2018 жыл

Білім сапасын арттыру мақсатында оқушылардың өз бетімен жұмысын жетілдіру


Жауапты мұғалімі: Романова Айман Сериковна


Қатысатын ұстаздар:

1.Картабаева Майра

2.Сихымбаева Ұлжан

3.Саматқызы Разима

4.Асқарова Динара

5.Абдыкаимова Сандуғаш

6.Тургунбаева Меруерт

7.Бақтыбаева Гулжанат

8.Қиялбекова Луиза






 

с/р


Іс-­шара атауы


Іс­-шараның

мақсаты


Табыс крите-рийлері


Жауапты  тұлға


Мерзімі


Мони-торинг


Ресурс

Эвалюация


Қайта

қарау



Ұйымдастыру кезеңі





1


Оқу үдерісіне

өзгерістер енгізу


Оқу үдерісінің сапасын  арттыру мақсатында енгі-зілуге тиісті қажеттілік-терді анықтау


Ерікті топ мүшелері оқу үдерісіне қажеттілікке қарай өзгеріс-терді енгізеді


Барлық қа-тысушы  ұстаздар


Қыркүйек


Қатыса-тындар  саны-

8 адам


LS ­1

циклының  қорытын-ды нәтиже-сі; LS үде-рісінің нұс-қаулығы



LS жоспа-рының не-гізгі мақса-ты


Пікір алма-сады








2


Оқу жоспарының қай кезеңіне көбі-рек ықпалды бо-латынын шешу



Оқу жоспарының кезең-дерінің басылымдықта-рын айқындау


Топ мүшелері

оқу жоспары-ның қай кезеңі-не көбірек ық-пал болатынын шешіп, басы-лымдықтарын анықтайды



Барлық қа-тысушы  ұстаздар


Қыркүйек










Қыркүйек


Қатыса-тындар саны-

8 адам


LS үдерісі-нің нұсқау-лығы Пит Дадли


Ерікті топ-тың жұмыс

жоспары-ның жоба-сын бағалау


Ұсыныстар-ды қабыл-дайды, өзге-рістерді ен-гізеді



3


«А», «В», «С»

оқушылардан кү-тілетін нәтижені жоспарлау


LS 1 циклындағы белгі-леп алған әртүрлі үш  деңгейдегі оқушылардан нақты күтілетін нәтиже-мен табыс критерийле- рін анықтау



Әртүрлі деңгей-дегі оқушылар-ға күтілетін нә-тижемен табыс  критерийлері айқындалады


Барлық қа-тысушы  ұстаздар


Қатыса-тындар  саны-

8 адам


LS үдерісі-нің нұсқау-лығы Пит Дадли


АВС оқу-шыларыныңтабыс кри-терийлері-нің үлгілері



Пікір, ұсы-ныстар на-зарға алына-ды



4


Жаңа оқыту әдіс-терін қолданып,  зерттеу сабақта-рын жоспарлау



Арнайы бақылау кесте-сін жасау, талдау, талап  критерийлерін белгілеп, жұмыс картасын жасау


Сабақ жоспар-ларына жаңа  әдістер енгізі-ліп, талап кри-терийлер белгі-ленеді


Барлық қа-тысушы  ұстаздар


Қыркүйек


Қатыса-тындар  саны- 8 адам


Белсенді  әдіс-­тәсіл-дер әдісте-мелік кі-тапшасы, бақылау

парақша-лары



Сабақ жос-парлары, ба-қылау па-рақшалары


Пікір, ұсы-ныстар на-зарға алы-нып сабақ  жоспарла-рының үлгі-лері жоспар-ланады



Бірінші зерттеу кезеңі



5


«Жаратылыс-тану»


Топ мүшелері сабақты,  үш оқушыны бақылап,  жазбалар жасайды, оқу-шылармен сұхбат жүргі-зеді


Қиялбекова Луиза сабақты өткізеді, топ  мүшелері зерт-теу сабағын талдайды, келесі  зерттеу сабағы-ның мақсатын  айқындайды


Барлық  қатысушы

ұстаздар


Қазан


Қатыса-тындар

саны- 8 адам

Сабақ жос-пары, ба-қылау па-рақшалары


Мұғалімнің

рефлексивтіесебі, сабақ-тан кейінгі  сұхбат


Мұғалімнің

рефлексия-сы, ерікті  топ мүшеле-рінің және

оқушылар-дың пікірле-рі келесі са-бақты жос-парлауда на-зарға алына-ды




Екінші зерттеу кезеңі




6


«Жаратылыс-тану»


Топ мүшелері сабақты,  үш оқушыны бақылап,  жазбалар жасайды, оқу-шылармен сұхбат жүргі-зеді


Саматқызы Разима сабақты өткізеді, топ  мүшелері зерт-теу сабағын  талдайды, келе-сі зерттеу саба-ғының мақса-тын айқындай-ды


Барлық қатысушы ұстаздар


Қазан


Қатыса-тындар

саны- 8 адам


Сабақ  жоспары,

бақылау  парақша-лары


Мұғалімнің

рефлексивтіесебі, сабақ-тан кейінгі сұхбат


Мұғалімнің

рефлексия-сы, ерікті  топ мүшеле-рінің және

оқушылар-дың пікірле-рі келесі са-бақты жос-парлауда на-зарға алына-ды








Үшінші зерттеу кезеңі



7


«Математика»



Топ мүшелері сабақты,  үш оқушыны бақылап,  жазбалар жасайды, оқу-шылармен сұхбат жүргі-зеді


Асқарова Динара сабақтыөткізеді, топ мүшелері зерттеу сабағын талдай-ды, 1, 2 сабақ-тарының нәти-жесімен салыс-тырады



Барлық қатысушы

ұстаздар


Қазан


Қатысатындар

саны-

8 адам


Сабақ  жоспары,

бақылау  парақша-лары


Мұғалімнің

рефлексивті  есебі, сабақ-тан кейінгі  сұхбат


Мұғалім-дердің пікір  ұсыныстары LS-3 цикл  жоспарын  әзірлегенде  назарға алы-нады



Қорытындылау кезеңі



8


Өткізілген LS-дің

2 циклы қорытын-дысы бойынша іс­-тәжірибе тарату


Кітапша түріндегі сабақ жоспарларының жина-ғын шығарып, педұжым-ға ұсыну


Мұғалімдер

ерікті топ мүшелері өткізген LSүдерісінің 2

циклы қоры-тындысымен

танысады, өзде-рінің тәжірибе-леріне енгізеді


Барлық  ұстаздар


Қазан


Қатысатындар

саны-

20 адам


Танысты-рылым, са-бақ жос-парлары-мен оты-рыс жос-парлары


Ерікті топ  мүшелерініңрефлексивті  есептері менLS қоры-тындысы


Мұғалімдер-дің кері

байланыс  парақтары
















 


Бірінші зерттеу кезеңі



5


«Әдебиеттік оқу»


Топ мүшелері сабақты,  үш оқушыны бақылап,  жазбалар жасайды, оқу-шылармен сұхбат жүргі-зеді


Тургунбаева Меруерт сабақ-ты өткізеді, топ  мүшелері зерт-теу сабағын талдайды, келесі  зерттеу сабағы-ның мақсатын  айқындайды


Барлық  қатысушы

ұстаздар


Қараша


Қатыса-тындар

саны- 8 адам

Сабақ жос-пары, ба-қылау па-рақшалары


Мұғалімнің

рефлексивтіесебі, сабақ-тан кейінгі  сұхбат


Мұғалімнің

рефлексия-сы, ерікті  топ мүшеле-рінің және

оқушылар-дың пікірле-рі келесі са-бақты жос-парлауда на-зарға алына-ды




Екінші зерттеу кезеңі




6


«Сауат ашу»


Топ мүшелері сабақты,  үш оқушыны бақылап,  жазбалар жасайды, оқу-шылармен сұхбат жүргі-зеді


Абдакимова Сандуғаш сабақты өткізеді, топ  мүшелері зерт-теу сабағын  талдайды, келе-сі зерттеу саба-ғының мақса-тын айқындай-ды


Барлық қатысушы ұстаздар


Қараша


Қатыса-тындар

саны- 8 адам


Сабақ  жоспары,

бақылау  парақша-лары


Мұғалімнің

рефлексивтіесебі, сабақ-тан кейінгі сұхбат


Мұғалімнің

рефлексия-сы, ерікті  топ мүшеле-рінің және

оқушылар-дың пікірле-рі келесі са-бақты жос-парлауда на-зарға алына-ды




Үшінші зерттеу кезеңі



7


«Дүниетану»



Топ мүшелері сабақты,  үш оқушыны бақылап,  жазбалар жасайды, оқу-шылармен сұхбат жүргі-зеді


Бақтыбаева Гулжанат са-бақты өткізеді, топ мүшелері

зерттеу сабағынталдайды, 1, 2

сабақтарының

нәтижесімен са-лыстырады







Барлық қатысушы

ұстаздар


Қараша


Қатысатындар

саны-

8 адам


Сабақ  жоспары,

бақылау  парақша-лары


Мұғалімнің

рефлексивті  есебі, сабақ-тан кейінгі  сұхбат


Мұғалім-дердің пікір  ұсыныстары LS-3 цикл  жоспарын  әзірлегенде  назарға алы-нады



Қорытындылау кезеңі



8


Өткізілген LS-дің

3 циклы қорытын-дысы бойынша іс­-тәжірибе тарату


Кітапша түріндегі сабақ жоспарларының жина-ғын шығарып, педұжым-ға ұсыну


Мұғалімдер

ерікті топ мүшелері өткізген LSүдерісінің 3

циклы қоры-тындысымен

танысады, өзде-рінің тәжірибе-леріне енгізеді



Барлық  ұстаздар


Қараша


Қатысатындар

саны-

20 адам


Танысты-рылым, са-бақ жос-парлары-мен оты-рыс жос-парлары


Ерікті топ  мүшелерініңрефлексивті  есептері менLS қоры-тындысы


Мұғалімдер-дің кері

байланыс  парақтары















 




Бірінші зерттеу кезеңі



5


«Жаратылыс-тану»


Топ мүшелері сабақты,  үш оқушыны бақылап,  жазбалар жасайды, оқу-шылармен сұхбат жүргі-зеді


Романова Айман сабақты өткізеді, топ  мүшелері зерт-теу сабағын талдайды, келесі  зерттеу сабағы-ның мақсатын  айқындайды


Барлық  қатысушы

ұстаздар


Желтоқсан


Қатыса-тындар

саны- 8 адам

Сабақ жос-пары, ба-қылау па-рақшалары


Мұғалімнің

рефлексивтіесебі, сабақ-тан кейінгі  сұхбат


Мұғалімнің

рефлексия-сы, ерікті  топ мүшеле-рінің және

оқушылар-дың пікірле-рі келесі са-бақты жос-парлауда на-зарға алына-ды




Екінші зерттеу кезеңі




6


«Сауат ашу»


Топ мүшелері сабақты,  үш оқушыны бақылап,  жазбалар жасайды, оқу-шылармен сұхбат жүргі-зеді


Қартабаева Майра сабақты өткізеді, топ  мүшелері зерт-теу сабағын  талдайды, келе-сі зерттеу саба-ғының мақса-тын айқындай-ды


Барлық қатысушы ұстаздар


Желтоқсан


Қатыса-тындар

саны- 8 адам


Сабақ  жоспары,

бақылау  парақша-лары


Мұғалімнің

рефлексивтіесебі, сабақ-тан кейінгі сұхбат


Мұғалімнің

рефлексия-сы, ерікті  топ мүшеле-рінің және

оқушылар-дың пікірле-рі келесі са-бақты жос-парлауда на-зарға алына-ды







Үшінші зерттеу кезеңі



7


«Дүниетану»



Топ мүшелері сабақты,  үш оқушыны бақылап,  жазбалар жасайды, оқу-шылармен сұхбат жүргі-зеді


Сихымбаева Ұлжан сабақты өткізеді, топ мүшелері зерттеу сабағын талдай-ды, 1, 2 сабақ-тарының нәти-жесімен салыс-тырады



Барлық қатысушы

ұстаздар


Желтоқсан


Қатысатындар

саны-

8 адам


Сабақ  жоспары,

бақылау  парақша-лары


Мұғалімнің

рефлексивті  есебі, сабақ-тан кейінгі  сұхбат


Мұғалім-дердің пікір  ұсыныстары LS-3 цикл  жоспарын  әзірлегенде  назарға алы-нады



Қорытындылау кезеңі



8


Өткізілген LS-дің

3 циклы қорытын-дысы бойынша іс­-тәжірибе тарату


Кітапша түріндегі сабақ жоспарларының жина-ғын шығарып, педұжым-ға ұсыну


Мұғалімдер

ерікті топ мүшелері өткізген LSүдерісінің 3

циклы қоры-тындысымен

танысады, өзде-рінің тәжірибе-леріне енгізеді


Барлық  ұстаздар


Желтоқсан


Қатысатындар

саны-

20 адам


Танысты-рылым, са-бақ жос-парлары-мен оты-рыс жос-парлары


Ерікті топ  мүшелерініңрефлексивті  есептері менLS қоры-тындысы


Мұғалімдер-дің кері

байланыс  парақтары















 







Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!